Ragnar Oratmangoen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
wo 17 jul 2019, 16:24
SuperSub schreef:
wo 17 jul 2019, 15:01
zuurpruim schreef:
wo 17 jul 2019, 14:30
Mcel schreef:
wo 17 jul 2019, 14:09
Juul schreef:
wo 17 jul 2019, 13:58
Mcel schreef:
wo 17 jul 2019, 12:38
Achteraf is het allemaal makkelijk oordelen...
Het is niet achteraf lullen, want ik heb destijds al geschreven dat ik het een compleet idioot idee vond om Ragnar te verhuren, niet om de laatste plaats omdat we zo'n type speler juist nodig hadden.
Daarnaast heb ik ook het hele seizoen niet begrepen dat elke kruk toch weer elke week een basisplaats kreeg maar Sabak het hele jaar op de bank mocht plaatsnemen. Alsof er geen aanleiding was om andere spelers uit te proberen.

Dus niks achteraf lullen.
Klopt. Jij gaf het bij de eerste verhuurperiode al aan, begin 2018. Maar lees voor de gein pagina 5 van deze discussie nog eens door. Er waren toen voor- en tegenstanders van verhuur. En ene Zuurpruim vond het prima.
Zeker vond ene Zuurpruim het prima.Als hij daar de kans krijgt om een heel seizoen te spelen.Maar Zuurpruim zag ook een Oratmangoen een goede voorbereiding spelen.Dat zegt hier geen drol blijkbaar want ene Dani Theunissen speelde hier ook eens een meer dan prima voorbereiding en daarna hebben we niets meer van hem vernomen.En verder moet je als NEC zijnde een duidelijk plan hebben met zo'n jongen.Ik vindt het verbijsterend dat je zo;n jongen een nieuw contract aanbiedt,hem een jaar verhuurt( waar hij prima speelt), en hem vervolgens gedag zegt.
Dat noem jij achteraf lullen.Ik noem het onbegrijpelijk en vindt het meest idiote besluit van de afgelopen 10 jaar.
Je doet het wel een beetje voorkomen alsof Oratmangoen dé Messias was van het komende seizoen. Het is zeker een vreemd (en niet tactisch) besluit, maar zoveel heeft die jongen nou ook weer niet laten zien
Het gaat mij meer dan Orat alleen.Hij heeft inderdaad nog veel te bewijzen.
Het gaat om het grote plaatje namelijk de doorstroom van jeugd /jong spelers,daar wordt heel veel over geblaat maar vooralsnog weinig waargemaakt.En dat is al jaren zo.
Zie Dani Theunissen,zie Van Zutphen,zie El haddouti. Van Zutphen schijnt al weg te zijn.
En met dit soort voorbeelden moet je gewoon oppassen,dit kan een heel nadelig effect hebben op jongens als Proper en Van Ottele .Een beetje gehaaide zaakwaarnemer en ze zijn alsnog weg.

NEC heeft in het geval Oratmangoen een enorme flater begaan.
En het is niet mijn rechtvaardiging doorgaans maar welk forum ik ook bezoek,er is alom verbazing,niemand begrijpt dit.Het is ook gewoon niet uit te leggen.
:tu:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door BennyT »

flipsen schreef:
wo 17 jul 2019, 22:07
zuurpruim schreef:
wo 17 jul 2019, 16:24
SuperSub schreef:
wo 17 jul 2019, 15:01
zuurpruim schreef:
wo 17 jul 2019, 14:30
Mcel schreef:
wo 17 jul 2019, 14:09
Juul schreef:
wo 17 jul 2019, 13:58


Het is niet achteraf lullen, want ik heb destijds al geschreven dat ik het een compleet idioot idee vond om Ragnar te verhuren, niet om de laatste plaats omdat we zo'n type speler juist nodig hadden.
Daarnaast heb ik ook het hele seizoen niet begrepen dat elke kruk toch weer elke week een basisplaats kreeg maar Sabak het hele jaar op de bank mocht plaatsnemen. Alsof er geen aanleiding was om andere spelers uit te proberen.

Dus niks achteraf lullen.
Klopt. Jij gaf het bij de eerste verhuurperiode al aan, begin 2018. Maar lees voor de gein pagina 5 van deze discussie nog eens door. Er waren toen voor- en tegenstanders van verhuur. En ene Zuurpruim vond het prima.
Zeker vond ene Zuurpruim het prima.Als hij daar de kans krijgt om een heel seizoen te spelen.Maar Zuurpruim zag ook een Oratmangoen een goede voorbereiding spelen.Dat zegt hier geen drol blijkbaar want ene Dani Theunissen speelde hier ook eens een meer dan prima voorbereiding en daarna hebben we niets meer van hem vernomen.En verder moet je als NEC zijnde een duidelijk plan hebben met zo'n jongen.Ik vindt het verbijsterend dat je zo;n jongen een nieuw contract aanbiedt,hem een jaar verhuurt( waar hij prima speelt), en hem vervolgens gedag zegt.
Dat noem jij achteraf lullen.Ik noem het onbegrijpelijk en vindt het meest idiote besluit van de afgelopen 10 jaar.
Je doet het wel een beetje voorkomen alsof Oratmangoen dé Messias was van het komende seizoen. Het is zeker een vreemd (en niet tactisch) besluit, maar zoveel heeft die jongen nou ook weer niet laten zien
Het gaat mij meer dan Orat alleen.Hij heeft inderdaad nog veel te bewijzen.
Het gaat om het grote plaatje namelijk de doorstroom van jeugd /jong spelers,daar wordt heel veel over geblaat maar vooralsnog weinig waargemaakt.En dat is al jaren zo.
Zie Dani Theunissen,zie Van Zutphen,zie El haddouti. Van Zutphen schijnt al weg te zijn.
En met dit soort voorbeelden moet je gewoon oppassen,dit kan een heel nadelig effect hebben op jongens als Proper en Van Ottele .Een beetje gehaaide zaakwaarnemer en ze zijn alsnog weg.

NEC heeft in het geval Oratmangoen een enorme flater begaan.
En het is niet mijn rechtvaardiging doorgaans maar welk forum ik ook bezoek,er is alom verbazing,niemand begrijpt dit.Het is ook gewoon niet uit te leggen.
:tu:
Gewoon mismanagement van de bovenste plank! Ik ben de afgelopen jaren niets anders gewend. Triest maar waar.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4385
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Nummer 11 »

Gaat naar Cambuur. Veel succes!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door jsentani »

Nummer 11 schreef:
wo 24 jul 2019, 13:33
Gaat naar Cambuur. Veel succes!
:withstupid: jammer maar veel succes!
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door zuurpruim »

Zet hem op jongen!Bewijs het ongelijk van NEC.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door flipsen »

die gaat slagen daar !
Risus abundat in ore stultorum

WijchenNEC
Berichten: 2119
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door WijchenNEC »

jsentani schreef:
wo 24 jul 2019, 13:34
Nummer 11 schreef:
wo 24 jul 2019, 13:33
Gaat naar Cambuur. Veel succes!
:withstupid: jammer maar veel succes!
:withstupid: Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen daar.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13360
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Pol »

zuurpruim schreef:
wo 24 jul 2019, 13:37
Zet hem op jongen!Bewijs het ongelijk van NEC.
Liever niet. Zou prettig zijn als dit betekent dat Cambuur een stuk lager niveau is dan wij.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door burp »

:???: :eek: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :td:

transfervrij ook nog.

Wilco flikker eens snel op!
Laatst gewijzigd door burp op wo 24 jul 2019, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Nimma1 »

Schandalig dat we hier geen geld voor krijgen..

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door eniesee-elst »

Ja, héhé natuurlijk krijgen we hier geen geld voor, nadat je hem zelf hebt teruggezet naar jong

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door karlo »

Nimma1 schreef:
wo 24 jul 2019, 13:49
Schandalig dat we hier geen geld voor krijgen..
Schandalig dat die jongen hier geen kans krijgt
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door bertje »

burp schreef:
wo 24 jul 2019, 13:49
:???: :eek: :crazy2: :crazy2: :crazy2: :td:

transfervrij ook nog.

Wilco flikker eens snel op!
Jammer dat Remco er niet meer is. Dan hadden we in ieder geval nog een bonusconstructie en doodverkooppercentage bedongen :party:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32797
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door bertje »

karlo schreef:
wo 24 jul 2019, 13:53
Nimma1 schreef:
wo 24 jul 2019, 13:49
Schandalig dat we hier geen geld voor krijgen..
Schandalig dat die jongen hier geen kans krijgt
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nimma1
Berichten: 2365
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Nimma1 »

eniesee-elst schreef:
wo 24 jul 2019, 13:52
Ja, héhé natuurlijk krijgen we hier geen geld voor, nadat je hem zelf hebt teruggezet naar jong
Snap ik ook wel. Had ‘m er lekker bij gehouden. En evt later alsnog kunnen verkopen.

hupie
Berichten: 1672
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door hupie »

karlo schreef:
wo 24 jul 2019, 13:53
Nimma1 schreef:
wo 24 jul 2019, 13:49
Schandalig dat we hier geen geld voor krijgen..
Schandalig dat die jongen hier geen kans krijgt
Ongelooflijk deze jongen gratis naar Cambuur! Top en cambuur zijn inderdaad stukken minder dan NEC. Wilco en trainersstaf (mochten jullie ook een stem hebben gehad) wat een blunder. Opzouten met die van Schaik, wat een minkukkel :finger: heb het al vaker beweerd, hij gaat NEC naar de klootten helpen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door jackkreta »

Bij Cambuur hebben ze er wèl kijk op.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door flipsen »

zul je zien dat hij bij ons in de 90ste minuut de winnende erin schiet..
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door zuurpruim »

flipsen schreef:
wo 24 jul 2019, 14:25
zul je zien dat hij bij ons in de 90ste minuut de winnende erin schiet..
Dat heb ik eigenlijk liever dan dat hij aan het einde van de rit 8 goals en 8 assists heeft

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door BennyT »

flipsen schreef:
wo 24 jul 2019, 14:25
zul je zien dat hij bij ons in de 90ste minuut de winnende erin schiet..
En terecht!

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Mcel »

Waarom niet eerst bij zaakwaarnemer en in de media aangeven dat hij een andere club mag zoeken? Met een heel seizoen Oss in de benen kon hij vast wel ergens terecht, waarbij we er nog een transfersommetje aan over hadden kunnen houden, gezien het contract dat afgekocht moest worden. En als dat toch niet zou slagen zou je daarna altijd nog verder kunnen kijken wat voor beide partijen het beste was. Ik kan me niet echt voorstellen dat zijn salaris nou zo enorm op de begroting drukte.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14538
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Bottendaal »

Ben benieuwd hoe ons middenveld Jansen-Oratmangoen het gaat doen. Toch leuk dat we dat komend jaar eens kunnen bekijken...
Ik denk eigenlijk dat Wilco met de transfers van Paolo en Ragnar niet zo veel te maken heeft. Als de TS aangeeft deze twee niet goed genoeg te vinden, en niet te gaan gebruiken, dan kan de club (Wilco) beter de conclusie trekken dat ze dan beter weg kunnen. Scheelt toch salaris.
Wilco stelt de selectie samen, maar de TS moet er mee werken, hij kan moeilijk verplichten met bepaalde spelers te werken. Als hij dat wel zou doen is het ook niet goed.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door zuurpruim »

Bottendaal schreef:
wo 24 jul 2019, 14:37
Ben benieuwd hoe ons middenveld Jansen-Oratmangoen het gaat doen. Toch leuk dat we dat komend jaar eens kunnen bekijken...
Ik denk eigenlijk dat Wilco met de transfers van Paolo en Ragnar niet zo veel te maken heeft. Als de TS aangeeft deze twee niet goed genoeg te vinden, en niet te gaan gebruiken, dan kan de club (Wilco) beter de conclusie trekken dat ze dan beter weg kunnen. Scheelt toch salaris.
Wilco stelt de selectie samen, maar de TS moet er mee werken, hij kan moeilijk verplichten met bepaalde spelers te werken. Als hij dat wel zou doen is het ook niet goed.
Klopt maar Wilco is natuurlijk wel medeverantwoordelijk voor het openbreken van zijn contract vorig jaar.Dan raadpleeg je diverse mensen binnen de club,trainers,jeugdtrainers etc. dat moet positief geweest zijn.Blijkbaar kan er in een jaar veel gebeuren.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door Jota »

Mooie transfer voor Oratmangoen! Grotere club, aangezien ze meer seizoenkaarten hebben verkocht, een technisch directeur hebben en een nieuw stadion gaan bouwen.
Ze zien hem daar als vleugelspits of spits, maar zijn rol gaat op middenveld liggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11717
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ragnar Oratmangoen

Bericht door DJTEEF! »

Ik snap wel dat ze hem gratis naar een concurrent hebben laten gaan. We spelen komend seizoen 5-2-3 en met grote namen als van den Berg, Overtoom en Dijkstra is het middenveld prima bezet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten