Leroy Labylle

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
broodnodig
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 12 okt 2018, 20:32
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door broodnodig »

Verder wordt inderdaad steeds beter zichtbaar dat Oversier volledig onverantwoord heeft gehandeld. Onbegrijpelijk dat dat zomaar kan, en dat hij echt door niemand (van de mensen die nu nog steeds invloed hebben) is teruggefloten. Onrealistisch oppertunistisch,compleet gegokt op een terugkeer naar de eredivisie en daarom boven onze stand ingekocht / contracten aangebdden... Waardeloos.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door TT »

broodnodig schreef:
ma 22 jul 2019, 19:13
Verder wordt inderdaad steeds beter zichtbaar dat Oversier volledig onverantwoord heeft gehandeld. Onbegrijpelijk dat dat zomaar kan, en dat hij echt door niemand (van de mensen die nu nog steeds invloed hebben) is teruggefloten. Onrealistisch oppertunistisch,compleet gegokt op een terugkeer naar de eredivisie en daarom boven onze stand ingekocht / contracten aangebdden... Waardeloos.
Nou ja, iedereen riep juist de hele tijd dat Oversier geen reet te vertellen had en alleen deed wat hem van hogerhand werd opgedragen. Dus aan wie het nou echt allemaal ligt? In ieder geval aan het feit dat veel te veel mensen iets te vertellen willen hebben.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Mcel »

Juul schreef:
ma 22 jul 2019, 18:39
DJTEEF! schreef:
ma 22 jul 2019, 18:07
Uit tegen RKC zag hij er niet al te fanatiek uit, vond ik. Beetje een slaperd.
Laat dat nou de belangrijkste wedstrijd van het jaar zijn. Win je die ben je vrijwel zeker terug in de eredivisie. Labylle kwam nonchalant kauwend het veld op sjouwen en toen wist ik alweer hoe laat het was. Daarom moest je Kvida linksback zetten, want die verzaakt niet. Maar goed, dat was een waardeloos idee volgens iedereen hier, dus achteraf niet zeuren.
Al eerder gezegd:
Jong PSV uit was de belangrijkste wedstrijd van het jaar. En toen we die wonnen was Helmond thuis de belangrijkste. En toen we die wonnen was Volendam uit de belangrijkste... Enz. Enz. Maar half mei was RKC uit de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Behalve als we die niet verloren hadden, dan was Excelsior de belangrijkste wedstrijd van het jaar geweest.

Los daarvan heb je er gelijk in dat die wedstrijd er velen, waaronder Labylle, een waardeloze instelling. Met dank aan een foute tactiek.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 18:43
Mcel schreef:
ma 22 jul 2019, 18:36
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 16:54
burp schreef:
ma 22 jul 2019, 16:37
Nummer 11 schreef:
ma 22 jul 2019, 13:40
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 13:24
leroy kon de motivatie niet meer opbrengen nog een jaar hier te spelen dan houdt het op.
Ik werd er ook door overvallen maar het speelde blijkbaar al langer.
Met als gevolg geen klik met Bogers.
Dit is beter voor alle partijen hoewel ik hem bij lange niet de slechtste vond.
Was de klik met Bogers het gevolg of de oorzaak?
Begint op te vallen dat Bogers nu alweer een reden is.
Tja om eerlijk te zijn,labylle vind ik wel de laatste om moeilijk te doen.Maar blijkbaar dus toch gedaan.Al kan ik mij wel iets voorstellen dat hij na vorig jaar,toen hij de hoer van het elftal was,meer zekerheid wil. Ik vond het geen slechte vent.
Geen klik met Bogers? Is dat je eigen bevinding/conclusie of heb je dat van Labylle of Bogers gehoord?

Ik ben nog altijd van mening dat Jack bij NEC heel, heel veel kapot heeft gemaakt. Een andere trainer had er vast en zeker een team van kunnen maken, een Joey in de beoogde rol kunnen krijgen, een logische tactiek en basis mee kunnen neerzetten. Alle geluiden die we sinds vorig jaar hebben gehoord en de acties die zijn ondernomen wijzen in die richting. Van Coutinho tot Labylle.
Van wie ik het heb gehoord maakt niet uit.Feit is dat Labylle zich niet meer kon opladen voor NEC.Als je dan een, zo goed als nieuwe, trainersstaf hebt dan moet je keuzes maken.Coutinho vind ik een ander verhaal,die miste professionaliteit bij NEC,beter gezegd De Gier.Diegene die hier de meeste schade heeft aangericht is dhr Oversier.Verkeerde spelers,verkeerde contracten,te lange contracten,waardeloze vent.
Van wie precies maakt me inderdaad niet uit, hoor, als het maar betrouwbaar is. Dus als jij aangeeft dat dat zo is, geloof ik je. Ik ben de moeilijkste niet.

Verder verschillen wij dus van mening: ik vind dat De Gier veel meer verpest heeft. Oversier heeft misschien een gok genomen met sommige spelers (ingefluisterd of opgedragen?) maar met een andere trainer had die gok beter kunnen uitpakken. Sterker nog: als De Gier was gegaan ipv Oversier begin december had het seizoen makkelijk anders kunnen eindigen. Nu konden zijn opvolgers zich geen enkele fout meer veroorloven en was er te weinig tijd meer om het tij te keren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door zuurpruim »

broodnodig schreef:
ma 22 jul 2019, 19:13
Verder wordt inderdaad steeds beter zichtbaar dat Oversier volledig onverantwoord heeft gehandeld. Onbegrijpelijk dat dat zomaar kan, en dat hij echt door niemand (van de mensen die nu nog steeds invloed hebben) is teruggefloten. Onrealistisch oppertunistisch,compleet gegokt op een terugkeer naar de eredivisie en daarom boven onze stand ingekocht / contracten aangebdden... Waardeloos.
Bijna alle lange contracten zijn afgesloten omdat men dacht dat promotie wel moest lukken.Krankzinnig.
En het zijn echt niet alleen de contracten van Rens en joey.
Darri en Labylle zijn nog maar het begin,er moet gewoon nog veel meer weg.
Hoorde dat er steeds meer concrete interesse is voor Bossaerts,laten we hopen dat die ook vertrekt.
Deze selectie is van eredivisie niveau qua salaris,dan vraag je om problemen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Keizerstad1994 »

necnmgn schreef:
ma 22 jul 2019, 10:54
Dit tekent de situatie wel... De beleidsbepalers zijn in paniek, Wolters zal de volgende zijn lijkt me.
Het is maar wat je paniek noemt. Afkomen van niets toevoegende, overbodige en vast en zeker aardig verdienende ballast zoals Wolters is juist wat we moeten doen. Die vent scoort meer kaarten dan doelpunten.
'Justice knows every mans number'

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door zuurpruim »

Mcel schreef:
ma 22 jul 2019, 20:02
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 18:43
Mcel schreef:
ma 22 jul 2019, 18:36
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 16:54
burp schreef:
ma 22 jul 2019, 16:37
Nummer 11 schreef:
ma 22 jul 2019, 13:40


Was de klik met Bogers het gevolg of de oorzaak?
Begint op te vallen dat Bogers nu alweer een reden is.
Tja om eerlijk te zijn,labylle vind ik wel de laatste om moeilijk te doen.Maar blijkbaar dus toch gedaan.Al kan ik mij wel iets voorstellen dat hij na vorig jaar,toen hij de hoer van het elftal was,meer zekerheid wil. Ik vond het geen slechte vent.
Geen klik met Bogers? Is dat je eigen bevinding/conclusie of heb je dat van Labylle of Bogers gehoord?

Ik ben nog altijd van mening dat Jack bij NEC heel, heel veel kapot heeft gemaakt. Een andere trainer had er vast en zeker een team van kunnen maken, een Joey in de beoogde rol kunnen krijgen, een logische tactiek en basis mee kunnen neerzetten. Alle geluiden die we sinds vorig jaar hebben gehoord en de acties die zijn ondernomen wijzen in die richting. Van Coutinho tot Labylle.
Van wie ik het heb gehoord maakt niet uit.Feit is dat Labylle zich niet meer kon opladen voor NEC.Als je dan een, zo goed als nieuwe, trainersstaf hebt dan moet je keuzes maken.Coutinho vind ik een ander verhaal,die miste professionaliteit bij NEC,beter gezegd De Gier.Diegene die hier de meeste schade heeft aangericht is dhr Oversier.Verkeerde spelers,verkeerde contracten,te lange contracten,waardeloze vent.
Van wie precies maakt me inderdaad niet uit, hoor, als het maar betrouwbaar is. Dus als jij aangeeft dat dat zo is, geloof ik je. Ik ben de moeilijkste niet.

Verder verschillen wij dus van mening: ik vind dat De Gier veel meer verpest heeft. Oversier heeft misschien een gok genomen met sommige spelers (ingefluisterd of opgedragen?) maar met een andere trainer had die gok beter kunnen uitpakken. Sterker nog: als De Gier was gegaan ipv Oversier begin december had het seizoen makkelijk anders kunnen eindigen. Nu konden zijn opvolgers zich geen enkele fout meer veroorloven en was er te weinig tijd meer om het tij te keren.
Jack is de slechtste trainer ooit gezien hier ,eens.En dat Oversier ook deels handelde vanuit de investeerders,volkomen logische gedachte.Maar een ervaren TD was hier nooit in meegegaan,die had een risico analyse gemaakt en tegen de investeerders gezegd, 'jongens allemaal leuk en aardig maar hier ga ik niet in mee'.Het imago van Oversier is volkomen kapot. En datzelfde vind ik zo langzamerhand ook gelden voor Wilco.Als hij tot de conclusie komt dat hij de investeerders niet op een lijn krijgt moet hij ook zijn conclusies trekken en opstappen.We hebben helemaal niets aan jarenlang gebabbel in de trant van 'moeilijke club' etc.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Mark Ariaans »

karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Jota »

Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door burp »

Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 21:11
Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle
Dat moet je als talent bij NEC dus juist niet doen; het goed doen in de voorbereiding.
Dat is een garantie voor een enkele reis naar Oss.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Jota »

burp schreef:
ma 22 jul 2019, 21:38
Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 21:11
Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle
Dat moet je als talent bij NEC dus juist niet doen; het goed doen in de voorbereiding.
Dat is een garantie voor een enkele reis naar Oss.
:biggrin:
Of uiteindelijk toch Jong NEC

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
ma 22 jul 2019, 21:38
Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 21:11
Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle
Dat moet je als talent bij NEC dus juist niet doen; het goed doen in de voorbereiding.
Dat is een garantie voor een enkele reis naar Oss.
:withstupid:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door karlo »

Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
Dat hebben we vorig jaar allemaal kunnen zien
Hoe dat ging, kvida als linksback
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door karlo »

Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 21:11
Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle
0 wedstrijden in het betaald voetbal
En daar wil jij de competitie mee in?
We beginnen op Achilles te lijken
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Jota »

karlo schreef:
ma 22 jul 2019, 22:34
Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 21:11
Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle
0 wedstrijden in het betaald voetbal
En daar wil jij de competitie mee in?
We beginnen op Achilles te lijken
Heb je al een oefenwedstrijd gezien?
Natuurlijk nog niet echt getest, maar geloof mij: beter dan Labylle

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Curva »

Beter geen linksback dan Labylle op linksback, dan weet je tenminste dat de rechtsvoor vrije doorgang heeft en kan je je daarop instellen

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Leroy Labylle

Bericht door jsentani »

Juul schreef:
ma 22 jul 2019, 18:39
DJTEEF! schreef:
ma 22 jul 2019, 18:07
Uit tegen RKC zag hij er niet al te fanatiek uit, vond ik. Beetje een slaperd.
Laat dat nou de belangrijkste wedstrijd van het jaar zijn. Win je die ben je vrijwel zeker terug in de eredivisie. Labylle kwam nonchalant kauwend het veld op sjouwen en toen wist ik alweer hoe laat het was. Daarom moest je Kvida linksback zetten, want die verzaakt niet. Maar goed, dat was een waardeloos idee volgens iedereen hier, dus achteraf niet zeuren.
Kvida is een centrale verdediger. Hij is te stijf, grote draacirkel en kan niet opbouwen, weet niet wat hij moet doen als hij met de bal de middencirkel over komt, ongeschikt als linksachter. Bal afpakken kan hij, en dat is het dan ook.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Leroy Labylle

Bericht door jsentani »

zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 16:54
burp schreef:
ma 22 jul 2019, 16:37
Nummer 11 schreef:
ma 22 jul 2019, 13:40
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 13:24
leroy kon de motivatie niet meer opbrengen nog een jaar hier te spelen dan houdt het op.
Ik werd er ook door overvallen maar het speelde blijkbaar al langer.
Met als gevolg geen klik met Bogers.
Dit is beter voor alle partijen hoewel ik hem bij lange niet de slechtste vond.
Was de klik met Bogers het gevolg of de oorzaak?
Begint op te vallen dat Bogers nu alweer een reden is.
Tja om eerlijk te zijn,labylle vind ik wel de laatste om moeilijk te doen.Maar blijkbaar dus toch gedaan.Al kan ik mij wel iets voorstellen dat hij na vorig jaar,toen hij de hoer van het elftal was,meer zekerheid wil. Ik vond het geen slechte vent.
Altijd 100% inzet, gigantisch loopvermogen, durfde op te komen en heeft techniek. Nooit negatief, altijd in dienst van elftal en NEC, bij kramp gewoon doorzetten. Verkeerd gebruikt als middenvelder waardoor er fouten in zijn spel kwamen. Hadden we als vaste linksachter moeten houden dan was hij daar beter geworden.
Nu lijkt dit het beste voor beide partijen.
Leroy, bedankt voor je inzet en succes verder.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 13:44
Nummer 11 schreef:
ma 22 jul 2019, 13:40
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 13:24
leroy kon de motivatie niet meer opbrengen nog een jaar hier te spelen dan houdt het op.
Ik werd er ook door overvallen maar het speelde blijkbaar al langer.
Met als gevolg geen klik met Bogers.
Dit is beter voor alle partijen hoewel ik hem bij lange niet de slechtste vond.
Was de klik met Bogers het gevolg of de oorzaak?
Gevolg. Als een speler niet meer wil houdt het op.
Maar moet A3 als de niet te missen assistent niet onder andere zorgen dat spelers zich lekker voelen?

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door Brabander »

Jammer dat hij weggaat, ik vond het een positieve jongen met een prima uitstraling. Een beetje een uitstraling van een normale voetballer op de zaterdagvelden, sokken omlaag maar mouwen omhoog! prima voetballer ook!
Thuis tegen RKC was hij erg goed en liep zich de ballen uit zijn broek.
Wat er bij die uitwedstrijd is gebeurd weet ik niet, maar daar was de stemming en inzet gewoon te belachelijk voor woorden!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
di 23 jul 2019, 08:12
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 13:44
Nummer 11 schreef:
ma 22 jul 2019, 13:40
zuurpruim schreef:
ma 22 jul 2019, 13:24
leroy kon de motivatie niet meer opbrengen nog een jaar hier te spelen dan houdt het op.
Ik werd er ook door overvallen maar het speelde blijkbaar al langer.
Met als gevolg geen klik met Bogers.
Dit is beter voor alle partijen hoewel ik hem bij lange niet de slechtste vond.
Was de klik met Bogers het gevolg of de oorzaak?
Gevolg. Als een speler niet meer wil houdt het op.
Maar moet A3 als de niet te missen assistent niet onder andere zorgen dat spelers zich lekker voelen?
Ja maar de intrinsieke motivatie vind ik toch wel belangrijker.Maar aan de andere kant moet je ook zo eerlijk zijn dat ik wel begrijp dat spelers weg willen.Kijk,ze zijn door Oversier/van Schaik naar NEC 'gelokt' met verhalen over promotie etc. Dat kan niet anders als je zo'n selectie samen stelt.Dan begrijp ik wel na zo'n draak van een seizoen, en de berichten over de financiële situatie, dat je hier weg wil.De jeugd de kans geven is normaliter niet de opmaat voor promotie.Maar Labylle verrast mij wel,vond dat altijd een positieve jongen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door karlo »

Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 22:47
karlo schreef:
ma 22 jul 2019, 22:34
Jota schreef:
ma 22 jul 2019, 21:11
Mark Ariaans schreef:
ma 22 jul 2019, 20:55
karlo schreef: Bij het vertrek van labylle
Heb je nog 0 opties op linksback
Alleen een jeugdspeler met 0 wedstrijden in het betaalde voetbal,
En een enkele optie die vorig jaar heimelijk is mislukt

Kvida.
En die el Kourani ofzo doet het supergoed in de voorbereiding. Voetbalt makkelijk en is verdedigend zeker niet slechter dan Labylle
0 wedstrijden in het betaald voetbal
En daar wil jij de competitie mee in?
We beginnen op Achilles te lijken
Heb je al een oefenwedstrijd gezien?
Natuurlijk nog niet echt getest, maar geloof mij: beter dan Labylle
Maar dit gaat hij natuurlijk geen heel seizoen vasthouden
Dat weten we allemaal
Het blijft toch je club.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door zuurpruim »

Er vanuit gaande dat Bossaerts nog gaat vertrekken zal er toch iemand moeten worden aangetrokken. Ik denk niet dat ze het aandurven met Kvida-Sturing en daarbij El Karouani en Sanniez. En eventueel nog een vijfde daarbij. Dat kan toch helemaal niet. Ik vind het prima hoor,met een veredeld jeugdelftal gaan spelen maar de supporters zullen dat nooit gaan accepteren na een serie nederlagen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
di 23 jul 2019, 09:50
Er vanuit gaande dat Bossaerts nog gaat vertrekken zal er toch iemand moeten worden aangetrokken. Ik denk niet dat ze het aandurven met Kvida-Sturing en daarbij El Karouani en Sanniez. En eventueel nog een vijfde daarbij. Dat kan toch helemaal niet. Ik vind het prima hoor,met een veredeld jeugdelftal gaan spelen maar de supporters zullen dat nooit gaan accepteren na een serie nederlagen.
Hoe lang ligt Rensje er nog uit dan? Evt. der Joey?

Ik zou het overigens wel accepteren, maar er zijn er veel die wat moeilijker kunnen relativeren denk ik.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Leroy Labylle

Bericht door jetipo »

Heeft al een nieuwe club in België: RFC Seraing. Waarschijnlijk wist Labylle dit al veel eerder.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten