Sven Braken

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22780
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door burp »

bertje schreef:
wo 10 jul 2019, 09:47
BennyT schreef:
wo 10 jul 2019, 09:04
Braken wordt gewoon eerste spits bij ons, klaar.
Romeny heeft gisteren een uur gespeeld en Braken 30 minuten als invaller. Die strijd is nog helemaal niet gestreden lijkt me..
En tegen Wuppertal wordt dat andersom zoals Gesthuizen al aangaf

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door mschr »

bertje schreef:
wo 10 jul 2019, 10:43
JBNMGN schreef:
wo 10 jul 2019, 10:24
bertje schreef:
wo 10 jul 2019, 09:47
BennyT schreef:
wo 10 jul 2019, 09:04
Braken wordt gewoon eerste spits bij ons, klaar.
Romeny heeft gisteren een uur gespeeld en Braken 30 minuten als invaller. Die strijd is nog helemaal niet gestreden lijkt me..
Al speelt Romeny bijna de hele wedstrijd en Braken de laatste 5 minuten, dan nog gaat er van Braken meer dreiging uit dan van Romeny. Die jongen moet nog heel veel leren en zal er best komen, maar op dit moment (althans zoals hij afgelopen seizoen speelde) is in mijn ogen zeker niet DE aangewezen spits.
Als jij een spits die voornamelijk op zijn bips zit, de ballen alle kanten op laat vliegen en vrijwel alleen maar ballen erin schiet die hij op een presenteerblaadje krijgt dreigender vind dan heb je gelijk. Ik zie dat wel anders.
Een omhaal zorgt altijd voor opwinding in het stadion en maakt Romeny zo vaak een omhaal als een Braken?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door bertje »

burp schreef:
wo 10 jul 2019, 10:45
bertje schreef:
wo 10 jul 2019, 09:47
BennyT schreef:
wo 10 jul 2019, 09:04
Braken wordt gewoon eerste spits bij ons, klaar.
Romeny heeft gisteren een uur gespeeld en Braken 30 minuten als invaller. Die strijd is nog helemaal niet gestreden lijkt me..
En tegen Wuppertal wordt dat andersom zoals Gesthuizen al aangaf
Klopt, daarom is de strijd dus nog niet gestreden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door bertje »

mschr schreef:
wo 10 jul 2019, 10:46
bertje schreef:
wo 10 jul 2019, 10:43
JBNMGN schreef:
wo 10 jul 2019, 10:24
bertje schreef:
wo 10 jul 2019, 09:47
BennyT schreef:
wo 10 jul 2019, 09:04
Braken wordt gewoon eerste spits bij ons, klaar.
Romeny heeft gisteren een uur gespeeld en Braken 30 minuten als invaller. Die strijd is nog helemaal niet gestreden lijkt me..
Al speelt Romeny bijna de hele wedstrijd en Braken de laatste 5 minuten, dan nog gaat er van Braken meer dreiging uit dan van Romeny. Die jongen moet nog heel veel leren en zal er best komen, maar op dit moment (althans zoals hij afgelopen seizoen speelde) is in mijn ogen zeker niet DE aangewezen spits.
Als jij een spits die voornamelijk op zijn bips zit, de ballen alle kanten op laat vliegen en vrijwel alleen maar ballen erin schiet die hij op een presenteerblaadje krijgt dreigender vind dan heb je gelijk. Ik zie dat wel anders.
Een omhaal zorgt altijd voor opwinding in het stadion en maakt Romeny zo vaak een omhaal als een Braken?
Tis te hopen van niet, ik krijg anders nog last van mijn nek van het wanhopig nee schudden..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Gerher »

Volgens mij had Braken gewoon altijd een basisplaats onder De Gier maar kwam dat in de knel door de transferperikelen in de winter. Vergeet ook niet dat De Gier Braken ook bij Almere heeft gehad. Dus het zou mij zeker niet verbazen. Eigenlijk hoop ik het ook, kunnen wij een ander halen.
[/quote]

Piroe jaartje proberen te huren dan?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10587
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Gijscoman »

Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7115
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door jetipo »

Gijscoman schreef:
wo 10 jul 2019, 13:30
Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.
Opvallend. Er staat dat de club uit Mexico al een voorstel heeft gedaan. We wachten af.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:
wo 10 jul 2019, 13:30
Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.
Mexico, bijzonder inderdaad. Als die interesse serieus blijkt te zijn hoop ik niet dat ze hem dwars gaan liggen, dan krijg je weer van die Breinburg praktijken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Legendario »

Gijscoman schreef:
wo 10 jul 2019, 13:30
Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.
Is het 1 april in Mexico vandaag of zo?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

Gerher schreef:
wo 10 jul 2019, 11:22
Volgens mij had Braken gewoon altijd een basisplaats onder De Gier maar kwam dat in de knel door de transferperikelen in de winter. Vergeet ook niet dat De Gier Braken ook bij Almere heeft gehad. Dus het zou mij zeker niet verbazen. Eigenlijk hoop ik het ook, kunnen wij een ander halen.
Piroe jaartje proberen te huren dan?
[/quote]

Die zal voor zijn kans gaan met alleen Lammers als echte spits voor zich in de pikorde.

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

jetipo schreef:
wo 10 jul 2019, 13:40
Gijscoman schreef:
wo 10 jul 2019, 13:30
Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.
Opvallend. Er staat dat de club uit Mexico al een voorstel heeft gedaan. We wachten af.
Zou mooi zijn!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door mschr »

Gijscoman schreef:
wo 10 jul 2019, 13:30
Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.
Ik begrijp er niks van... “Er is nu niets om de wapening voor de voorkant van de te sluiten @Club_Queretaro , komt uit Nederland en zijn naam is Sven Braken (26 jaar / 1.86m) gespeeld met @FC_Emmen in de #Eredevisie en wie behoort @necnijmegen . De club heeft al een voorstel gestuurd en Braken heeft de wens om naar Querétaro te komen 🇳🇱

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nummer 9 »

Nijmegen0413 schreef:
wo 10 jul 2019, 16:14
Gerher schreef:
wo 10 jul 2019, 11:22
Volgens mij had Braken gewoon altijd een basisplaats onder De Gier maar kwam dat in de knel door de transferperikelen in de winter. Vergeet ook niet dat De Gier Braken ook bij Almere heeft gehad. Dus het zou mij zeker niet verbazen. Eigenlijk hoop ik het ook, kunnen wij een ander halen.
Piroe jaartje proberen te huren dan?
Die zal voor zijn kans gaan met alleen Lammers als echte spits voor zich in de pikorde.
[/quote]
Malen is ook een echte spits, dus Piroe heeft geen kans. Overigens denk ik dat PSV liever een speler stalt bij Jong.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:
wo 10 jul 2019, 17:04
Ik begrijp er niks van... “Er is nu niets om de wapening voor de voorkant

Hrm. Bewapening voor de voorkant. Centrale verdediger wellicht?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7115
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door jetipo »

Mark Ariaans schreef:
wo 10 jul 2019, 17:44
mschr schreef:
wo 10 jul 2019, 17:04
Ik begrijp er niks van... “Er is nu niets om de wapening voor de voorkant

Hrm. Bewapening voor de voorkant. Centrale verdediger wellicht?
Google translate? :biggrin: Misschien bedoelen ze iets van een wapen voorin? Dat zou een equivalent voor spits kunnen zijn.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Zico
Berichten: 1014
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Zico »

mschr schreef:
wo 10 jul 2019, 17:04
Gijscoman schreef:
wo 10 jul 2019, 13:30
Een nieuw gerucht rond Braken op Twitter. En dusdanig vreemd, dat men het bijna gaat geloven: https://mobile.twitter.com/yodeportista ... 9779430409

Braken wordt in verbinding gebracht met een laagvlieger in de Mexicaanse competitie.
Ik begrijp er niks van... “Er is nu niets om de wapening voor de voorkant van de te sluiten @Club_Queretaro , komt uit Nederland en zijn naam is Sven Braken (26 jaar / 1.86m) gespeeld met @FC_Emmen in de #Eredevisie en wie behoort @necnijmegen . De club heeft al een voorstel gestuurd en Braken heeft de wens om naar Querétaro te komen 🇳🇱
Ze zijn dicht bij een akkoord met de versterking voor de voorhoede van Club Querétaro. Dat is de eerste zin... de rest van google's vertaling klopt wel ongeveer.

Ik denk dat als ze in Querétaro van een goede chilena of poging daartoe houden gaat het helemaal goed komen voor Sven in Mexico.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4457
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Jeffry74 »

Querétaro FC is wel een geweldige club gelegen in een van de betere regio's van Mexico.

Ronaldinho heeft daar gedurende het seizoen 2014-2015 nog gespeeld.

Als ik Braken was zou ik direct gaan.
Mooi avontuur.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7185
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door karlo »

Jeffry74 schreef:
wo 10 jul 2019, 18:42
Querétaro FC is wel een geweldige club gelegen in een van de betere regio's van Mexico.

Ronaldinho heeft daar gedurende het seizoen 2014-2015 nog gespeeld.

Als ik Braken was zou ik direct gaan.
Mooi avontuur.
Ik zou ook gaan
Kun je mooi in de winterstop weer aangeven dat je weg wilt
Het blijft toch je club.

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

Een Mexicaanse club die bij KKD club NEC uitkomt voor 13 in een dozijn voetballer Braken.
De voetbalwereld is een erg maf wereldje!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3201
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nummer 9 »

Nijmegen0413 schreef:
wo 10 jul 2019, 22:18
Een Mexicaanse club die bij KKD club NEC uitkomt voor 13 in een dozijn voetballer Braken.
De voetbalwereld is een erg maf wereldje!
Misschien willen ze ook Joey Montana, een centrocampista creativo. :biggrin:
いつでも戦える

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Nijmegen0413 »

Er gaat momenteel een Twitter-poll rond waarop supporters van die Mexicaanse club kunnen stemmen wie ze het liefst als nieuwe spits willen.
De spelers die erop staan zijn Sven Braken en Jackson Martinez.
Jackson Martinez heeft 39 A-interlands voor Colombia, speelde bij Porto en Atletico Madrid en heeft het afgelopen seizoen 9x keer gescoord in de Liga NOS.
Braken heeft tot nu toe 63% van de stemmen.

:schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7115
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door jetipo »

Nijmegen0413 schreef:
wo 10 jul 2019, 22:44
Er gaat momenteel een Twitter-poll rond waarop supporters van die Mexicaanse club kunnen stemmen wie ze het liefst als nieuwe spits willen.
De spelers die erop staan zijn Sven Braken en Jackson Martinez.
Jackson Martinez heeft 39 A-interlands voor Colombia, speelde bij Porto en Atletico Madrid en heeft het afgelopen seizoen 9x keer gescoord in de Liga NOS.
Braken heeft tot nu toe 63% van de stemmen.

:schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
Ja maar, Martinez maakt geen omhalen. :crazy:

Geen idee wat er in dit artikel staat:

https://www.diariodequeretaro.com.mx/de ... ssion=true
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door mschr »

Na het vertrek van Camilo Sanvezzo werken de Gallos op gedwongen marsen om zijn vervanger te krijgen, in de laatste uren vertrok de naam van Sven Braken, een 26-jarige Nederlandse speler die de nieuwe spits van Queretaro zou kunnen worden. Hij fungeert als een centrum naar voren en gespeeld voor het FC Emmen team van zijn land vorig seizoen, de Gallos zijn in onderhandeling om hun diensten te kunnen nemen, een nabijgelegen bron zei dat de speler bereid is te emigreren naar voetbal in Mexico. SPORTS Golean los Gallos al Herediano Het zal in de komende uren zijn wanneer wordt bepaald of de Nederlander zou komen als een versterking voor Gallos, die ook op zoek zijn naar een einde aan het recht om het team te steunen voor de start van het toernooi.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
wo 10 jul 2019, 23:14
Na het vertrek van Camilo Sanvezzo werken de Gallos op gedwongen marsen om zijn vervanger te krijgen, in de laatste uren vertrok de naam van Sven Braken, een 26-jarige Nederlandse speler die de nieuwe spits van Queretaro zou kunnen worden. Hij fungeert als een centrum naar voren en gespeeld voor het FC Emmen team van zijn land vorig seizoen, de Gallos zijn in onderhandeling om hun diensten te kunnen nemen, een nabijgelegen bron zei dat de speler bereid is te emigreren naar voetbal in Mexico. SPORTS Golean los Gallos al Herediano Het zal in de komende uren zijn wanneer wordt bepaald of de Nederlander zou komen als een versterking voor Gallos, die ook op zoek zijn naar een einde aan het recht om het team te steunen voor de start van het toernooi.
...daar zijn ze vaak wel goed in in Latijns Amerika....

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sven Braken

Bericht door Mark Ariaans »

jetipo schreef:
wo 10 jul 2019, 18:27
Mark Ariaans schreef:
wo 10 jul 2019, 17:44
mschr schreef:
wo 10 jul 2019, 17:04
Ik begrijp er niks van... “Er is nu niets om de wapening voor de voorkant

Hrm. Bewapening voor de voorkant. Centrale verdediger wellicht?
Google translate? :biggrin: Misschien bedoelen ze iets van een wapen voorin? Dat zou een equivalent voor spits kunnen zijn.

No shit, Sherlock.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lentselucht en 27 gasten