Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
wo 12 jun 2019, 14:18
Ik had Moniz, de Jong en Brood hier best willen zien.
Dat zijn jongens, DJ Teef die best salaris in willen leveren wellicht maar keihard eisen zullen gaan stellen qua selectie. Het is niet voor niks dat Brood zo lang gewacht heeft,die heeft dat onderdeurtje uit België nu helemaal in de zak.Schip,Streppel die nog over zijn van de ;grote' namen zullen investeringen eisen.Zo niet krijg je Bogers,Alflen of who the fuck else.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jorrit77 »

Tiel schreef:
wo 12 jun 2019, 13:36
Jorrit77 schreef:
wo 12 jun 2019, 13:13
Laat Mario maar komen. Slechter kan het niet. We zijn zo dood als een pier, voor geen enkele trainer een risico op mislukken. Waarom moet dit zo lang duren? Alles wat we aanstellen is binnen 1 seizoen weer pleite. Zorg er gewoon voor dat we de voorbereiding goed kunnen beginnen!
Omdat je niemand kunt verplichten. Jij wil iemand laten komen die al meerdere malen heeft gezegd helemaal niet te willen.
Nog niet zo lang geleden heeft hij gezegd wel te willen komen. Het is maar net wat de verdienste zijn. Van Schaik kan wel heel stoer zeggen met 5 trainers te hebben gesproken. Dat kan ik ook. Gaat erom of ze haalbaar zijn. Kiezen tussen derde garnituur is allemaal om het even, dus ja, waarom moet het zolang duren?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Hou eens op met steeds maar teruggrijpen op het verleden.
We gaan toch ook niet meer met Willem van Hanegem centraal op het middenveld de rest van de ek kwalificatie uitspelen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

Legendario schreef:
wo 12 jun 2019, 11:55
JBNMGN schreef:
wo 12 jun 2019, 11:47

Jij bedoelt Erik ten Hag? De Erik ten Hag die Ajax naar de halve finale van de Champignons league bracht? De Erik ten Hag die Ajax kampioen maakte? De Erik ten Hag die Ajax de KNVB beker bezorgde? De Erik ten hag die miljoenen kan gaan verdienen in het buitenland?

Ja hoor, die komt naar NEC :jestera: Of bedoel je met ik zie hem graag komen dat dan ALS hij komt een natte droom voor jou in vervulling gaat? :crazy:
Daar heb je misschien wel een punt. Wat denk je dan van Guardiola?
Kijk dat bedoel ik, die is tenminste haalbaar :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
wo 12 jun 2019, 14:06
zuurpruim schreef:
wo 12 jun 2019, 13:58
bertje schreef:
wo 12 jun 2019, 13:57
zuurpruim schreef:
wo 12 jun 2019, 13:39
Het wordt weer de zoveelste gok let maar op. Forza heeft het,ondemeer, over Damien Hertog.Iets in die trant zal het wel worden.Er is nog geen speler aangetrokken,de dure jongens zijn er allemaal nog.
Er is geen enkel teken dat het goed gaat komen.
Maar de grote positivo Wilco show moet nog gaan plaatsvinden en dan lopen we weer de polonaise.
Wie de neuk is Damien Hertog?
hou op,schei uit.
het zou mij niks verbazen als het uit pure armoede Bogers en Meijer gaat worden.En Wilco met zijn zoveelste lulverhaal aan komt zetten.
Ik heb serieus echt geen idee, nog nooit van die man gehoord..
Trainert van Al Jazira, nog geen zak gepresteerd. Lekker daar laten zitten
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gijscoman »

ForzaNEC noemt Damien Hertog als voorbeeld van een trainer die nog nergens genoemd is en hier flipt men al, alsof dat de hoofdkandidaat is. ForzaNEC gooit gewoon heel veel namen in hun artikel. Er is nergens enige aanwijzing dat er met hem gesproken is of dat hij überhaupt op een lijstje bij NEC staat.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Als het Bogers/ Meijers gaat worden dan moet Van Schaik echt per direct wegwezen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
wo 12 jun 2019, 15:47
ForzaNEC noemt Damien Hertog als voorbeeld van een trainer die nog nergens genoemd is en hier flipt men al, alsof dat de hoofdkandidaat is. ForzaNEC gooit gewoon heel veel namen in hun artikel. Er is nergens enige aanwijzing dat er met hem gesproken is of dat hij überhaupt op een lijstje bij NEC staat.
Inderdaad,zoals ik ook heel erg nerveus werd toen Alflen voor het eerst werd genoemd.
Het is op zijn minst merkwaardig dat Forza met Hertog op de proppen komt die zo goed als niemand kent en in het Midden Oosten werkt.Zo kan je nog wel 100 trainers noemen die ergens in de rimboe werken.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

pjottr schreef:
wo 12 jun 2019, 14:56
Hou eens op met steeds maar teruggrijpen op het verleden.
We gaan toch ook niet meer met Willem van Hanegem centraal op het middenveld de rest van de ek kwalificatie uitspelen.
ook geen Jhon van de Beukering ?
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
wo 12 jun 2019, 16:01
Als het Bogers/ Meijers gaat worden dan moet Van Schaik echt per direct wegwezen.
Zou van Bogers ook enorm zwak zijn.Zou dan voor de 2e keer trainer worden omdat niemand wil.En hijzelf eigenlijk ook niet.Van mij mag hij assistent blijven.En Meijer moet ook zijn hand niet overspelen,van de O19 naar het eerste van een onrustige club.Laat die jongen nou eerst eens 2 jaar assistent zijn en rijpen.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee12 »

Al maanden weet je dat je een trainer nodig zult hebben voor aankomend seizoen, ik weet dat het vast allemaal niet eenvoudig zal zijn maar wat duurt dit verdomme weer lang. Ik laat me verrassen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe trainer

Bericht door noviomagum »

eniesee12 schreef:
wo 12 jun 2019, 17:49
Al maanden weet je dat je een trainer nodig zult hebben voor aankomend seizoen, ik weet dat het vast allemaal niet eenvoudig zal zijn maar wat duurt dit verdomme weer lang. Ik laat me verrassen.
Zoals altijd en dan krijgen we straks weer een of ander lulverhaal waarom het Bogers en Meijer zijn geworden

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

Ik maak me eigenlijk (al enige lijkt wel) niet zo’n zorgen. Er komt ongetwijfeld een degelijke trainer voor de groep te staan, alles is sowieso al beter dan dat er afgelopen seizoen voor de groep stond. We zijn sowieso ook nog een van de grotere clubs/teams in de KKD en we hebben individueel nog steeds een prima selectie (met een paar grote talenten die eraan komen). No spang, komt goed!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door druten »

wat een gelul allemaal hier,

er is gewoonweg niet veel wat überhaupt naar ons wil komen om te trainen, laat staan een duurbetaalde trainer...
die denkt 3 keer na voordat ze hier tekenen, zeker met de huidige mentale problemen in deze selectie.

wat er dan moet gebeuren is dat er geld voor aanpassingen los komt anders word het inderdaad een "b " keus trainer.

Nimwegeneur024
Berichten: 92
Lid geworden op: do 02 aug 2018, 11:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Nimwegeneur024 »

Robert Maaskant :sjaal:

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door martijn5 »

Albert Stuivenberg lijkt mij geen verkeerde, was in beeld bij PEC. Momenteel assistent van Giggs bij Wales. Maar weet niet of hij haalbaar is.
Laatst gewijzigd door martijn5 op wo 12 jun 2019, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zuurpruim »

druten schreef:
wo 12 jun 2019, 18:14
wat een gelul allemaal hier,

er is gewoonweg niet veel wat überhaupt naar ons wil komen om te trainen, laat staan een duurbetaalde trainer...
die denkt 3 keer na voordat ze hier tekenen, zeker met de huidige mentale problemen in deze selectie.

wat er dan moet gebeuren is dat er geld voor aanpassingen los komt anders word het inderdaad een "b " keus trainer.
je moet je verlies pakken bij een vd Berg en zijn contract afkopen.Als er geen club komt voor Braken en Darri,idem. Iedere trainer heeft gezien dat Joey op is en de selectie volkomen instabiel is.
En als de investeerders niks willen doen wordt het het zoveelste kansloze seizoen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DJTEEF! »

martijn5 schreef:
wo 12 jun 2019, 18:24
Albert Stuivenberg lijkt mij geen verkeerde, was in beeld bij PEC. Momenteel assistent van Giggs bij Wales. Maar weet niet of hij haalbaar is.
Ik moest hem googelen, maar hij heeft geen verkeerd CV. Ervaring met jeugd en ervaring in het buitenland.

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 377
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Marcelinho04 »

Nimwegeneur024 schreef:
wo 12 jun 2019, 18:16
Robert Maaskant :sjaal:
Kan hij meteen een dubbelfunctie vervullen, technisch directeur - trainer/coach) :crazy:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

eniesee12 schreef:
wo 12 jun 2019, 17:49
Al maanden weet je dat je een trainer nodig zult hebben voor aankomend seizoen, ik weet dat het vast allemaal niet eenvoudig zal zijn maar wat duurt dit verdomme weer lang. Ik laat me verrassen.
Je weet al sinds het ontslag van De Gier dat je een nieuwe trainer moet hebben. Nota bene eerder dan veel concurrenten.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3606
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Justian »

burp schreef:
wo 12 jun 2019, 20:28
eniesee12 schreef:
wo 12 jun 2019, 17:49
Al maanden weet je dat je een trainer nodig zult hebben voor aankomend seizoen, ik weet dat het vast allemaal niet eenvoudig zal zijn maar wat duurt dit verdomme weer lang. Ik laat me verrassen.
Je weet al sinds het ontslag van De Gier dat je een nieuwe trainer moet hebben. Nota bene eerder dan veel concurrenten.
Alleen wisten we nog niet of het kkd of ere werd...
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 12 jun 2019, 18:27
druten schreef:
wo 12 jun 2019, 18:14
wat een gelul allemaal hier,

er is gewoonweg niet veel wat überhaupt naar ons wil komen om te trainen, laat staan een duurbetaalde trainer...
die denkt 3 keer na voordat ze hier tekenen, zeker met de huidige mentale problemen in deze selectie.

wat er dan moet gebeuren is dat er geld voor aanpassingen los komt anders word het inderdaad een "b " keus trainer.
je moet je verlies pakken bij een vd Berg en zijn contract afkopen.Als er geen club komt voor Braken en Darri,idem. Iedere trainer heeft gezien dat Joey op is en de selectie volkomen instabiel is.
En als de investeerders niks willen doen wordt het het zoveelste kansloze seizoen.
En toch vraag ik me af als zo’n Joey en Rens een voorbereiding meedraaien onder een fatsoenlijke trainer en fit zijn of ze nog mee kunnen. Zeker op de leeftijd van die heren lijkt me dat vrij essentieel om nog een beetje mee te kunnen, dat was vorig seizoen geen moment het geval..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

bertje schreef:
wo 12 jun 2019, 20:36
zuurpruim schreef:
wo 12 jun 2019, 18:27
druten schreef:
wo 12 jun 2019, 18:14
wat een gelul allemaal hier,

er is gewoonweg niet veel wat überhaupt naar ons wil komen om te trainen, laat staan een duurbetaalde trainer...
die denkt 3 keer na voordat ze hier tekenen, zeker met de huidige mentale problemen in deze selectie.

wat er dan moet gebeuren is dat er geld voor aanpassingen los komt anders word het inderdaad een "b " keus trainer.
je moet je verlies pakken bij een vd Berg en zijn contract afkopen.Als er geen club komt voor Braken en Darri,idem. Iedere trainer heeft gezien dat Joey op is en de selectie volkomen instabiel is.
En als de investeerders niks willen doen wordt het het zoveelste kansloze seizoen.
En toch vraag ik me af als zo’n Joey en Rens een voorbereiding meedraaien onder een fatsoenlijke trainer en fit zijn of ze nog mee kunnen. Zeker op de leeftijd van die heren lijkt me dat vrij essentieel om nog een beetje mee te kunnen, dat was vorig seizoen geen moment het geval..
Inderdaad. Waar hebben we het over? Ze zijn net 31 en 33 jaar 'jong'. Ik heb "Obese" op staan en die mensen hebben soms nog een langer uithoudingsvermogen aan het begin van het afvaltraject.

AyniL
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 15 sep 2017, 08:22
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door AyniL »

zuurpruim schreef:
wo 12 jun 2019, 18:27
druten schreef:
wo 12 jun 2019, 18:14
wat een gelul allemaal hier,

er is gewoonweg niet veel wat überhaupt naar ons wil komen om te trainen, laat staan een duurbetaalde trainer...
die denkt 3 keer na voordat ze hier tekenen, zeker met de huidige mentale problemen in deze selectie.

wat er dan moet gebeuren is dat er geld voor aanpassingen los komt anders word het inderdaad een "b " keus trainer.
je moet je verlies pakken bij een vd Berg en zijn contract afkopen.Als er geen club komt voor Braken en Darri,idem. Iedere trainer heeft gezien dat Joey op is en de selectie volkomen instabiel is.
En als de investeerders niks willen doen wordt het het zoveelste kansloze seizoen.
Het tweede bedoel je?
All you need is Lok

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

burp schreef:
wo 12 jun 2019, 20:28
eniesee12 schreef:
wo 12 jun 2019, 17:49
Al maanden weet je dat je een trainer nodig zult hebben voor aankomend seizoen,
ik weet dat het vast allemaal niet eenvoudig zal zijn maar wat duurt dit verdomme weer lang. Ik laat me verrassen.
Je weet al sinds het ontslag van De Gier dat je een nieuwe trainer moet hebben. Nota bene eerder dan veel concurrenten.
Welke trainer met een beetje zelf respect gaat aan deze club op dit moment zijn vingers branden ?
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 34 gasten