De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Mark Ariaans »

Ligt eraan welke kant je op stapt.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: De investeerders

Bericht door flipsen »

Mark Ariaans schreef:
do 16 mei 2019, 13:50
Ligt eraan welke kant je op stapt.
en hoe je aan de afgrond staat, met je rug of met je neus...
Risus abundat in ore stultorum

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

flipsen schreef:
do 16 mei 2019, 14:01
Mark Ariaans schreef:
do 16 mei 2019, 13:50
Ligt eraan welke kant je op stapt.
en hoe je aan de afgrond staat, met je rug of met je neus...
Dat maakt niet uit als je naar links of rechts een stap zet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: De investeerders

Bericht door flipsen »

Kanchelskis schreef:
do 16 mei 2019, 14:21
flipsen schreef:
do 16 mei 2019, 14:01
Mark Ariaans schreef:
do 16 mei 2019, 13:50
Ligt eraan welke kant je op stapt.
en hoe je aan de afgrond staat, met je rug of met je neus...
Dat maakt niet uit als je naar links of rechts een stap zet.
dan niet nee, scherp opgemerkt..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

De Kletskop schreef:
wo 15 mei 2019, 23:38
karlo schreef:
wo 15 mei 2019, 22:14
jetipo schreef:
wo 15 mei 2019, 21:58
Het gerucht gaat dat men (waarschijnlijk investeerders) bezig is met Ted van Leeuwen en René Meulensteen. Ik weet dat oa Derksen dit ook roept.
Och begint dat gelul nu alweer,
We zijn een middenmoter in de kkd
En daar passen andere namen bij
:withstupid: ik zweer je dat deze week de namen Been, Rutten en Verbeek nog voorbij komen
Eindelijk iemand die het sarcasme door had... :wink: :biggrin:

Maar wat geen sarcasme is, is het gegeven dat NEC wel weer bij de investeerders gaat aankloppen (uit De Gelderlander).
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Vespared »

zuurpruim schreef:
do 16 mei 2019, 12:29
Zico schreef:
do 16 mei 2019, 12:22
Een herhaling van vorig seizoen inderdaad , ook toen zijn ze bij elkaar gekomen en hebben de wijze heren een plan gemaakt. Vervolgens gaat iedereen lekker meedenken en uitkijken naar ''buitenkansjes''. Dan komt een computerboer met het luminueze idee om van Eijden te halen, een ander ziet een leuk buitenkansje in Jong België lopen, en kort voor het seizoen kunnen we misschien nog wel even speculeren op een Marokkaantje van Heracles. Lekker ook nog even de voor NEC beprippen prachtige transferinkomsten erdoor heen draaien.....en we eindigen met een bende mentaal zwakke weekdieren die zich te goed voor NEC voelen, lak aan de club hebben en puur voor zichzelf voetballen. Dat Wilco al zo snel over de investeerders begint, laat overigens zien de club echt aan de zijden draadje hangt. Nu ben ik niet bang dat dit draadje zal knappen, daar is Boekhoorn te loyaal voor. Maar toch, het is wel diep triest allemaal. NEC is veranderd van een prachtige vrouw naar een zielig crackhoertje, dat niet meer zonder haar dealertje kan, en als haar dealertje niet meer levert wordt ze terminaal ziek.
Tja,ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt.En dan al die deals van Oversier,wat heeft die allemaal uitgespookt man.Sprak gisteren hier al over Darri maar hoorde nu ook dat Achahbar ,bij promotie,hier nog een jaar langer zou verblijven,dat zou contractueel vastgelegd zijn..Dat verklaart wellicht waarom hij al die tijd bij Jong is gebleven.Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon een maand geleden terug kunnen sturen,die maand huur is dan ook niet zo interessant meer.Zeker niet voor een speler die je eigenlijk liever kwijt dan rijk bent.Blijkbaar kon dat dus niet.Of het waar is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar dan denk ik,niet promoveren is zo gek nog niet.. :wink:
Als je echt een trap schoon wil maken begin dan bovenin. De ALGEMEEN DIRECTEUR heeft gefaald. Onder zijn bewind kon Oversier de grote piet uithangen met de naam NEC!!!!! Onze ALGEMEEN DIRECTEUR is een marketing man en absoluut geen bestuurder. Een man van duizend woorden maar geen gezag.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Vespared schreef:
do 16 mei 2019, 17:47
zuurpruim schreef:
do 16 mei 2019, 12:29
Zico schreef:
do 16 mei 2019, 12:22
Een herhaling van vorig seizoen inderdaad , ook toen zijn ze bij elkaar gekomen en hebben de wijze heren een plan gemaakt. Vervolgens gaat iedereen lekker meedenken en uitkijken naar ''buitenkansjes''. Dan komt een computerboer met het luminueze idee om van Eijden te halen, een ander ziet een leuk buitenkansje in Jong België lopen, en kort voor het seizoen kunnen we misschien nog wel even speculeren op een Marokkaantje van Heracles. Lekker ook nog even de voor NEC beprippen prachtige transferinkomsten erdoor heen draaien.....en we eindigen met een bende mentaal zwakke weekdieren die zich te goed voor NEC voelen, lak aan de club hebben en puur voor zichzelf voetballen. Dat Wilco al zo snel over de investeerders begint, laat overigens zien de club echt aan de zijden draadje hangt. Nu ben ik niet bang dat dit draadje zal knappen, daar is Boekhoorn te loyaal voor. Maar toch, het is wel diep triest allemaal. NEC is veranderd van een prachtige vrouw naar een zielig crackhoertje, dat niet meer zonder haar dealertje kan, en als haar dealertje niet meer levert wordt ze terminaal ziek.
Tja,ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt.En dan al die deals van Oversier,wat heeft die allemaal uitgespookt man.Sprak gisteren hier al over Darri maar hoorde nu ook dat Achahbar ,bij promotie,hier nog een jaar langer zou verblijven,dat zou contractueel vastgelegd zijn..Dat verklaart wellicht waarom hij al die tijd bij Jong is gebleven.Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon een maand geleden terug kunnen sturen,die maand huur is dan ook niet zo interessant meer.Zeker niet voor een speler die je eigenlijk liever kwijt dan rijk bent.Blijkbaar kon dat dus niet.Of het waar is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen maar dan denk ik,niet promoveren is zo gek nog niet.. :wink:
Als je echt een trap schoon wil maken begin dan bovenin. De ALGEMEEN DIRECTEUR heeft gefaald. Onder zijn bewind kon Oversier de grote piet uithangen met de naam NEC!!!!! Onze ALGEMEEN DIRECTEUR is een marketing man en absoluut geen bestuurder. Een man van duizend woorden maar geen gezag.
En die Oversier en De Gier er al veel eerder wilde uitgooien maar geen kans kreeg van de investeerders.Die zijn bepalend,Wilco is geen alleenheerser.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door JBNMGN »

Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.

Maar beste investeerders: zoals Wilco al zegt: aan individuele spelers kopen hebben we niks aan. Zie ook:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... kopen.html
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.

Maar beste investeerders: zoals Wilco al zegt: aan individuele spelers kopen hebben we niks aan. Zie ook:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... kopen.html
Helder verhaal. Het beleid van de afgelopen jaren dat gezamenlijk vormgegeven en uitgevoerd is, heeft nec gebracht waar de club nu is. Investeerder, prima, eigenaar, neuh. Ook is het nu wat het eigenlijk allang is: een 5 tot 10 jaren plan.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door JBNMGN »

jetipo schreef:
vr 17 mei 2019, 15:58
JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.

Maar beste investeerders: zoals Wilco al zegt: aan individuele spelers kopen hebben we niks aan. Zie ook:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... kopen.html
Helder verhaal. Het beleid van de afgelopen jaren dat gezamenlijk vormgegeven en uitgevoerd is, heeft nec gebracht waar de club nu is. Investeerder, prima, eigenaar, neuh. Ook is het nu wat het eigenlijk allang is: een 5 tot 10 jaren plan.
We zullen het moeten doen met: minder supporters, minder sponsoren, minder investeerders, dus een lagere begroting, lagere salarissen, meer spelers uit eigen opleiding, terug halen verhuurde spelers (mits voldoende voor NEC) enz
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 16:26
jetipo schreef:
vr 17 mei 2019, 15:58
JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.

Maar beste investeerders: zoals Wilco al zegt: aan individuele spelers kopen hebben we niks aan. Zie ook:

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... kopen.html
Helder verhaal. Het beleid van de afgelopen jaren dat gezamenlijk vormgegeven en uitgevoerd is, heeft nec gebracht waar de club nu is. Investeerder, prima, eigenaar, neuh. Ook is het nu wat het eigenlijk allang is: een 5 tot 10 jaren plan.
We zullen het moeten doen met: minder supporters, minder sponsoren, minder investeerders, dus een lagere begroting, lagere salarissen, meer spelers uit eigen opleiding, terug halen verhuurde spelers (mits voldoende voor NEC) enz
Wat Wilco al een tijd geleden aangaf,het wordt spelen voor een NC plek de eerstkomende jaren als er niets verandert.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.
Toch nog wat positief nieuws in deze donkere tijden!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door bertje »

Legendario schreef:
vr 17 mei 2019, 18:56
JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.
Toch nog wat positief nieuws in deze donkere tijden!
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Mark Ariaans »

:withstupid: Godzijdank.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jota »

bertje schreef:
di 21 mei 2019, 10:32
Legendario schreef:
vr 17 mei 2019, 18:56
JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.
Toch nog wat positief nieuws in deze donkere tijden!
:withstupid:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 investeerder beter is dan 3 investeerders. Ik word gek van die haantjes, die zich willen bemoeien met het beleid.
Bij 1 investeerder komt er meer rust. Beter is natuurlijk wanneer we zelf onze broek gaan houden. Dat zou weer betekenen dat we gaan pendelen tussen ere- en eerste divisie.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

Jota schreef:
wo 22 mei 2019, 12:34
bertje schreef:
di 21 mei 2019, 10:32
Legendario schreef:
vr 17 mei 2019, 18:56
JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.
Toch nog wat positief nieuws in deze donkere tijden!
:withstupid:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 investeerder beter is dan 3 investeerders. Ik word gek van die haantjes, die zich willen bemoeien met het beleid.
Bij 1 investeerder komt er meer rust. Beter is natuurlijk wanneer we zelf onze broek gaan houden. Dat zou weer betekenen dat we gaan pendelen tussen ere- en eerste divisie.
:withstupid: Het probleem is echter, dat ook 1 investeerder zich kan (en wil) gaan bemoeien met het beleid.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

Jota schreef:
wo 22 mei 2019, 12:34
bertje schreef:
di 21 mei 2019, 10:32
Legendario schreef:
vr 17 mei 2019, 18:56
JBNMGN schreef:
vr 17 mei 2019, 15:54
Niemand van de investeerders wil de club kopen, dus die droom is al kapot.
Toch nog wat positief nieuws in deze donkere tijden!
:withstupid:
Ik denk eerlijk gezegd dat 1 investeerder beter is dan 3 investeerders. Ik word gek van die haantjes, die zich willen bemoeien met het beleid.
Bij 1 investeerder komt er meer rust. Beter is natuurlijk wanneer we zelf onze broek gaan houden. Dat zou weer betekenen dat we gaan pendelen tussen ere- en eerste divisie.
Dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de huidige situatie!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Polleke »

Ik blijf erbij dat de investeerders recht van spreken hebben. Ik denk dat ze er miljoenen in hebben gepompt. En dat er met dat geld keer op keer foute beslissingen zijn genomen. Dat ze dan daarover gaan zeuren vind ik simpelweg terecht.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: De investeerders

Bericht door noviomagum »

Polleke schreef:
wo 22 mei 2019, 17:36
Ik blijf erbij dat de investeerders recht van spreken hebben. Ik denk dat ze er miljoenen in hebben gepompt. En dat er met dat geld keer op keer foute beslissingen zijn genomen. Dat ze dan daarover gaan zeuren vind ik simpelweg terecht.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

Polleke schreef:
wo 22 mei 2019, 17:36
Ik blijf erbij dat de investeerders recht van spreken hebben. Ik denk dat ze er miljoenen in hebben gepompt. En dat er met dat geld keer op keer foute beslissingen zijn genomen. Dat ze dan daarover gaan zeuren vind ik simpelweg terecht.
De vraag is of we op die manier door kunnen gaan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Polleke schreef:
wo 22 mei 2019, 17:36
Ik blijf erbij dat de investeerders recht van spreken hebben. Ik denk dat ze er miljoenen in hebben gepompt. En dat er met dat geld keer op keer foute beslissingen zijn genomen. Dat ze dan daarover gaan zeuren vind ik simpelweg terecht.
Je doet net alsof er door externe mensen foutieve beslissingen zijn genomen.
Heel veel van de aanstellingen bij NEC worden ook bepaald door de investeerders.
En recht van spreken,tot een beperkt deel,ja.
Zitting nemen in het technisch hart,nee.
Als je dan in DG leest dat De Gier mails krijgt met tactische aanwijzingen,dan weet ik genoeg.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door pjottr »

En toch kun je voorlopig niet zonder, zie Roda.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door burp »

pjottr schreef:
do 23 mei 2019, 09:02
En toch kun je voorlopig niet zonder, zie Roda.
Een seniele bejaarde die graag z'n fortuin er doorheen wil jagen, is wat anders dan een investeerder.
Het is dat z'n erfgenamen nu pas op de rem getrapt hebben.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door druten »

blijft feit dat zonder hen je vast middenmoot jupiler speelt met een begroting van 2,5 miljoen en 3000 toeschouwers.

keuzes dus, beter zou zijn 1 grote investeerder maar dan wel met de juiste mensen op de juiste plek, en zonder inspraak in technisch beleid

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

druten schreef:
do 23 mei 2019, 10:10
blijft feit dat zonder hen je vast middenmoot jupiler speelt met een begroting van 2,5 miljoen en 3000 toeschouwers.
Waarom is dat een feit? Er spelen genoeg clubs in de eredivisie en top eerste divisie die wel op eigen benen staan.

Daarnaast staan we nu ook in de middenmoot, dus het sportieve resultaat is hetzelfde. Alleen staan we er financieel hondsberoerd voor op dit moment.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten