Selectie 2019/2020

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Gijscoman »

Sjoerdbemmel schreef:
di 14 mei 2019, 20:57
Nijmegen0413 schreef:
di 14 mei 2019, 20:54
Gijscoman schreef:
di 14 mei 2019, 20:51
Heumen schreef:
di 14 mei 2019, 20:42
Gaan we nu eindelijk met eigen jeugd spelen dan is de schande minder groot maar de strijd wel!
:withstupid:

Daar is gewoon een best leuk team van te maken.

???
Van Rooij - Hoogveld - Sturing - ???
Proper - Oratmangoen - Van Ottele
Musaba - Romeny - El Haddouti

En dan nog Van Zundert en Theunissen achter de hand. Dan heb je nog spelers als Sabak, Sjimmie, Kvida en Bossaerts.

Natuurlijk moet je dan nog het een en ander halen en natuurlijk ga je met zo'n selectie geen kampioen worden, maar je hebt wel veel eigen jeugd, een leuk en speels team, etc. En met zo'n team creëer je ook niet onnodig veel verwachtingen, waardoor je zo vrij kan spelen als RKC doet en dus best kan verrassen.
Alblas
Van Rooij - Hoogveld - Kvida - ???
Oratmangoen - Sabak - ???
Okita - Romeny - Tresor
hoe kan je uberhaubt nog over kampioenschap praten? NEC is nu geeneens meer een grote club in de KKD..
De enige keer dat ik het woord "kampioen" gebruik, is om te benadrukken dat het niet gaat gebeuren. Ik snap je reactie dus niet, eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door jetipo »

mschr schreef:
di 14 mei 2019, 20:56
jetipo schreef:
di 14 mei 2019, 20:53
Wie had anderhalve maand geleden gedacht dat we überhaupt play-offs zouden spelen? Maar het is inderdaad wel een van de meest matige (slechtste) selecties die ik ooit heb meegemaakt.

Saneren (alweer) en opbouwen vanuit de jeugd. Meer zit er niet in, vrees ik.
Alblas / Bartje, Sturing, Hoogveld, jeugdspeler/ jeugdspeler, Sabak, jeugdspeler/ Musaba, Darri, Dajjiesjimmie
Bijvoorbeeld, maar wat doe je aan die duurbetaalde spelers (die het niveau niet blijken aan te kunnen) met doorlopende contracten?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door bertje »

jetipo schreef:
di 14 mei 2019, 21:08
mschr schreef:
di 14 mei 2019, 20:56
jetipo schreef:
di 14 mei 2019, 20:53
Wie had anderhalve maand geleden gedacht dat we überhaupt play-offs zouden spelen? Maar het is inderdaad wel een van de meest matige (slechtste) selecties die ik ooit heb meegemaakt.

Saneren (alweer) en opbouwen vanuit de jeugd. Meer zit er niet in, vrees ik.
Alblas / Bartje, Sturing, Hoogveld, jeugdspeler/ jeugdspeler, Sabak, jeugdspeler/ Musaba, Darri, Dajjiesjimmie
Bijvoorbeeld, maar wat doe je aan die duurbetaalde spelers (die het niveau niet blijken aan te kunnen) met doorlopende contracten?
Transfervrij laten gaan, contract ontbinden, op de bank/tribune laten zitten. Ik hoef die luie honden niet meer op het veld te zien.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Keizerstad1994 »

Soms vraag ik me echt iets af... We hebben allemaal spelers lopen bij de vertegenwoordigende elftallen. Zet in op het ontwikkelen van die spelers en laat Futuralis komende zomer 4 a 5 echt gerichte versterkingen halen. Gewoon kwaliteit i.p.v. kwantiteit. Dus geen Sanniez als je Van Rooij hebt, Wolters als je Romeny hebt of nog een extra centrale verdediger als je Hoogveld hebt. Niet noodzakelijk. Maar Oversier ging voor kwantiteit en naam i.p.v. voor kwaliteit en onderlinge samenhang.

Maargoed, het moet financieel allemaal maar passen. Wat dat betreft ligt het zwaartepunt waarschijnlijk gewoon bij uitgaande transfers. Eigenlijk zou spelers als Van Eijden, VD Berg, Sturing, Sanniez, Dijkstra, Wolters, Darri en Braken sowieso willen lozen. Kijk vanuit daar wat je hebt en ga bouwen. Dan zul je waarschijnlijk van buitenaf een keeper (Brandenhorst?), 2 a 3 nieuwe middenvelders (type Breinburg + type Kadioglu, en als het kan nog een type Bruijn, maar dat zal financieel moeilijk worden) en voorin een spits moeten halen. En het liefst zou ik achterin nog een ander type centrale verdediger erbij willen hebben, eentje met meer snelheid. Maarja, financieel hé....

Ik zet het er overigens makkelijk neer maar dat gaat echt heel moeilijk worden, zeker als je niet een paar spelers loost. Maar zaak wordt vooral de basisbeginselen van een voetbalclub goed te hebben, en dat begint met een gedegen technische man en een trainer die met jonge spelers wil werken.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door eniesee12 »

Keizerstad1994 schreef:
di 14 mei 2019, 21:52
Soms vraag ik me echt iets af... We hebben allemaal spelers lopen bij de vertegenwoordigende elftallen. Zet in op het ontwikkelen van die spelers en laat Futuralis komende zomer 4 a 5 echt gerichte versterkingen halen. Gewoon kwaliteit i.p.v. kwantiteit. Dus geen Sanniez als je Van Rooij hebt, Wolters als je Romeny hebt of nog een extra centrale verdediger als je Hoogveld hebt. Niet noodzakelijk. Maar Oversier ging voor kwantiteit en naam i.p.v. voor kwaliteit en onderlinge samenhang.

Maargoed, het moet financieel allemaal maar passen. Wat dat betreft ligt het zwaartepunt waarschijnlijk gewoon bij uitgaande transfers. Eigenlijk zou spelers als Van Eijden, VD Berg, Sturing, Sanniez, Dijkstra, Wolters, Darri en Braken sowieso willen lozen. Kijk vanuit daar wat je hebt en ga bouwen. Dan zul je waarschijnlijk van buitenaf een keeper (Brandenhorst?), 2 a 3 nieuwe middenvelders (type Breinburg + type Kadioglu, en als het kan nog een type Bruijn, maar dat zal financieel moeilijk worden) en voorin een spits moeten halen. En het liefst zou ik achterin nog een ander type centrale verdediger erbij willen hebben, eentje met meer snelheid. Maarja, financieel hé....

Ik zet het er overigens makkelijk neer maar dat gaat echt heel moeilijk worden, zeker als je niet een paar spelers loost. Maar zaak wordt vooral de basisbeginselen van een voetbalclub goed te hebben, en dat begint met een gedegen technische man en een trainer die met jonge spelers wil werken.
Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Keizerstad1994 »

eniesee12 schreef:
di 14 mei 2019, 22:03

Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.
Eens, ik was, net als vele anderen waarschijnlijk, zeer blij met spelers als Van Eijden en VD Berg. Toch spelers die stonden voor kwaliteit en ervaring, ideaal om in je as te hebben. Maargoed, het werkte niet. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar als je nu op de samenstelling van de selectie terugkijkt.... Middenveld met Joey, Overtoom en Achabar kon niet (toegegeven, ik dacht in het begin dat het wel kon), zeker niet in combinatie met toch statische verdedigers zoals Rens, Kvida, Joppen etc. Op papier zag het er uitstekend uit, in de praktijk was het totaal niet op elkaar afgestemd. Daar ligt de taak voor de nieuwe technische man(nen)

Verder vraag ik me af wat er allemaal financieel mogelijk is. Ik geloof best dat de investeerders bij zullen springen uiteindelijk maar linksom of rechtsom zullen de inkomsten dalen en moeten we gewoon echt van een aantal spelers af. Zoals ik al eerder zei: kwaliteit boven kwantiteit. Mikken op een kern van circa 16 spelers en de rest aanvullen met jeugd. Dan ga je er misschien op achteruit bij blessures/schorsingen maar dat is nog altijd beter dan wat we dit jaar hebben gezien.
'Justice knows every mans number'

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door VakkieR »

eniesee12 schreef:
di 14 mei 2019, 22:03
Keizerstad1994 schreef:
di 14 mei 2019, 21:52
Soms vraag ik me echt iets af... We hebben allemaal spelers lopen bij de vertegenwoordigende elftallen. Zet in op het ontwikkelen van die spelers en laat Futuralis komende zomer 4 a 5 echt gerichte versterkingen halen. Gewoon kwaliteit i.p.v. kwantiteit. Dus geen Sanniez als je Van Rooij hebt, Wolters als je Romeny hebt of nog een extra centrale verdediger als je Hoogveld hebt. Niet noodzakelijk. Maar Oversier ging voor kwantiteit en naam i.p.v. voor kwaliteit en onderlinge samenhang.

Maargoed, het moet financieel allemaal maar passen. Wat dat betreft ligt het zwaartepunt waarschijnlijk gewoon bij uitgaande transfers. Eigenlijk zou spelers als Van Eijden, VD Berg, Sturing, Sanniez, Dijkstra, Wolters, Darri en Braken sowieso willen lozen. Kijk vanuit daar wat je hebt en ga bouwen. Dan zul je waarschijnlijk van buitenaf een keeper (Brandenhorst?), 2 a 3 nieuwe middenvelders (type Breinburg + type Kadioglu, en als het kan nog een type Bruijn, maar dat zal financieel moeilijk worden) en voorin een spits moeten halen. En het liefst zou ik achterin nog een ander type centrale verdediger erbij willen hebben, eentje met meer snelheid. Maarja, financieel hé....

Ik zet het er overigens makkelijk neer maar dat gaat echt heel moeilijk worden, zeker als je niet een paar spelers loost. Maar zaak wordt vooral de basisbeginselen van een voetbalclub goed te hebben, en dat begint met een gedegen technische man en een trainer die met jonge spelers wil werken.
Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.
Onzin, noem mij maar een doemdenker, maar ondanks die 'grote namen' was voor mij bij voorbaat al duidelijk dat de play-offs het maximale was. Dat we om die te bereiken nog een Houdini-act voor nodig hadden, is al triest genoeg.
We zitten helaas nog aan die dure gasten vast, anders konden we volgend seizoen écht met een schone lei beginnen.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Gerher »

Het is hopen op een sjeik, een Red Bull of zoiets. Anders wordt het nooit meer wat. Met deze investeerders kom je ook geen stap verder.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Keizerstad1994 schreef:
di 14 mei 2019, 22:12
eniesee12 schreef:
di 14 mei 2019, 22:03

Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.
Eens, ik was, net als vele anderen waarschijnlijk, zeer blij met spelers als Van Eijden en VD Berg. Toch spelers die stonden voor kwaliteit en ervaring, ideaal om in je as te hebben. Maargoed, het werkte niet. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar als je nu op de samenstelling van de selectie terugkijkt.... Middenveld met Joey, Overtoom en Achabar kon niet (toegegeven, ik dacht in het begin dat het wel kon), zeker niet in combinatie met toch statische verdedigers zoals Rens, Kvida, Joppen etc. Op papier zag het er uitstekend uit, in de praktijk was het totaal niet op elkaar afgestemd. Daar ligt de taak voor de nieuwe technische man(nen)

Verder vraag ik me af wat er allemaal financieel mogelijk is. Ik geloof best dat de investeerders bij zullen springen uiteindelijk maar linksom of rechtsom zullen de inkomsten dalen en moeten we gewoon echt van een aantal spelers af. Zoals ik al eerder zei: kwaliteit boven kwantiteit. Mikken op een kern van circa 16 spelers en de rest aanvullen met jeugd. Dan ga je er misschien op achteruit bij blessures/schorsingen maar dat is nog altijd beter dan wat we dit jaar hebben gezien.
Ik voorspel je nu ; van 1 juli tot 1 augustus; we gaan inzetten op de jeugd. En daarna worden de investeerders nerveus en begint de ellende weer.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Balletje mayo »

Nieuwe selectie zal ongetwijfeld weer van een niveau zijn om mee te doen om plek tm 10. Weer minder inkomsten, nog mindere spelers.nog minder mensen op tribune. We zijn afgezakt tot een middelmatig KKD Clubke. Accepteer het nou maar helaas!. Dit is bijna gewoon mijn clubke niet meer, zo slecht. Degraderen Oke, vechten we wel weer om terug te komen, maar dat vechten? Daar ontbreekt het aan! Hekkensluiter van de eredivisie! Maar er altijd voor gaan! Zie ik al even(jaren) niet meer! Wat een teloorgang is er ingezet . Net op het moment dat mijn zoontje oud en wijs genoeg is om Mijn NEC door te geven spelen we gvd in de KKD. Waar we nog geen potten kunnen breken. Fucking RKC nota bene. Wie? Ja die is ons de baas! Het moet niet gekker worden!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Jeffry74 »

VakkieR schreef:
di 14 mei 2019, 22:20

We zitten helaas nog aan die dure gasten vast, anders konden we volgend seizoen écht met een schone lei beginnen.
Ik begrijp niks van die gasten die aan het eind van ieder seizoen roepen dat NEC opnieuw moet beginnen, of in dit geval, met een schone lei.

Ja laten we voor het 8e seizoen op rij met een schone lei beginnen.
Dat roept de verkoopafdeling van NEC ook ieder jaar om nog wat seizoenskaarten te slijten bij degene die niet zo sterk in hun schoentjes staan. :jestera:

Nieuwe start, zelfde teleurstellende einde.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
di 14 mei 2019, 23:23
Keizerstad1994 schreef:
di 14 mei 2019, 22:12
eniesee12 schreef:
di 14 mei 2019, 22:03

Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.
Eens, ik was, net als vele anderen waarschijnlijk, zeer blij met spelers als Van Eijden en VD Berg. Toch spelers die stonden voor kwaliteit en ervaring, ideaal om in je as te hebben. Maargoed, het werkte niet. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar als je nu op de samenstelling van de selectie terugkijkt.... Middenveld met Joey, Overtoom en Achabar kon niet (toegegeven, ik dacht in het begin dat het wel kon), zeker niet in combinatie met toch statische verdedigers zoals Rens, Kvida, Joppen etc. Op papier zag het er uitstekend uit, in de praktijk was het totaal niet op elkaar afgestemd. Daar ligt de taak voor de nieuwe technische man(nen)

Verder vraag ik me af wat er allemaal financieel mogelijk is. Ik geloof best dat de investeerders bij zullen springen uiteindelijk maar linksom of rechtsom zullen de inkomsten dalen en moeten we gewoon echt van een aantal spelers af. Zoals ik al eerder zei: kwaliteit boven kwantiteit. Mikken op een kern van circa 16 spelers en de rest aanvullen met jeugd. Dan ga je er misschien op achteruit bij blessures/schorsingen maar dat is nog altijd beter dan wat we dit jaar hebben gezien.
Ik voorspel je nu ; van 1 juli tot 1 augustus; we gaan inzetten op de jeugd. En daarna worden de investeerders nerveus en begint de ellende weer.
Dat is een scenario dat ik vrees. Wat hebben Rens, Joey, Okita en nummer 44 ons nu dit seizoen opgeleverd? Behalve vage blessures, gele kaarten, balverlies en valpartijen?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 06:45
zuurpruim schreef:
di 14 mei 2019, 23:23
Keizerstad1994 schreef:
di 14 mei 2019, 22:12
eniesee12 schreef:
di 14 mei 2019, 22:03

Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.
Eens, ik was, net als vele anderen waarschijnlijk, zeer blij met spelers als Van Eijden en VD Berg. Toch spelers die stonden voor kwaliteit en ervaring, ideaal om in je as te hebben. Maargoed, het werkte niet. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar als je nu op de samenstelling van de selectie terugkijkt.... Middenveld met Joey, Overtoom en Achabar kon niet (toegegeven, ik dacht in het begin dat het wel kon), zeker niet in combinatie met toch statische verdedigers zoals Rens, Kvida, Joppen etc. Op papier zag het er uitstekend uit, in de praktijk was het totaal niet op elkaar afgestemd. Daar ligt de taak voor de nieuwe technische man(nen)

Verder vraag ik me af wat er allemaal financieel mogelijk is. Ik geloof best dat de investeerders bij zullen springen uiteindelijk maar linksom of rechtsom zullen de inkomsten dalen en moeten we gewoon echt van een aantal spelers af. Zoals ik al eerder zei: kwaliteit boven kwantiteit. Mikken op een kern van circa 16 spelers en de rest aanvullen met jeugd. Dan ga je er misschien op achteruit bij blessures/schorsingen maar dat is nog altijd beter dan wat we dit jaar hebben gezien.
Ik voorspel je nu ; van 1 juli tot 1 augustus; we gaan inzetten op de jeugd. En daarna worden de investeerders nerveus en begint de ellende weer.
Dat is een scenario dat ik vrees. Wat hebben Rens, Joey, Okita en nummer 44 ons nu dit seizoen opgeleverd? Behalve vage blessures, gele kaarten, balverlies en valpartijen?
Rode kaarten en oneliners voor mensen die niet beter weten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door mschr »

Da’s waar. De investeerders hebben veel humor binnengehaald met Joey. Maar ik verlang toch iets anders bij een voetbalclub als NEC. Een goeie keeper, een goeie centrumverdediger, een goeie controleur, twee kort dekkende, felle backs. Meer verlang ik niet. Da’s NEC.

More
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door More »

DJTEEF! schreef:
wo 15 mei 2019, 06:47
mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 06:45
zuurpruim schreef:
di 14 mei 2019, 23:23
Keizerstad1994 schreef:
di 14 mei 2019, 22:12
eniesee12 schreef:
di 14 mei 2019, 22:03

Van eijden , vd berg en die andere miskopen konden ook allemaal gehaald worden, dan zouden een aantal gerichte versterkingen ook moeten lukken. Helaas weet je niks van te voren want volgens mij waren we allemaal heel blij met rens, vd berg okita en noem maar op. Dat het zo'n seizoen zou worden had eigenlijk niemand verwacht. Waarschijnlijk is er gewoon op naam afgegaan, en totaal niet gescout/geanalyseerd of de des betreffende persoon nog iets toevoegt aan het elftal, ofwel falend beleid mede mogelijk gemaakt door de heer Oversier.
Eens, ik was, net als vele anderen waarschijnlijk, zeer blij met spelers als Van Eijden en VD Berg. Toch spelers die stonden voor kwaliteit en ervaring, ideaal om in je as te hebben. Maargoed, het werkte niet. Achteraf is het natuurlijk makkelijk praten, maar als je nu op de samenstelling van de selectie terugkijkt.... Middenveld met Joey, Overtoom en Achabar kon niet (toegegeven, ik dacht in het begin dat het wel kon), zeker niet in combinatie met toch statische verdedigers zoals Rens, Kvida, Joppen etc. Op papier zag het er uitstekend uit, in de praktijk was het totaal niet op elkaar afgestemd. Daar ligt de taak voor de nieuwe technische man(nen)

Iedereen blij? Rens goede mentaliteit, maar bekijk de beelden nog maar eens van JAZ-JUtrecht (1-3) op Youtube. Over vd Berg stuurde ik eerder link wedstrijd PEC-NEC (in Zwolle waren ze blij dat hij vertrok). Okita vertrok bij MVV op naargeestige manier: gedrag verbetert niet zo maar. Er zal stevig moeten worden doorgeselecteerd, zo nodig je verlies nemen

Verder vraag ik me af wat er allemaal financieel mogelijk is. Ik geloof best dat de investeerders bij zullen springen uiteindelijk maar linksom of rechtsom zullen de inkomsten dalen en moeten we gewoon echt van een aantal spelers af. Zoals ik al eerder zei: kwaliteit boven kwantiteit. Mikken op een kern van circa 16 spelers en de rest aanvullen met jeugd. Dan ga je er misschien op achteruit bij blessures/schorsingen maar dat is nog altijd beter dan wat we dit jaar hebben gezien.
Ik voorspel je nu ; van 1 juli tot 1 augustus; we gaan inzetten op de jeugd. En daarna worden de investeerders nerveus en begint de ellende weer.
Dat is een scenario dat ik vrees. Wat hebben Rens, Joey, Okita en nummer 44 ons nu dit seizoen opgeleverd? Behalve vage blessures, gele kaarten, balverlies en valpartijen?
Rode kaarten en oneliners voor mensen die niet beter weten.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 06:52
Da’s waar. De investeerders hebben veel humor binnengehaald met Joey. Maar ik verlang toch iets anders bij een voetbalclub als NEC. Een goeie keeper, een goeie centrumverdediger, een goeie controleur, twee kort dekkende, felle backs. Meer verlang ik niet. Da’s NEC.
Dus aanvallende kwaliteiten hoeven we niet te bezitten? Jij wil lekker counteren met buitenspelers, aanvallende middenvelders en een spits, die niet kunnen voetballen?
Ik verlang iets meer.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door mschr »

Mcel schreef:
wo 15 mei 2019, 08:04
mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 06:52
Da’s waar. De investeerders hebben veel humor binnengehaald met Joey. Maar ik verlang toch iets anders bij een voetbalclub als NEC. Een goeie keeper, een goeie centrumverdediger, een goeie controleur, twee kort dekkende, felle backs. Meer verlang ik niet. Da’s NEC.
Dus aanvallende kwaliteiten hoeven we niet te bezitten? Jij wil lekker counteren met buitenspelers, aanvallende middenvelders en een spits, die niet kunnen voetballen?
Ik verlang iets meer.
Aanvallers vallen op, zijn grillig, duur en men kan ze voor veel geld doorverkopen. Daarom wordt er veel geld gestoken in aanvallers door onze investeerders. Maar een goeie aanval brengt je nergens. Wat telt bij presteren is een goede organisatie en een goede verdediging

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Mark Ariaans »

:withstupid:

NEC heeft altijd het beste gepresteerd als er vanuit een solide defensie en goede organisatie geopereerd werd. Maar de laatste jaren moet het ineens allemaal aanvallend en attractief en worden laptoptrainers op die criteria geselecteerd. Bullshit. We zijn verdomme Ajax niet. Mouwen opstropen en werken, dat is NEC. Of althans, dat was ooit NEC. Totdat we verwerden tot een handelshuis en speeltje van zelfingenomen investeerders.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Een voordeel,we hoeven Heracles nu niet te betalen voor Darri :sjaal:
Bij promotie zouden we voor deze flapdrol een bedrag aan Heracles moeten betalen(naar verluidt een ton).

Hoop dat de jeugd nu echt een kans krijgt,volgens mij is dat de enige kans om nog je binding met de supporters te behouden.
Het stuk van Jan Sommerdijk zegt wat mij betreft erg veel,er is geen cohesie tussen de investeerders en het ziet er niet naar uit dat die er snel gaat komen.
Het ziet er inktzwart uit.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Legendario »

Gerher schreef:
di 14 mei 2019, 22:30
Het is hopen op een sjeik, een Red Bull of zoiets. Anders wordt het nooit meer wat. Met deze investeerders kom je ook geen stap verder.
Alles voor het succes!

We kunnen ook gewoon proberen op eigen benen te staan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nummer 9 »

Geef de jeugd gewoon een kans ook al zijn ze er misschien niet 100% klaar voor (dat is een Labylle en nog vijf andere al hun hele leven niet). Op de posities waar iemand is die het echt niet aan kan, haal je gewoon een versterking (zoals het middenveld) zoals Spierings en Joey Veerman.

Dus volgend jaar gewoon durven te spelen met Oratmangoen, Musaba, Romeny, Hoogveld, Van Rooij. Aanvullen met spelers die dit jaar her over het algemeen redelijk gedaan hebben (Mike, Kvida, Alblas, Okita). Voor de rest gewoon aankopen. Laat spelers als Proper en Van Ottele af en toe invallen. Ik hoop dat Van Eijden als ie echt fit is zijn meerwaarde kan laten zien. Ook heb ik nog wel vertrouwen in Sabak.

VD Berg, Wolters, Overtoom, Labylle, Sanniez, Bossaerts, Dijkstra, Braken, Darri proberen te lozen z.s.m.. Zij zitten allemaal op een niveau dat je niet moet willen als aanvulling.

Het belangrijkste is nu om zo snel mogelijk een td en trainer aan te stellen zodat we niet weer zoals de laatste jaren aan het begin van het seizoen aan het aankloten zijn.
いつでも戦える

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door zuurpruim »

Nummer 9 schreef:
wo 15 mei 2019, 08:58
Geef de jeugd gewoon een kans ook al zijn ze er misschien niet 100% klaar voor (dat is een Labylle en nog vijf andere al hun hele leven niet). Op de posities waar iemand is die het echt niet aan kan, haal je gewoon een versterking (zoals het middenveld) zoals Spierings en Joey Veerman.

Dus volgend jaar gewoon durven te spelen met Oratmangoen, Musaba, Romeny, Hoogveld, Van Rooij. Aanvullen met spelers die dit jaar her over het algemeen redelijk gedaan hebben (Mike, Kvida, Alblas, Okita). Voor de rest gewoon aankopen. Laat spelers als Proper en Van Ottele af en toe invallen. Ik hoop dat Van Eijden als ie echt fit is zijn meerwaarde kan laten zien. Ook heb ik nog wel vertrouwen in Sabak.

VD Berg, Wolters, Overtoom, Labylle, Sanniez, Bossaerts, Dijkstra, Braken, Darri proberen te lozen z.s.m.. Zij zitten allemaal op een niveau dat je niet moet willen als aanvulling.

Het belangrijkste is nu om zo snel mogelijk een td en trainer aan te stellen zodat we niet weer zoals de laatste jaren aan het begin van het seizoen aan het aankloten zijn.
Ik denk dat Sabak de eerste is die weg wil.En ik hoop dat er ergens in België iemand rondloopt met een rood-witte stok en een herdershond die wellicht Bossaerts wil overnemen.Wat een overschatte speler is dat toch zeg.Niet naar NEC willen komen,eenmaal hier overal pijntjes en een beetje meesjokken. Maar THEBOSS vindt hem gelukkig geweldig.

Mcel
Berichten: 3947
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Mcel »

mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 08:26
Mcel schreef:
wo 15 mei 2019, 08:04
mschr schreef:
wo 15 mei 2019, 06:52
Da’s waar. De investeerders hebben veel humor binnengehaald met Joey. Maar ik verlang toch iets anders bij een voetbalclub als NEC. Een goeie keeper, een goeie centrumverdediger, een goeie controleur, twee kort dekkende, felle backs. Meer verlang ik niet. Da’s NEC.
Dus aanvallende kwaliteiten hoeven we niet te bezitten? Jij wil lekker counteren met buitenspelers, aanvallende middenvelders en een spits, die niet kunnen voetballen?
Ik verlang iets meer.
Aanvallers vallen op, zijn grillig, duur en men kan ze voor veel geld doorverkopen. Daarom wordt er veel geld gestoken in aanvallers door onze investeerders. Maar een goeie aanval brengt je nergens. Wat telt bij presteren is een goede organisatie en een goede verdediging
Mark Ariaans schreef:
wo 15 mei 2019, 08:35
:withstupid:

NEC heeft altijd het beste gepresteerd als er vanuit een solide defensie en goede organisatie geopereerd werd. Maar de laatste jaren moet het ineens allemaal aanvallend en attractief en worden laptoptrainers op die criteria geselecteerd. Bullshit. We zijn verdomme Ajax niet. Mouwen opstropen en werken, dat is NEC. Of althans, dat was ooit NEC. Totdat we verwerden tot een handelshuis en speeltje van zelfingenomen investeerders.
Op zich prima om vanuit een gesloten defensie te gaan denken. Maar als de bal naar voren wordt getrapt en als we gaan counteren wil ik dat wel doen met aanvallers die dat spelletje beheersen. Dus om te zeggen dat het niks uitmaakt wie je in de voorste linies hebt lopen, vind ik te kort door de bocht.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door JBNMGN »

Keepers
Branderhorst 2019 (zijn ze mee in gesprek, maar zal nu wel weg gaan. WII trekt al aan hem
v Duin 2019 Opzouten!
Alblas 2020 Houden mits hij goed revalideert en we er mee verder kunnen
Zelenika 2019 proberen nog een jaartje vast te leggen als Branderhorst weg gaat.

Verdedigers
Labylle 2021 moeten we afscheid van nemen, mag weg voor € 50,00
Kvída 2020 hier houden (mits hij niet verkocht gaat worden)
Bossaerts 2021 Houden
Joppen 2019 Wegwezen!
Sturing 2020 Weinig van gezien, dus jaartje uit laten dienen?
Hoogveld 2020 Idem
v Eijden 2021 Weg!
Sanniez 2021 Houden??

Middenvelders
Bruijn 2019 Gaat terug naar Heerenveen
Dijkstra 2020 Jammer Mart maar je bakte er niet veel van ook al deed je de laatste wedstrijden erg je best. Doei!
v d Berg 2021 Houden!
Overtoom 2021 Matig maar misschien toch bruikbaar?
Sabak 2022 Houden?

Aaanvallers
Achahbar 2019 Gaat weg. Hadden we in de play-offs toch goed kunnen gebruiken denk ik.
Ndayishimiye 2021 Hier houden tenzij er een club komt die veel geld biedt.
Wolters 2020 Houden!
Druijf 2019 Gaat terug naar AZ en anders naar een andere club.
Okita 2022 Ondanks zijn zeer wisselende spel toch een bruikbare speler. Houden! (mits hij niet weg gekocht wordt)
El Haddout ???? Geen idee, staat wel bij de selectie.
Musaba ???? Heeft waarschijnlijk een contract oor 2 jaar of zo? Gewoon volgend seizoen een kans geven.
Romeny 2021 Heeft weinig laten zien maar moet nog "groeien" dus houden

Ergo: we houden weinig over. Er zal dus flink aan de weg getimmerd moeten worden om nieuwe spelers binnen te halen. Dat kan alleen als je of spelers uit de jeugd hebt om het team mee te versterken, of als er een rijke stinkerd komt die nog een ouwe sok met veel geld heeft om te investeren.
Maar dan nog zal het eraan liggen wie er volgend seizoen voor de groep staat als trainer want dat is toch waar spelers ook naar kijken. We gaan dus nog een roerige zomer tegemoet en ik hoop op betere tijden. Het aantal seizoenkaarten dat verlengd wordt dan wel nieuw aangeschaft zal ver beneden afgelopen seizoen komen denk ik.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2019/2020

Bericht door Nummer 9 »

JBNMGN schreef:
wo 15 mei 2019, 09:46
Keepers
Branderhorst 2019 (zijn ze mee in gesprek, maar zal nu wel weg gaan. WII trekt al aan hem
v Duin 2019 Opzouten!
Alblas 2020 Houden mits hij goed revalideert en we er mee verder kunnen
Zelenika 2019 proberen nog een jaartje vast te leggen als Branderhorst weg gaat.

Verdedigers
Labylle 2021 moeten we afscheid van nemen, mag weg voor € 50,00
Kvída 2020 hier houden (mits hij niet verkocht gaat worden)
Bossaerts 2021 Houden
Joppen 2019 Wegwezen!
Sturing 2020 Weinig van gezien, dus jaartje uit laten dienen?
Hoogveld 2020 Idem
v Eijden 2021 Weg!
Sanniez 2021 Houden??

Middenvelders
Bruijn 2019 Gaat terug naar Heerenveen
Dijkstra 2020 Jammer Mart maar je bakte er niet veel van ook al deed je de laatste wedstrijden erg je best. Doei!
v d Berg 2021 Houden!
Overtoom 2021 Matig maar misschien toch bruikbaar?
Sabak 2022 Houden?

Aaanvallers
Achahbar 2019 Gaat weg. Hadden we in de play-offs toch goed kunnen gebruiken denk ik.
Ndayishimiye 2021 Hier houden tenzij er een club komt die veel geld biedt.
Wolters 2020 Houden!
Druijf 2019 Gaat terug naar AZ en anders naar een andere club.
Okita 2022 Ondanks zijn zeer wisselende spel toch een bruikbare speler. Houden! (mits hij niet weg gekocht wordt)
El Haddout ???? Geen idee, staat wel bij de selectie.
Musaba ???? Heeft waarschijnlijk een contract oor 2 jaar of zo? Gewoon volgend seizoen een kans geven.
Romeny 2021 Heeft weinig laten zien maar moet nog "groeien" dus houden

Ergo: we houden weinig over. Er zal dus flink aan de weg getimmerd moeten worden om nieuwe spelers binnen te halen. Dat kan alleen als je of spelers uit de jeugd hebt om het team mee te versterken, of als er een rijke stinkerd komt die nog een ouwe sok met veel geld heeft om te investeren.
Maar dan nog zal het eraan liggen wie er volgend seizoen voor de groep staat als trainer want dat is toch waar spelers ook naar kijken. We gaan dus nog een roerige zomer tegemoet en ik hoop op betere tijden. Het aantal seizoenkaarten dat verlengd wordt dan wel nieuw aangeschaft zal ver beneden afgelopen seizoen komen denk ik.
Zelinka houden? Nog een grotere prutser dan Van Duin.
いつでも戦える

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten