NEC-RKC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Mcel
Berichten: 3946
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Mcel »

zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 21:30
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:20
zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 21:12
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:02
Tiel schreef:
ma 22 apr 2019, 20:49
zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 20:45


Waarom wordt er met iedere kritiek op Mart altijd een vergelijk getrokken met andere spelers?'Ja maar Wolters gezien vandaag,Kvida was ook ruk,vd Berg speelde ook dramatisch'.Het is gewoon een hele,hele matige speler en eigenlijk ongeschikt voor wat je als NEC nastreeft.
Omdat de rest zelden benoemt wordt en Mart zelfs als hij matig ipv slecht speelt. Mart is de zondebok al staat hij aan de andere kant er is altijd wel iemand die hem de schuld geeft.
Precies. Hij was vandaag niet de slechtste en ook niet de een-na-slechtste. En ik heb liever ook een andere speler op z'n plek. Maar het is een makkelijk doelwit. Iemand bekritiseert hem en dat wordt door anderen steeds weer beaamd. Ook daarvan kun je zeggen: waarom?
Omdat het een hele matige speler is misschien?Die het met hard werken probeert te compenseren maar dat is gewoon niet genoeg.En of hij nu de een na slechtste is of de nr 9 slechtste? Wat maakt het nou uit?En de vergelijking met Okita gaat natuurlijk helemaal mank,dat is echt appels met peren vergelijken.
Dus jij vindt het logisch dat alleen Dijkstra bekritiseerd wordt als er 8 spelers slechter zijn dan hij? Vreemd.
En hoezo gaat de vergelijking met Okita mank?
Omdat de cijfers van Okita indrukwekkend zijn ondanks dat hij nog veel te wisselvallig is.Die gaat onssgegarandeerd veel opleveren.Dijkstra zal altijd de beperkte speler blijven die hij was.Door dat geren en gevlieg van hem heeft hij blijkbaar onbeperkt krediet bij sommige.
Mee eens, hoor. Mochten we promoveren dan kan Okita wel mee en Dijkstra niet. Dat is duidelijk.
Maar vandaag haalde Dijkstra de tweede helft zijn niveau en Okita (en nog een paar) niet. Dus geen reden om vandaag in herhaling te vallen over dat Dijkstra niet goed genoeg is.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Justian »

Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:38
zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 21:30
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:20
zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 21:12
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:02
Tiel schreef:
ma 22 apr 2019, 20:49


Omdat de rest zelden benoemt wordt en Mart zelfs als hij matig ipv slecht speelt. Mart is de zondebok al staat hij aan de andere kant er is altijd wel iemand die hem de schuld geeft.
Precies. Hij was vandaag niet de slechtste en ook niet de een-na-slechtste. En ik heb liever ook een andere speler op z'n plek. Maar het is een makkelijk doelwit. Iemand bekritiseert hem en dat wordt door anderen steeds weer beaamd. Ook daarvan kun je zeggen: waarom?
Omdat het een hele matige speler is misschien?Die het met hard werken probeert te compenseren maar dat is gewoon niet genoeg.En of hij nu de een na slechtste is of de nr 9 slechtste? Wat maakt het nou uit?En de vergelijking met Okita gaat natuurlijk helemaal mank,dat is echt appels met peren vergelijken.
Dus jij vindt het logisch dat alleen Dijkstra bekritiseerd wordt als er 8 spelers slechter zijn dan hij? Vreemd.
En hoezo gaat de vergelijking met Okita mank?
Omdat de cijfers van Okita indrukwekkend zijn ondanks dat hij nog veel te wisselvallig is.Die gaat onssgegarandeerd veel opleveren.Dijkstra zal altijd de beperkte speler blijven die hij was.Door dat geren en gevlieg van hem heeft hij blijkbaar onbeperkt krediet bij sommige.
Mee eens, hoor. Mochten we promoveren dan kan Okita wel mee en Dijkstra niet. Dat is duidelijk.
Maar vandaag haalde Dijkstra de tweede helft zijn niveau en Okita (en nog een paar) niet. Dus geen reden om vandaag in herhaling te vallen over dat Dijkstra niet goed genoeg is.
Mart is over het algemeen wel de pispaal en ja hij speelt ook niet altijd even sterk maar dat doen er wel meer niet in dit team....laten we het anders ff over Labylle hebben want die speelt de laatste wedstrijden nog beroerder dan Mart.
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Curva »

Justian schreef:
ma 22 apr 2019, 21:52
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:38
zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 21:30
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:20
zuurpruim schreef:
ma 22 apr 2019, 21:12
Mcel schreef:
ma 22 apr 2019, 21:02

Precies. Hij was vandaag niet de slechtste en ook niet de een-na-slechtste. En ik heb liever ook een andere speler op z'n plek. Maar het is een makkelijk doelwit. Iemand bekritiseert hem en dat wordt door anderen steeds weer beaamd. Ook daarvan kun je zeggen: waarom?
Omdat het een hele matige speler is misschien?Die het met hard werken probeert te compenseren maar dat is gewoon niet genoeg.En of hij nu de een na slechtste is of de nr 9 slechtste? Wat maakt het nou uit?En de vergelijking met Okita gaat natuurlijk helemaal mank,dat is echt appels met peren vergelijken.
Dus jij vindt het logisch dat alleen Dijkstra bekritiseerd wordt als er 8 spelers slechter zijn dan hij? Vreemd.
En hoezo gaat de vergelijking met Okita mank?
Omdat de cijfers van Okita indrukwekkend zijn ondanks dat hij nog veel te wisselvallig is.Die gaat onssgegarandeerd veel opleveren.Dijkstra zal altijd de beperkte speler blijven die hij was.Door dat geren en gevlieg van hem heeft hij blijkbaar onbeperkt krediet bij sommige.
Mee eens, hoor. Mochten we promoveren dan kan Okita wel mee en Dijkstra niet. Dat is duidelijk.
Maar vandaag haalde Dijkstra de tweede helft zijn niveau en Okita (en nog een paar) niet. Dus geen reden om vandaag in herhaling te vallen over dat Dijkstra niet goed genoeg is.
Mart is over het algemeen wel de pispaal en ja hij speelt ook niet altijd even sterk maar dat doen er wel meer niet in dit team....laten we het anders ff over Labylle hebben want die speelt de laatste wedstrijden nog beroerder dan Mart.
Labylle had mazzel dat ie een paar keer een voorzet eruit haalde doordat de tegenstander toevallig tegen z'n been schoot....dat waren zijn hoogtepunten

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Polleke »

Dijkstra is gewoon erg matig. Hij heeft een draaicirkel van een tientonner, hapt regelmatig en speelde gewoon een bijzonder slechte wedstrijd. Of misschien moet ik zeggen: alweer een slechte wedstrijd. Achterin snap ik er ook niks van. Die tegengoal, iedereen kijkt naar de bal en hierbij zat Kvida fout. Die liet deze man uit zijn rug weglopen, zat te kijken naar de man met de voorzet. Het gebeurd regelmatig dat verdedigers uitstappen zonder man, en in hun rug mensen voor de goal vrij laten. Ik dacht weken: dit is gebrek aan vertrouwen, uit je duels wegblijven... spelers overlaten aan een ander. Maar nu moet je je toch gaan afvragen: is het niet simpelweg kwaliteit.

Vandaag win je door twee mensen: Dijkstra en Bruijn. Bruijn neemt veel risico en maakt ook fouten, maar dat is misschien 1 vd 20 ballen. De rest is goed of soms briljant. Branderhorst speelde wel een goede match. Als je kijkt naar de selectie kan je niet anders stellen dat een groot deel simpelweg niet KKD niveau waardig is:

Kivda: twijfel, maar zeker geen eredivisie
Labylle: ik denk geen KKD niveau. Aanvallend doet hij soms wat goed, de gozer kan best voetballen. Maar hij snapt het spel niet en als verdediger is hij domweg drama.
Bossaerts: Wat deze man ooit bij City deed is me een raadsel, maar voor KKD niveau is hij zeker voldoende.
Sanniez: Hoge verwachtingen, nooit waargemaakt. Kan misschien spelen in een team dat wekelijks beter is, dat wil zeggen: meedraaien. Op dit niveau en met een belangrijke rol is het simpelweg lachwekkend.

vd Berg: Ik begrijp nu waarom hij nergens geslaagd is. Het is een vechtertje, maar de kaarten, het hersenloze gedrag en het totaal gebrek aan leiderschapsvermogen voor zo'n ervaren speler. Hem opstellen is een constant risico en als hij nu de kwaliteiten had dat risico te rechtvaardigen!
Bruijn: daar gaat Heerenveen heel, heel veel plezier van beleven. Misschien wel de beste middenvelder die we hebben gehad in de afgelopen 5 jaar.
Dijkstra: strik erom. De gozer mist alles voor profvoetbal. Ik scheet vandaag pullen als hij de bal had. Hij heeft zijn momenten. Maar in defensief opzicht loopt iedereen hem voorbij, en aan de bal... ik denk 7 vd 10 passes waren kansloos.
Overtoom: een man die hoort te spelen in een goedlopend team. Ik vind dat hij faalt dit seizoen, maar ik vind om een of andere reden niet dat hij geen kans meer verdient. Kwaliteit is er namelijk.

Achabar: met deze voorhoede heb je hem niet nodig. Hij heeft gefaald bij elke club waar hij speelde. Als je in dit team je niet bij de eerste 11 speelt.....
Druijf: wordt een grote, scorend vermogen is uber, maar hij is geen Makaay-type. Hij is tevens een aanspeelpunt, werkt hard en is technisch sterk.
Okita: doordat NEC nu defensiever speelt krijgt hij de ruimte die hij nodig heeft: zo is hij van waarde. Houdt tevens in dat in een dominant spelend team, wat je nodig hebt om te promoveren, het niet kan handelen.
Ndayishiye: Speler met potentie, jong: komt net kijken. Voordeel van de twijfel.
Wolters: Hij hoort wekelijks uit te blinken met zijn ervaring en historie. Doet hij niet.

De eigen talenten (inc Sabak): er zit veel achter. Misschien moet NEC eens een risico nemen door een heel jong eigen opgeleid team samen te stellen en dat de zwakkere posities gericht te versterken, ipv andersom: een team maken en dan de talenten toevoegen waar dit kan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
ma 22 apr 2019, 22:47
Vandaag win je door twee mensen: Dijkstra en Bruijn.
Akkoord, hij gaf een assist. Maar zo goed vond ik Dijkstra niet. voor de rest heb je gelijk. We zullen, ongeacht of we promoveren, flink moeten doorselecteren. Met deze spelersgroep kunnen we niet verder. Van de contractspelers moeten Dijkstra, Overtoom, Braken, Labylle, Sanniez wieberen. Ik zie nog een seizoen met deze vijf niet zitten.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
ma 22 apr 2019, 22:59
Polleke schreef:
ma 22 apr 2019, 22:47
Vandaag win je door twee mensen: Dijkstra en Bruijn.
Akkoord, hij gaf een assist. Maar zo goed vond ik Dijkstra niet. voor de rest heb je gelijk. We zullen, ongeacht of we promoveren, flink moeten doorselecteren. Met deze spelersgroep kunnen we niet verder. Van de contractspelers moeten Dijkstra, Overtoom, Braken, Labylle, Sanniez wieberen. Ik zie nog een seizoen met deze vijf niet zitten.
Joppen, Kvida en Vd Berg kan je nog wel pruimen?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
di 23 apr 2019, 06:21
mschr schreef:
ma 22 apr 2019, 22:59
Polleke schreef:
ma 22 apr 2019, 22:47
Vandaag win je door twee mensen: Dijkstra en Bruijn.
Akkoord, hij gaf een assist. Maar zo goed vond ik Dijkstra niet. voor de rest heb je gelijk. We zullen, ongeacht of we promoveren, flink moeten doorselecteren. Met deze spelersgroep kunnen we niet verder. Van de contractspelers moeten Dijkstra, Overtoom, Braken, Labylle, Sanniez wieberen. Ik zie nog een seizoen met deze vijf niet zitten.
Joppen, Kvida en Vd Berg kan je nog wel pruimen?
Joey moet weg. Over Darri zijn mijn meningen verdeeld. Hij verdient een tweede kans. Joppen vertrekt sowieso. Kvida pruim ik.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
di 23 apr 2019, 07:47
Gerard Lopez schreef:
di 23 apr 2019, 06:21
mschr schreef:
ma 22 apr 2019, 22:59
Polleke schreef:
ma 22 apr 2019, 22:47
Vandaag win je door twee mensen: Dijkstra en Bruijn.
Akkoord, hij gaf een assist. Maar zo goed vond ik Dijkstra niet. voor de rest heb je gelijk. We zullen, ongeacht of we promoveren, flink moeten doorselecteren. Met deze spelersgroep kunnen we niet verder. Van de contractspelers moeten Dijkstra, Overtoom, Braken, Labylle, Sanniez wieberen. Ik zie nog een seizoen met deze vijf niet zitten.
Joppen, Kvida en Vd Berg kan je nog wel pruimen?
Joey moet weg. Over Darri zijn mijn meningen verdeeld. Hij verdient een tweede kans. Joppen vertrekt sowieso. Kvida pruim ik.
Waarom verdient Darri een tweede kans? Wil je hem nog 34 wedstrijden 10 keer bij wedstrijd binnendoor zien gaan?

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door Harry Bierdop »

Kunnen wij die nummer 2 van RKC niet halen?

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-RKC

Bericht door WijchenNEC »

Harry Bierdop schreef:
di 23 apr 2019, 08:49
Kunnen wij die nummer 2 van RKC niet halen?
Ik vond 10 en 7 ook wel aardige spelers waar wel voetbal inzat, gelukkig was hun nummer 9 echt heel erg matig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, De Kletskop, deest, jackynec, Jeroen, Tyson en 45 gasten