ForzaNEC.nl

Alles over de fansites van NEC!
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door DJTEEF! »

Die lui die reageren op Forza maken behalve zichzelf ook de club ten schande. Heel ergerlijk.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Daarom heeft DTH al jaren geleden de reactie optie op de site dicht gegooid. Al kan het inmiddels wel weer via facebook.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door burp »

Voldoet het allemaal wel aan die nieuwe privacywet?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door DJTEEF! »

Mark Ariaans schreef:
vr 25 mei 2018, 20:12
Daarom heeft DTH al jaren geleden de reactie optie op de site dicht gegooid. Al kan het inmiddels wel weer via facebook.
Uitstekende beslissing.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Tiel »

burp schreef:
vr 25 mei 2018, 20:50
Voldoet het allemaal wel aan die nieuwe privacywet?
Even een vraagje nav je onderschrift. Hoe ver ben je?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Polleke »

Ik wilde graag even delen dat ik erg genoten heb van Jarda Postcast. Prima initiatief!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
do 28 mar 2019, 13:23
Ik wilde graag even delen dat ik erg genoten heb van Jarda Postcast. Prima initiatief!
Opzeker. Onze prive VI (Voetbal International).

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door De Kletskop »

Leuk die potcast idd.
Alleen een tip om hem korter te maken, ala VI.
Dit is echt net iets te langdradig.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Nummer 11 »

Ik stoor me niet aan de lengte. Helemaal top trouwens dat ik hem nu ook kan vinden in Overcast. Dan heb ik tenminste meteen door als er een nieuwe aflevering is. :tu:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
do 18 apr 2019, 08:46
Leuk die potcast idd.
Alleen een tip om hem korter te maken, ala VI.
Dit is echt net iets te langdradig.
Eens ook omdat de heren al snel in herhaling vallen,15-20 minuten is helemaal prima.Leuk initiatief.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Bottendaal »

https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... stijn.html

Wat een misselijkmakend stuk tekst zeg...

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door jackkreta »

Bottendaal schreef:
wo 22 mei 2019, 10:17
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... stijn.html

Wat een misselijkmakend stuk tekst zeg...
Je weet wie het schrijft hè.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Wat een zelfverheerlijking.

De alleenstaande vandaal :biggrin:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door zuurpruim »

Het grote probleem van Knipping is dat hij iedere dag zo'n beetje op FB en Twitter de boel van A-Z afkraakt.
Voor zijn doen is dit nog een redelijk conservatief lap tekst.
Het is een beetje het Jan Roos effect; eerst iedereen schijtlollig tot de enkels afzagen en dan opeens de serieuze politicus willen spelen.
We kennen het resultaat.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Bottendaal »

jackkreta schreef:
wo 22 mei 2019, 11:14
Bottendaal schreef:
wo 22 mei 2019, 10:17
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... stijn.html

Wat een misselijkmakend stuk tekst zeg...
Je weet wie het schrijft hè.
Ja, had al een voorgevoel toen ik de auteur zag, maar meine Güte wat een drama. Het gaat niet eens over NEC. Waarom krijgt deze uitgebreide zelfverheerlijking überhaupt een podium?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door zuurpruim »

Bastiaans vindt het een geweldig stuk,valt mij eerlijk gezegd nog meer tegen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
wo 22 mei 2019, 12:01
Bastiaans vindt het een geweldig stuk,valt mij eerlijk gezegd nog meer tegen.
:???:
:crazy2:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
wo 22 mei 2019, 12:01
Bastiaans vindt het een geweldig stuk,valt mij eerlijk gezegd nog meer tegen.
En dat voor iemand die enkele jaren lang de supporters vertegenwoordigde.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 22 mei 2019, 12:01
Bastiaans vindt het een geweldig stuk,valt mij eerlijk gezegd nog meer tegen.
Niet om het een of het ander, maar die zijn 2 handen op 1 (kolossale) buik toch?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
wo 22 mei 2019, 12:29
zuurpruim schreef:
wo 22 mei 2019, 12:01
Bastiaans vindt het een geweldig stuk,valt mij eerlijk gezegd nog meer tegen.
Niet om het een of het ander, maar die zijn 2 handen op 1 (kolossale) buik toch?
Nee de 2 bierbuiken zijn Jean en Roderik Kerkhof.Daarom is Jean altijd gepast kritisch op Futuralis :schater:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door burp »

Misschien moet het toch even los van de persoon gezien worden. Dat roept direct al aversie op, maar ik vind een prima stuk.

Ik deel niet de conclusies die hij op het einde trekt, maar de thema's die hij aansnijdt de huidige apathie rond de club, het historisch besef van een pinda binnen alle geledingen en de situatie van de Sportclub, dat zijn stuk voor stuk prima punten.

De beleving is er na jaren aankloten bij iedereen aardig uitgeslagen, dat er nauwelijks protesten zijn na een evenaring van 1983/84 zegt genoeg. Met de eigen historie kan ook veel meer gebeuren (al zag ik dat dit jaar al wel een beetje terug).

Ik dacht overigens dat de Sportclub al weer opgenomen was binnen de profclub, maar blijkbaar nog niet. Die mag je inderdaad niet kapot laten gaan, dan krijg je net zoiets zielloos als in arnep. En eigenlijk zou de Sportclub gewoon de grootste club van Nijmegen moeten zijn; iedereen zou toch (zijn kinderen) voor NEC willen (laten) spelen? Juist daar kan je op betrokkenheid en fan gebeuren een hoop kunnen doen met ook breedte jeugd en senioren, zaalvoetbal en vrouwenvoetbal. Mooi in combinatie met een korting op een scc voor Sportclub leden.

De NEC is dood conclusie, daar kan ik weer niks mee. Die hebben we al eerder voorbij zien komen dit jaar, maar kijkend naar oa de verlengingen en sponsoren is de club juiste verre van dood. Dat er wel heel dringend wat moet veranderen, dat is wel heel duidelijk en er is niet veel tijd meer te verliezen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
wo 22 mei 2019, 13:27
Misschien moet het toch even los van de persoon gezien worden. Dat roept direct al aversie op, maar ik vind een prima stuk.

Ik deel niet de conclusies die hij op het einde trekt, maar de thema's die hij aansnijdt de huidige apathie rond de club, het historisch besef van een pinda binnen alle geledingen en de situatie van de Sportclub, dat zijn stuk voor stuk prima punten.

De beleving is er na jaren aankloten bij iedereen aardig uitgeslagen, dat er nauwelijks protesten zijn na een evenaring van 1983/84 zegt genoeg. Met de eigen historie kan ook veel meer gebeuren (al zag ik dat dit jaar al wel een beetje terug).

Ik dacht overigens dat de Sportclub al weer opgenomen was binnen de profclub, maar blijkbaar nog niet. Die mag je inderdaad niet kapot laten gaan, dan krijg je net zoiets zielloos als in arnep. En eigenlijk zou de Sportclub gewoon de grootste club van Nijmegen moeten zijn; iedereen zou toch (zijn kinderen) voor NEC willen (laten) spelen? Juist daar kan je op betrokkenheid en fan gebeuren een hoop kunnen doen met ook breedte jeugd en senioren, zaalvoetbal en vrouwenvoetbal. Mooi in combinatie met een korting op een scc voor Sportclub leden.

De NEC is dood conclusie, daar kan ik weer niks mee. Die hebben we al eerder voorbij zien komen dit jaar, maar kijkend naar oa de verlengingen en sponsoren is de club juiste verre van dood. Dat er wel heel dringend wat moet veranderen, dat is wel heel duidelijk en er is niet veel tijd meer te verliezen.
Waarom zo'n stuk schrijven als je uiteindelijk de conclusie trekt dat de club dood is en je het liefst de stekker eruit trekt?
En wat betreft de amateurtak,die lijdt al jaren een kwijnend bestaan.Die of vier Seniorenteams,geen jeugd,wat wil je dan nog?Begrijp me niet verkeerd,van mij mogen ze blijven bestaan maar wat is het toekomstperspectief?
Het enige waar ik het mee eens ben is de totale gelatenheid die supporters ,club en media allemaal uitstralen.
Het gevolg van jarenlang wanbeleid en geen enkel vertrouwen meer in de nabije toekomst.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

burp schreef:
wo 22 mei 2019, 13:27
Misschien moet het toch even los van de persoon gezien worden. Dat roept direct al aversie op, maar ik vind een prima stuk.

Er staan absoluut relevante dingen in, maar het blijft toch vooral bij symptoom-benoeming, iets wat het gros van de lezers hier ook wel kan doen of allang weet. Oplossingen blijven altijd angstvallig afwezig, afgezien van het aloude stokpaardje 'overname' (alsof dat alles op magische wijze ineens oplost; je doet daarmee niks anders dan iemand anders de verantwoordelijkheid in de schoenen schuiven) of de stekker eruit trekken, wat geen oplossing is maar een wanhoopskreet. Verder riekt het hele stuik naar ongegeneerde zelf-schouderklopperij.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door zuurpruim »

ik vind het heel moeilijk iemand serieus te nemen die de hele jeugdafdeling afkraakt en maar blijft beweren dat we geen enkel talent(behalve Proper) hebben rondlopen hier.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Polleke »

Ik heb zo'n hekel als één groep supporters zich meer 'verheven' voelen ten opzichte van andere supporters. Dat zij 'de echte' supporters zijn. NEC is een club van iedereen. Mensen zijn verschillend en iedereen beleefd voetbal anders. Ik heb daar totaal geen problemen mee.

In de visie op wat NEC voor een club is zit wel een duidelijk verschil. Grofweg heb je de groep die heel erg naar het verleden kijkt als ze over NEC praten: arbeidersclub (wij tegen de rest) en met veel liefde terugdenken aan die oude dagen van de betonbak etc. En je hebt de groep die NEC ziet als een club van nu, succes belangrijk vinden etc en veel minder kijken naar de historie. Zoals altijd zitten verreweg de meeste supporters er ergens tussenin.

Voetbal is verandert. Dat het oude NEC dood is, is een feit. Gelukkig maar, want het oude NEC had zich ook nooit kunnen handelen. Geld en dat geld goed inzetten is het enige wat het succes van een club bepaald.

Ik denk dat er maar één weg is. Dit vanwege het feit dat de weg van een overname door iemand dicht zit. Dat is financieel de tering naar de nering zetten en je sportieve ambities daarop aanpassen. En daarnaast het stadionprobleem oplossen via de investeerders.

Ik vind het stuk erg slecht. De schrijver vindt zichzelf heel wat tov andere supporters. En er wordt met geen realistisch beeld gesproken over wat er nu gaande is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten