De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Nou, richt zo'n actie op zou ik zeggen: https://www.doneeractie.nl/
Of moet iemand anders dit voor je doen, zoals men ook jouw vragen moeten stellen op de Open Avond?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:
vr 05 apr 2019, 15:02
mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Nou, richt zo'n actie op zou ik zeggen: https://www.doneeractie.nl/
Of moet iemand anders dit voor je doen, zoals men ook jouw vragen moeten stellen op de Open Avond?
Een inzamelingsactie beginnen zonder instemming van de club is gekkenwerk. NEC moet overtuigd raken dat de investeerders uitgekocht moeten worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Er is ook nog zoiets als Ego.
Mensen als Jack Bongers,Ton Hendriks laten zich nooit uitkopen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 15:12
Kanchelskis schreef:
vr 05 apr 2019, 15:02
mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Nou, richt zo'n actie op zou ik zeggen: https://www.doneeractie.nl/
Of moet iemand anders dit voor je doen, zoals men ook jouw vragen moeten stellen op de Open Avond?
Een inzamelingsactie beginnen zonder instemming van de club is gekkenwerk. NEC moet overtuigd raken dat de investeerders uitgekocht moeten worden.
Tja, kip-ei verhaal. Kom anders eerst met het geld op de proppen en een degelijk plan, dan nemen ze je wellicht serieus.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
vr 05 apr 2019, 15:26
Er is ook nog zoiets als Ego.
Mensen als Jack Bongers,Ton Hendriks laten zich nooit uitkopen.
Geen idee. Boekhoorn heeft 2 miljoen schuld die NEC had, kwijtgescholden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:
vr 05 apr 2019, 15:31
mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 15:12
Kanchelskis schreef:
vr 05 apr 2019, 15:02
mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Nou, richt zo'n actie op zou ik zeggen: https://www.doneeractie.nl/
Of moet iemand anders dit voor je doen, zoals men ook jouw vragen moeten stellen op de Open Avond?
Een inzamelingsactie beginnen zonder instemming van de club is gekkenwerk. NEC moet overtuigd raken dat de investeerders uitgekocht moeten worden.
Tja, kip-ei verhaal. Kom anders eerst met het geld op de proppen en een degelijk plan, dan nemen ze je wellicht serieus.
Ja, dat geloof ik ook. Wilco is op zoek naar rijke mensen met geld te veel die het aan NEC willen geven in ruil voor eeuwige roem binnen de Nijmeegse gemeenschap. Volgens mij heeft ie tot op heden nog niemand gevonden. Er lopen in het Nijmeegse vrij weinig Van Seumerens rond.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Serieus........ de investeerders pompen er nog jaarlijks miljoenen in mschr.... We kunnen niet bestaan zonder nieuw stadion en zonder investeerders. NEC kan niet bestaan zonder nieuw stadion en dus nu niet zonder investeerders. En crowdfunding: zelfs al gaf elke NEC supporter, Jong en Oud 100 euro, dan nog kom je niet op 2% van wat je nodig hebt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
vr 05 apr 2019, 17:06
mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Serieus........ de investeerders pompen er nog jaarlijks miljoenen in mschr.... We kunnen niet bestaan zonder nieuw stadion en zonder investeerders. NEC kan niet bestaan zonder nieuw stadion en dus nu niet zonder investeerders. En crowdfunding: zelfs al gaf elke NEC supporter, Jong en Oud 100 euro, dan nog kom je niet op 2% van wat je nodig hebt.
Ze lenen aan NEC. Supporters zijn bereid om te geven.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Polleke schreef:
vr 05 apr 2019, 17:06
mschr schreef:
vr 05 apr 2019, 14:45
De investeerders moeten uitgekocht worden dmv een crowdfundingactie. Als St Pauli financieel gered is door supporters, dan moet dat bij NEC ook lukken. En als het niet lukt, dan verdienen we niet beter dan een slecht geleide club die het lachertje is van het betaald voetbal.
Serieus........ de investeerders pompen er nog jaarlijks miljoenen in mschr.... We kunnen niet bestaan zonder nieuw stadion en zonder investeerders. NEC kan niet bestaan zonder nieuw stadion en dus nu niet zonder investeerders. En crowdfunding: zelfs al gaf elke NEC supporter, Jong en Oud 100 euro, dan nog kom je niet op 2% van wat je nodig hebt.
De enige die er miljoenen inpompt is Boekhoorn.En dat is 1 a 1,5 mln per jaar zo'n beetje. Om het zoveelste tekort bij te passen.Dus ik weet niet waar al die andere miljoenen heengaan en van wie die afkomstig zijn?

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

We kunnen prima overleven zonder investeerders (niet zonder sponsoren), alleen zullen we dan waarschijnlijk nooit meer een stabiele middenmoter in de eredivisie worden. Maar hè, daar zijn we nu ook best ver vandaan en het is één grote puinhoop op de burelen. Wat Pol zegt, laat de club er gewoon eens op eigen houtje wat van proberen te maken. Slechter kan het bijna niet en de jeugd staat er momenteel extreem goed op. Een prima basis om te saneren en met eigen jeugd als basis wat proberen op te bouwen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

eniesee-elst schreef:
vr 05 apr 2019, 21:11
We kunnen prima overleven zonder investeerders (niet zonder sponsoren), alleen zullen we dan waarschijnlijk nooit meer een stabiele middenmoter in de eredivisie worden. Maar hè, daar zijn we nu ook best ver vandaan en het is één grote puinhoop op de burelen. Wat Pol zegt, laat de club er gewoon eens op eigen houtje wat van proberen te maken. Slechter kan het bijna niet en de jeugd staat er momenteel extreem goed op. Een prima basis om te saneren en met eigen jeugd als basis wat proberen op te bouwen.
Vreemd volgens een kenner hier zouden we juist een stabiele middenmoter zijn geweest als we nooit investeerders gehad zouden hebben. :biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:
vr 05 apr 2019, 21:27
eniesee-elst schreef:
vr 05 apr 2019, 21:11
We kunnen prima overleven zonder investeerders (niet zonder sponsoren), alleen zullen we dan waarschijnlijk nooit meer een stabiele middenmoter in de eredivisie worden. Maar hè, daar zijn we nu ook best ver vandaan en het is één grote puinhoop op de burelen. Wat Pol zegt, laat de club er gewoon eens op eigen houtje wat van proberen te maken. Slechter kan het bijna niet en de jeugd staat er momenteel extreem goed op. Een prima basis om te saneren en met eigen jeugd als basis wat proberen op te bouwen.
Vreemd volgens een kenner hier zouden we juist een stabiele middenmoter zijn geweest als we nooit investeerders gehad zouden hebben. :biggrin:
Ik kan mij niet voorstellen dat we daar, zonder hulp van financierders en met ons beperkte achterland, structureel voldoende omzet voor kunnen genereren.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
vr 05 apr 2019, 11:20
zuurpruim schreef:
vr 05 apr 2019, 11:10
Tiel schreef:
vr 05 apr 2019, 11:01
DJTEEF! schreef:
vr 05 apr 2019, 10:25
zuurpruim schreef:
vr 05 apr 2019, 10:15
Polleke schreef:
vr 05 apr 2019, 09:27

Jij zegt dat er een speler is die de trainer en het RVC lid technische zaken graag wilde, maar de TD niet, dat deze er daarom erdoorheen is geduwd. Dat verhaal heb je bovendien van ''verschillende kanten gehoord'.

En NEC bepaald idd niet de opstelling. Daarom zijn jongens als Overtoom bv wel eens gepasseerd, speelt Anass in de jeugdopleiding en zal iemand als Ron de Groot idd iemand opstellen die hij niet wilt.

Jij kan helemaal niks ook maar een ienieminiebeetje bewijzen.
Maar nu ben je "Tieleriaans" bezig Polleke. Supporters hoeven helemaal niets te bewijzen en voor de zoveelste keer,NEC leest gewoon mee.Als ik hier zeg hoe ik weet dat Looijen zakelijke belangen heeft/had in De Gier dan heeft diegene een heel groot probleem.En verder vind ik je vrij naïef.Een El Hadoutti en een Musaba zullen zolang Okita hier speelt zijn plek nooit innemen.Ook volgend seizoen niet.Daarvoor is de investering te groot geweest.Ik snap ook wel dat Wilco dat eerste bod niet heeft geaccepteerd. Okita is eigenlijk onbetaalbaar voor ons,die speelt altijd.Rens speelde voor zijn blessure de ene dramatische wedstrijd na de andere maar bleef gewoon staan.Joey vd Berg levert alleen maar ellende op,blijft gewoon staan.Bij NEC spelen de dure aankopen tegenwoordig altijd tenzij er blessures/schorsingen zijn.Daar hoef je helemaal geen bewijslast voor te leveren.
:withstupid:
Tja dan ben je dus alleen maar dom aan het roeptoeteren.
Het is een supportersforum en geen openbare zitting in een rechtbank.
Als zou jij dat laatste,als opperrechter van dit forum, van harte toejuichen.
Maar je maakt wel een bepaalde stemming er zijn mensen hier die alles wat hier staat voor waarheid aannemen.

Dit schreef iemand deze week:

Zonder investeerders waren we Een vitale club geweest die middenmoot ED speelt.

Krankzinnig toch. Zonder geld van buitenstaanders bestaan we niet.
Wil je de volgende keer netjes aan bronvermelding doen als je mij quote?!
En ik ben blij dat je weer eens de helft van de tekst hebt weggelaten, zodat de context ook verdwenen is. Zo kun je natuurlijk weer iemand volledig belachelijk maken, wat met context of begrijpend lezen niet lukt.
Buiten dat heb jij het ook nog eens over iets anders dan ik. Jij hebt het over geld van buitenstaanders, ik over investeerders...

p.s. Het enige goeie is dat je wel door hebt dat ik een kenner ben.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gerard Lopez »

Nou, zonder investeerders had Oversier nog steeds Wolters, Overtoom, Dijkstra, Sanniez en Kvida gehaadl. Alleen had je er dan geen Van den Berg, Van Eijden, Bossaerts en Okita als extratjes bij. Ik zou niet weten waarom het dan beter gegaan zou zijn....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door DJTEEF! »

Gerard Lopez schreef:
za 06 apr 2019, 02:26
Nou, zonder investeerders had Oversier nog steeds Wolters, Overtoom, Dijkstra, Sanniez en Kvida gehaadl. Alleen had je er dan geen Van den Berg, Van Eijden, Bossaerts en Okita als extratjes bij. Ik zou niet weten waarom het dan beter gegaan zou zijn....
Volgens mij zegt niemand dat Oversier goed werk heeft geleverd: die heeft ook gefaald.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Zico »

Gerard Lopez schreef:
za 06 apr 2019, 02:26
Nou, zonder investeerders had Oversier nog steeds Wolters, Overtoom, Dijkstra, Sanniez en Kvida gehaadl. Alleen had je er dan geen Van den Berg, Van Eijden, Bossaerts en Okita als extratjes bij. Ik zou niet weten waarom het dan beter gegaan zou zijn....
Veel slechter kan het niet toch? Nu sta je 15e en staan we financieel waarschijnlijk nog meer in het rood bij onze investeerders. Hoe het er voor had gestaan zonder die aankopen weet niemand, wel dat we er dan finacieel iets beter hadden voorgestaan. Als ipv deze zeer dure jongens talentvolle jeugd had gespeeld hadden we misschien ook sportief wel beter voor gestaan.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Zico »

eniesee-elst schreef:
vr 05 apr 2019, 21:50
Tiel schreef:
vr 05 apr 2019, 21:27
eniesee-elst schreef:
vr 05 apr 2019, 21:11
We kunnen prima overleven zonder investeerders (niet zonder sponsoren), alleen zullen we dan waarschijnlijk nooit meer een stabiele middenmoter in de eredivisie worden. Maar hè, daar zijn we nu ook best ver vandaan en het is één grote puinhoop op de burelen. Wat Pol zegt, laat de club er gewoon eens op eigen houtje wat van proberen te maken. Slechter kan het bijna niet en de jeugd staat er momenteel extreem goed op. Een prima basis om te saneren en met eigen jeugd als basis wat proberen op te bouwen.
Vreemd volgens een kenner hier zouden we juist een stabiele middenmoter zijn geweest als we nooit investeerders gehad zouden hebben. :biggrin:
Ik kan mij niet voorstellen dat we daar, zonder hulp van financierders en met ons beperkte achterland, structureel voldoende omzet voor kunnen genereren.
Een regio van 350.000 is ruim voldoende, een hoofdsponsor hoeft niet perse uit de regio te komen. Dat is allemaal het probleem niet. Werken met investeerders is ook het probleem niet. Je moet alleen zorgen dat je ten alle tijden baas in eigen huis blijft.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bottendaal »

Zico schreef:
za 06 apr 2019, 11:08
eniesee-elst schreef:
vr 05 apr 2019, 21:50
Tiel schreef:
vr 05 apr 2019, 21:27
eniesee-elst schreef:
vr 05 apr 2019, 21:11
We kunnen prima overleven zonder investeerders (niet zonder sponsoren), alleen zullen we dan waarschijnlijk nooit meer een stabiele middenmoter in de eredivisie worden. Maar hè, daar zijn we nu ook best ver vandaan en het is één grote puinhoop op de burelen. Wat Pol zegt, laat de club er gewoon eens op eigen houtje wat van proberen te maken. Slechter kan het bijna niet en de jeugd staat er momenteel extreem goed op. Een prima basis om te saneren en met eigen jeugd als basis wat proberen op te bouwen.
Vreemd volgens een kenner hier zouden we juist een stabiele middenmoter zijn geweest als we nooit investeerders gehad zouden hebben. :biggrin:
Ik kan mij niet voorstellen dat we daar, zonder hulp van financierders en met ons beperkte achterland, structureel voldoende omzet voor kunnen genereren.
Een regio van 350.000 is ruim voldoende, een hoofdsponsor hoeft niet perse uit de regio te komen. Dat is allemaal het probleem niet. Werken met investeerders is ook het probleem niet. Je moet alleen zorgen dat je ten alle tijden baas in eigen huis blijft.
:withstupid:

AyniL
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 15 sep 2017, 08:22
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door AyniL »

DJTEEF! schreef:
za 06 apr 2019, 08:24
Gerard Lopez schreef:
za 06 apr 2019, 02:26
Nou, zonder investeerders had Oversier nog steeds Wolters, Overtoom, Dijkstra, Sanniez en Kvida gehaadl. Alleen had je er dan geen Van den Berg, Van Eijden, Bossaerts en Okita als extratjes bij. Ik zou niet weten waarom het dan beter gegaan zou zijn....
Volgens mij zegt niemand dat Oversier goed werk heeft geleverd: die heeft ook gefaald.
DJTEEF! schreef:
wo 26 sep 2018, 08:08
Wat hebben we een mooie selectie: voetbal en karakter, ook op de bank.

Tijd voor een schouderklopje voor Remco!
All you need is Lok

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Polleke »

Natuurlijk kan je hier een potentiële eredivisieclub neerzetten die kan overleven zonder investeerders. Is ons achterland zoveel kleiner dan in bv Arnhem? Het achterland is groot genoeg om een stadion lekker te vullen en de regio Nijmegen ontwikkeld zich zo snel dat je ook prima sponsors kan vinden. Je zal een begroting van rond de 17 a 20 miljoen moeten hebben (volledig gedekt) om stabiel daar te staan. Dat is niet incidenteel met tranfer-inkomsten, dat is permanent (kaartjes, sponsors, TV gelden etc). NEC heeft ooit een groeipotentie onderzoek gedaan, waarbij bleek dat de club het dubbele aantal toeschouwers zou moeten kunnen aantrekken: afhankelijk wel van aanhoudende goede prestaties. Met een stabiele begroting heb je geen investeerders nodig.

Maar om dat te bereiken moeten er één ding gebeuren: het stadion. NEC haalt geen winst uit het stadion, wat één van de (misschien wel de belangrijkste) pijlers is van een stabiele begroting.

Elke discussie hier over investeerders, elk argument tegen investeerders zijn simpelweg nutteloos of onzin als je het niet koppelt aan het stadion:

"investeerders moeten weg" --> maar niet vertellen hoe die gaten opgevangen moeten worden.
"investeerders weg, dan maar ver terug in de begroting: liever baas in eigen huis en laag op de ranglijst" --> maar niet vertellen hoe NEC een steeds ouder wordend en qua kosten stijgend stadion moet onderhouden terwijl door het vertrek van de investeerders en de lagere stand op de ranglijst de recette- inkomsten lager worden."
"investeerders moeten blijven, maar hun bek dichthouden"--> maar niet zelf erbij nadenken of jij geld ergens in zou steken, en dan als het dramatisch uitpakt de verantwoordelijken er niet op aanspreekt.

NEC moet voluit pushen voor die stadionplannen. Het is van levensbelang, het is het enige wat de club zekerheid biedt op overleven, de macht van investeerders omlaag brengt en een zekere toekomst geeft aan de club. Wat zouden supporters daarvoor kunnen doen, hoe kunnen we daarin een rol spelen muv niet op Groen Links stemmen bij de komende gemeenteraad.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Polleke schreef:
za 06 apr 2019, 12:11
Natuurlijk kan je hier een potentiële eredivisieclub neerzetten die kan overleven zonder investeerders. Is ons achterland zoveel kleiner dan in bv Arnhem? Het achterland is groot genoeg om een stadion lekker te vullen en de regio Nijmegen ontwikkeld zich zo snel dat je ook prima sponsors kan vinden. Je zal een begroting van rond de 17 a 20 miljoen moeten hebben (volledig gedekt) om stabiel daar te staan. Dat is niet incidenteel met tranfer-inkomsten, dat is permanent (kaartjes, sponsors, TV gelden etc). NEC heeft ooit een groeipotentie onderzoek gedaan, waarbij bleek dat de club het dubbele aantal toeschouwers zou moeten kunnen aantrekken: afhankelijk wel van aanhoudende goede prestaties. Met een stabiele begroting heb je geen investeerders nodig.

Maar om dat te bereiken moeten er één ding gebeuren: het stadion. NEC haalt geen winst uit het stadion, wat één van de (misschien wel de belangrijkste) pijlers is van een stabiele begroting.

Elke discussie hier over investeerders, elk argument tegen investeerders zijn simpelweg nutteloos of onzin als je het niet koppelt aan het stadion:

"investeerders moeten weg" --> maar niet vertellen hoe die gaten opgevangen moeten worden.
"investeerders weg, dan maar ver terug in de begroting: liever baas in eigen huis en laag op de ranglijst" --> maar niet vertellen hoe NEC een steeds ouder wordend en qua kosten stijgend stadion moet onderhouden terwijl door het vertrek van de investeerders en de lagere stand op de ranglijst de recette- inkomsten lager worden."
"investeerders moeten blijven, maar hun bek dichthouden"--> maar niet zelf erbij nadenken of jij geld ergens in zou steken, en dan als het dramatisch uitpakt de verantwoordelijken er niet op aanspreekt.

NEC moet voluit pushen voor die stadionplannen. Het is van levensbelang, het is het enige wat de club zekerheid biedt op overleven, de macht van investeerders omlaag brengt en een zekere toekomst geeft aan de club. Wat zouden supporters daarvoor kunnen doen, hoe kunnen we daarin een rol spelen muv niet op Groen Links stemmen bij de komende gemeenteraad.
Als het stadion daadwerkelijk gekocht wordt zal dat deels toch door onze investeerders worden gedaan denk ik zo.Het ontwikkelen van retail e.d. in en rond de Goffert kan je op je buik schrijven dus externe partijen zullen niet staan te dringen.Dus de macht van de investeerders omlaag bij aankoop?Geloof ik niks van.

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NecvakkieK »

Wat gaat er met de investeerders gebeuren?
Je kan niet zonder ze maar op deze manier blijven aanmodderen maakt de club meer en meer kapot.
Geld blijven inleggen terwijl je zeggen schap wil hebben en allemaal ego's die willen laten zien dat ze centen hebben om vervolgens geen duidelijke visie te hebben.

Ik weet niet hoe dit verder moet maar met allemaal verschillende investeerders ga je nog heel lang in deze schijt competitie blijven hangen.... :angryfire:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20482
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Mark Ariaans »

We hebben die investeerders helemaal niet nodig. Als je dit seizoen gewoon vol op eigen jeugd had ingezet had je het onmogelijk slechter kunnen doen. Dat gezeik de hele tijd met Boekhoorn die de boel moet overnemen etc. Sinds de investeerders het heft in handen genomen hebben is het alleen maar slechter gegaan met de club. Laat ze maar ergens anders gaan spelen, of eens serieus hun geld in nuttige dingen steken zoals een stadion aankoop of opknapbeurt. Maar het enige wat ze willen is pronken met spelertjes. Bah. Ben er helemaal klaar mee. NEC blijft met de ellende en de schulden achter die deze zelfingenomen heertjes veroorzaken.

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NecvakkieK »

Mark Ariaans schreef:
di 14 mei 2019, 23:31
We hebben die investeerders helemaal niet nodig. Als je dit seizoen gewoon vol op eigen jeugd had ingezet had je het onmogelijk slechter kunnen doen. Dat gezeik de hele tijd met Boekhoorn die de boel moet overnemen etc. Sinds de investeerders het heft in handen genomen hebben is het alleen maar slechter gegaan met de club. Laat ze maar ergens anders gaan spelen, of eens serieus hun geld in nuttige dingen steken zoals een stadion aankoop of opknapbeurt. Maar het enige wat ze willen is pronken met spelertjes. Bah. Ben er helemaal klaar mee.
Nou precies dit bedoel ik dus... heb je ze überhaupt wel nodig en zo nee hoe kom je er dan weer vanaf.... :crazy:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

Mark Ariaans schreef:
di 14 mei 2019, 23:31
We hebben die investeerders helemaal niet nodig. Als je dit seizoen gewoon vol op eigen jeugd had ingezet had je het onmogelijk slechter kunnen doen. Dat gezeik de hele tijd met Boekhoorn die de boel moet overnemen etc. Sinds de investeerders het heft in handen genomen hebben is het alleen maar slechter gegaan met de club. Laat ze maar ergens anders gaan spelen, of eens serieus hun geld in nuttige dingen steken zoals een stadion aankoop of opknapbeurt. Maar het enige wat ze willen is pronken met spelertjes. Bah. Ben er helemaal klaar mee. NEC blijft met de ellende en de schulden achter die deze zelfingenomen heertjes veroorzaken.
Ook dit seizoen zal financieel weer dramatisch zijn verlopen.Het negatief eigen vermogen zal ongetwijfeld gaan groeien. Kortom er zal wel weer een telefoontje richting Bennekom/Ibiza gaan om het tekort weer eens aan te vullen.Wat betreft Bongers-Bons-Hendriks, s.v.p. stoppen en wel zo snel mogelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten