Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Kanchelskis schreef:
di 02 apr 2019, 14:22
eniesee12 schreef:
di 02 apr 2019, 14:16
:party: :party: Opgetyft!
Het is goed dat die weg is, enige juiste beslissing, maar de vlag gaat niet uit. Het blijft toch zonde dat het geen succesvolle samenwerking is geweest. Ik was blij met zijn komst, maar als je het allemaal relativeert: Als hij geen NEC-verleden had, was ik dan ook zo blij geweest? Waren we dan zo blij geweest? Ik denk zelf van niet.
Ik hoop dat er voor Jack nog een mooie rol is weggelegd in de voetballerij.

Ik ben benieuwd uit welk vaatje men nu gaat tappen met betrekking tot een nieuwe trainer
Ik heb er al vanaf het begin mijn twijfels over gehad. Voor zover ik weet heeft hij in zijn tijd in de academie nooit bekend gestaan als een hoogstaande trainer, als je dat al weet vind ik het onbegrijpelijk dat eraan is begonnen. De enige reden is dat Oversier er zich langer achter kon verschuilen dan elke willekeurige andere trainer, aangezien het als speler wel een clubheld is. Supporters pleasen na een slecht afgelopen seizoen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jack de Gier

Bericht door jsentani »

flipsen schreef:
di 02 apr 2019, 14:26
Nummer 11 schreef:
di 02 apr 2019, 14:12
https://www.gelderlander.nl/nec/doek-va ... adbc63180/
:bye:

Samen met Potje op non-actief. Dan zal Bogers de boel wel overnemen.
mooi dat Pothuizen er ook uit ligt..
Maar blijft als speler ook een (cult) held van NEC. Ik noem alleen maar Sparta thuis en juichen na een doelpunt...
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Demtsjenko »

Gijscoman schreef:
di 02 apr 2019, 14:23
Het is heel vervelend dat dit zo is gelopen. Juichen om dit vertrek kan ik dus ook niet en ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat andere mensen dat wel kunnen. Zeker gezien De Gier's verleden bij onze club. Dit ontslag is niet leuk, niet feestelijk, etc., maar een noodzakelijk kwaad om erger te voorkomen.
mee eens... voelt als weer een nederlaag, maar het kon echt niet langer...

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Gijscoman schreef:
di 02 apr 2019, 14:23
Het is heel vervelend dat dit zo is gelopen. Juichen om dit vertrek kan ik dus ook niet en ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat andere mensen dat wel kunnen. Zeker gezien De Gier's verleden bij onze club. Dit ontslag is niet leuk, niet feestelijk, etc., maar een noodzakelijk kwaad om erger te voorkomen.
Wat een woordkeus: "Het is heel vervelend dat het zo is gelopen" in plaats van: Het is een drama en een grote schande dat een "clubman" de vereniging zo onvoorspelbaar heeft laten zakken. Deze aanstelling heeft niet alleen kapitalen gekost maar ook, en dat is zeker zo erg, een berg aan goodwill. Kortom "ze" hebben hem veel te lang laten aanmodderen, amateuristisch en een vaag teken dat r.v.c. en bestuur niet op een lijn zitten. De Jong bij Utrecht hebben ze sneller afscheid van genomen en terecht.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jack de Gier

Bericht door jsentani »

ForzaNEC971 schreef:
di 02 apr 2019, 12:11
Vanmiddag persconferentie bij N.E.C!
Hoe laat?

En om anderen alvast voor te zijn, is er een live stream?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Gijscoman schreef:
di 02 apr 2019, 14:23
Het is heel vervelend dat dit zo is gelopen. Juichen om dit vertrek kan ik dus ook niet en ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat andere mensen dat wel kunnen. Zeker gezien De Gier's verleden bij onze club. Dit ontslag is niet leuk, niet feestelijk, etc., maar een noodzakelijk kwaad om erger te voorkomen.
Tsja, misschien is het omdat ik de Gier als speler nauwelijks heb meegekregen. Als trainer is er in ieder geval alle recht om hem te veroordelen. Ik kan me niet heugen dat NEC er ooit zo slecht voor heeft gestaan als dat het nu staat. Als er dan mensen intern hem tegen beter weten in de hand boven het hoofd blijven houden maakt het dat ze dat eindelijk opgeven wel blij ja.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Napoleon »

Zo dom om de Gier NU nu pas uit te gooien. Had dat 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen.
Laatst gewijzigd door Napoleon op di 02 apr 2019, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Come on Wilfried Bony!

luuk74
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 20 mar 2019, 16:35
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door luuk74 »

Napoleon schreef:
di 02 apr 2019, 14:50
Zo dom om de Gier NU er nu pas uit te gooien. Of had het 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen pas.
Het is ook nooit goed he :withstupid:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vannuilekumphuile »

Terechte maatregel maar in en in triest voor alle betrokkenen. Bogers en Lijnders vond ik onbegrijpelijke aanstellingen. Hyballa was geweldig en De Gier vond ik wel passend. Misschien toch te veel hoop gehad in de combi Nederlandse spelers en clubmensen. Die laatste groep is zeker geen garantie voor kwaliteit. Weer van onder af aan beginnen, om werkelijk moedeloos van te zijn. Track record om Darri en Achahbar te frustereren, Romeny niet te gebruiken, Sabak te negeren en Tresorte laat te brengen in combi met een niveau van trainen van lek me het vestje. Nu maar eens kijken of er nog maar iets te halen valt.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jack de Gier

Bericht door jsentani »

bertje schreef:
di 02 apr 2019, 14:46
Gijscoman schreef:
di 02 apr 2019, 14:23
Het is heel vervelend dat dit zo is gelopen. Juichen om dit vertrek kan ik dus ook niet en ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat andere mensen dat wel kunnen. Zeker gezien De Gier's verleden bij onze club. Dit ontslag is niet leuk, niet feestelijk, etc., maar een noodzakelijk kwaad om erger te voorkomen.
Tsja, misschien is het omdat ik de Gier als speler nauwelijks heb meegekregen. Als trainer is er in ieder geval alle recht om hem te veroordelen. Ik kan me niet heugen dat NEC er ooit zo slecht voor heeft gestaan als dat het nu staat. Als er dan mensen intern hem tegen beter weten in de hand boven het hoofd blijven houden maakt het dat ze dat eindelijk opgeven wel blij ja.
Heb je toch wat gemist, kun je ivm leeftijd niets aan doen.
Voor de jongeren onder ons:
https://www.youtube.com/watch?v=RuyxBaulWSs
https://www.youtube.com/watch?v=kiZXrQ8mU3Y
https://www.youtube.com/watch?v=rvGOocpXCgY
https://www.youtube.com/watch?v=noA0ksLOUnI
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door BertNEC »

Demtsjenko schreef:
di 02 apr 2019, 14:39
Gijscoman schreef:
di 02 apr 2019, 14:23
Het is heel vervelend dat dit zo is gelopen. Juichen om dit vertrek kan ik dus ook niet en ik vind het ook moeilijk te begrijpen dat andere mensen dat wel kunnen. Zeker gezien De Gier's verleden bij onze club. Dit ontslag is niet leuk, niet feestelijk, etc., maar een noodzakelijk kwaad om erger te voorkomen.
mee eens... voelt als weer een nederlaag, maar het kon echt niet langer...
:withstupid: :withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

Napoleon schreef:
di 02 apr 2019, 14:50
Zo dom om de Gier NU nu pas uit te gooien. Had dat 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen.
Natuurlijk, alle seinen stonden al heel lang op rood. Of het nu in zo'n korte tijd nog mogelijk zal zijn het tij te keren?

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door hupie »

Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 15:33
Napoleon schreef:
di 02 apr 2019, 14:50
Zo dom om de Gier NU nu pas uit te gooien. Had dat 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen.
Natuurlijk, alle seinen stonden al heel lang op rood. Of het nu in zo'n korte tijd nog mogelijk zal zijn het tij te keren?
De echte kenners hier wisten het beter, ontslag had met de kerst al gemoeten. Nu een brevet van onvermogen van van Schaik. De zoveelste trainer veel te laat en reparatie om nacompetitie te halen is nu niet meer mogelijk.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

hupie schreef:
di 02 apr 2019, 15:58
Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 15:33
Napoleon schreef:
di 02 apr 2019, 14:50
Zo dom om de Gier NU nu pas uit te gooien. Had dat 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen.
Natuurlijk, alle seinen stonden al heel lang op rood. Of het nu in zo'n korte tijd nog mogelijk zal zijn het tij te keren?
De echte kenners hier wisten het beter, ontslag had met de kerst al gemoeten. Nu een brevet van onvermogen van van Schaik. De zoveelste trainer veel te laat en reparatie om nacompetitie te halen is nu niet meer mogelijk.
Exact! Vlak voor de kerst hadden we een nog langere en slechtere serie dan dat we nu hebben...toen had je in moeten grijpen. Dan had de nieuwe trainer, of dat nou Bogers of Meijer of een buitenstaander was, makkelijk de playoffs gehaald en waarschijnlijk zelfs de eerste 6.
Nu is de kans gewoon erg klein om de playoffs nog te halen. Bedankt Djek en Wilco! :2up: :2up: :2up: :angryfire:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

Gerard Lopez schreef:
di 02 apr 2019, 16:13
hupie schreef:
di 02 apr 2019, 15:58
Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 15:33
Napoleon schreef:
di 02 apr 2019, 14:50
Zo dom om de Gier NU nu pas uit te gooien. Had dat 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen.
Natuurlijk, alle seinen stonden al heel lang op rood. Of het nu in zo'n korte tijd nog mogelijk zal zijn het tij te keren?
De echte kenners hier wisten het beter, ontslag had met de kerst al gemoeten. Nu een brevet van onvermogen van van Schaik. De zoveelste trainer veel te laat en reparatie om nacompetitie te halen is nu niet meer mogelijk.
Exact! Vlak voor de kerst hadden we een nog langere en slechtere serie dan dat we nu hebben...toen had je in moeten grijpen. Dan had de nieuwe trainer, of dat nou Bogers of Meijer of een buitenstaander was, makkelijk de playoffs gehaald en waarschijnlijk zelfs de eerste 6.
Nu is de kans gewoon erg klein om de playoffs nog te halen. Bedankt Djek en Wilco! :2up: :2up: :2up: :angryfire:
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Het werd tijd dat Jack er uit gezet werd.
Ondanks dat ik Jack als mens en zeker ook als oud speler van NEC heel hoog heb zitten is hijm ij (en mij niet alleen) heel erg tegen gevallen als trainer.
Het is erg jammer dat een zeer gerespecteerde speler binnen gehaald wordt met veel gejuich er na 3/4 seizoen weer uit geknikkerd wordt (non-actief gezet).

Nu is de volgende stap een nieuw capabel bestuur/TS/trainer en een flinke hand vol nieuwe sterke spelers die NEC hopelijk volgende seizoen terug naar de ED kunnen helpen.
Mij doet het als jarenlange supporter heel veel pijn om te zien hoe ons cluppie door mis management zo af kan glijden naar het niveau Telstar of dergelijke.
De bezem erdoor en uithuilen en opnieuw beginnen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Heumen »

Alex Pastoor (2011/13) - 780 dagen

Anton Janssen (2013/14) - 273 dagen

Ruud Brood (2014/15) - 364 dagen

Ernest Faber (2015/16) - 365 dagen

Peter Hyballa (2016/17) - 297 dagen

Ron de Groot (2017, interim) - 66 dagen

Adrie Bogers (2017/18) - 175 dagen

Pepijn Lijnders (2018) - 135 dagen

Jack de Gier (2018/19) - 275 dagen

Van dit lijstje zijn alleen peter Hyballe, Anton Janssen, Pepijn Lijnders en Jack de Gier Vreselijk slecht.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

Heumen schreef:
di 02 apr 2019, 16:47
Alex Pastoor (2011/13) - 780 dagen

Anton Janssen (2013/14) - 273 dagen

Ruud Brood (2014/15) - 364 dagen

Ernest Faber (2015/16) - 365 dagen

Peter Hyballa (2016/17) - 297 dagen

Ron de Groot (2017, interim) - 66 dagen

Adrie Bogers (2017/18) - 175 dagen

Pepijn Lijnders (2018) - 135 dagen

Jack de Gier (2018/19) - 275 dagen

Van dit lijstje zijn alleen peter Hyballe, Anton Janssen, Pepijn Lijnders en Jack de Gier Vreselijk slecht.
Adrie Bogers is niet ontslagen, Ron wil niet, Faber en Brood zijn verkocht. Pastoor meer dan 2 jaar.
Als je het zo ziet valt het best mee. Gewoon 4 ongeschikte personen gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
di 02 apr 2019, 16:19
Gerard Lopez schreef:
di 02 apr 2019, 16:13
hupie schreef:
di 02 apr 2019, 15:58
Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 15:33
Napoleon schreef:
di 02 apr 2019, 14:50
Zo dom om de Gier NU nu pas uit te gooien. Had dat 10 wedstrijden geleden gedaan of gewoon na dit seizoen.
Natuurlijk, alle seinen stonden al heel lang op rood. Of het nu in zo'n korte tijd nog mogelijk zal zijn het tij te keren?
De echte kenners hier wisten het beter, ontslag had met de kerst al gemoeten. Nu een brevet van onvermogen van van Schaik. De zoveelste trainer veel te laat en reparatie om nacompetitie te halen is nu niet meer mogelijk.
Exact! Vlak voor de kerst hadden we een nog langere en slechtere serie dan dat we nu hebben...toen had je in moeten grijpen. Dan had de nieuwe trainer, of dat nou Bogers of Meijer of een buitenstaander was, makkelijk de playoffs gehaald en waarschijnlijk zelfs de eerste 6.
Nu is de kans gewoon erg klein om de playoffs nog te halen. Bedankt Djek en Wilco! :2up: :2up: :2up: :angryfire:
:withstupid:
:withstupid:

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Rotturdam »

Gelukkig, hij is weg, dacht bijna dat hij onschendbaar was.
Wat een rampseizoen heeft hij er van gemaakt

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
di 02 apr 2019, 16:53
Heumen schreef:
di 02 apr 2019, 16:47
Alex Pastoor (2011/13) - 780 dagen

Anton Janssen (2013/14) - 273 dagen

Ruud Brood (2014/15) - 364 dagen

Ernest Faber (2015/16) - 365 dagen

Peter Hyballa (2016/17) - 297 dagen

Ron de Groot (2017, interim) - 66 dagen

Adrie Bogers (2017/18) - 175 dagen

Pepijn Lijnders (2018) - 135 dagen

Jack de Gier (2018/19) - 275 dagen

Van dit lijstje zijn alleen peter Hyballe, Anton Janssen, Pepijn Lijnders en Jack de Gier Vreselijk slecht.
Adrie Bogers is niet ontslagen, Ron wil niet, Faber en Brood zijn verkocht. Pastoor meer dan 2 jaar.
Als je het zo ziet valt het best mee. Gewoon 4 ongeschikte personen gehad.
Alex Pastoor was gewoon toe aan een nieuwe stap, maar was geen verkeerde trainer toch?
Anton Janssen (clubicoon) vreselijk door de mand gevallen als trainer, volledig ongeschikt
Ruud Brood, goede trainer maar kreeg een (financieel) beter aanbod
Ernest Faber was een vieze verrader, blij dat hij opgerot was met zijn misselijke geheime overleg met Groningen
Peter Hyballa was de eerste trainer die een compleet fitte selectie op de mat zette, tactisch was het net zo'n onbenul als de Gier
Ron de Groot was maar voor ff, tel ik niet mee
Bogers is op eigen verzoek terug gezet
Pepijn Lijnders was een assistent die dacht met het zelfde pakket aan spelers te maken te krijgen als bij Liverpool en kon zodoende geen grip krijgen op het spelletje
Jack de Gier: binnen gehaald als clubicoon maar zwaar door de mand gevallen. Niet in staat gebleken een fitte selectie op de mat te krijgen en tactisch totaal geen kijk op het spelletje en de spelers die daar bij nodig waren.

Wie durft het aan om trainer te worden van een club die uit de drek getrokken moet worden en helemaal opnieuw moet beginnen?
Wie zijn er capabel genoeg en willens genoeg om een nieuw bestuur te formeren
Wie wil zijn naam verbinden aan een TS die met zeer weinig financiele middelen zal moeten proberen een team samen te stellen dat in staat is te promoveren?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

doei :bye:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mark Ariaans »

Triest, maar hij was onhoudbaar. Al snap ik eerlijk gezegd niet wat het nut is om het nu alsnog te doen. Het seizoen is toch al voorbij. Dit hadden ze in de winterstop moeten doen. Nu hadden ze hem net zo goed het seizoen kunnen laten afmaken. Deze situatie kent alleen verliezers.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gijscoman »

Mark Ariaans schreef:
di 02 apr 2019, 17:27
Triest, maar hij was onhoudbaar. Al snap ik eerlijk gezegd niet wat het nut is om het nu alsnog te doen. Het seizoen is toch al voorbij. Dit hadden ze in de winterstop moeten doen. Nu hadden ze hem net zo goed het seizoen kunnen laten afmaken. Deze situatie kent alleen verliezers.
Een nieuwe trainer aanstellen tot einde seizoen en dan de laatste wedstrijden van dit seizoen als een soort proeftijd zien. Dan heeft het zin.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Gijscoman schreef:
di 02 apr 2019, 17:29
Mark Ariaans schreef:
di 02 apr 2019, 17:27
Triest, maar hij was onhoudbaar. Al snap ik eerlijk gezegd niet wat het nut is om het nu alsnog te doen. Het seizoen is toch al voorbij. Dit hadden ze in de winterstop moeten doen. Nu hadden ze hem net zo goed het seizoen kunnen laten afmaken. Deze situatie kent alleen verliezers.
Een nieuwe trainer aanstellen tot einde seizoen en dan de laatste wedstrijden van dit seizoen als een soort proeftijd zien. Dan heeft het zin.
Denk dat Bogers weer naar voren geschoven wordt (ligt wel goed in de groep begreep ik) en dat intussen het volgende slachtoffer gezocht wordt.
De terugkeer van Hyballa, Been, of???????????????
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten