Jong Az-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Balletje mayo »

Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 01:03
Voorwaarts schreef:
di 02 apr 2019, 00:51
Wessel schreef:
ma 01 apr 2019, 22:51
Mcel schreef:
ma 01 apr 2019, 22:05
Wessel schreef:
ma 01 apr 2019, 22:01
Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 21:57
Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.

Onder de Gier gaat gewoon iedereen slecht spelen omdat het tactisch al niet deugt. Dan kun je wat voor een spelers dan ook opstellen :-(
:tu: Ik had ze graag zien voetballen onder een trainer die geen tactisch onbenul is, die trainingen geeft, die logisch wisselt, die de spelers op logische plekken zet, etc. etc. etc.... Kom op. 14e in de KKD. Dat ligt niet aan 15 spelers, dat ligt aan 1 trainer!
Zo is dat. Als het tactisch niet deugt komen spelers niet tot hun recht en verdwijnt de motivatie. Dan lijkt het of spelers niet beter willen of kunnen. Bepaalde spelers zijn gewoon niet top maar zelfs de betere spelers vallen onder de Gier bij tijd en wijle ver terug. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de trainer.

De kans om de NC te halen is niet groot meer maar niet afwezig. Met de Gier doorgaan betekent dat je bijna zeker ook die laatste kans niet grijpt. Het enige logische is de Gier van zijn taak te ontheffen en alles op die laatste kans te zetten met de trainer die we hebben en die het eerder wel goed deed, Boogers dus. Iets te verlizen is er niet meer, iets te winnen misschien nog wel.
FAUD !

Geen boogers maar de groot of een andere jeugdtrainer.
Onder Boogers hebben we vorig jaar wel top gedraaid. Dat nu gedacht wordt, ik weet niet of jij dat ook doet, dat hij medeverantwoordelijk is voor de slechte resultaten, klopt niet. Alles, van opstelling tot tactiek, verraadt de hand van de Gier. Daar heeft Boogers niets mee van doen. Die heeft een hele andere benadering.
Oftewel. Bogers vind het ook wel best. Ik snap niet dat er niemand , van de jeugd tot Bogers en potje roept. Hey Jack.. Zo gaan we het niet doen.. sorry maar wat mis ik mn clubke.. met normaal meedoen in eredivisie, met een paar uitschieters Europees. Mijn god. Kijk waar we nu staan. Dit kan toch niet?

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Curva »

Nu Jack gaat wieberen niet gelijk hosanna roepen...er lopen een aantal behoorlijke kutvoetballers rond in de selectie die je ook niet zomaar kwijt bent helaas.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Special Guest »

Dit kan toch echt niet? Heb alleen de samenvatting gezien maar dit lijkt nergens maar dan ook helemaal nergens op. Sabotage? Ik denk dat ook de leiding er niet omheen kan om in te grijpen nu. Tegen Jong ajax verloren wat vandaag door Cambuur wordt afgedroogd en zelf verliezen met maar liefst 4-0. Wat een verschrikking. Afwachten heeft geen zin. De nacompetitie is nog haalbaar. Maar er moet echt ingegrepen worden. Zo doormodderen kan niet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door mschr »

Curva schreef:
di 02 apr 2019, 07:40
Nu Jack gaat wieberen niet gelijk hosanna roepen...er lopen een aantal behoorlijke kutvoetballers rond in de selectie die je ook niet zomaar kwijt bent helaas.
Akkoord, maar die hoef je niet op te stellen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door De Kletskop »

Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 01:03
Onder Boogers hebben we vorig jaar wel top gedraaid. Dat nu gedacht wordt, ik weet niet of jij dat ook doet, dat hij medeverantwoordelijk is voor de slechte resultaten, klopt niet. Alles, van opstelling tot tactiek, verraadt de hand van de Gier. Daar heeft Boogers niets mee van doen. Die heeft een hele andere benadering.
Dan is Bogers nog een groter lulletje rozenwater dan ik al dacht.
Een beetje assistent gaat niet gezapig naar de geklooi van de Gier zitten kijken, maar bijt van zich af.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door pjottr »

alsof sjek zich ergrns iets van aantrekt

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Curva »

pjottr schreef:
di 02 apr 2019, 08:46
alsof sjek zich ergrns iets van aantrekt
Die is al een luxe vakantie aan het boeken van z'n afkoopsom

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door pjottr »

Ik ga er gewoon vanuit dat hij blijft zitten.
Het is al 32 speelronden kut.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Curva »

pjottr schreef:
di 02 apr 2019, 09:04
Ik ga er gewoon vanuit dat hij blijft zitten.
Het is al 32 speelronden kut.
Dat zou de doodsteek voor de club zijn denk ik

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door pjottr »

waarom zou hij nu wrl ontslagen worden en na top oss thuis niet ?
De doelstelling was immers de 1e vijf

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door karlo »

pjottr schreef:
di 02 apr 2019, 09:59
waarom zou hij nu wrl ontslagen worden en na top oss thuis niet ?
De doelstelling was immers de 1e vijf
Omdat dat toen theoretisch nog haalbaar was
Nu niet meer
Het blijft toch je club.

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door WijchenNEC »

Nimwegeneur024 schreef:
di 02 apr 2019, 00:11
Ik zit de samenvatting terug te kijken, weet niet wat ik zie, schandalig hoe er wordt verdedigd :angryfire:
:withstupid:
Echt beneden alle peil, dit kan echt niet. Niemand doet wat, het staat allemaal maar ongeorganiseerd te kijken. Één keer balletje verleggen naar de andere kant en je staat vogeltje vrij in het strafschopgebied bij ons (zie de 1- en 2-0). En ook de 3-0 is een simpele trainingsgoal waarbij door 2 passen de hele verdediging te kijk wordt gezet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
di 02 apr 2019, 10:04
pjottr schreef:
di 02 apr 2019, 09:59
waarom zou hij nu wrl ontslagen worden en na top oss thuis niet ?
De doelstelling was immers de 1e vijf
Omdat dat toen theoretisch nog haalbaar was
Nu niet meer
:withstupid: 3 weken geleden stonden we dichter bij de eerste 5 dan nu bij de 11e plaats.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jong Az-NEC

Bericht door flipsen »

Voorwaarts schreef:
di 02 apr 2019, 00:45
Gerard Lopez schreef:
ma 01 apr 2019, 22:01
Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 21:57
Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.
Je bent geen fan van de soldaatjes van Oversier?
Of Oversier zelf en alleen bepaald wie er komen.
Neen. Ook Looijen scouts de gier etc ! Zijn net zo schuldig.
en Pothuizen..!
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Wessel »

In de samenvatting zie je al gelijk hoe slecht er gespeeld is, wat een rommeltje, ongelooflijk! Ja van Schaijk, blijf de Gier maar de hand boven het hoofd houden. Volgend jaar dan gewoon voor halflege tribunes spelen en met een lager budget nog verder wegglijden.

Van Schaijk, de "redder" ( hahaha) van de club die de ondergang van NEC vorm geeft! Hoe triest kan het zijn. Zelfs geen supportersprotest meer. Het einde is in zicht.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14449
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Bottendaal »

Wessel schreef:
di 02 apr 2019, 10:52
In de samenvatting zie je al gelijk hoe slecht er gespeeld is, wat een rommeltje, ongelooflijk! Ja van Schaijk, blijf de Gier maar de hand boven het hoofd houden. Volgend jaar dan gewoon voor halflege tribunes spelen en met een lager budget nog verder wegglijden.

Van Schaijk, de "redder" ( hahaha) van de club die de ondergang van NEC vorm geeft! Hoe triest kan het zijn. Zelfs geen supportersprotest meer. Het einde is in zicht.
Van Schaijk wil hem volgens mij al lamg weg hebben, maar zonder geld kan hij ‘m niet ontslaan. En als hij alle investeerders daarmee tegrn krijgt dan graaft hij zijn eigen graf en dat van de toekomst van NEC.
Hij moet die neuzen de goeie kant op kneden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 35 gasten