Jong Az-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jong Az-NEC

Bericht door flipsen »

Aj 4-0
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door gladiator »

4-0
Dit kan toch niet
Man man man
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Henkiepenkie »

De Gier flikker op

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Kanchelskis »

Gerd schreef:
ma 01 apr 2019, 21:43
gladiator schreef:
ma 01 apr 2019, 21:29
Deze club is terminaal
Klopt, als je als bestuur zo de boel naar de klote laat gaan dan zijn er twee opties; 1) club naar de klote laten gaan?! 2) Laat dit maar gebeuren, er is niks meer te redden en er ligt een top plan klaar voor het nieuwe seizoen. Andere trainer, andere scouts, Futuralis, mensen met voetbalverstand als TD, goede financieel algemeen directeur. Kortom een goed plan. Alleen Theo mag blijven want het ligt niet aan de grasmat.
Zo gaat mijn ( onze, ik spreek maar voor velen) club naar de KLOTE.
Ik word onderhand schijtziek van al die plannen steeds. NEC is als een dik wijf met goede voornemens voor het nieuwe jaar; Lekker een sportabbonementje nemen, in totaal 2 keer naar Zumba om vervolgens een jaar lang flink te betalen voor niks, je vervolgens elke avond een zak chips loopt weg te kanen tijdens Utopia terwijl je een uur eerder 2 diepvriesschnitzels naar binnen hebt gewerkt met een paar flinke lepels vette mayonaise.

En een jaar later sta je bij de kerstborrel met 3 bitterballen in de hand te pochen over je zelfde goede voornemens als het jaar daarvoor..
Laatst gewijzigd door Kanchelskis op ma 01 apr 2019, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Balletje mayo »

CazNEC schreef:
ma 01 apr 2019, 21:48
RKC, Roda JC en Cambuur winnen. Nu kunnen we het dus vergeten.
knap dat je nog hoop had dan!

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Glorie-NEC »

Spijtig voor deze oude held maar, mij zien ze niet meer in de Goffert zolang Jacky trainer is. Door de geschiedenis doet mij dit pijn maar, jeetje, wat een waardeloze prestaties worden er op de mat gelegd. Hou alsjeblieft de eer aan jezelf Jack en blijf die held uit het verleden, niet de minkukel van het heden..
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Curva »

Az scoort voor de eerste keer 4 keer in 1 wedstrijd.
Maja, geen kunst tegen de jostiband van de keukenkampioendivisie

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Wessel »

Zó verliezen tegen een club als AZ, je zou er de slappe lach van krijgen, hahahahahahaha!

De Gier, aub aub, ga weg!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door bertje »

1 april :lol:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jong Az-NEC

Bericht door flipsen »

Glorie-NEC schreef:
ma 01 apr 2019, 21:51
Spijtig voor deze oude held maar, mij zien ze niet meer in de Goffert zolang Jacky trainer is. Door de geschiedenis doet mij dit pijn maar, jeetje, wat een waardeloze prestaties worden er op de mat gelegd. Hou alsjeblieft de eer aan jezelf Jack en blijf die held uit het verleden, niet de minkukel van het heden..
Het is allang de minkukel uit het heden , al een paar maanden..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Kanchelskis schreef:
ma 01 apr 2019, 21:50
Gerd schreef:
ma 01 apr 2019, 21:43
gladiator schreef:
ma 01 apr 2019, 21:29
Deze club is terminaal
Klopt, als je als bestuur zo de boel naar de klote laat gaan dan zijn er twee opties; 1) club naar de klote laten gaan?! 2) Laat dit maar gebeuren, er is niks meer te redden en er ligt een top plan klaar voor het nieuwe seizoen. Andere trainer, andere scouts, Futuralis, mensen met voetbalverstand als TD, goede financieel algemeen directeur. Kortom een goed plan. Alleen Theo mag blijven want het ligt niet aan de grasmat.
Zo gaat mijn ( onze, ik spreek maar voor velen) club naar de KLOTE.
Ik word onderhand schijtziek van al die plannen steeds. NEC is als een dik wijf met goede voornemens voor het nieuwe jaar; Lekker een sportabbonementje nemen, in totaal 2 keer naar Zumba om vervolgens een jaar lang flink te betalen voor niks, je vervolgens elke avond een zak chips loopt weg te kanen tijdens Utopia terwijl je een uur eerder 2 diepvriesschnitzels naar binnen hebt gewerkt met een paar flinke lepels vette mayonaise.

En een jaar later sta je bij de kerstborrel met 3 bitterballen in de hand te pochen over je zelfde goede voornemens als het jaar daarvoor..
Geef Wilco even rustig de tijd man....die is bezig de club te leren kennen....hij komt over een half jaar met een 5-jaren plan....binnen 5 jaar structureel middenmoot Eredivisie spelen....klinkt zo slecht nog niet!
When Wilco talks, people listen!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door DR »

Serieus geef mij die baan. Ik doe het naast mijn normale werk erbij. Weet zeker dat ik het beter doe dan hem.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Nummer 11 »

Zoveel incompetentie in alle lagen van de club dat het bijna knap is dat we überhaupt nog weleens winnen

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Juul »

Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Wessel »

Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 21:57
Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.

Onder de Gier gaat gewoon iedereen slecht spelen omdat het tactisch al niet deugt. Dan kun je wat voor een spelers dan ook opstellen :-(

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 21:57
Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.
Je bent geen fan van de soldaatjes van Oversier?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
ma 01 apr 2019, 22:01
Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 21:57
Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.
Je bent geen fan van de soldaatjes van Oversier?
Wolters is de publiekslieveling. En Juul ziet het altijd zitten in Sanniez.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door JBNMGN »

K*T, wat hebben wij een K*T ploeg met een K*T trainer en een K*T technische staf en een K*T directie en ook nog een K*T spelersgroep, tjonge jonge jonge wat is deze club vervallen tot een regelrechte K*T club.
Toch hou ik van deze K*T club en heb de hoop dat ik ooit nog mee mag maken dat we weer mee doen, maar voorlopig ziet het er beroerd uit.
14e plaats, seizoen vrijwel over, nacompetitie waarschijnlijk niet meer te halen, dus dit is ook nog eens een echt K*T seizoen.

K*T K*T K*T
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Mcel
Berichten: 3946
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Mcel »

Wessel schreef:
ma 01 apr 2019, 22:01
Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 21:57
Op Kvida en Sabak na ben ik helemaal klaar met het brandhout dat Oversier heeft gehaald. Vanaf nu alleen nog de nieuwe huurlingen, Sabak en Kvida en de test alleen jeugdspelers. Seizoen id toch voorbij en slechter dan deze ellende is onmogelijk.

Onder de Gier gaat gewoon iedereen slecht spelen omdat het tactisch al niet deugt. Dan kun je wat voor een spelers dan ook opstellen :-(
:tu: Ik had ze graag zien voetballen onder een trainer die geen tactisch onbenul is, die trainingen geeft, die logisch wisselt, die de spelers op logische plekken zet, etc. etc. etc.... Kom op. 14e in de KKD. Dat ligt niet aan 15 spelers, dat ligt aan 1 trainer!

Gertmalen44
Berichten: 37
Lid geworden op: za 19 jan 2019, 17:24
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Gertmalen44 »

was er bij vandaag, Romeny valt laatste 35 min in op 10 en is met afstand beste van t veld. Dreiging, wegdraaien en diepte. stond aan de basis van elke aanval in de 2e helft jammer dat er jongens onder niveau waren waardoor we niet scoorde. Als Romeny niet start volgende week dan kan de gier zn spullen pakken

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Jorrit77 »

Gertmalen44 schreef:
ma 01 apr 2019, 22:12
was er bij vandaag, Romeny valt laatste 35 min in op 10 en is met afstand beste van t veld. Dreiging, wegdraaien en diepte. stond aan de basis van elke aanval in de 2e helft jammer dat er jongens onder niveau waren waardoor we niet scoorde. Als Romeny niet start volgende week dan kan de gier zn spullen pakken
De Gier moet nu oprotten. Meteen! Anders zit er geen hond meer op de tribune straks.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Juul »

mschr schreef:
ma 01 apr 2019, 22:04
En Juul ziet het altijd zitten in Sanniez.
Ik heb al 80 x hier geschreven dat hij geen verdediger is en dus ook niet in de verdediging
moet staan. Ik had 4-4-2 gespeeld met Sanniez hangend rechtsbuiten in balbezit.
Maar als je graag bewust verkeerd citeert, prima.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Jota »

Gertmalen44 schreef:
ma 01 apr 2019, 22:12
was er bij vandaag, Romeny valt laatste 35 min in op 10 en is met afstand beste van t veld. Dreiging, wegdraaien en diepte. stond aan de basis van elke aanval in de 2e helft jammer dat er jongens onder niveau waren waardoor we niet scoorde. Als Romeny niet start volgende week dan kan de gier zn spullen pakken
Sowieso onbegrijpelijk dat Romeny nooit een echte kans heeft gekregen zoals Wolters krijgt

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Gertmalen44 schreef:
ma 01 apr 2019, 22:12
was er bij vandaag, Romeny valt laatste 35 min in op 10 en is met afstand beste van t veld. Dreiging, wegdraaien en diepte. stond aan de basis van elke aanval in de 2e helft jammer dat er jongens onder niveau waren waardoor we niet scoorde. Als Romeny niet start volgende week dan kan de gier zn spullen pakken
Met andere woorden: De Gier nog een weekje laten zitten en pas na volgende week eruit sturen?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jong Az-NEC

Bericht door Jota »

Juul schreef:
ma 01 apr 2019, 22:15
mschr schreef:
ma 01 apr 2019, 22:04
En Juul ziet het altijd zitten in Sanniez.
Ik heb al 80 x hier geschreven dat hij geen verdediger is en dus ook niet in de verdediging
moet staan. Ik had 4-4-2 gespeeld met Sanniez hangend rechtsbuiten in balbezit.
Maar als je graag bewust verkeerd citeert, prima.
Hij moet een fantastische aanvaller staan. Hij staat elke keer vogelvrij bij elke tegengoal

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BertNEC, Gerard Lopez, jackynec, MarcoNMGN, Nobody likes us, Novic, Undici en 27 gasten