Joey van den Berg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door OAFFERE »

karlo schreef:
za 30 mar 2019, 13:36
WijchenNEC schreef:
za 30 mar 2019, 13:06
Tiel schreef:
za 30 mar 2019, 12:42
zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 12:34
Tiel schreef:
za 30 mar 2019, 11:56
zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 09:09
Volgens mij vanaf nu bij iedere kaart geschorst.Dan lijkt het mij wijs hem niet meer op te stellen.Die gaat dan op zeker 2,3 keer geschorst worden.
Die moet je uitleggen, hij kan dus in 50% van de wedstrijden nog belangrijk zijn volgens jou. Dus stel je hem helemaal niet meer op. Klopt trouwens niet want dan had hij nu al meer dan 20 gele kaarten moeten hebben.
Hij is in het hele seizoen niet of nauwelijks belangrijk geweest.Hij zorgt alleen voor frustratie en onrust.Dan zou ik een vast centrum gaan formeren zonder hem want die gaat gewoon weer een paar keer geschorst worden. Ook heel opmerkelijk dat NEC niet in beroep gaat,ze zijn het dus duidelijk oneens met de versie van Joey en/of De Gier.
Nee, want de Gier gaf enkel reaktie op de overtreding niet op de reaktie. 3 wedstrijden voor de reaktie is idd normaal. Al vond ik de reaktie bij Den Bosch uit erger en kreeg hij daar niets extra's voor.
Buiten of dit terecht is moet er bij dit soort reacties dan wel structureler gestraft gaan worden. Als je ziet waar, op alle niveaus, mensen mee wegkomen qua schelden/reageren op de scheids vind ik 3 wedstrijden wel erg heftig hoor.
Zijn reputatie speelt natuurlijk ook mee,
Speelt niet mee, maar tegen😜

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Joey van den Berg

Bericht door Kanchelskis »

karlo schreef:
za 30 mar 2019, 13:36
WijchenNEC schreef:
za 30 mar 2019, 13:06
Tiel schreef:
za 30 mar 2019, 12:42
zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 12:34
Tiel schreef:
za 30 mar 2019, 11:56
zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 09:09
Volgens mij vanaf nu bij iedere kaart geschorst.Dan lijkt het mij wijs hem niet meer op te stellen.Die gaat dan op zeker 2,3 keer geschorst worden.
Die moet je uitleggen, hij kan dus in 50% van de wedstrijden nog belangrijk zijn volgens jou. Dus stel je hem helemaal niet meer op. Klopt trouwens niet want dan had hij nu al meer dan 20 gele kaarten moeten hebben.
Hij is in het hele seizoen niet of nauwelijks belangrijk geweest.Hij zorgt alleen voor frustratie en onrust.Dan zou ik een vast centrum gaan formeren zonder hem want die gaat gewoon weer een paar keer geschorst worden. Ook heel opmerkelijk dat NEC niet in beroep gaat,ze zijn het dus duidelijk oneens met de versie van Joey en/of De Gier.
Nee, want de Gier gaf enkel reaktie op de overtreding niet op de reaktie. 3 wedstrijden voor de reaktie is idd normaal. Al vond ik de reaktie bij Den Bosch uit erger en kreeg hij daar niets extra's voor.
Buiten of dit terecht is moet er bij dit soort reacties dan wel structureler gestraft gaan worden. Als je ziet waar, op alle niveaus, mensen mee wegkomen qua schelden/reageren op de scheids vind ik 3 wedstrijden wel erg heftig hoor.
Zijn reputatie speelt natuurlijk ook mee,
Een professionele scheids zou daar boven moeten staan. Je beoordeelt de situatie, niet de persoon. Ik durf te stellen dat als een Donny van de Beek of Daniel Schwaab zo zou reageren het gewoon bij geel was gebleven.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 09:09
Volgens mij vanaf nu bij iedere kaart geschorst.Dan lijkt het mij wijs hem niet meer op te stellen.Die gaat dan op zeker 2,3 keer geschorst worden.
Zeker nooit meer meedoen is beter dan om de week een wedstrijd geschorst zijn en om de week spelen? Heel rare opmerking dit....
When Wilco talks, people listen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:
za 30 mar 2019, 15:31
zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 09:09
Volgens mij vanaf nu bij iedere kaart geschorst.Dan lijkt het mij wijs hem niet meer op te stellen.Die gaat dan op zeker 2,3 keer geschorst worden.
Zeker nooit meer meedoen is beter dan om de week een wedstrijd geschorst zijn en om de week spelen? Heel rare opmerking dit....
bedoel er mee te zeggen dat je nu beter voor een vast duo achterin kan kiezen dan voor een speler die straks wedstrijden gaat missen i.v.m een kaart.Dan speelt hij de ene week wel,de andere niet.En dan gaat jack weer puzzelen en laat dat nou net niet zijn favoriete spelletje zijn...

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Heumen »

De kaart is niet het ergste wat hij deed. Dat jong ajax dat niet afstrafte die fouten van hem.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14452
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 15:38
Gerard Lopez schreef:
za 30 mar 2019, 15:31
zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 09:09
Volgens mij vanaf nu bij iedere kaart geschorst.Dan lijkt het mij wijs hem niet meer op te stellen.Die gaat dan op zeker 2,3 keer geschorst worden.
Zeker nooit meer meedoen is beter dan om de week een wedstrijd geschorst zijn en om de week spelen? Heel rare opmerking dit....
bedoel er mee te zeggen dat je nu beter voor een vast duo achterin kan kiezen dan voor een speler die straks wedstrijden gaat missen i.v.m een kaart.Dan speelt hij de ene week wel,de andere niet.En dan gaat jack weer puzzelen en laat dat nou net niet zijn favoriete spelletje zijn...
Helaas is dat juist zijn favorite bezigheid. Als er niet gepuzzeld hoeft te worden doet hij het toch.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Zico »

Het niveau in de KK divisie valt hem wat tegen, de reisafstand naar de club valt hem ook wat tegen, de instelling van de jeugd valt hem wat tegen, het spelen tegen Jong clubs valt hem zeker tegen....Nou van den Berg valt mij ook een beetje tegen......sterker nog, ik heb het helemaal gehad met deze flapdrol.....dat hij centraal achterin iets beter speelt dan op het middenveld heeft meer te maken met de bezetting op het middenveld. Ik ben ervan overtuigd dat ook Rens beter voor de dag zou komen met dit middenveld. Buiten De Gier is deze jongen met afstand de grootste teleurstelling dit seizoen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Joey van den Berg

Bericht door Wessel »

Joey laat zijn emoties nogal gemakkelijk de vrije loop en praat nogal graag tegen de scheidsrechter. Een erg slimme zet van de Gier daarom om hem aanvoerder te maken. Je loopt alleen "heel misschien" het risico dat het uit de hand loopt en de scheidsrechter het niet meer pikt en naar zijn kaarten gaat grijpen. Het risico van het vak, zal de Gier wel zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door zuurpruim »

Zico schreef:
za 30 mar 2019, 19:03
Het niveau in de KK divisie valt hem wat tegen, de reisafstand naar de club valt hem ook wat tegen, de instelling van de jeugd valt hem wat tegen, het spelen tegen Jong clubs valt hem zeker tegen....Nou van den Berg valt mij ook een beetje tegen......sterker nog, ik heb het helemaal gehad met deze flapdrol.....dat hij centraal achterin iets beter speelt dan op het middenveld heeft meer te maken met de bezetting op het middenveld. Ik ben ervan overtuigd dat ook Rens beter voor de dag zou komen met dit middenveld. Buiten De Gier is deze jongen met afstand de grootste teleurstelling dit seizoen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
za 30 mar 2019, 20:25
Zico schreef:
za 30 mar 2019, 19:03
Het niveau in de KK divisie valt hem wat tegen, de reisafstand naar de club valt hem ook wat tegen, de instelling van de jeugd valt hem wat tegen, het spelen tegen Jong clubs valt hem zeker tegen....Nou van den Berg valt mij ook een beetje tegen......sterker nog, ik heb het helemaal gehad met deze flapdrol.....dat hij centraal achterin iets beter speelt dan op het middenveld heeft meer te maken met de bezetting op het middenveld. Ik ben ervan overtuigd dat ook Rens beter voor de dag zou komen met dit middenveld. Buiten De Gier is deze jongen met afstand de grootste teleurstelling dit seizoen.
:withstupid:
Tonnetje meegeven en weg ermee.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Joey van den Berg

Bericht door flipsen »

Zico schreef:
za 30 mar 2019, 19:03
Het niveau in de KK divisie valt hem wat tegen, de reisafstand naar de club valt hem ook wat tegen, de instelling van de jeugd valt hem wat tegen, het spelen tegen Jong clubs valt hem zeker tegen....Nou van den Berg valt mij ook een beetje tegen......sterker nog, ik heb het helemaal gehad met deze flapdrol.....dat hij centraal achterin iets beter speelt dan op het middenveld heeft meer te maken met de bezetting op het middenveld. Ik ben ervan overtuigd dat ook Rens beter voor de dag zou komen met dit middenveld. Buiten De Gier is deze jongen met afstand de grootste teleurstelling dit seizoen.
De Gier valt ook tegen ..
Risus abundat in ore stultorum

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Special Guest »

Een van de meest ervaren spelers. Steeds maar weer domme kaarten pakken en je club daarmee tekort doen. Dure jongen voor ons. Wat mij betreft contract ontbinden. Voegt ook te weinig toe. Had zoveel meer van hem verwacht. Maar ook het goede voetbal wat hij bij PEC en Heerenveen liet zien.....hij houd het verborgen voor ons. Triest. Tekenend voor het seizoen. Juist de dragende spelers, van Eijden ook, laten het afweten.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Gerher »

Helaas heeft hij en hebben de meeste andere kneuzen een doorlopend contract en balt zo’n Druif die ik graag hier zie blijven volgend seizoen ergens anders.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door mschr »

We kunnen niet zonder hem.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
ma 01 apr 2019, 23:17
We kunnen niet zonder hem.
We kunnen niet zonder hem en niet met hem.
When Wilco talks, people listen!

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Special Guest »

Gerher schreef:
ma 01 apr 2019, 21:11
Helaas heeft hij en hebben de meeste andere kneuzen een doorlopend contract en balt zo’n Druif die ik graag hier zie blijven volgend seizoen ergens anders.
Druif is niet gek. Die gaat liever terug naar Jong Az.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Joey van den Berg

Bericht door flipsen »

Gerher schreef:
ma 01 apr 2019, 21:11
Helaas heeft hij en hebben de meeste andere kneuzen een doorlopend contract en balt zo’n Druif die ik graag hier zie blijven volgend seizoen ergens anders.
Druif gaat echt niet onderin de keukenkastjes divisie spelen, die kan echt beter krijgen..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Joey van den Berg

Bericht door Wessel »

Een rolletje duck tape aanschaffen lijkt me een goede investering :-)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
za 20 apr 2019, 09:20
Een rolletje duck tape aanschaffen lijkt me een goede investering :-)
?? Hij kreeg hem niet voor praten hoor.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Joey van den Berg

Bericht door Wessel »

Praten tegen de scheids is nooit goed. Dat werkt alleen maar averechts !

Forlán
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 10 jul 2009, 12:34
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Forlán »

Die mislukte overtreding waar die geel voor kreeg is nog exemplarischer voor hem dan die ongelooflijke blunder...

Hans Kraaij heeft gelijk... Hij kan niet meer mee... Heeft overal op het veld gestaan en zakt overal door het ijs...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
za 20 apr 2019, 09:43
Praten tegen de scheids is nooit goed. Dat werkt alleen maar averechts !
Nogmaals hij kreeg hem voor een overtreding. Iedereen had na die actie geel gehad.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Joey van den Berg

Bericht door Wessel »

Nogmaals Flipje Tiel, praten tegen de scheids doet nooit goed !

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
za 20 apr 2019, 10:44
Nogmaals Flipje Tiel, praten tegen de scheids doet nooit goed !
Hij was gewoon aanvoerder gisteren hoor en zoveel heeft hij niet gepraat dus ik snap je opmerking van vandaag echt niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joey van den Berg

Bericht door Tiel »

flipsen schreef:
di 02 apr 2019, 10:01
Gerher schreef:
ma 01 apr 2019, 21:11
Helaas heeft hij en hebben de meeste andere kneuzen een doorlopend contract en balt zo’n Druif die ik graag hier zie blijven volgend seizoen ergens anders.
Druif gaat echt niet onderin de keukenkastjes divisie spelen, die kan echt beter krijgen..
Och weet Arnhem Zuid al weer waar wij volgend jaar gaan spelen? KKD kan ik mij voorstellen maar ook nog onderin? Knap dat je dat nu al weet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten