NEC - jong Ajax

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
bbq

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door bbq »

Nee

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Jota »

bertje schreef:
vr 29 mar 2019, 21:47
Was dat geen buitenspel??
Nee gewoon kutverdediging neergezet door een kutcoach. Gelukkig hebben we geen kutkeeper.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door bertje »

Die scheids was ik geen hand gaan geven hoor, wat een klootzak.. :angryfire:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Balletje mayo »

Maar weer voorbereiden op nog een jaartje kkd. Mijn god. En die scheids hopelijk niet! Wat een drama die vent.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door jackkreta »

Wat een blamage, promotie kunnen we wel op de buik schrijven.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Jota »

bertje schreef:
vr 29 mar 2019, 21:55
Die scheids was ik geen hand gaan geven hoor, wat een klootzak.. :angryfire:
We klappen toch ook elke keer netjes voor de inzet van onze spelers, ook al hebben ze geen knikker geraakt.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Kanchelskis »

Labylle toch..Sjokte bij de 2-1 over het veld.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Demtsjenko »

Na vanavond ben ik echt klaar met de gier... twee verdedigend ingestelde middenvelders die de hele wedstrijd bijna als aanvaller (moeten) spelen en dus de hele tijd hun man kwijt zijn...

En dan het ergste... als je met 10 man komt te staan en je ziet dat wolters de pijp leeg heeft, labylle niet meer vol aanzet dan breng je toch jonge, verse, snelle krachten en gok je op een uitval?

Wat doet de gier... hij laat het elftal aanrommelen en brengt 5 minuten voor tijd pas een verse kracht... waardeloos... als hij in de rust het middenveld anders had neergezet had ajax niet met zoveel druk naar voren kunnen voetballen en hadden we deze wedstrijd kunnen winnen... na de rode kaart zou je zelfs nog kansen hebben gehad op meer als je snelle jongens had ingebracht...

Wat een onvermogen... hoe kun je als coach zo ont-zet-tend passief blijven? 100% slecht!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door JBNMGN »

Voetballend was het kut, we hadden echt niet verdiend om te winnen, maar met die vieze tering hond van een scheids hadden we ook met 11 tegen 8 niet kunnen winnen. Ik heb al heel wat slechte scheidsrechters gezien in mijn leven maar deze vuilak slaat alles.

En de Gier, die is zo mogelijk nog stommer dan het achtereind van een varken, wat een onbenul die vent.

Seizoen is nu mede dank zij super slecht spel en die ***scheids wel voorbij.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Nijmegen0413 »

Demtsjenko schreef:
vr 29 mar 2019, 22:17
Na vanavond ben ik echt klaar met de gier... twee verdedigend ingestelde middenvelders die de hele wedstrijd bijna als aanvaller (moeten) spelen en dus de hele tijd hun man kwijt zijn...

En dan het ergste... als je met 10 man komt te staan en je ziet dat wolters de pijp leeg heeft, labylle niet meer vol aanzet dan breng je toch jonge, verse, snelle krachten en gok je op een uitval?

Wat doet de gier... hij laat het elftal aanrommelen en brengt 5 minuten voor tijd pas een verse kracht... waardeloos... als hij in de rust het middenveld anders had neergezet had ajax niet met zoveel druk naar voren kunnen voetballen en hadden we deze wedstrijd kunnen winnen... na de rode kaart zou je zelfs nog kansen hebben gehad op meer als je snelle jongens had ingebracht...

Wat een onvermogen... hoe kun je als coach zo ont-zet-tend passief blijven? 100% slecht!
Van A tot Z met je eens.
Echter heb ik me allang neergelegd bij het feit dat wij de aller aller aller slechtste trainer hebben in de geschiedenis van onze o zo mooie club.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Juul »

Demtsjenko schreef:
vr 29 mar 2019, 22:17
...als hij in de rust het middenveld anders had neergezet had ajax niet met zoveel druk naar voren kunnen voetballen en hadden we deze wedstrijd kunnen winnen...
Mee eens. Waarom niet Mike Tresor en waar is Sabak?

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Nummer 11 »

Hij probeert het gewoon nooit om iets te forceren/wedstrijden te kantelen. Wat een sufkut

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Jota »

Demtsjenko schreef:
vr 29 mar 2019, 22:17
Na vanavond ben ik echt klaar met de gier... twee verdedigend ingestelde middenvelders die de hele wedstrijd bijna als aanvaller (moeten) spelen en dus de hele tijd hun man kwijt zijn...

En dan het ergste... als je met 10 man komt te staan en je ziet dat wolters de pijp leeg heeft, labylle niet meer vol aanzet dan breng je toch jonge, verse, snelle krachten en gok je op een uitval?

Wat doet de gier... hij laat het elftal aanrommelen en brengt 5 minuten voor tijd pas een verse kracht... waardeloos... als hij in de rust het middenveld anders had neergezet had ajax niet met zoveel druk naar voren kunnen voetballen en hadden we deze wedstrijd kunnen winnen... na de rode kaart zou je zelfs nog kansen hebben gehad op meer als je snelle jongens had ingebracht...

Wat een onvermogen... hoe kun je als coach zo ont-zet-tend passief blijven? 100% slecht!
:withstupid:
Alsof er koekenbakkers op de bank zitten.
Ondanks de assist was Wolters toch gewoon weer ondermaats, voetbalde als kip zonder kop, net zoals Labylle en Dijkstra. Ik vind het dan ook een verademing om Bruijn, Druijf en Okita te zien spelen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Nijmegen0413 »

Jota schreef:
vr 29 mar 2019, 22:22
Demtsjenko schreef:
vr 29 mar 2019, 22:17
Na vanavond ben ik echt klaar met de gier... twee verdedigend ingestelde middenvelders die de hele wedstrijd bijna als aanvaller (moeten) spelen en dus de hele tijd hun man kwijt zijn...

En dan het ergste... als je met 10 man komt te staan en je ziet dat wolters de pijp leeg heeft, labylle niet meer vol aanzet dan breng je toch jonge, verse, snelle krachten en gok je op een uitval?

Wat doet de gier... hij laat het elftal aanrommelen en brengt 5 minuten voor tijd pas een verse kracht... waardeloos... als hij in de rust het middenveld anders had neergezet had ajax niet met zoveel druk naar voren kunnen voetballen en hadden we deze wedstrijd kunnen winnen... na de rode kaart zou je zelfs nog kansen hebben gehad op meer als je snelle jongens had ingebracht...

Wat een onvermogen... hoe kun je als coach zo ont-zet-tend passief blijven? 100% slecht!
:withstupid:
Alsof er koekenbakkers op de bank zitten.
Ondanks de assist was Wolters toch gewoon weer ondermaats, voetbalde als kip zonder kop, net zoals Labylle en Dijkstra. Ik vind het dan ook een verademing om Bruijn, Druijf en Okita te zien spelen.
:withstupid:
En als je dan nagaat dat je Sabak > Labylle en Tresor > Wolters kunt opstellen schieten de tranen je in de ogen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door noviomagum »

Vraag me af wat nu eigenlijk de bedoeling was qwa tactiek en strijdplan, volgens mijn is het God zegen de greep , deze nederlaag verwijt ik 100% aan de trainer wat een pannenkoek zeg met zijn fantasie opstelling ook :pukeface:

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Wessel »

Dat de Gier telkens weer faalt zie iedereen behalve de NEC-leiding. Looijen mag zijn bij hem onder contract staande trainer de hand boven het hoofd houden en van Schaijk c.s. vinden het best. Die van Schaijk die de club weer naar boven zou leiden maar de club regelrecht richting afgrond laat koersen!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door JBNMGN »

noviomagum schreef:
vr 29 mar 2019, 22:45
Vraag me af wat nu eigenlijk de bedoeling was qwa tactiek en strijdplan, volgens mijn is het God zegen de greep , deze nederlaag verwijt ik 100% aan de trainer wat een pannenkoek zeg met zijn fantasie opstelling ook :pukeface:
En aan zijn NIET wisselbeleid. Wat een minkunkel is het toch, hij snapt er echt geen ene reet van.
Helemaal klaar met die lul
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door pjottr »

zo....dat was er wederom eentje in de categorie; " waar heb ik in godsnaam naar zitten kijken ".
Zolang de Gier er zit blijf ik thuis, dat heb ik me voorgenomen zojuist.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door harold »

Bruijn, Druijf en Okita zijn inderdaad de enige die een beetje kunnen ballen, de rest kan er geen drol van. Tel daarbij een kut trainer en de malaise is compleet... O nee, dat kut vak naast ons dat vrolijk door blijft zingen bij een achterstand. Ik ben er he-le-maal klaar mee!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door jsentani »

bertje schreef:
vr 29 mar 2019, 21:42
Wat een ontiegelijke kut scheids, wie is die vent eigenlijk?? :???:
https://www.transfermarkt.nl/christian- ... hter/12273
Echte kaartenttrekker, bijna 4 gemiddeld.per wedstrijd.dit seizoen
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Juul »

harold schreef:
vr 29 mar 2019, 23:02
Bruijn, Druijf en Okita zijn inderdaad de enige die een beetje kunnen ballen, de rest kan er geen drol van. e-maal klaar mee!
Dus dan bouw je zekerheden in op de vleugels en in het centrum en zorg je ervoor dat de weinige spelers die wel de wedstrijd kunnen beslissen geen verdedigende energie hoeven te verspillen..
Kortom de Neeskens- betonvoetbal optie.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door pjottr »

Je kunt beter een bejaarde oma aanstellen als trainer.
Die zal waaschijnlijk zeggen : Jongens , ik zorg voor de thee maar verder heb ik er geen verstand van, maken jullir maar een opstelling.
Zo is Jan Pruijn ook gepromoveerd , nadat hij de bekerfinale haalde.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Juul »

pjottr schreef:
vr 29 mar 2019, 23:15
Zo is Jan Pruijn ook gepromoveerd , nadat hij de bekerfinale haalde.
LOL

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door Wessel »

Wegwezen met de beschermers van de Gier: ---LOOIJEN -------- VAN SCHAIJK! Redden wat er nog te redden valt: Volgende wedstrijd Boogers met een normale opstelling! :-)

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong Ajax

Bericht door mschr »

De Gier mag inderdaad oprotten na gisteravond. Het deed pijn aan de ogen al dat gestuntel van Labylle op het middenveld. En de gier ziet het aan en doet niks. Als ik Mulder was, had ik hem rood gegeven in plaats van geel. We kunnen een kruis zetten over dit seizoen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark Ariaans, Toto en 50 gasten