NEC - Roda Jc

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Schreeuwert uut L »

mschr schreef:
za 09 mar 2019, 08:22
Nijmegen0413 schreef:
za 09 mar 2019, 01:50
mschr schreef:
vr 08 mar 2019, 23:44
als Ik op de positie van Druijf stond, had ik een hattrick gemaakt en had NEC met 4-0 gewonnen. Ik begin langzamerhand te begrijpen dat AZ geen vertrouwen in hem heeft.

Maar desondanks vond ik Druijf niet slecht spelen en Bruijn vind ik een verademing tov van Overtoom. Kvida daarentegen is een zwakke linksback die zelfs door een zwakke rechtsbuiten van Roda gedold wordt.
Kvida voorkwam hoogstpersoonlijk 2 goals.
Maar toen was jij zeker net koffie halen, clown.
Aan de zijlijn speelt ie als een drol. Zet Labylle linksback en Kvida in het centrum. Zo moeilijk is het niet.
:withstupid:
:bier:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
za 09 mar 2019, 09:28
zuurpruim schreef:
za 09 mar 2019, 09:05
Labylle is geen topmiddenvelder maar heeft wel de drive,samen met Jordy zie je dat dat zijn vruchten af gaat werpen.Jammer dat we geen back up hebben voor de linksback positie.
Als je van blind gedraaf, alle tegenstanders uit je rug weg laten lopen, en aan de bal bin de klienere ruimtes bijgod niet weten wat te doen houdt, is Labylle een prima optie op het middenveld inderdaad.
zuurpruim schreef:
za 09 mar 2019, 09:05
Hopelijk stelt Jack Overtoom als hij weer fit is even niet op,eens kijken hoed dit met de variant van gisteren gaat.
Overtoom gaat voor Labylle komen, Labylle voor Kvida, die altijd het kind van de rekening is, hier kun je vergif op innemen.
Ik ben er ook bang voor , maar voorlopig stond Overtoom niet eens op het trainingsveld deze week, dat duurt nog wel even.
Maar wat hij mankeert? Beroepsgeheim van de volksclub ,andere clubs hebben er minder moeite mee.
Ik blijf het lachwekkend vinden, geen info over geblesseerde spelers, de pers die geweerd wordt.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
za 09 mar 2019, 09:26
Nijmegen0413 schreef:
za 09 mar 2019, 01:50

Kvida voorkwam hoogstpersoonlijk 2 goals.
Maar toen was jij zeker net koffie halen, clown.
Inderdaad ja. Kvida speelde ijzersterk, beter dan Labylle het ooit als linksback gedaan heeft. Maar ja, dat is ondanks de overwinning toch een smet op de wedstrijd als je hier al weken roept dat Labylle linksback moet en Kvida er niets van kan.
Met Labylle en Sanniez riep iedereen: “die kunnen alleen aanvallen, ik wil backs die kunnen verdedigen.”
Nu hebben we met Joppen en Kvida 2 backs die uitstekend kunnen verdedigen en dan lopen ze weer te zeiken.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:
za 09 mar 2019, 08:22
Nijmegen0413 schreef:
za 09 mar 2019, 01:50
mschr schreef:
vr 08 mar 2019, 23:44
als Ik op de positie van Druijf stond, had ik een hattrick gemaakt en had NEC met 4-0 gewonnen. Ik begin langzamerhand te begrijpen dat AZ geen vertrouwen in hem heeft.

Maar desondanks vond ik Druijf niet slecht spelen en Bruijn vind ik een verademing tov van Overtoom. Kvida daarentegen is een zwakke linksback die zelfs door een zwakke rechtsbuiten van Roda gedold wordt.
Kvida voorkwam hoogstpersoonlijk 2 goals.
Maar toen was jij zeker net koffie halen, clown.
Aan de zijlijn speelt ie als een drol. Zet Labylle linksback en Kvida in het centrum. Zo moeilijk is het niet.
Verdedigende zekerheid is met onze verdediging 10x zo belangrijk als aanvallende intenties.
Als je dat niet ziet heb je stront in je ogen.

AyniL
Berichten: 187
Lid geworden op: vr 15 sep 2017, 08:22
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door AyniL »

Fijne overwinning, waarmee we weer op een play-off-plek staan. Nu nog 10 wedstrijden om de 4 punten achterstand op Roda en MVV in te lopen. Dat scheelt een ronde in de nacompetitie. (Daarmee zou je zelfs voldoen aan de doelstelling van dit seizoen...)
All you need is Lok

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door jetipo »

AyniL schreef:
za 09 mar 2019, 18:20
Fijne overwinning, waarmee we weer op een play-off-plek staan. Nu nog 10 wedstrijden om de 4 punten achterstand op Roda en MVV in te lopen. Dat scheelt een ronde in de nacompetitie. (Daarmee zou je zelfs voldoen aan de doelstelling van dit seizoen...)
:withstupid: Zou mooi zijn!
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Gerd »

jetipo schreef:
za 09 mar 2019, 21:30
AyniL schreef:
za 09 mar 2019, 18:20
Fijne overwinning, waarmee we weer op een play-off-plek staan. Nu nog 10 wedstrijden om de 4 punten achterstand op Roda en MVV in te lopen. Dat scheelt een ronde in de nacompetitie. (Daarmee zou je zelfs voldoen aan de doelstelling van dit seizoen...)
:withstupid: Zou mooi zijn!
Vind ik ook, hebben we minder last van kramp gevallen.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Heumen »

Het stond prima. Het was een mooie match die veel eerder beslist had mogen worden.
De Strijd en Passie van de spelers sloeg over op het publiek. Dat is wel erg lang geleden dat is gebeurt.
Deze strijd elke wedstrijd en we krijgen een leuke af sluiter van een erg slecht seizoen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Voorwaarts »

jetipo schreef:
za 09 mar 2019, 21:30
AyniL schreef:
za 09 mar 2019, 18:20
Fijne overwinning, waarmee we weer op een play-off-plek staan. Nu nog 10 wedstrijden om de 4 punten achterstand op Roda en MVV in te lopen. Dat scheelt een ronde in de nacompetitie. (Daarmee zou je zelfs voldoen aan de doelstelling van dit seizoen...)
:withstupid: Zou mooi zijn!
Het zou ongelofelijk zijn als de doelstelling gehaald wordt.
Ik ‘hoop’ mee.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - Roda Jc

Bericht door Legendario »

Voorwaarts schreef:
ma 11 mar 2019, 08:46
jetipo schreef:
za 09 mar 2019, 21:30
AyniL schreef:
za 09 mar 2019, 18:20
Fijne overwinning, waarmee we weer op een play-off-plek staan. Nu nog 10 wedstrijden om de 4 punten achterstand op Roda en MVV in te lopen. Dat scheelt een ronde in de nacompetitie. (Daarmee zou je zelfs voldoen aan de doelstelling van dit seizoen...)
:withstupid: Zou mooi zijn!
Het zou ongelofelijk zijn als de doelstelling gehaald wordt.
Daar dacht ik in augustus heel anders over.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: H-Zenkamp en 22 gasten