NEC - Telstar

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - Telstar

Bericht door Wessel »

Omroep Gld: Het was al met al toch weer ondermaats wat NEC liet zien. Ook geen fatsoenlijk slotoffensief en dus slechts 1-1.

En dat tegen een zeer zwak Telstar. Hoe diep kun je zakken!

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Jorrit77 »

Klopt helemaal. Het is een groot drama.
Het ergste vond ik nog het terugspelen naar van Duin. Je wil winnen en gaat terugspelen op de keeper in de fucking blessuretijd! Wat een losers! Van Duin had mee naar voren gemoeten.
En dan verbaas ik me na afloop over het feit dat men blij is met een punt. Hoe diep kun je zinken. Een handjevol scandeerde het 'Jacky rot op'! Nee, de steun voor Jack is er blijkbaar nog steeds. Ik begrijp er werkelijk niks van. Rondom het stadion was de sfeer gelaten, geen protest, geen gejank, gewoon weer een nieuw weekend ellende met Jack en Potje in het vooruitzicht.
WE ZIJN MORSDOOD!!!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Curva »

Wessel schreef:
vr 18 jan 2019, 23:14
Omroep Gld: Het was al met al toch weer ondermaats wat NEC liet zien. Ook geen fatsoenlijk slotoffensief en dus slechts 1-1.

En dat tegen een zeer zwak Telstar. Hoe diep kun je zakken!
Met als hoogtepunt de terugspeelbal op de keeper in blessuretijd en 3 man achterhouden bij een vrije trap/corner in de laatste seconde.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door zuurpruim »

Jorrit77 schreef:
vr 18 jan 2019, 23:27
Klopt helemaal. Het is een groot drama.
Het ergste vond ik nog het terugspelen naar van Duin. Je wil winnen en gaat terugspelen op de keeper in de fucking blessuretijd! Wat een losers! Van Duin had mee naar voren gemoeten.
En dan verbaas ik me na afloop over het feit dat men blij is met een punt. Hoe diep kun je zinken. Een handjevol scandeerde het 'Jacky rot op'! Nee, de steun voor Jack is er blijkbaar nog steeds. Ik begrijp er werkelijk niks van. Rondom het stadion was de sfeer gelaten, geen protest, geen gejank, gewoon weer een nieuw weekend ellende met Jack en Potje in het vooruitzicht.
WE ZIJN MORSDOOD!!!
wen er maar aan,jack blijft gewoon lekker zitten tot in ieder geval einde seizoen.En dan gaat er weer een kwak geld naar allerlei nieuwe spelers, en maar hopen op een lucky shot.Dit is het huidige NEC,treurig maar waar.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - Telstar

Bericht door Kanchelskis »

In de 69e minuut kopte een journalist op de perstribune al in dat Telstar met pech en geluk een punt heeft overgehouden. Ik denk niet dat wij blij of tevreden moeten zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door mschr »

jetipo schreef:
vr 18 jan 2019, 23:11
TT schreef:
vr 18 jan 2019, 22:30
burp schreef:
vr 18 jan 2019, 22:21
TT schreef:
vr 18 jan 2019, 21:54
Zo...dat was nog eens onnodig puntverlies.
Ik zie het eerder als een gewonnen punt.

Echt, dit gaat helemaal nergens meer over.
Hoe was het ijshockey?
Nou, Telstar heeft welgeteld 1 keer op doel geschoten. Als het vandaag een beetje mee had gezeten, dan had je met een nulletje of drie gewonnen. Vond Sanniez vandaag eindelijk eens opvallen in positieve zin. Okita en Romeny in negatieve....hoeveel balverlies kun je lijden in een wedstrijd?
:withstupid: Vond vd Berg en Overtoom ook wel aardig ballen. Tuurlijk, nec had moeten winnen, maar ik ben niet negatief over wat ik gezien heb. Sommigen scandeerden boe-geroep op het eind. Dat was mi best onterecht.
Compleet mee eens! Dit was best een redelijke wedstrijd. Het middenveld stak beter in elkaar dan voor de winterstop. Overtoom was de spelverdeler en Joey was de diepgaande middenvelder. Het werkte best goed. Overtoom was altijd aanspeelbaar en gaf de bal snel aan een medespeler. En Joey is als aanvallende middenvelder beter dan Achahbar of Overtoom. Ik zie lichtpunten. Oss gaat eraf volgende week.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door DJTEEF! »

De enige rede dat sommige het spel niet ongelofelijk slecht vonden, is dat Telstar ongelofelijk slecht was. Verdedigend zijn we niet getest (toch kregen we er 1 tegen), aan de bal hadden we geen idee wat de bedoeling was.

Als je thuis tegen de nummer 16 gelijk speelt, eindig je rond plek 16.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11644
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door DJTEEF! »

Silver lining: mijn bier bleef lekker koud.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door pjottr »

Telstar was niet zwak, Telstar was onthutsend zwak .
Dat je tegen zo'n ploeg niet weet te scoren....

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Gerard Lopez »

Ik ben trots op Jack en z'n mannen dat ze de witte leeuwen hebben weten te temmen en de 15e plaats met succes hebben weten te verdedigen! :sjaal:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Napoleon »

Gerard Lopez schreef:
za 19 jan 2019, 01:54
Ik ben trots op Jack en z'n mannen dat ze de witte leeuwen hebben weten te temmen en de 15e plaats met succes hebben weten te verdedigen! :sjaal:
Ik ook. Jack moet blijven!
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door BertNEC »

Wat moet je nog zeggen........... Overtoom, van den Berg en Sanniez voldoende.......... de rest niet...... ga je niet mee over hoor........
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door GV »

mschr schreef:
za 19 jan 2019, 00:25
jetipo schreef:
vr 18 jan 2019, 23:11
TT schreef:
vr 18 jan 2019, 22:30
burp schreef:
vr 18 jan 2019, 22:21
TT schreef:
vr 18 jan 2019, 21:54
Zo...dat was nog eens onnodig puntverlies.
Ik zie het eerder als een gewonnen punt.

Echt, dit gaat helemaal nergens meer over.
Hoe was het ijshockey?
Nou, Telstar heeft welgeteld 1 keer op doel geschoten. Als het vandaag een beetje mee had gezeten, dan had je met een nulletje of drie gewonnen. Vond Sanniez vandaag eindelijk eens opvallen in positieve zin. Okita en Romeny in negatieve....hoeveel balverlies kun je lijden in een wedstrijd?
:withstupid: Vond vd Berg en Overtoom ook wel aardig ballen. Tuurlijk, nec had moeten winnen, maar ik ben niet negatief over wat ik gezien heb. Sommigen scandeerden boe-geroep op het eind. Dat was mi best onterecht.
Compleet mee eens! Dit was best een redelijke wedstrijd. Het middenveld stak beter in elkaar dan voor de winterstop. Overtoom was de spelverdeler en Joey was de diepgaande middenvelder. Het werkte best goed. Overtoom was altijd aanspeelbaar en gaf de bal snel aan een medespeler. En Joey is als aanvallende middenvelder beter dan Achahbar of Overtoom. Ik zie lichtpunten. Oss gaat eraf volgende week.
Het lek is boven! Deze supporters geloven er weer in :schater:
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Harry Bierdop »

Is er dan echt helemaal niemand (ook niet van de spelers zelf) die ziet dat de goal van Telstar gewoon 100.000% buitenspel was? Wij op vak H (en de grens) zaten gewoon op 1 lijn en op het moment dat de vrije trap genomen wordt staat/loopt die 11 van hun gewoon buitenspel. Die bal valt vervolgens precies bij hem op zn bovenbeen en wordt vervolgens ingeschoten na slecht uitverdedigen. Ik zie overigens nu in de samenvatting van de Berg achterin loopt en wel duidelijk appelleert. Gast loopt gewoon eerder als de rest in en staat gewoon een halve meter buitenspel.

Je kan een hoop zeggen en ja we zijn knetterslecht dit jaar maar ik kan me niet herinneren dat ik een ooit een seizoen meegemaakt heb waarin echt alles maar dan ook alles tegen zit. Dat begon al de 1e wedstrijd tegen Cambuur en dat was ook gister weer zo. Niet dat we dan ineens kampioenkandidaat zouden zijn.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door TT »

Harry Bierdop schreef:
za 19 jan 2019, 09:07
Is er dan echt helemaal niemand (ook niet van de spelers zelf) die ziet dat de goal van Telstar gewoon 100.000% buitenspel was? Wij op vak H (en de grens) zaten gewoon op 1 lijn en op het moment dat de vrije trap genomen wordt staat/loopt die 11 van hun gewoon buitenspel. Die bal valt vervolgens precies bij hem op zn bovenbeen en wordt vervolgens ingeschoten na slecht uitverdedigen. Ik zie overigens nu in de samenvatting van de Berg achterin loopt en wel duidelijk appelleert. Gast loopt gewoon eerder als de rest in en staat gewoon een halve meter buitenspel.

Je kan een hoop zeggen en ja we zijn knetterslecht dit jaar maar ik kan me niet herinneren dat ik een ooit een seizoen meegemaakt heb waarin echt alles maar dan ook alles tegen zit. Dat begon al de 1e wedstrijd tegen Cambuur en dat was ook gister weer zo. Niet dat we dan ineens kampioenkandidaat zouden zijn.
:withstupid: ik zit in P en kon het ook precies zien.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door mschr »

Harry Bierdop schreef:
za 19 jan 2019, 09:07


Je kan een hoop zeggen en ja we zijn knetterslecht dit jaar maar ik kan me niet herinneren dat ik een ooit een seizoen meegemaakt heb waarin echt alles maar dan ook alles tegen zit. Dat begon al de 1e wedstrijd tegen Cambuur en dat was ook gister weer zo. Niet dat we dan ineens kampioenkandidaat zouden zijn.
Dit was de eerste wedstrijd die we verdienden te winnen en niet wonnen. De pot tegen Cambuur speelden we zo slecht in de laatste 10 minuten dat iedereen de gelijkmaker zag aankomen. Deze wedstrijd mogen we wegstrepen tegen die van Dordrecht die we wel wonnen, maar waar we geen enkele aanspraak mochten maken op de overwinning.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:48
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:46
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:44
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:43
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:19
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:11
Op teletekst staat: 7342 toeschouwers. Echt niet!
Daar staat gewoon het aantal SC houders met daarbij de losse kaarten. Dat doen ALLE clubs. Als SC houder ben je er altijd ook als je thuis zit. Dat is voor jou toch ook geen nieuws?
Nee vandaar mijn reactie. Ik schat max 5000 man vanavond. En dat is nog veel aangezien er opgeroepen was tot een algehele boycot.
Maar goed, volgende ronde (Top Oss uit) volgende kans.
He?
Wat He?
Algehele Boycot, door wie dan.
Je moet eens wat meer lezen dan alleen hier op het forum, misschien een keertje wat andere media of kom je niet verder dan hier?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door JBNMGN »

Na deze meer dan fantastische prestatie kunnen we met trots zeggen: de weg naar het succes is ingeslagen, we doen weer mee met de rest.
Het lek is boven en wij volgen diezelfde lijn als het lek, op naar boven!

Niemand houd ons nu nog tegen en Jack heeft laten zien dat hij met 7 afwezigen toch in staat is om punten van concurrenten af te snoepen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Legendario »

JBNMGN schreef:
za 19 jan 2019, 09:50
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:48
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:46
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:44
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:43
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:19


Daar staat gewoon het aantal SC houders met daarbij de losse kaarten. Dat doen ALLE clubs. Als SC houder ben je er altijd ook als je thuis zit. Dat is voor jou toch ook geen nieuws?
Nee vandaar mijn reactie. Ik schat max 5000 man vanavond. En dat is nog veel aangezien er opgeroepen was tot een algehele boycot.
Maar goed, volgende ronde (Top Oss uit) volgende kans.
He?
Wat He?
Algehele Boycot, door wie dan.
Je moet eens wat meer lezen dan alleen hier op het forum, misschien een keertje wat andere media of kom je niet verder dan hier?
Ik weet 100 procent zeker dat Tiel ook de hele dag op instagram zit.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door pjottr »

Had je mijn Pb gezien Legendario ?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:
za 19 jan 2019, 10:25
Had je mijn Pb gezien Legendario ?
Ja gracias! Ik kijk het zo even na!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Zico »

Het was zeker niet de slechste wedstrijd, en het was ook onverdiend puntverlies. Maar de cijfers liegen niet en die zeggen dat we, ook na de zogenaamde 'nieuwe start'' met ''frisse koppies'' die ''iets willen goedmaken'' weer met een punt staan na wedstrijden tegen Eindhoven en Telstar....Volgende week TOP , verlies je die kun je ook deze periode vergeten.

Ik zeg Mario Been als Adje Interim tot eind van het seizoen.

More
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door More »

breed-terug-breed-terug-breed-terug-breed-terug. En ook in een te laag tempo. Zo win je nooit.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
za 19 jan 2019, 09:50
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:48
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:46
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:44
JBNMGN schreef:
vr 18 jan 2019, 22:43
Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:19


Daar staat gewoon het aantal SC houders met daarbij de losse kaarten. Dat doen ALLE clubs. Als SC houder ben je er altijd ook als je thuis zit. Dat is voor jou toch ook geen nieuws?
Nee vandaar mijn reactie. Ik schat max 5000 man vanavond. En dat is nog veel aangezien er opgeroepen was tot een algehele boycot.
Maar goed, volgende ronde (Top Oss uit) volgende kans.
He?
Wat He?
Algehele Boycot, door wie dan.
Je moet eens wat meer lezen dan alleen hier op het forum, misschien een keertje wat andere media of kom je niet verder dan hier?
Welke media? Welke krant. Facebook is geen media.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - Telstar

Bericht door jackkreta »

Tiel schreef:
vr 18 jan 2019, 22:27
burp schreef:
vr 18 jan 2019, 22:21
TT schreef:
vr 18 jan 2019, 21:54
Zo...dat was nog eens onnodig puntverlies.
Ik zie het eerder als een gewonnen punt.

Echt, dit gaat helemaal nergens meer over.
Hoe was het ijshockey?
Die spelen nog en leveren ook een wanprestatie.
7-4 gewonnen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jackkreta, svenniessee en 44 gasten