Kevin Jansen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
ma 26 nov 2018, 17:14
Voorwaarts schreef:
ma 26 nov 2018, 17:09
Nijmegen0413 schreef:
ma 26 nov 2018, 16:27
Uit de selectie gezet.
Ben ik toch wel benieuwd wie gaan spelen als van den berg, Overtoom en Jansen er niet bij zijn.
Nou het lek is boven!
Goed gezien van Jack en consorten, gelijk aanpakken zo een chaos scheppende reserve speler. Dit zal hem leren. :biggrin:

:director: Jacky out !
Jack hoeft niet out die p[raat goed met de pers, dat is wat supporters willen...........

Zelfs Oversier is nog zo slim om even te laten vallen dat hij vorige week nog toegezongen werd (waarom weet ik ook niet, dat zingen dan).
Viel me ook op ja,dat zingen,dat de bebrilde kale dat nog even opmerkte.M.a.w. ,er is geen reden om jack te ontslaan.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 26 nov 2018, 17:06
Volkomen terecht.Ik zei hier al eerder dat ik hem op maandagavond op geen enkele inzet had kunnen betrappen bij Jong.Heeft daar nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.werd daar door De Gier onlangs voor beloond,onbegrijpelijk.
Dan hadden ze toen meteen hem uit de selectie moeten flikkeren. Nu komt het rancuneus over nav een vrij onschuldig interviewtje.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door vak Oost »

bertje schreef:
ma 26 nov 2018, 17:26
zuurpruim schreef:
ma 26 nov 2018, 17:06
Volkomen terecht.Ik zei hier al eerder dat ik hem op maandagavond op geen enkele inzet had kunnen betrappen bij Jong.
Heeft daar nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.werd daar door De Gier onlangs voor beloond,onbegrijpelijk
Dan hadden ze toen meteen hem uit de selectie moeten flikkeren. Nu komt het rancuneus over nav een vrij onschuldig interviewtje.
De Gier gaat zijn eigen falen verbloemen met dit soort acties, eerst Romeny en nu Jansen ... who is next ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
ma 26 nov 2018, 17:12
karlo schreef:
ma 26 nov 2018, 17:08
mschr schreef:
ma 26 nov 2018, 16:45
Terecht. Spelers die jammeren en mekkeren dat ze weg willen, als ze niet spelen, moeten opzouten. Zeker als ze in het geval dat ze spelen geen deuk in een pak boter schoppen. Neem een Kevin Jansen die de 0-1 inleidt door simpel van de bal gezet te worden op het middenveld.
Jansen heeft in al zijn nec tijd nooit gemekkerd.
Eindelijk eens een speler die gewoon zegt waar het op staat.
En hij heeft nog gelijk ook.
De leiding bij nec maakt er een zooitje van,
Tot een paar jaar geleden speelde we 20 jaar achter elkaar eredivisie, moet je kijken wat er van de club over is.
Echt schandalig deze prestaties met deze begroting en dit materiaal.
Niet alle 20 kunnen spelen, als je dan mag spelen en je doet dat niet goed sta je er een week later weer naast, dat is niet gek. Of wilde jij hem laten staan na een MVV uit bijvoorbeeld.
Zeker waar, maar als hij graag wil spelen mag hij dit toch wel zeggen? Hij zegt zelfs dat als de trainer hem nodig acht hij wel wil blijven. Ik vind het echt een zwaar overspannen reactie..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
ma 26 nov 2018, 17:26
zuurpruim schreef:
ma 26 nov 2018, 17:06
Volkomen terecht.Ik zei hier al eerder dat ik hem op maandagavond op geen enkele inzet had kunnen betrappen bij Jong.Heeft daar nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.werd daar door De Gier onlangs voor beloond,onbegrijpelijk.
Dan hadden ze toen meteen hem uit de selectie moeten flikkeren. Nu komt het rancuneus over nav een vrij onschuldig interviewtje.
:tu:

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door FransWorst »

Het lek is boven! pff..
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
ma 26 nov 2018, 17:26
zuurpruim schreef:
ma 26 nov 2018, 17:06
Volkomen terecht.Ik zei hier al eerder dat ik hem op maandagavond op geen enkele inzet had kunnen betrappen bij Jong.Heeft daar nog geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.werd daar door De Gier onlangs voor beloond,onbegrijpelijk.
Dan hadden ze toen meteen hem uit de selectie moeten flikkeren. Nu komt het rancuneus over nav een vrij onschuldig interviewtje.
:withstupid:
En het toch opstellen van een niets toevoegde Jansen die zelf bij jong alleen maar in de wegloopt is ook het failliet van je jeugdopleiding.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door karlo »

Tiel schreef:
ma 26 nov 2018, 17:12
karlo schreef:
ma 26 nov 2018, 17:08
mschr schreef:
ma 26 nov 2018, 16:45
Terecht. Spelers die jammeren en mekkeren dat ze weg willen, als ze niet spelen, moeten opzouten. Zeker als ze in het geval dat ze spelen geen deuk in een pak boter schoppen. Neem een Kevin Jansen die de 0-1 inleidt door simpel van de bal gezet te worden op het middenveld.
Jansen heeft in al zijn nec tijd nooit gemekkerd.
Eindelijk eens een speler die gewoon zegt waar het op staat.
En hij heeft nog gelijk ook.
De leiding bij nec maakt er een zooitje van,
Tot een paar jaar geleden speelde we 20 jaar achter elkaar eredivisie, moet je kijken wat er van de club over is.
Echt schandalig deze prestaties met deze begroting en dit materiaal.
Niet alle 20 kunnen spelen, als je dan mag spelen en je doet dat niet goed sta je er een week later weer naast, dat is niet gek. Of wilde jij hem laten staan na een MVV uit bijvoorbeeld.
Wat hij zegt klopt gewoon
Iedereen ziet ook wel dat Jansen nou ook niet echt wekelijks uitblinkt .
Maar als je wekelijks een andere opstelling kiest wordt het nooit een team.
Met als dieptepunt toch wel de wissel romeny voor overtoom, waardoor labylle op tien terechtkwam.
Ik mag toch hopen dat de spelersgroep dat even onder de aandacht bij de gier hebben gebracht,
Alsmede de belachelijke wissel van romeny in de rust.
Of zou alleen Jansen er iets over gezegd hebben , daar lijkt het verdacht veel op
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Tiel »

karlo schreef:
ma 26 nov 2018, 17:57
Tiel schreef:
ma 26 nov 2018, 17:12
karlo schreef:
ma 26 nov 2018, 17:08
mschr schreef:
ma 26 nov 2018, 16:45
Terecht. Spelers die jammeren en mekkeren dat ze weg willen, als ze niet spelen, moeten opzouten. Zeker als ze in het geval dat ze spelen geen deuk in een pak boter schoppen. Neem een Kevin Jansen die de 0-1 inleidt door simpel van de bal gezet te worden op het middenveld.
Jansen heeft in al zijn nec tijd nooit gemekkerd.
Eindelijk eens een speler die gewoon zegt waar het op staat.
En hij heeft nog gelijk ook.
De leiding bij nec maakt er een zooitje van,
Tot een paar jaar geleden speelde we 20 jaar achter elkaar eredivisie, moet je kijken wat er van de club over is.
Echt schandalig deze prestaties met deze begroting en dit materiaal.
Niet alle 20 kunnen spelen, als je dan mag spelen en je doet dat niet goed sta je er een week later weer naast, dat is niet gek. Of wilde jij hem laten staan na een MVV uit bijvoorbeeld.
Wat hij zegt klopt gewoon
Iedereen ziet ook wel dat Jansen nou ook niet echt wekelijks uitblinkt .
Maar als je wekelijks een andere opstelling kiest wordt het nooit een team.
Met als dieptepunt toch wel de wissel romeny voor overtoom, waardoor labylle op tien terechtkwam.
Ik mag toch hopen dat de spelersgroep dat even onder de aandacht bij de gier hebben gebracht,
Alsmede de belachelijke wissel van romeny in de rust.
Of zou alleen Jansen er iets over gezegd hebben , daar lijkt het verdacht veel op
Is dat de enige reden? Is dat ueberhaupt de reden?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22672
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door burp »

sowieso snap je niet waarom juist Jansen gaat klagen, die heeft in al die tijd hier toch echt nog helemaal niks laten zien.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door pjottr »

ben al blij dat iemand zijn bek los trekt

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door de Oversteek »

pjottr schreef:
ma 26 nov 2018, 19:14
ben al blij dat iemand zijn bek los trekt
Maar direct dichtgetimmerd. Wat is er in hemelsnaam gaande? Crisis?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door TT »

:offtopic:
de Oversteek schreef:
ma 26 nov 2018, 20:15
pjottr schreef:
ma 26 nov 2018, 19:14
ben al blij dat iemand zijn bek los trekt
Maar direct dichtgetimmerd. Wat is er in hemelsnaam gaande? Crisis?
Een crisis valt niet echt meer te ontkennen toch?

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Kevin Jansen

Bericht door ForzaVakZ »

2 keer gescoord bij Jong! Geen woorden maar daden! Jack speelt met vuur! Vrijdag verliezen is 100% zeker einde oefening!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

ForzaVakZ schreef:
ma 26 nov 2018, 21:20
2 keer gescoord bij Jong! Geen woorden maar daden! Jack speelt met vuur! Vrijdag verliezen is 100% zeker einde oefening!
Tegen Achilles,die hebben in 6 wedstrijden bijna 50 goals tegen gehad,kom op zeg!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Bottendaal »

zuurpruim schreef:
ma 26 nov 2018, 21:35
ForzaVakZ schreef:
ma 26 nov 2018, 21:20
2 keer gescoord bij Jong! Geen woorden maar daden! Jack speelt met vuur! Vrijdag verliezen is 100% zeker einde oefening!
Tegen Achilles,die hebben in 6 wedstrijden bijna 50 goals tegen gehad,kom op zeg!
Aan het eind van de dag tellen de statistieken!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Jota »

Ik hoop dat Darri ook gaat klagen in de pers

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Polleke »

Klagen in de pers. Wat heeft hij verkeerd gezegd dan?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door JBNMGN »

TT schreef:
ma 26 nov 2018, 20:27
:offtopic:
de Oversteek schreef:
ma 26 nov 2018, 20:15
pjottr schreef:
ma 26 nov 2018, 19:14
ben al blij dat iemand zijn bek los trekt
Maar direct dichtgetimmerd. Wat is er in hemelsnaam gaande? Crisis?
Een crisis valt niet echt meer te ontkennen toch?
Die crisis is er al een paar weken, en nu pakken ze elke kans die ze krijgen aan om de pers te misleiden.
Waarom is Janssen uit de selectie gezet? Omdat hij zegt waar het op staat? Die jongen wil spelen om te laten zien dat hij nodig is op het middenveld.
Hij vindt het zelf onterecht dat hij op de bank zit en dat siert hem vindt ik.
Maar iedereen die nu zijn mond opentrekt weet wat hem te wachten staat. En dat noemen ze nu paniekvoetbal!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door pjottr »

Laat ze maar allemaal hun bek lostrekken...eens kijken of Jack er dan 15 tegelijk terug zet.....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
di 27 nov 2018, 08:08
Laat ze maar allemaal hun bek lostrekken...eens kijken of Jack er dan 15 tegelijk terug zet.....
Je kunt ook je bek los trekken (zoals jij dat noemt) binnenskamers, denk jij dat dat niet gebeurt?

Kevin Jansen zou bij mij NOOIT meer in de selectie komen. Altijd in het 2e lopen als een slappe zak en het nu ineens wel kunnen (al komt dat natuurlijk ook door de tegenstander). Wat een waardeloze instelling, en daarbij wat moet je met een speler die klaar is met NEC, want dat zei hij.

De Kevin Jansen die nog nooit iets heeft laten zien, waar nog nooit iemand hier over sprak die Kevin Jansen is nu ineens de held? Wat een hypocriet gelul zeg.

Laat hem lekker thuis aan zijn kaboutertje gaan trekken bij Messi filmpjes en Ronaldo fans gaan bashen, Daar is hij meer bedreven in dan zich inzetten voor NEC.
Laatst gewijzigd door Tiel op di 27 nov 2018, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4359
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Nummer 11 »

Tiel schreef:
di 27 nov 2018, 08:20
pjottr schreef:
di 27 nov 2018, 08:08
Laat ze maar allemaal hun bek lostrekken...eens kijken of Jack er dan 15 tegelijk terug zet.....
Je kunt ook je bek los trekken (zoals jij dat noemt) binnenskamers, denk jij dat dat niet gebeurt?

Kevin Jansen zou bij mij NOOIT meer in de selectie komen. Altijd in het 2e lopen als een slappe zak en het nu ineens wel kunnen (al komt dat natuurlijk ook door de tegenstander). Wat een waardeloze instelling, en daarbij wat moet je met een speler die klaar is met NEC, want dat zei hij.

De Kevin Jansen die nog nooit iets heeft laten zien, waar nog nooit iemand hier over sprak die Kevin Jansen is nu ineens de held? Wat een hypocriet gelul zeg.
:withstupid: Mouwen opstropen in het eerste en anders zout je maar op.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door pjottr »

Dit heeft Jack dus goed voor mekaar.
een ventje van 18 affikken, vervolgens komt een oudere college voor hem op en die wordt vervolgens afgefikt door de trainer.
En een deel van de forummers hier vindt dat dus gewoon prima...tsja, dan houdt het voor mij op.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32441
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door bertje »

pjottr schreef:
di 27 nov 2018, 08:27
Dit heeft Jack dus goed voor mekaar.
een ventje van 18 affikken, vervolgens komt een oudere college voor hem op en die wordt vervolgens afgefikt door de trainer.
En een deel van de forummers hier vindt dat dus gewoon prima...tsja, dan houdt het voor mij op.
Is van den Berg afgefikt door de trainer dan? Ik blijf het wel bijzonder dat Jansen na zo'n onschuldig interviewtje uit de selectie is gezet, zonder verdere toelichting. Gisteren kwam ik via LinkedIn nog langs de pagina van Oversier waar hij vermeld dat een van zijn kernwaarden transparantie is. Lamenielache..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
di 27 nov 2018, 08:20
pjottr schreef:
di 27 nov 2018, 08:08
Laat ze maar allemaal hun bek lostrekken...eens kijken of Jack er dan 15 tegelijk terug zet.....
Je kunt ook je bek los trekken (zoals jij dat noemt) binnenskamers, denk jij dat dat niet gebeurt?

Kevin Jansen zou bij mij NOOIT meer in de selectie komen. Altijd in het 2e lopen als een slappe zak en het nu ineens wel kunnen (al komt dat natuurlijk ook door de tegenstander). Wat een waardeloze instelling, en daarbij wat moet je met een speler die klaar is met NEC, want dat zei hij.

De Kevin Jansen die nog nooit iets heeft laten zien, waar nog nooit iemand hier over sprak die Kevin Jansen is nu ineens de held? Wat een hypocriet gelul zeg.

Laat hem lekker thuis aan zijn kaboutertje gaan trekken bij Messi filmpjes en Ronaldo fans gaan bashen, Daar is hij meer bedreven in dan zich inzetten voor NEC.
Zit jij met je kaboutertje te spelen als je de social media van spelers van NEC bekijkt?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten