Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

CazNEC schreef:
ma 26 nov 2018, 17:19
vak Oost schreef:
ma 26 nov 2018, 16:40
Grasmatknuffelaar schreef:
ma 26 nov 2018, 13:40
Ik vraag me af met welke kandidaat ze komen als de Gier buiten staat.
Je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je dit trainersslachthuis durven te betreden.
Een werkeloze trainer zoals een Pastoor of Brood of v Gaal
Van Gaal? Is de fles jonge jenever nu al leeg?
Ik wil geen hernieuwd experiment met een nitwit trainer waar we nog nooit van gehoord hebben.
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
ma 26 nov 2018, 17:25
CazNEC schreef:
ma 26 nov 2018, 17:19
vak Oost schreef:
ma 26 nov 2018, 16:40
Grasmatknuffelaar schreef:
ma 26 nov 2018, 13:40
Ik vraag me af met welke kandidaat ze komen als de Gier buiten staat.
Je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je dit trainersslachthuis durven te betreden.
Een werkeloze trainer zoals een Pastoor of Brood of v Gaal
Van Gaal? Is de fles jonge jenever nu al leeg?
Ik wil geen hernieuwd experiment met een nitwit trainer waar we nog nooit van gehoord hebben.
:tu:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door SanderNEC »

CazNEC schreef:
ma 26 nov 2018, 17:19
vak Oost schreef:
ma 26 nov 2018, 16:40
Grasmatknuffelaar schreef:
ma 26 nov 2018, 13:40
Ik vraag me af met welke kandidaat ze komen als de Gier buiten staat.
Je moet wel erg sterk in je schoenen staan wil je dit trainersslachthuis durven te betreden.
Een werkeloze trainer zoals een Pastoor of Brood of v Gaal
Van Gaal? Is de fles jonge jenever nu al leeg?
Louis zal wel staan te springen om bij NEC aan de slag te gaan... :jestera:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7199
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door karlo »

CazNEC schreef:
ma 26 nov 2018, 17:17
TT schreef:
ma 26 nov 2018, 09:42
Grasmatknuffelaar schreef:
ma 26 nov 2018, 09:21
Op zijn minst vertrouwen geven tot de winterstop. Liever gewoon de rest van het seizoen.
Ja maar....vertrouwen op basis waarvan?
Alles komt goed? Ik weiger te geloven dat we de play-offs niet halen, ongeacht wie we voor de groep zetten (ondergetekende inbegrepen).
Ik weigerde ook te geloven dat we niet boven Fortuna zouden eindigen, en ik weigerde ook te geloven dat we van Emmen zouden verliezen,
En inmiddels van top Oss, RKC , Eindhoven, enz enz
Het vertrouwen in een goede aflooop is compleet weg
Het blijft toch je club.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander »

Ik denk dat het nu tijd wordt voor een echte clubicoon! Cees Lok, Cees van der Linden, Frans Paymans, Anton Janssen, Henk Grim, Leen Looijen, noem ze op! (Ik weet zo niet wie er een trainerslicentie heeft en wie er op het moment geen of minder aansprekende club heeft)
Laat Jack als assistent staan en gooi Patrick Pothuizen eruit!
Maar in ieder geval dit seizoen uit voetballen met een echte NEC-man, met een NEC-hart en binding met de fans.
Herkenbaar NEC-voetbal laten spelen, flinke verdedigers die er op klappen en dan die bal noar veure !
Kijken waar we eindigen dit jaar en dan verder kijken!
Qua selectie moeten we toch makkelijk een periodetitel kunnen pakken?
Binding met club, binding met supporters en een binding met de stad is nu veel belangrijker!!!!!!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Brabander schreef:
ma 26 nov 2018, 18:29
Ik denk dat het nu tijd wordt voor een echte clubicoon! Cees Lok, Cees van der Linden, Frans Paymans, Anton Janssen, Henk Grim, Leen Looijen, noem ze op! (Ik weet zo niet wie er een trainerslicentie heeft en wie er op het moment geen of minder aansprekende club heeft)
Laat Jack als assistent staan en gooi Patrick Pothuizen eruit!
Maar in ieder geval dit seizoen uit voetballen met een echte NEC-man, met een NEC-hart en binding met de fans.
Herkenbaar NEC-voetbal laten spelen, flinke verdedigers die er op klappen en dan die bal noar veure !
Kijken waar we eindigen dit jaar en dan verder kijken!
Qua selectie moeten we toch makkelijk een periodetitel kunnen pakken?
Binding met club, binding met supporters en een binding met de stad is nu veel belangrijker!!!!!!
Ik stel voor de eerstkomende 10 jaar geen clubman meer aan te stellen.laten we voor kwaliteit gaan,heeft hij ooit het rood-groen-zwart gedragen is dat mooi meegenomen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

Tijd voor een mooi doekje vrijdag. :sjaal:

Als er 1 moment is om de trainer De Gier te moeten steunen, dan is het nu wel. :tu:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

ik snap jou echt niet.....kan maar een paar dingen bedenken.

1) Jack is familie
2) Jack gaat af en toen even op de knieëen voor je.
3) Je hebt een abonnement bij de blindenbibliotheek.
4) het is een act
5) Je hebt te vaak gekeken naar het filmpje met de geruststellende woorden van de voormalige Irakeeze minister van BZ..
Laatst gewijzigd door pjottr op ma 26 nov 2018, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

pjottr schreef:
ma 26 nov 2018, 19:18
ik snap jou echt niet.....kan maar een paar dingen bedenken.

1) Jack is familie
2) Jack gaat af en toen even op de knieëen voor je.
3) Je hebt een abonnement bij de blindrnbibliotheek.
4) het is een act
5. de problemen van het huidige NEC gaan veel verder dan enkel een trainer. Zonder dat aan te pakken is elke trainerswissel gedoemd te mislukken dus dat heeft voorlopig geen enkele prioriteit.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

maar wat denk je dat het aanhouden van Jack gaat opleveren dan ?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

pjottr schreef:
ma 26 nov 2018, 19:22
maar wat denk je dat het aanhouden van Jack gaat opleveren dan ?
Het is meer wat het ontslaan van Jack niet gaat opleveren.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

Als Jack de Gier een jeugdspeler opoffert om een statement te maken dat hij een hakbal van deze speler niet waardeert; begrijp ik niet. Wees dan een trainer met ballen en pak de falende spelers aan; vooral Mart Dijkstra ( wat een slechte speler) en de rest van de spelers. Rens mag ook de hand in eigen boezem steken.
Ik vind het laf en slap om een jonge speler aan te pakken. Had hij een hakbal gegeven waaruit was gescoord dan was Jack lyrisch geweest.
Deze trainer heeft gefaald. Er zit geen visie in, wisselt als een gek, tactisch zeer zwak, en een mentaal en conditioneel zwak elftal. Daar is Jack de Gier verantwoordelijk vol. Opstappen is het beste voor hem , de club en de supporters.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Als we door een nederlaag tegen Volendam verlost zijn van de Gier, hoop ik dat we verliezen. Ja, dat gaat ver. Weet ik.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3716
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Justian »

Gerd schreef:
ma 26 nov 2018, 19:34
Als Jack de Gier een jeugdspeler opoffert om een statement te maken dat hij een hakbal van deze speler niet waardeert; begrijp ik niet. Wees dan een trainer met ballen en pak de falende spelers aan; vooral Mart Dijkstra ( wat een slechte speler) en de rest van de spelers. Rens mag ook de hand in eigen boezem steken.
Ik vind het laf en slap om een jonge speler aan te pakken. Had hij een hakbal gegeven waaruit was gescoord dan was Jack lyrisch geweest.
Deze trainer heeft gefaald. Er zit geen visie in, wisselt als een gek, tactisch zeer zwak, en een mentaal en conditioneel zwak elftal. Daar is Jack de Gier verantwoordelijk vol. Opstappen is het beste voor hem , de club en de supporters.
Idd een speler welke niet speelt slachtofferen omdat hij faalde :crazy2:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

Justian schreef:
ma 26 nov 2018, 21:13
Gerd schreef:
ma 26 nov 2018, 19:34
Als Jack de Gier een jeugdspeler opoffert om een statement te maken dat hij een hakbal van deze speler niet waardeert; begrijp ik niet. Wees dan een trainer met ballen en pak de falende spelers aan; vooral Mart Dijkstra ( wat een slechte speler) en de rest van de spelers. Rens mag ook de hand in eigen boezem steken.
Ik vind het laf en slap om een jonge speler aan te pakken. Had hij een hakbal gegeven waaruit was gescoord dan was Jack lyrisch geweest.
Deze trainer heeft gefaald. Er zit geen visie in, wisselt als een gek, tactisch zeer zwak, en een mentaal en conditioneel zwak elftal. Daar is Jack de Gier verantwoordelijk vol. Opstappen is het beste voor hem , de club en de supporters.
Idd een speler welke niet speelt slachtofferen omdat hij faalde :crazy2:
Goed lezen, ik zeg ook niet dat Mart speelde afgelopen vrijdag, maar valt onder (de consequent) falende spelers.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door eniesee12 »

DJTEEF! schreef:
ma 26 nov 2018, 21:12
Als we door een nederlaag tegen Volendam verlost zijn van de Gier, hoop ik dat we verliezen. Ja, dat gaat ver. Weet ik.
Dan neem ik aan en ergens hoop ik het ook dat oversier dan meegaat. Wat een slappe zak getuige dat nikszeggende interview van hem.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door harold »

DJTEEF! schreef:
ma 26 nov 2018, 21:12
Als we door een nederlaag tegen Volendam verlost zijn van de Gier, hoop ik dat we verliezen. Ja, dat gaat ver. Weet ik.
:withstupid: Eens.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door GIJS »

harold schreef:
ma 26 nov 2018, 21:40
DJTEEF! schreef:
ma 26 nov 2018, 21:12
Als we door een nederlaag tegen Volendam verlost zijn van de Gier, hoop ik dat we verliezen. Ja, dat gaat ver. Weet ik.
:withstupid: Eens.
Absoluut NIET mee eens. Ik ben het eens met Burp, ontslag van de trainert lost hier niks op. heeft de afgelopen 2 jaar steeds niks opgeleverd. Het probleem zit zeker niet alleen bij de trainer.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jota »

GIJS schreef:
ma 26 nov 2018, 22:59
harold schreef:
ma 26 nov 2018, 21:40
DJTEEF! schreef:
ma 26 nov 2018, 21:12
Als we door een nederlaag tegen Volendam verlost zijn van de Gier, hoop ik dat we verliezen. Ja, dat gaat ver. Weet ik.
:withstupid: Eens.
Absoluut NIET mee eens. Ik ben het eens met Burp, ontslag van de trainert lost hier niks op. heeft de afgelopen 2 jaar steeds niks opgeleverd. Het probleem zit zeker niet alleen bij de trainer.
:withstupid: kunnen we weer opnieuw beginnen. Al maakt Jack op dit moment niet een stabiel indruk met Romeny wissel en verwijdering van Jansen uit selectie.
Wanneer Sabak komende drie/ vier wedstrijden de kans gaat krijgen op middenveld samen met overtoom dan gaat het tij keren. We ontberen voetballend vermogen en creativiteit op middenveld.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

GIJS schreef:
ma 26 nov 2018, 22:59
harold schreef:
ma 26 nov 2018, 21:40
DJTEEF! schreef:
ma 26 nov 2018, 21:12
Als we door een nederlaag tegen Volendam verlost zijn van de Gier, hoop ik dat we verliezen. Ja, dat gaat ver. Weet ik.
:withstupid: Eens.
Absoluut NIET mee eens. Ik ben het eens met Burp, ontslag van de trainert lost hier niks op. heeft de afgelopen 2 jaar steeds niks opgeleverd. Het probleem zit zeker niet alleen bij de trainer.
Het probleem zit voor 100% bij de trainer. Ga zelf eens kijken naar de trainingen. Gewoon absurd dat zo'n selectie, met aan het hoofd de trainer, er zo met de pet naar gooit. Voetballen kunnen ze allemaal maar met elkaar voetballen daar heb je een trainer voor nodig. Een trainer met passie, een trainer met lef, een trainer die je op je flikker geeft maar vooral een trainer die je als beroeps speler beter maakt, ook in het belang van de club. Zoals een selectie traint zo voetbalt het ook. Precies dat klopt !!!!!! En wie is daar verantwoordelijk voor? Dat is onze trainer, die overigens nauwelijks een behoorlijke staat van dienst kan overleggen, maar dat is de verantwoordelijkheid van diegene die hem heeft aangesteld.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14562
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Dat berust dan op louter toeval. Jack heeft geen idee waar hij mee bezig is, dus als het nu per toeval een keer gaat lopen hoeft er maar íets fout te gaan en hij is weer totaal de weg kwijt.
Nee Jack is totaal ongeschik gebleken als trainer. Hij heeft na een twíntig-tal wedstrijden niets kunnen bewerkstelligen waar een trainer verantwoordelijk voor is.
Geen speler beter gemaakt,
geen winnaarsmentaliteit (over kunnen brengen),
geen conditie,
geen vastigheden kunnen inslijpen,
geen duidelijkheid naar de spelers,
geen team kunnen creëren,
geen trainingsarbeid,
geen spelvreugde,
geen basis en geen visie.
Eigenlijk helemaal niets, sterker nog hij breekt alleen maar af; bijzonder zorgelijk!

Nu kunnen mensen wel roepen dat een trainerswissel niets veranderd, maar dan zou ik diegene eens willen wijzen op FC Utrecht.
Nee de zekerheid heb je niet dat het beter gaat, maar met een ervaren man is de kans wel groter dan met wat er nu staat.

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jorrit77 »

Hoe lang gaat het nog duren?? Had toch verwacht dat Jack er vandaag wel uit zou worden gezet.
Ik hoop dat er op de achtergrond een scenario zonder Jack en Oversier wordt uitgewerkt. Ik heb geeneens zin om dat hypocriete Jacky Goal aan te horen als we een keer scoren tijdens weer een beroerde pot voetbal. Gelukkig was het een klein groepje, maar als je niet inziet dat Jack hier werkelijk niks heeft gepresteerd met deze op papier prima selectie dan zijn we heel ver heen.
Laat dat Jacky Goal, we leven in 2018. Jacky Goal was geweldig met zijn belangrijke doelpunten tegen vitesse, nu wil ik een trainer zien.
Been, Brood, lijken me uitstekende kandidaten.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9367
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

Jack is niet hypocriet! We hebben het hier over Jack de Gier mensen. Een oersimpel en mooi mens. Laten we alsjeblieft de mens scheiden van de functie als trainer.

In mijn ogen maakt Jack fouten. De grootste is de simpelste: de ploeg is niet fit. Niet afgetraind. Jack is zo'n 'teamgevoel en vertrouwen' trainer. Probleem is, dat als dat dus niet werkt of de resultaten er niet zijn, je nergens op kan terugvallen.

Jack krijgt simpel deze groep niet meer aan de praat. Ik had het liever anders gezien, ik weet dat NEC een trainerskerkhof aan het worden is. Ik ben een fan van de mens Jack. Maar dit is profvoetbal, deze groep heeft een ander type trainer nodig. Dus hij moet weg. Je kan niet zeggen dat de club niet achter hem heeft gestaan, de supporters zijn naam niet riepen.

Het is vrij simpel: je moet als trainer: winnen. Doe je het niet, dan ben je niet goed genoeg. Hadden we een kutploeg, dan kan je dit accepteren. Deze groep is geen kutploeg.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12640
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Curva »

Polleke schreef:
di 27 nov 2018, 01:30
Jack is niet hypocriet! We hebben het hier over Jack de Gier mensen. Een oersimpel en mooi mens. Laten we alsjeblieft de mens scheiden van de functie als trainer.

In mijn ogen maakt Jack fouten. De grootste is de simpelste: de ploeg is niet fit. Niet afgetraind. Jack is zo'n 'teamgevoel en vertrouwen' trainer. Probleem is, dat als dat dus niet werkt of de resultaten er niet zijn, je nergens op kan terugvallen.

Jack krijgt simpel deze groep niet meer aan de praat. Ik had het liever anders gezien, ik weet dat NEC een trainerskerkhof aan het worden is. Ik ben een fan van de mens Jack. Maar dit is profvoetbal, deze groep heeft een ander type trainer nodig. Dus hij moet weg. Je kan niet zeggen dat de club niet achter hem heeft gestaan, de supporters zijn naam niet riepen.

Het is vrij simpel: je moet als trainer: winnen. Doe je het niet, dan ben je niet goed genoeg. Hadden we een kutploeg, dan kan je dit accepteren. Deze groep is geen kutploeg.
Vreemd, ik zie toch wekelijks een kutploeg, met af en toe een uitzondering.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Polleke schreef:
di 27 nov 2018, 01:30
Jack is niet hypocriet! We hebben het hier over Jack de Gier mensen. Een oersimpel en mooi mens. Laten we alsjeblieft de mens scheiden van de functie als trainer.

In mijn ogen maakt Jack fouten. De grootste is de simpelste: de ploeg is niet fit. Niet afgetraind. Jack is zo'n 'teamgevoel en vertrouwen' trainer. Probleem is, dat als dat dus niet werkt of de resultaten er niet zijn, je nergens op kan terugvallen.

Jack krijgt simpel deze groep niet meer aan de praat. Ik had het liever anders gezien, ik weet dat NEC een trainerskerkhof aan het worden is. Ik ben een fan van de mens Jack. Maar dit is profvoetbal, deze groep heeft een ander type trainer nodig. Dus hij moet weg. Je kan niet zeggen dat de club niet achter hem heeft gestaan, de supporters zijn naam niet riepen.

Het is vrij simpel: je moet als trainer: winnen. Doe je het niet, dan ben je niet goed genoeg. Hadden we een kutploeg, dan kan je dit accepteren. Deze groep is geen kutploeg.
Grotendeels mee eens, maar de samenstelling van de selectie is ook niet goed.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten