Ole ter Haar Romeny

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door karlo »

burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Hij verliest inderdaad de bal op de helft van de tegenstander,
Maar er waren daarna momenten genoeg om de aanval van RKC onschadelijk te maken,
Maar om dan over de rug van een jeugdspeler je eigen fout te herstellen, geeft aan dat je een grote slappe zak bent,
En hoofdtrainer onwaardig
Het blijft toch je club.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Juul »

Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:53
Maar hoe haal je het dan in je hoofd om hem in te brengen??????
Er zijn 2 prima vervangers voor de positie waarop Overtoom geblesseerd uitviel, en Romeny is er daar niet één van. Dus zowel tactisch een blunder, (met z’n vastigheden...) als sociaal en technisch. Gewoon pure onkunde!
Precies ja. Zo vind ik het ook een blunder om Dijkstra te vervangen door Janssen. De afgelopen weken zag je dat het middenveld niets creëerde. Logisch als je twee dienende spelers opstelt. Nu had Jack de kans om bijvoorbeeld Sabak of Achahbar op te stellen (of Sanniez door te schuiven wat ik graag had gezien) en stelt hij Janssen op, die ook niets toevoegt.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:50
Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:42
Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!
:withstupid:
Wanneer je Romeny voor Labylle brengt wissel je een betrouwbare kilometervreter in voor een flegmatieke individualist.
Als je zoiets dan niet incalculeert ben je de weg als trainer compleet kwijt.
Verder staan Bossaerts en van Eijden beiden die Bergkamp op 173 meter te dekken, en die mogen blijven ploeteren.
En de keeper deed niets fout? Die had gewoon uit kunnen komen op die bal te vangen. Dan had hij zelfs een vrije trap gehad. En nee hij calculeert dat niet in want hij heeft aangegeven dat hij dat niet meer mag doen.
Hij zal vast ook hebben gezegd dat van Eijden en Bossaerts niet meer hun man moeten laten lopen.
Gebeurd ook 5x per wedstrijd.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

karlo schreef:
vr 23 nov 2018, 23:10
burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Hij verliest inderdaad de bal op de helft van de tegenstander,
Maar er waren daarna momenten genoeg om de aanval van RKC onschadelijk te maken,
Maar om dan over de rug van een jeugdspeler je eigen fout te herstellen, geeft aan dat je een grote slappe zak bent,
En hoofdtrainer onwaardig
:withstupid:
Prachtig verwoord, had het zelf niet beter gekund.
Naast een tactisch onbenul nu ook nog eens een slappe lul eerste klas.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 23:45
Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:50
Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:42
Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!
:withstupid:
Wanneer je Romeny voor Labylle brengt wissel je een betrouwbare kilometervreter in voor een flegmatieke individualist.
Als je zoiets dan niet incalculeert ben je de weg als trainer compleet kwijt.
Verder staan Bossaerts en van Eijden beiden die Bergkamp op 173 meter te dekken, en die mogen blijven ploeteren.
En de keeper deed niets fout? Die had gewoon uit kunnen komen op die bal te vangen. Dan had hij zelfs een vrije trap gehad. En nee hij calculeert dat niet in want hij heeft aangegeven dat hij dat niet meer mag doen.
Hij zal vast ook hebben gezegd dat van Eijden en Bossaerts niet meer hun man moeten laten lopen.
Gebeurd ook 5x per wedstrijd.
Het een die je moedwillig het ander niet. Vreemde vergelijking.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Balletje mayo »

Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 23:47
karlo schreef:
vr 23 nov 2018, 23:10
burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Hij verliest inderdaad de bal op de helft van de tegenstander,
Maar er waren daarna momenten genoeg om de aanval van RKC onschadelijk te maken,
Maar om dan over de rug van een jeugdspeler je eigen fout te herstellen, geeft aan dat je een grote slappe zak bent,
En hoofdtrainer onwaardig
:withstupid:
Prachtig verwoord, had het zelf niet beter gekund.
Naast een tactisch onbenul nu ook nog eens een slappe lul eerste klas.
Juist. We mogen blij zijn met een Ole. Die jongen voetbalt in ziin plezier zo.. het is niet echt rendabel momenteel maar we wachten op dit soort spelers die een actie of wat dan ook maken. Nu pakte het verkeerd uit. Maar de goal viel meer uit onze slappe verdediging. Maar dit betekend dat we Ole niet meer terugzien.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Poort5 »

Rare situatie vanavond, maar een beste speler is het in ieder geval niet wat mij betreft,

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Polleke »

Het is een fout. Ole is jong en zal fouten maken. Prima dat je als trainer pissig bent. Dat mag. Maar dit was een jonge speler gewoon het hoofd afhakken. Tijdens een match en ook nog eens daarna. Hoofdtrainer onwaardig? Misschien niet. Maar wel hoofdtrainer NEC onwaardig, want ik sta niet achter een trainer die dit soort acties doet. Als je dit frivole en onzekere spel niet wilt in deze fase: dan stel je hem niet op. Stel je hem wel op: dan weet je dat je al het positieve en negatieve wat er bij een jonge speler hoort erbij krijgt.

Toen ik Jack erover hoorde praten dacht ik serieus: je snapt er niks van. Wat een klote actie zeg.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:50
Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:42
Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!
:withstupid:
Wanneer je Romeny voor Labylle brengt wissel je een betrouwbare kilometervreter in voor een flegmatieke individualist.
Als je zoiets dan niet incalculeert ben je de weg als trainer compleet kwijt.
Verder staan Bossaerts en van Eijden beiden die Bergkamp op 173 meter te dekken, en die mogen blijven ploeteren.
En de keeper deed niets fout? Die had gewoon uit kunnen komen op die bal te vangen. Dan had hij zelfs een vrije trap gehad. En nee hij calculeert dat niet in want hij heeft aangegeven dat hij dat niet meer mag doen.
Als jouw leidinggevende tegen jou zegt dat je iets niet mag doen, wat je al 15 jaar doet, waardoor je bent gekomen waar je bent, wat jou onderscheid van de rest, dan doe jij dat ook van de ene op de andere minuut niet meer??

Jack weet wie hij inbrengt. Hij geeft naderhand zelfs zelf aan dat ze er mee aan het werk zijn. Dan weet je dus dat hij het nog niet afgeleerd heeft (anders hoef je er niet meer aan te werken). Dan brengt hij hem toch in, wat natuurlijk tactisch een gigantische miskleun is, en op het moment dat hij dat door krijgt gaat hij zitten wachten op een reden om zijn mispeer te herstellen. Dat jonge menneke komt toch net kijken, dus die kan hij daarvoor wel slachtofferen.
Hoevaak maakt een andere speler een fout waaruit een aanval ontstaat waar een goal uit voortkomt?? Nog nooit heb ik Jack daarover gehoord, laat staan dat hij de ‘schuldige’ (direct) wisselde...

Mijn god wat vind ik dit een extreem kwalijke actie van De Gier zeg. Wat een asociale vent. Bah.
Ik hoop dat er spelers opstaan en het opnemen voor Ole, het liefst een aantal oudere ervaren spelers. Ik ben geen fan van het mannetje, maar wat Jack hier uithaalt is echt afgrijselijk, en verdient niemand.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gerd »

Bottendaal schreef:
za 24 nov 2018, 07:05
Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:50
Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:42
Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!
:withstupid:
Wanneer je Romeny voor Labylle brengt wissel je een betrouwbare kilometervreter in voor een flegmatieke individualist.
Als je zoiets dan niet incalculeert ben je de weg als trainer compleet kwijt.
Verder staan Bossaerts en van Eijden beiden die Bergkamp op 173 meter te dekken, en die mogen blijven ploeteren.
En de keeper deed niets fout? Die had gewoon uit kunnen komen op die bal te vangen. Dan had hij zelfs een vrije trap gehad. En nee hij calculeert dat niet in want hij heeft aangegeven dat hij dat niet meer mag doen.
Als jouw leidinggevende tegen jou zegt dat je iets niet mag doen, wat je al 15 jaar doet, waardoor je bent gekomen waar je bent, wat jou onderscheid van de rest, dan doe jij dat ook van de ene op de andere minuut niet meer??

Jack weet wie hij inbrengt. Hij geeft naderhand zelfs zelf aan dat ze er mee aan het werk zijn. Dan weet je dus dat hij het nog niet afgeleerd heeft (anders hoef je er niet meer aan te werken). Dan brengt hij hem toch in, wat natuurlijk tactisch een gigantische miskleun is, en op het moment dat hij dat door krijgt gaat hij zitten wachten op een reden om zijn mispeer te herstellen. Dat jonge menneke komt toch net kijken, dus die kan hij daarvoor wel slachtofferen.
Hoevaak maakt een andere speler een fout waaruit een aanval ontstaat waar een goal uit voortkomt?? Nog nooit heb ik Jack daarover gehoord, laat staan dat hij de ‘schuldige’ (direct) wisselde...

Mijn god wat vind ik dit een extreem kwalijke actie van De Gier zeg. Wat een asociale vent. Bah.
Ik hoop dat er spelers opstaan en het opnemen voor Ole, het liefst een aantal oudere ervaren spelers. Ik ben geen fan van het mannetje, maar wat Jack hier uithaalt is echt afgrijselijk, en verdient niemand.
Slappe trainer die nu een jong talent genadeloos afstraft. De Gier heeft nu een speler verloren en kapot gemaakt. Hij is beduidend milder voor de wekelijks falende Dijkstra. Snel De Gier ontslaan, samen met Pothuizen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
za 24 nov 2018, 02:03
Het is een fout. Ole is jong en zal fouten maken. Prima dat je als trainer pissig bent. Dat mag. Maar dit was een jonge speler gewoon het hoofd afhakken. Tijdens een match en ook nog eens daarna. Hoofdtrainer onwaardig? Misschien niet. Maar wel hoofdtrainer NEC onwaardig, want ik sta niet achter een trainer die dit soort acties doet. Als je dit frivole en onzekere spel niet wilt in deze fase: dan stel je hem niet op. Stel je hem wel op: dan weet je dat je al het positieve en negatieve wat er bij een jonge speler hoort erbij krijgt.

Toen ik Jack erover hoorde praten dacht ik serieus: je snapt er niks van. Wat een klote actie zeg.
:withstupid: volkomen meejeens.
En ik vindt het wel hoofdtrainert onwaardig, dit doe je gewoon niet.
Beetje de aandacht afleiden dit.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Verder ook bijzonder dat Labylle op 10 komt te staan en Romeny op links, terwijl je dit beter om kan draaien.
In de jeugd heeft Romeny namelijk altijd in de as gespeeld, maar dat zal Jack wel niet weten.

Verder vond van den Berg het ook een belachelijke wissel, goed dat zulke jongens zich uitspreken.
Dat ze dat tegenover de media doen i.p.v. binnen de 4 kleedkamer muren is dan weer minder.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

Nijmegen0413 schreef:
za 24 nov 2018, 12:45
Verder ook bijzonder dat Labylle op 10 komt te staan en Romeny op links, terwijl je dit beter om kan draaien.
In de jeugd heeft Romeny namelijk altijd in de as gespeeld, maar dat zal Jack wel niet weten.

Verder vond van den Berg het ook een belachelijke wissel, goed dat zulke jongens zich uitspreken.
Dat ze dat tegenover de media doen i.p.v. binnen de 4 kleedkamer muren is dan weer minder.
Wat had hij moeten antwoorden op die directe vraag? Jack maakt zichzelf belachelijk, dat weet en vindt Joey ook. Had hij dat ontkent had hij zichzelf ook belachelijk gemaakt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Speelt idd al weken als een slappe drol, maar deze wissel slaat natuurlijk nergens op... dat ie erin kwam niet, en dat ie er weer uit moest niet.
Wie verloor er na die actie als een klein kind die bal op het middenveld? daar hoor ik niemand over, waarom wisselde Jack diegene niet. Waarom maakt ie zich wel zo druk om de hakjes van Ole, maar niet om de ene na de andere foute pass van Sanniez, het slappe ingrijpen van Rens en Bossaerts, de beperkte inbreng van vdBerg en het gefrunnik van Okita en onze keepers.
Dit is gewoon selectief geneuzel wat wat aandacht van de krankzinnge wissel en resultaat wegneemt.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Sandertjuh85 »

De Kletskop schreef:
za 24 nov 2018, 13:32
burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Speelt idd al weken als een slappe drol, maar deze wissel slaat natuurlijk nergens op... dat ie erin kwam niet, en dat ie er weer uit moest niet.
Wie verloor er na die actie als een klein kind die bal op het middenveld? daar hoor ik niemand over, waarom wisselde Jack diegene niet. Waarom maakt ie zich wel zo druk om de hakjes van Ole, maar niet om de ene na de andere foute pass van Sanniez, het slappe ingrijpen van Rens en Bossaerts, de beperkte inbreng van vdBerg en het gefrunnik van Okita en onze keepers.
Dit is gewoon selectief geneuzel wat wat aandacht van de krankzinnge wissel en resultaat wegneemt.
Maar alle andere dingen die je op noemt is gewoon de kwaliteit (het gebrek er aan) van de spelers.
Wat Ole doet bij de tegengoal is wel echt heel heel heel dom. Dat heeft niks met kwaliteit te maken, maar hij wil het gewoon even mooi doen met buitenkantje voet.
Maar ik had die Ole dan ook nooit in gebracht. Want die jongen denkt volgens mij bij zichzelf echt dat hij de gouden bal gaat winnen. Zo loopt hij iig wel over het veld.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Vespared »

Sandertjuh85 schreef:
za 24 nov 2018, 14:53
De Kletskop schreef:
za 24 nov 2018, 13:32
burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Speelt idd al weken als een slappe drol, maar deze wissel slaat natuurlijk nergens op... dat ie erin kwam niet, en dat ie er weer uit moest niet.
Wie verloor er na die actie als een klein kind die bal op het middenveld? daar hoor ik niemand over, waarom wisselde Jack diegene niet. Waarom maakt ie zich wel zo druk om de hakjes van Ole, maar niet om de ene na de andere foute pass van Sanniez, het slappe ingrijpen van Rens en Bossaerts, de beperkte inbreng van vdBerg en het gefrunnik van Okita en onze keepers.
Dit is gewoon selectief geneuzel wat wat aandacht van de krankzinnge wissel en resultaat wegneemt.
Maar alle andere dingen die je op noemt is gewoon de kwaliteit (het gebrek er aan) van de spelers.
Wat Ole doet bij de tegengoal is wel echt heel heel heel dom. Dat heeft niks met kwaliteit te maken, maar hij wil het gewoon even mooi doen met buitenkantje voet.
Maar ik had die Ole dan ook nooit in gebracht. Want die jongen denkt volgens mij bij zichzelf echt dat hij de gouden bal gaat winnen. Zo loopt hij iig wel over het veld.
Een ervaren trainer weet een geroutineerde speler haalt gemiddeld tussen de zes en acht, een jonge speler (18 !!!) met talent haalt tussen een 3 en een 10. Daarvoor is hij jong en nog onervaren. Maar hoe haal je het in je hoofd om zo'n jonge speler te brengen in een wedstrijd waar heel veel op het spel staat en dan ook nog te brengen waar hij helemaal niet thuishoort. Wie dat doet? Precies een trainer die geen bagage kan aanspreken uit het trainersvak. Hoe kun je een spelertje van 18 zo verschut zetten, waar hij zelf het meeste heeft gefaald.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door flipsen »

Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:55
Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:52
Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:44
OLE ROMENY heeft spreek verbod van NEC gekregen. Dat is het failliet van Oversier en De Gier. Totale paniek is toegeslagen. Incompetente mensen schieten in de macht (De Gier en Oversier) dat zegt genoeg. Je falen over de rug van een speler rechtvaardigen. Hoe diep kan je zinken. Snel oprotten.
Of de Gier weg moet of niet kun je over discussieren, maar alleen een Arnepper wil dat Jack oprot.
Zou ik ook zeggen als ik in paniek raak, en geen goede argumenten meer heb. Maar kom met feiten dat ik een "arnepper ben".
Wat moet ik voor argumenten hebben? Van mij mag de Gier al weken vervangen worden maar oprotten NOOIT. Daar is hij teveel een icoon voor. Je gedraagt je als een nepper in ieder geval.
Een icoon :jestera:
Risus abundat in ore stultorum

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Voorwaarts »

Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:44
OLE ROMENY heeft spreek verbod van NEC gekregen. Dat is het failliet van Oversier en De Gier. Totale paniek is toegeslagen. Incompetente mensen schieten in de macht (De Gier en Oversier) dat zegt genoeg. Je falen over de rug van een speler rechtvaardigen. Hoe diep kan je zinken. Snel oprotten.
Ik heb gisteren de highlights van de KKD gezien en tot groot genoegen heb ik een paar verrassende aanvallen gezien die voortkwamen uit hakjes.
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op za 24 nov 2018, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

WijchenNEC
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door WijchenNEC »

Vespared schreef:
za 24 nov 2018, 15:03
Sandertjuh85 schreef:
za 24 nov 2018, 14:53
De Kletskop schreef:
za 24 nov 2018, 13:32
burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Speelt idd al weken als een slappe drol, maar deze wissel slaat natuurlijk nergens op... dat ie erin kwam niet, en dat ie er weer uit moest niet.
Wie verloor er na die actie als een klein kind die bal op het middenveld? daar hoor ik niemand over, waarom wisselde Jack diegene niet. Waarom maakt ie zich wel zo druk om de hakjes van Ole, maar niet om de ene na de andere foute pass van Sanniez, het slappe ingrijpen van Rens en Bossaerts, de beperkte inbreng van vdBerg en het gefrunnik van Okita en onze keepers.
Dit is gewoon selectief geneuzel wat wat aandacht van de krankzinnge wissel en resultaat wegneemt.
Maar alle andere dingen die je op noemt is gewoon de kwaliteit (het gebrek er aan) van de spelers.
Wat Ole doet bij de tegengoal is wel echt heel heel heel dom. Dat heeft niks met kwaliteit te maken, maar hij wil het gewoon even mooi doen met buitenkantje voet.
Maar ik had die Ole dan ook nooit in gebracht. Want die jongen denkt volgens mij bij zichzelf echt dat hij de gouden bal gaat winnen. Zo loopt hij iig wel over het veld.
Een ervaren trainer weet een geroutineerde speler haalt gemiddeld tussen de zes en acht, een jonge speler (18 !!!) met talent haalt tussen een 3 en een 10. Daarvoor is hij jong en nog onervaren. Maar hoe haal je het in je hoofd om zo'n jonge speler te brengen in een wedstrijd waar heel veel op het spel staat en dan ook nog te brengen waar hij helemaal niet thuishoort. Wie dat doet? Precies een trainer die geen bagage kan aanspreken uit het trainersvak. Hoe kun je een spelertje van 18 zo verschut zetten, waar hij zelf het meeste heeft gefaald.
:withstupid:
Blunder van Jack, en dan Labylle op 10, wat een waanzin.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Vespared »

Een spreekverbod voor zo'n knul? Bang dat hij zijn frustraties naar buiten brengt? Zolang trainer De Gier zijn pupil (18 !!!!) publiekelijk aan de schandpaal mag nagelen, zou ik mij nooit en te nimmer houden aan een spreekverbod. Wie denkt De Gier wel wie hij is? Wij weten het allemaal: een miskleun als trainer !!!!!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Napoleon »

karlo schreef:
vr 23 nov 2018, 23:10
burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Hij verliest inderdaad de bal op de helft van de tegenstander,
Maar er waren daarna momenten genoeg om de aanval van RKC onschadelijk te maken,
Maar om dan over de rug van een jeugdspeler je eigen fout te herstellen, geeft aan dat je een grote slappe zak bent,
En hoofdtrainer onwaardig
De actie van Bossaerts vond ik nog veel schandaliger; zo erg onder de bal doorkoppen. We zitten niet meer in de pupillen.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

Heel, heel erg sneu dat Jack deze jongen zo slachtoffert en kapot maakt terwijl hij zelf 100% verantwoordelijk is voor de teringzooi die er nu is. Ik vind Jack oprecht de slechtste trainer die ik hier in mijn supportersbestaan heb gezien. Ik zie Jack liever vandaag dan morgen vertrekken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Als je zo omgaat met een jeugdspeler, dan heb je afgedaan bij mij.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
ma 26 nov 2018, 10:42
Heel, heel erg sneu dat Jack deze jongen zo slachtoffert en kapot maakt terwijl hij zelf 100% verantwoordelijk is voor de teringzooi die er nu is. Ik vind Jack oprecht de slechtste trainer die ik hier in mijn supportersbestaan heb gezien. Ik zie Jack liever vandaag dan morgen vertrekken..
Ondanks dat ik eigenlijk nooit voorstander ben van het ontslaan van de trainer lijkt me het in deze bijna onvermijdelijk.
Een Hyballa werd ontslagen terwijl hij gewoon slecht materiaal had.
Verder ontwikkelde de jeugd zich stormachtig en heeft NEC dit nog een bult geld opgeleverd (Ferdi en Grot).

Onder de Gier bloeit geen enkele speler op, lijken de routiniers eindeloos vertrouwen te krijgen en word er geen seconden naar de jeugd gekeken.
Verder is er geen enkele lijn te bekennen in het spel van NEC.
NEC heeft nog geen enkele wedstrijd kunnen overtuigen, wat natuurlijk te belachelijk voor woorden is als gedoodverfde titelkandidaat.

Na wekenlang ploeteren lijkt de onrust in de spelersgroep nu ook toe te nemen.
Jansen geeft een interview waarin hij geen blad voor de mond neemt, van den Berg geeft aan het niet eens te zijn met het wisselbeleid van de Gier en Romeny krijgt een spreekverbod nadat hij schandalig is behandeld.

Al met al ziet het er niet naar uit dat Jack het tij kan gaan keren, en dan is er maar 1 optie; verder kijken naar een andere trainer.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
ma 26 nov 2018, 16:38
bertje schreef:
ma 26 nov 2018, 10:42
Heel, heel erg sneu dat Jack deze jongen zo slachtoffert en kapot maakt terwijl hij zelf 100% verantwoordelijk is voor de teringzooi die er nu is. Ik vind Jack oprecht de slechtste trainer die ik hier in mijn supportersbestaan heb gezien. Ik zie Jack liever vandaag dan morgen vertrekken..
Ondanks dat ik eigenlijk nooit voorstander ben van het ontslaan van de trainer lijkt me het in deze bijna onvermijdelijk.
Een Hyballa werd ontslagen terwijl hij gewoon slecht materiaal had.
Verder ontwikkelde de jeugd zich stormachtig en heeft NEC dit nog een bult geld opgeleverd (Ferdi en Grot).

Onder de Gier bloeit geen enkele speler op, lijken de routiniers eindeloos vertrouwen te krijgen en word er geen seconden naar de jeugd gekeken.
Verder is er geen enkele lijn te bekennen in het spel van NEC.
NEC heeft nog geen enkele wedstrijd kunnen overtuigen, wat natuurlijk te belachelijk voor woorden is als gedoodverfde titelkandidaat.

Na wekenlang ploeteren lijkt de onrust in de spelersgroep nu ook toe te nemen.
Jansen geeft een interview waarin hij geen blad voor de mond neemt, van den Berg geeft aan het niet eens te zijn met het wisselbeleid van de Gier en Romeny krijgt een spreekverbod nadat hij schandalig is behandeld.

Al met al ziet het er niet naar uit dat Jack het tij kan gaan keren, en dan is er maar 1 optie; verder kijken naar een andere trainer.
Ja volledig meejeens, A tot Z.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten