Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
vr 23 nov 2018, 23:03
Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:57
karlo schreef:
vr 23 nov 2018, 22:56
De spelersgroep is klaar met de gier
Van den berg geeft net in interview aan dat niemand iets snapte van de wissel romeny voor overtoom
En dat het elftal hierna verkeerd stond, onze linksback stond op tien zei hij lachend.

En vervolgens gaat de gier dit over de rug van romeny proberen te herstellen
De Gier gaat er maandag of morgen uit, situatie is onhoudbaar.
Wat zeg jij nu ineens.....
Van mij mag hij al weken weg hoor. Alleen 6 keer vragen of hij weg is terwijl je weet dat hij het niet is vind ik zo kinderachtig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

dat is niet kinderachtig, dat is wishful thinking.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
vr 23 nov 2018, 23:08
dat is niet kinderachtig, dat is wishful thinking.
Nee, want je weet dat het niet zo is. Zoiets hoef je niet te vragen, dan staat het hier al. Gewoon kinderachtig leuk willen zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Dogfather »

Ik had het graag anders gezien met zon clubman, maar het is wel klaar nu. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Ik heb 15 jaar een seizoenskaart en ik heb nog nooit zon k*tseizoen meegemaakt. Dit gaat echt niet beter worden.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

Dogfather schreef:
vr 23 nov 2018, 23:29
Ik had het graag anders gezien met zon clubman, maar het is wel klaar nu. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Ik heb 15 jaar een seizoenskaart en ik heb nog nooit zon k*tseizoen meegemaakt. Dit gaat echt niet beter worden.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door gladiator »

het enigste waar jack op uit is is een fikse afkoopsom
ik zweer het je.... hij doet er alles aan om de zak te krijgen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:
vr 23 nov 2018, 23:34
het enigste waar jack op uit is is een fikse afkoopsom
ik zweer het je.... hij doet er alles aan om de zak te krijgen
Veruit de enigste reaktie vandaag.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door FransWorst »

Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 23:32
Dogfather schreef:
vr 23 nov 2018, 23:29
Ik had het graag anders gezien met zon clubman, maar het is wel klaar nu. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee. Ik heb 15 jaar een seizoenskaart en ik heb nog nooit zon k*tseizoen meegemaakt. Dit gaat echt niet beter worden.
:withstupid:
Dit is een heel bijzonder seizoen :jestera:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

Gelukkig stelt Jack sinds een aantal weken alleen nog spelers op die 100% willen geven. Als het zou zou zijn dat de spelers er geen flikker aan doen zou het allemaal nog treuriger zijn.
When Wilco talks, people listen!

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

"Zoals je traint, zo speel je ook je wedstrijden" Dat klopt precies, 10e plaats in KK competitie. Trainer? Jack de Gier...............

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jorrit77 »

Jack, jij gaat ook voor straf gewisseld worden! :bye:

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jack de Gier

Bericht door noviomagum »

Jorrit77 schreef:
za 24 nov 2018, 00:12
Jack, jij gaat ook voor straf gewisseld worden! :bye:
:withstupid:

Seniesee
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 20:55
Contacteer:

Bericht door Seniesee »

Net met een speler gesproken. Hij is er van overtuigd dat zowel de training als de chemie in de groep beter kan. Dus in hoeverre is ‘Jacky goal’ nog houdbaar?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re:

Bericht door Gerard Lopez »

Seniesee schreef:
za 24 nov 2018, 00:26
Net met een speler gesproken. Hij is er van overtuigd dat zowel de training als de chemie in de groep beter kan. Dus in hoeverre is ‘Jacky goal’ nog houdbaar?
Welkom op het forum!
When Wilco talks, people listen!

tijnec
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 15:31
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door tijnec »

Heb zelden zo het gevoel gehad dat het aan de trainer ligt. In dit geval wel, pijnlijk.

Ze zeggen weleens: "De trainer is zo goed als z'n selectie": als 8 van je 11 spelers ver onder z'n kunnen spelen dan kan het ook ergens anders aan liggen. Jammer jack, dit wordt m niet meer, in dit geval ligt het wel aan de trainer

Seniesee
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 23 nov 2018, 20:55
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Seniesee »

tijnec schreef:
za 24 nov 2018, 00:35
Heb zelden zo het gevoel gehad dat het aan de trainer ligt. In dit geval wel, pijnlijk.

Ze zeggen weleens: "De trainer is zo goed als z'n selectie": als 8 van je 11 spelers ver onder z'n kunnen spelen dan kan het ook ergens anders aan liggen. Jammer jack, dit wordt m niet meer, in dit geval ligt het wel aan de trainer
Als ik dit zo lees, beginnen alle alarmbellen te rinkelen en vraag ik me af of het ooit zo slecht is geweest. Club man of geen clubman het moet een meer zijn afgelopen. Ze hebben nog geen goeie wedstrijd gespeeld dit seizoen....

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9355
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

Zucht. Ik ben echt zo'n type van: trainer vertrouwen geven etc. Samen sta je sterk. Maar ik zie een trainer in paniek, geen idee en goede voetballers die geen team vormen. Of de kwaliteit is er niet, maar daar geloof ik niet in. Ik vind het verschrikkelijk om te zeggen, en dat meen ik echt. Jack is bijna een jeugdheld van mij. Maar dit moet ophouden, er zit geen enkele vorm van verbetering in. Voor mij is het nu klaar: einde verhaal voor Jack. De cijfers zijn zo dodelijk en duidelijk. Cijfers kunnen alleen nog tegengesproken worden door goed spel, of inzet. Maar er is niks meer.

NEC speelt zelden goed de laatste weken. Het vertrouwen is nul. Het spel gaat niet vooruit. De punten komen niet. Ik vrees dat het NEC niet meer anders kan dan afscheid nemen van Jack. Heel treurig, maar doe je het niet: dan ben je geen realist meer.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14546
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
za 24 nov 2018, 02:00
Zucht. Ik ben echt zo'n type van: trainer vertrouwen geven etc. Samen sta je sterk. Maar ik zie een trainer in paniek, geen idee en goede voetballers die geen team vormen. Of de kwaliteit is er niet, maar daar geloof ik niet in. Ik vind het verschrikkelijk om te zeggen, en dat meen ik echt. Jack is bijna een jeugdheld van mij. Maar dit moet ophouden, er zit geen enkele vorm van verbetering in. Voor mij is het nu klaar: einde verhaal voor Jack. De cijfers zijn zo dodelijk en duidelijk. Cijfers kunnen alleen nog tegengesproken worden door goed spel, of inzet. Maar er is niks meer.

NEC speelt zelden goed de laatste weken. Het vertrouwen is nul. Het spel gaat niet vooruit. De punten komen niet. Ik vrees dat het NEC niet meer anders kan dan afscheid nemen van Jack. Heel treurig, maar doe je het niet: dan ben je geen realist meer.
:withstupid:

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jorrit77 »

Er moet nu heel snel worden gehandeld. Meteen eruit met Jack. Er is geen tijd te verliezen. En al die sentimenten, sja, dan kunnen we nog een heel elftal als trainer neer gaan zetten. Het was een matige voetballer die door het stof ging en ons een paar geweldige momenten heeft bezorgd. Niet meer en niet minder.
En wat de selectie betreft. Ik had en heb nog steeds het gevoel dat we op papier de beste spelers hebben vaan de kkd. Maar Jack kan ze niet remmen en samen laten spelen. Het is echt hopeloos.
Nu ingrijpen aub!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

Jorrit77 schreef:
za 24 nov 2018, 08:58
Er moet nu heel snel worden gehandeld. Meteen eruit met Jack. Er is geen tijd te verliezen. En al die sentimenten, sja, dan kunnen we nog een heel elftal als trainer neer gaan zetten. Het was een matige voetballer die door het stof ging en ons een paar geweldige momenten heeft bezorgd. Niet meer en niet minder.
En wat de selectie betreft. Ik had en heb nog steeds het gevoel dat we op papier de beste spelers hebben vaan de kkd. Maar Jack kan ze niet remmen en samen laten spelen. Het is echt hopeloos.
Nu ingrijpen aub!
Helemaal mee eens.

Poort5
Berichten: 2550
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Poort5 »

Robert vd W waar ben je om ons moed in te spreken juist nu het zo nodig is?

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Ravanelli de 2e »

IK blijf in herhaling vallen maar gisteren kwam de trainer de Gier naar boven die ik al veel vaker heb gezien.
1 of meerdere spelers afvallen en daarmee zijn eigen fout verdoezelen.
Jack heeft symptomen van die halve gare ex trainer uut Groesbeek alleen brengt ie het netter.
Nogmaals de Gier is geen trainer en gaat het ook niet worden. Spijtig maar waar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Oversier zal er wel alles aan gaan doen om Jack binnen te houden maar dat lijkt mij na gisteren kansloos.Wat een parodie op een trainer.
En de meeste spelers zijn hem volgens mij ook al aardig beu,zo lijkt het.
Nog voor maandag afscheid nemen dan kan een nieuwe trainer snel aan de slag.Al zou het mij niet eens verbazen als de sluwe Oversier Bogers tijdelijk doorschuift.

limbo4nec
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 03 aug 2009, 00:00
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door limbo4nec »

Lijnders had met dit team bovenin meegedraaid. Daar ben ik 100% van overtuigd. Wat Jack doet kan gewoon echt niet. Door Ole te brengen op het moment dat Overtoom geblesseerd raakt. Achackbar en Sabak zullen echt geen enkele stap extra meer zetten voor de Gier. Het was juist Anass die onder Lijnders excelleerde en super gemotiveerd was. Deze Anass gaan wij nooit meer zien

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Poort5 schreef:
za 24 nov 2018, 09:11
Robert vd W waar ben je om ons moed in te spreken juist nu het zo nodig is?
Verschillende wegen leiden naar Rome. Zo zei een groot NEC-er ooit, die later mij op weg heeft geholpen als jeugdspeler, toen ik het NEC-tenue mocht dragen als jongeman vlak na de hongerwinter. Een NEC-tenue dat geel en zwart was en dat neem ik de supportersgroeperingen kwalijk, zoals Bleum, die ons het balkenshirt als traditie door de keel proberen te duwen. Ik spreek uit ervaring dat niemand binnen de club het balkenshirt een warm heeft toegedragen in de tijd van deze grote NEC-er. Schiester heette hij, meen ik. Het kan ook Teun Ringelestein zijn geweest. Als in barre tijden, als het niet meevalt, als het glad zit dan moeten wij onze club steunen. Het doel in het hoofd, met juist beleid, de hoofden koel zullen wij er weer bovenop komen. Zoals wij ook deden in de tijd van Jan Remmers, wie bij de ABN de lijnen uitzette, terwijl wij sportief in 1960 binnen de club verscheurd waren in verscheidene kampen. Gezamenlijk en met de schouders eronder hebben wij met voorzitter Verbeek het tij kunnen keren. Zonder vertrouwen dat de huidige leiding daar toe in staat zal kunnen zijn, gaan wij een zware toekomst tegemoet. Laat ons leren dat de leiding in moeilijke tijden met het juiste NEC-hart de zaken op de rails krijgt. Tweedracht zaaien past niet bij onze club.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten