Ole ter Haar Romeny

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
za 27 okt 2018, 13:59
Tiel schreef:
vr 26 okt 2018, 23:07
karlo schreef:
vr 26 okt 2018, 23:03
zuurpruim schreef:
vr 26 okt 2018, 10:10
Wederom weer veel kritiek op een jongen uit eigen opleiding,jammer. Ole is een prima jongen maar wat anders dan anderen.Beetje hetzelfde karakter als zijn vader die regelmatig de training bezoekt.Buitengewoon sympathieke kerel. Van deze mensen hoef je geen Ferdi transfer te verwachten,staan met beide benen op de grond.
Nou hij heeft verdomd vaak zijn benen in de lucht ipv op de grond.
Teveel naar mijn smaak
:withstupid:
Dat heeft hij dan vast en zeker bij de door jou geprezen Braken afgekeken vorig seizoen. Neemt niet weg dat hij afschuwelijk slecht was gisteren overigens, maar dat waren er nog wel 13 anderen.
Een topscoorder mag dat van mij best. EN genoten gisteren en weer met plezier naar het stadion geweest?

Ik blijf er bij aan het begin van het seizoen was het spectaculair vanwege het foutenfestival. Het was niet heel veel beter.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
za 27 okt 2018, 14:11
bertje schreef:
za 27 okt 2018, 13:59
Tiel schreef:
vr 26 okt 2018, 23:07
karlo schreef:
vr 26 okt 2018, 23:03
zuurpruim schreef:
vr 26 okt 2018, 10:10
Wederom weer veel kritiek op een jongen uit eigen opleiding,jammer. Ole is een prima jongen maar wat anders dan anderen.Beetje hetzelfde karakter als zijn vader die regelmatig de training bezoekt.Buitengewoon sympathieke kerel. Van deze mensen hoef je geen Ferdi transfer te verwachten,staan met beide benen op de grond.
Nou hij heeft verdomd vaak zijn benen in de lucht ipv op de grond.
Teveel naar mijn smaak
:withstupid:
Dat heeft hij dan vast en zeker bij de door jou geprezen Braken afgekeken vorig seizoen. Neemt niet weg dat hij afschuwelijk slecht was gisteren overigens, maar dat waren er nog wel 13 anderen.
Een topscoorder mag dat van mij best. EN genoten gisteren en weer met plezier naar het stadion geweest?

Ik blijf er bij aan het begin van het seizoen was het spectaculair vanwege het foutenfestival. Het was niet heel veel beter.
Dat was hij ook niet, dat was Achahbar.

Maar zeker, maar dan voornamelijk door een verdwaasde man in ons vak die bovenaan de trap als een gek stond te coachen en iedereen in het zicht stond. Dat was wel komisch. De wedstrijd was abominabel slecht.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door MojoMojo »

Milanbeekers schreef:
za 27 okt 2018, 12:12
Het ging goed toen Romeny eruit ging ....
Ging hij eruit dan? Ik dacht dat hij in de rust alleen een ander shirtje aandeed, met nummer 30.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door BertNEC »

Hoe kun je zo zonder ziel en zaligheid een wedstrijd beginnen????
En dan na 50 minuten kramp.............. bizar............
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

leovlissing35
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 02 nov 2018, 15:15
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door leovlissing35 »

BertNEC schreef:
zo 04 nov 2018, 19:26
Hoe kun je zo zonder ziel en zaligheid een wedstrijd beginnen????
En dan na 50 minuten kramp.............. bizar
Laatst gewijzigd door leovlissing35 op zo 04 nov 2018, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

leovlissing35 schreef:
zo 04 nov 2018, 19:39
BertNEC schreef:
zo 04 nov 2018, 19:26
Hoe kun je zo zonder ziel en zaligheid een wedstrijd beginnen????
En dan na 50 minuten kramp.............. bizar............
Heeft veel te veel verdedigende meters moeten maken, K zag nu wel de werklust bij hem.
Oom, vader, verliefd? Wat ben je? Speciaal aangemeld om op 1 speler te reageren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door DJTEEF! »

Één van de slechtste prestaties die ik ooit van een speler in de Goffert heb gezien. Het was tenenkrommend.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

BertNEC schreef:
zo 04 nov 2018, 19:26
Hoe kun je zo zonder ziel en zaligheid een wedstrijd beginnen????
En dan na 50 minuten kramp.............. bizar............
Ja ik verbaasde me er ook al enorm over. Heeft naar mijn gevoel de hele wedstrijd een beetje over het veld gesjokt en dan in de 50e minuut al kramp hebben??

Speelde ook weer als een drol, zit toch veel meer in die jongen dan hij nu laat zien..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Henkiepenkie »

Sjokt nu al over het veld... de conditie van een bejaarde

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door pjottr »

kan toch niet..

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door noviomagum »

Henkiepenkie schreef:
vr 09 nov 2018, 20:16
Sjokt nu al over het veld... de conditie van een bejaarde
Komt niet ver in zijn voetbal loopbaan

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door bertje »

Henkiepenkie schreef:
vr 09 nov 2018, 20:16
Sjokt nu al over het veld... de conditie van een bejaarde
Ik snap daar ook echt niks van. Aan het einde van vorig seizoen leek het me een enorm energiek ventje, maar wat hij dit seizoen laat zien..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

Spreekverbod...

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Sanne »

Omroep Gelderland:
Ole Romeny viel in bij NEC, maar werd in de rust alweer gewisseld. En dat was voor straf.

De 18-jarige Nijmegenaar mocht zelf na afloop niks zeggen, maar trainer Jack de Gier gaf tekst en uitleg. "We zijn al langer met Ole bezig, dat hij af moet van die hakballetjes. Bij de 1-0 van RKC krijgt hij een bal ingespeeld, die hij met buitenkant voet wil door verlengen. En dat balverlies levert een doelpunt op."

We zijn niet meer bij de pupillen
Jack de Gier
"Ik wilde hem eigenlijk à la minute eruit halen, maar ik heb ervoor gekozen om het nog even terug te kijken in de rust en de emotie te laten zakken. Lullig dat het Ole betreft, een jonge jongen, maar we zijn niet meer bij de pupillen."
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gerd »

OLE ROMENY heeft spreek verbod van NEC gekregen. Dat is het failliet van Oversier en De Gier. Totale paniek is toegeslagen. Incompetente mensen schieten in de macht (De Gier en Oversier) dat zegt genoeg. Je falen over de rug van een speler rechtvaardigen. Hoe diep kan je zinken. Snel oprotten.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Sanne schreef:
vr 23 nov 2018, 22:37
Omroep Gelderland:
Ole Romeny viel in bij NEC, maar werd in de rust alweer gewisseld. En dat was voor straf.

De 18-jarige Nijmegenaar mocht zelf na afloop niks zeggen, maar trainer Jack de Gier gaf tekst en uitleg. "We zijn al langer met Ole bezig, dat hij af moet van die hakballetjes. Bij de 1-0 van RKC krijgt hij een bal ingespeeld, die hij met buitenkant voet wil door verlengen. En dat balverlies levert een doelpunt op."

We zijn niet meer bij de pupillen
Jack de Gier
"Ik wilde hem eigenlijk à la minute eruit halen, maar ik heb ervoor gekozen om het nog even terug te kijken in de rust en de emotie te laten zakken. Lullig dat het Ole betreft, een jonge jongen, maar we zijn niet meer bij de pupillen."
Duidelijke en logische uitleg.
Maar waar zouden ze dan met jongens als Sanniez en van Eijden aan werken?
Te hypocriet voor woorden om Romeny na 1 fataal hakje te willen wisselen en jongens als Sanniez en van Eijden keer op keer te laten blunderen.
Verder klopte er na de wissel van Overtoom positioneel sowieso geen hout van.
Wie haalt het nou in zijn hoofd om Labylle kort achter de spits te zetten?
Labylle is een kilometervreter, geen technisch genadiger nummer 10.
Tot overmaat van ramp weer je beste verdediger wisselen (Kvida) terwijl de andere 3 staan te stuntelen.
En dan kan Jack wel even stoer doen met zijn harde uitspraken, maar misschien is het ook handig om een keer de juiste namen op te stellen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:44
OLE ROMENY heeft spreek verbod van NEC gekregen. Dat is het failliet van Oversier en De Gier. Totale paniek is toegeslagen. Incompetente mensen schieten in de macht (De Gier en Oversier) dat zegt genoeg. Je falen over de rug van een speler rechtvaardigen. Hoe diep kan je zinken. Snel oprotten.
Of de Gier weg moet of niet kun je over discussieren, maar alleen een Arnepper wil dat Jack oprot.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Nijmegen0413 »

Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:42
Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!
:withstupid:
Wanneer je Romeny voor Labylle brengt wissel je een betrouwbare kilometervreter in voor een flegmatieke individualist.
Als je zoiets dan niet incalculeert ben je de weg als trainer compleet kwijt.
Verder staan Bossaerts en van Eijden beiden die Bergkamp op 173 meter te dekken, en die mogen blijven ploeteren.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door burp »

Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Nijmegen0413 schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Bottendaal schreef:
vr 23 nov 2018, 22:42
Pardon, je weet toch dat die gozer dat doet.... breng hem dan niet in! Wat een onkunde zeg!!!
:withstupid:
Wanneer je Romeny voor Labylle brengt wissel je een betrouwbare kilometervreter in voor een flegmatieke individualist.
Als je zoiets dan niet incalculeert ben je de weg als trainer compleet kwijt.
Verder staan Bossaerts en van Eijden beiden die Bergkamp op 173 meter te dekken, en die mogen blijven ploeteren.
En de keeper deed niets fout? Die had gewoon uit kunnen komen op die bal te vangen. Dan had hij zelfs een vrije trap gehad. En nee hij calculeert dat niet in want hij heeft aangegeven dat hij dat niet meer mag doen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door zuurpruim »

Spreekverbod gekregen,schijnt volledig over de rooie te zijn.De Gier is volkomen ongeschikt met jeugd te werken.Dat hebben we hier zelf mogen aanschouwen.Maar Remco wist het beter.Wat een afgang. :2up:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Gerd »

Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:44
OLE ROMENY heeft spreek verbod van NEC gekregen. Dat is het failliet van Oversier en De Gier. Totale paniek is toegeslagen. Incompetente mensen schieten in de macht (De Gier en Oversier) dat zegt genoeg. Je falen over de rug van een speler rechtvaardigen. Hoe diep kan je zinken. Snel oprotten.
Of de Gier weg moet of niet kun je over discussieren, maar alleen een Arnepper wil dat Jack oprot.
Zou ik ook zeggen als ik in paniek raak, en geen goede argumenten meer heb. Maar kom met feiten dat ik een "arnepper ben".

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Bottendaal »

burp schreef:
vr 23 nov 2018, 22:48
Wel nee.

Terecht weer gewisseld en de inleiding van de tegengoal.
Loopt al tijden naast z'n schoenen en denkt al een grote meneer te zijn.
Maar hoe haal je het dan in je hoofd om hem in te brengen??????
Er zijn 2 prima vervangers voor de positie waarop Overtoom geblesseerd uitviel, en Romeny is er daar niet één van. Dus zowel tactisch een blunder, (met z’n vastigheden...) als sociaal en technisch. Gewoon pure onkunde!
Had iedereen dit bespaard en Ole lekker op de bank gehouden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ole ter Haar Romeny

Bericht door Tiel »

Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:52
Tiel schreef:
vr 23 nov 2018, 22:47
Gerd schreef:
vr 23 nov 2018, 22:44
OLE ROMENY heeft spreek verbod van NEC gekregen. Dat is het failliet van Oversier en De Gier. Totale paniek is toegeslagen. Incompetente mensen schieten in de macht (De Gier en Oversier) dat zegt genoeg. Je falen over de rug van een speler rechtvaardigen. Hoe diep kan je zinken. Snel oprotten.
Of de Gier weg moet of niet kun je over discussieren, maar alleen een Arnepper wil dat Jack oprot.
Zou ik ook zeggen als ik in paniek raak, en geen goede argumenten meer heb. Maar kom met feiten dat ik een "arnepper ben".
Wat moet ik voor argumenten hebben? Van mij mag de Gier al weken vervangen worden maar oprotten NOOIT. Daar is hij teveel een icoon voor. Je gedraagt je als een nepper in ieder geval.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten