Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander »

Is er nu dan wel fors getraind nu Jacky er niet was?

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door RobertvdW »

Brabander schreef:
wo 14 nov 2018, 15:01
Is er nu dan wel fors getraind nu Jacky er niet was?
Er werd goed getraind o.l.v. Bogers (zeg ik als leek!)De Gier heb ik niet gezien (geen conclusies uittrekken). Oversier en de alg dir. stonden langs de lijn. Ben zo’n 20 min geweest

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

RobertvdW schreef:
wo 14 nov 2018, 15:26
Brabander schreef:
wo 14 nov 2018, 15:01
Is er nu dan wel fors getraind nu Jacky er niet was?
Er werd goed getraind o.l.v. Bogers (zeg ik als leek!)De Gier heb ik niet gezien (geen conclusies uittrekken). Oversier en de alg dir. stonden langs de lijn. Ben zo’n 20 min geweest
Verbaast mij niets,Bogers oogt als herboren,die man moet nooit meer als hoofdtrainer ergens gaan beginnen.
Als hij de training leidt is het in ieder geval niet alleen 'kom op jongens,ff scherp nou'.
Overigens vernam ik zojuist dat de reden dat Jack er niet was in de privé sfeer ligt.Dat moeten we uiteraard respecteren.
En dat er gisteren inderdaad die coopertest was met blijkbaar Achahbar en vriend Overtoom ver achteraan.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 14 nov 2018, 15:54
RobertvdW schreef:
wo 14 nov 2018, 15:26
Brabander schreef:
wo 14 nov 2018, 15:01
Is er nu dan wel fors getraind nu Jacky er niet was?
Er werd goed getraind o.l.v. Bogers (zeg ik als leek!)De Gier heb ik niet gezien (geen conclusies uittrekken). Oversier en de alg dir. stonden langs de lijn. Ben zo’n 20 min geweest
Verbaast mij niets,Bogers oogt als herboren,die man moet nooit meer als hoofdtrainer ergens gaan beginnen.
Als hij de training leidt is het in ieder geval niet alleen 'kom op jongens,ff scherp nou'.
Overigens vernam ik zojuist dat de reden dat Jack er niet was in de privé sfeer ligt.Dat moeten we uiteraard respecteren.
En dat er gisteren inderdaad die coopertest was met blijkbaar Achahbar en vriend Overtoom ver achteraan.
Die 2 moeten ook wel extra veel stappen zetten met hun korte beentjes.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

bbq

Re: Jack de Gier

Bericht door bbq »

Stel van de Goolberg maar weer aan als fysieke trainer naast Jack .Die zorgt wel voor een goede conditie!

Was hij geen conditie trainer in het europeese jaar?
:wink:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 14:16
Grasmatknuffelaar hoort bij het trollenleger.
Ook al ? Je kunt beter opnoemen wie er niet bijhorend volgens jou ..
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

bbq schreef:
wo 14 nov 2018, 16:20
Stel van de Goolberg maar weer aan als fysieke trainer naast Jack .Die zorgt wel voor een goede conditie!

Was hij geen conditie trainer in het europeese jaar?
:wink:
Dat was hem,was de naam kwijt.Maar ik krijg steeds meer het idee dat er helemaal niemand komt en eigenwijze Jack het allemaal zelf wil doen.Een beetje het Hyballa scenario,hopelijk voor Jack met een andere apotheose.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

flipsen schreef:
wo 14 nov 2018, 19:07
DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 14:16
Grasmatknuffelaar hoort bij het trollenleger.
Ook al ? Je kunt beter opnoemen wie er niet bijhorend volgens jou ..
Schattig dat je opkomt voor je vriend.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
wo 14 nov 2018, 19:45
bbq schreef:
wo 14 nov 2018, 16:20
Stel van de Goolberg maar weer aan als fysieke trainer naast Jack .Die zorgt wel voor een goede conditie!

Was hij geen conditie trainer in het europeese jaar?
:wink:
Dat was hem,was de naam kwijt.Maar ik krijg steeds meer het idee dat er helemaal niemand komt en eigenwijze Jack het allemaal zelf wil doen.Een beetje het Hyballa scenario,hopelijk voor Jack met een andere apotheose.
Jack heeft een goede veldtrainer/ conditietrainer naast zich nodig. Een Hyballa of een Lijnders.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 21:00
zuurpruim schreef:
wo 14 nov 2018, 19:45
bbq schreef:
wo 14 nov 2018, 16:20
Stel van de Goolberg maar weer aan als fysieke trainer naast Jack .Die zorgt wel voor een goede conditie!

Was hij geen conditie trainer in het europeese jaar?
:wink:
Dat was hem,was de naam kwijt.Maar ik krijg steeds meer het idee dat er helemaal niemand komt en eigenwijze Jack het allemaal zelf wil doen.Een beetje het Hyballa scenario,hopelijk voor Jack met een andere apotheose.
Jack heeft een goede veldtrainer/ conditietrainer naast zich nodig. Een Hyballa of een Lijnders.
Nee, tactisch gaat het verder prima. Not.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

burp schreef:
wo 14 nov 2018, 21:04
DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 21:00
zuurpruim schreef:
wo 14 nov 2018, 19:45
bbq schreef:
wo 14 nov 2018, 16:20
Stel van de Goolberg maar weer aan als fysieke trainer naast Jack .Die zorgt wel voor een goede conditie!

Was hij geen conditie trainer in het europeese jaar?
:wink:
Dat was hem,was de naam kwijt.Maar ik krijg steeds meer het idee dat er helemaal niemand komt en eigenwijze Jack het allemaal zelf wil doen.Een beetje het Hyballa scenario,hopelijk voor Jack met een andere apotheose.
Jack heeft een goede veldtrainer/ conditietrainer naast zich nodig. Een Hyballa of een Lijnders.
Nee, tactisch gaat het verder prima. Not.
Een veldtrainer heb je voor het inslijpen van de tactiek. Voor het vertalen van je visie naar de praktijk.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jomano »

zuurpruim schreef:
wo 14 nov 2018, 15:54
RobertvdW schreef:
wo 14 nov 2018, 15:26
Brabander schreef:
wo 14 nov 2018, 15:01
Is er nu dan wel fors getraind nu Jacky er niet was?
Er werd goed getraind o.l.v. Bogers (zeg ik als leek!)De Gier heb ik niet gezien (geen conclusies uittrekken). Oversier en de alg dir. stonden langs de lijn. Ben zo’n 20 min geweest
Verbaast mij niets,Bogers oogt als herboren,die man moet nooit meer als hoofdtrainer ergens gaan beginnen.
Als hij de training leidt is het in ieder geval niet alleen 'kom op jongens,ff scherp nou'.
Vandaag anders wel. :eek: Veel meer als 'goeie bal' en 'compact houden' heb ik hem niet horen roepen.
Ze speelden de hele training 6 (+K) tegen 6 (+K). Een ander 6 tal kreeg loopoefeningen en zo rouleerden ze steeds door.
Wat me opviel (en waar ik me aan ergerde) was dat er al een aantal een muts, handschoentjes of een das droegen.....het was verdomme 10 graden!
Hoe gaan de heren verkleed als het echt koud wordt??
Als er jongens van mijn team er zo bijlopen stuur ik ze weer naar binnen!
Ook traint er bijna niemand met scheenbeschermers, ook al zoiets raars.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Grasmatknuffelaar »

DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 20:59
flipsen schreef:
wo 14 nov 2018, 19:07
DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 14:16
Grasmatknuffelaar hoort bij het trollenleger.
Ook al ? Je kunt beter opnoemen wie er niet bijhorend volgens jou ..
Schattig dat je opkomt voor je vriend.
Ah, geen inhoudelijke response. Die heb ik het liefst. Zeg dan lekker niks. Ik denk dat ik met uitgebreidde en goed onderbouwde berichten/meningen kom. Wellicht soms lastig om ze geheel begrijpend te lezen, maar daar hebben er meer last van. :bye: En door :wink:

Ik blijf er in iedergeval bij dat Jack moet aanblijven.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Jomano schreef:
wo 14 nov 2018, 21:58
Ook traint er bijna niemand met scheenbeschermers, ook al zoiets raars.
Zegt voldoende.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 08:47
Jomano schreef:
wo 14 nov 2018, 21:58
Ook traint er bijna niemand met scheenbeschermers, ook al zoiets raars.
Zegt voldoende.
Weet je iig zeker dat er niet voluit getraind wordt inderdaad.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Special Guest »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 14 nov 2018, 12:33
Misschien is het tijd om te accepteren dat dit het is.... We zijn het nieuwe RKC. Het ligt niet aan de Gier. Het zit hem in samen spel en elkaar blindelings kunnen vinden. Die klik is er simpelweg niet bij deze spelers. Er is ook geen klik met de trainer en ook niet met de achterban. Dat komt juist allemaal door het continue wisselen van trainers en spelers.

Jullie riepen om de Gier, nou ik heb nieuws, hij is hier. En nu door de zure appel heen. Niet vervangen. Vooralsnog is elke vervanging minder uitgepakt dan zijn voorganger met enkele toevalstreffers in de laatste 8 jaar. De gifbeker zal helemaal leeg moeten. Opnieuw beginnen met eigen jeugd. Weg met al die te dikke, niet fitte gasten die eigenlijk niet meer willen. Ze zijn B/C-keus bij de grotere teams en dat is met een reden. Dat geld voor Joey, dat geld voor Rens en dat geld sowieso ook voor Darri.

Hou nou eens op met dat doelloze geroep. Er is geen geld voor betere spelers/trainers. Elke keer dat je wisselt kost het ook weer geld en blijft er weer minder over. Mario Been gaat dit ook niet oplossen.

Succes Jack :sjaal:
Het samenspel en elkaar blindelings kunnen vinden is nu juist net wèl iets waar de Gier iets aan zou moeten kunnen doen. Dus dat ligt voor een deel zeker wel aan hem. En hij is er ook nog eens verantwoordelijk voor.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Special Guest schreef:
do 15 nov 2018, 09:15
Grasmatknuffelaar schreef:
wo 14 nov 2018, 12:33
Misschien is het tijd om te accepteren dat dit het is.... We zijn het nieuwe RKC. Het ligt niet aan de Gier. Het zit hem in samen spel en elkaar blindelings kunnen vinden. Die klik is er simpelweg niet bij deze spelers. Er is ook geen klik met de trainer en ook niet met de achterban. Dat komt juist allemaal door het continue wisselen van trainers en spelers.

Jullie riepen om de Gier, nou ik heb nieuws, hij is hier. En nu door de zure appel heen. Niet vervangen. Vooralsnog is elke vervanging minder uitgepakt dan zijn voorganger met enkele toevalstreffers in de laatste 8 jaar. De gifbeker zal helemaal leeg moeten. Opnieuw beginnen met eigen jeugd. Weg met al die te dikke, niet fitte gasten die eigenlijk niet meer willen. Ze zijn B/C-keus bij de grotere teams en dat is met een reden. Dat geld voor Joey, dat geld voor Rens en dat geld sowieso ook voor Darri.

Hou nou eens op met dat doelloze geroep. Er is geen geld voor betere spelers/trainers. Elke keer dat je wisselt kost het ook weer geld en blijft er weer minder over. Mario Been gaat dit ook niet oplossen.

Succes Jack :sjaal:
Het samenspel en elkaar blindelings kunnen vinden is nu juist net wèl iets waar de Gier iets aan zou moeten kunnen doen. Dus dat ligt voor een deel zeker wel aan hem. En hij is er ook nog eens verantwoordelijk voor.
Grotendeels mee eens. Echter is de Gier en een groot deel van de basis pas enkele maanden bij ons te bewonderen. Dit vergt tijd. Die tijd moeten we ze geven.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

bertje schreef:
do 15 nov 2018, 08:54
De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 08:47
Jomano schreef:
wo 14 nov 2018, 21:58
Ook traint er bijna niemand met scheenbeschermers, ook al zoiets raars.
Zegt voldoende.
Weet je iig zeker dat er niet voluit getraind wordt inderdaad.
Een slappe-zakken-bende is het. Het boeit ze allemaal geen flikker.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Grasmatknuffelaar schreef:
do 15 nov 2018, 09:26
Grotendeels mee eens. Echter is de Gier en een groot deel van de basis pas enkele maanden bij ons te bewonderen. Dit vergt tijd. Die tijd moeten we ze geven.
6 wedstrijden gun ik een nieuwe trainer en een nieuwe selectie. Daarna tellen prestaties. NEC onder De Gier speelt slechter en slechter, ook na de eerste 6 wedstrijden. We mogen ons dus gaan afvragen of het huwelijk tussen NEc en De Gier voortgezet moet worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

het zal aan de spelers liggen of De Gier het gaat redden of niet.Gaan ze zondag voor hem door het vuur of laten ze hem vallen als een baksteen?In dat kader is het wellicht toch slim Achahbar op te stellen.Als die samen met Darri moet banken wordt het allemaal minder gezellig ben ik bang.
Ik ben ervan overtuigd dat bij een nieuwe oorwassing het einde oefening is voor Jack.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
do 15 nov 2018, 09:27
bertje schreef:
do 15 nov 2018, 08:54
De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 08:47
Jomano schreef:
wo 14 nov 2018, 21:58
Ook traint er bijna niemand met scheenbeschermers, ook al zoiets raars.
Zegt voldoende.
Weet je iig zeker dat er niet voluit getraind wordt inderdaad.
Een slappe-zakken-bende is het. Het boeit ze allemaal geen flikker.
In dat kader vind ik het dan echt niet te begrijpen waarom er afgelopen zat/zon/maa niet is getraind?Zijn ze wezen paintballen?Je moet,juist in deze tijden, toch vol aan de bak?Ik kan daar met de pet niet bij.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

Grasmatknuffelaar schreef:
do 15 nov 2018, 07:12
DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 20:59
flipsen schreef:
wo 14 nov 2018, 19:07
DJTEEF! schreef:
wo 14 nov 2018, 14:16
Grasmatknuffelaar hoort bij het trollenleger.
Ook al ? Je kunt beter opnoemen wie er niet bijhorend volgens jou ..
Schattig dat je opkomt voor je vriend.
Ah, geen inhoudelijke response. Die heb ik het liefst. Zeg dan lekker niks. Ik denk dat ik met uitgebreidde en goed onderbouwde berichten/meningen kom. Wellicht soms lastig om ze geheel begrijpend te lezen, maar daar hebben er meer last van. :bye: En door :wink:

Ik blijf er in iedergeval bij dat Jack moet aanblijven.
:biggrin:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:
do 15 nov 2018, 12:03
DJTEEF! schreef:
do 15 nov 2018, 09:27
bertje schreef:
do 15 nov 2018, 08:54
De Kletskop schreef:
do 15 nov 2018, 08:47
Jomano schreef:
wo 14 nov 2018, 21:58
Ook traint er bijna niemand met scheenbeschermers, ook al zoiets raars.
Zegt voldoende.
Weet je iig zeker dat er niet voluit getraind wordt inderdaad.
Een slappe-zakken-bende is het. Het boeit ze allemaal geen flikker.
In dat kader vind ik het dan echt niet te begrijpen waarom er afgelopen zat/zon/maa niet is getraind?Zijn ze wezen paintballen?Je moet,juist in deze tijden, toch vol aan de bak?Ik kan daar met de pet niet bij.
En ALS ze al trainen, waar trainen ze dan in godsnaam op. Niet op strakke passes geven naar elkaar in ieder geval, ook niet op knokken voor en jagen op de bal, zeker ook niet op inzet. Een grote lamme zakken zooi.
Kun je daar Jack voor ter verantwoording roepen, ja in zekere zin wel. Maar al zet je er een andere trainer neer, als de spelers niet willen heb je een probleem dat niet zo maar op te lossen is.
Dus wat ik al eerder schreef, rustig blijven, winterstop afwachten en dan beslissingen nemen. En dan is het nog steeds niet te laat en kan er nog van alles gebeuren.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

Fred Rutten ernaast zetten als mentor lijkt mij de ideale oplossing. Hopen dat Jack het op die manier aan de praat krijgt en hij in ieder geval nog en nog een tijd kan blijven zitten. Als je nu weer een trainer ontslaat hou je je reputatie als trainerskerkhof in stand en zullen ervaren trainers van eredivisieniveau hun carriere niet op het spel willen zetten om bij NEC te komen werken.

Gerrie001
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 21 sep 2018, 20:58
Locatie: Groesbeek
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerrie001 »

+ Hij komt hier uit de buurt dus hij zal toch wel enige binding met de club hebben?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark Ariaans, Tyson en 25 gasten