Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door harold »

Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
Nog heel even en we staan in het rechter rijtje.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 385
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door NecvakkieK »

Tiel schreef:
vr 12 okt 2018, 23:04
harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
Nog heel even en we staan in het rechter rijtje.
Waar je gezien het spel tegen die tijd volledig terecht staat :tong:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

necnmgn schreef:
vr 12 okt 2018, 22:10
Jack heeft vandaag bij mij ook geen beste beurt gemaakt. Okita op links was al waanzin. Daardoor sta je met een open rechterkant waar Joppen weinig mee kan. Met Dijkstra en sturing heb je 2 dezelfde types op het middenveld. En als de wissel van Overtoom niet noodgedwongen was, was dat werkelijk waanzin. Iedereen zag dat v. Eijden op z'n laatste benen liep. Bovendien was Overtoom in mijn ogen de minst slechte vandaag. Dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat je beste Verdediger tot nu toe op de bank zat.
Volledig meejeens.
Overtoom was je beste man, die er voor zorgde dat je er wel eens voetballend uitkwam.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
Gemaakt? Dat is nog te veel eer.
Van het begin af aan zat er al weinig lijn in en was de basisopstelling uit balans waardoor je in de omschakeling kwetsbaar bent. We wonnen nog door individuele aanvallende kwaliteiten, maar dat is nu ook opgedroogd. Nu wordt pijnlijk duidelijk dat De Gier er gewoon niks van bakt en ook niet leert van eerdere wedstrijden maar aan het volharden is in iets wat niet werkt. Die gaat zo de kerst niet halen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:
vr 12 okt 2018, 23:30
harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
Gemaakt? Dat is nog te veel eer.
Van het begin af aan zat er al weinig lijn in en was de basisopstelling uit balans waardoor je in de omschakeling kwetsbaar bent. We wonnen nog door individuele aanvallende kwaliteiten, maar dat is nu ook opgedroogd. Nu wordt pijnlijk duidelijk dat De Gier er gewoon niks van bakt en ook niet leert van eerdere wedstrijden maar aan het volharden is in iets wat niet werkt. Die gaat zo de kerst niet halen.
Volharden in wat?
Hij heeft vandaag een heel ander plan neer gezet?

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3709
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Justian »

harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
:withstupid:

wissels die niet verklaarbaar zijn, de beste man op het veld Overtoom voor Sabak?

kvida die gewoon bewijst dat hij in de basis hoort

En een opstelling die voor een thuis wedstrijd niet kan, gewoon voorin druk zetten en niet dat tikkie breed en geen enkele fatsoenlijke bal vooruit durfen spelen
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten. Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
Misschien dat hij het daarom eens probeerde met Sturing vandaag?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
vr 12 okt 2018, 23:04
harold schreef:
vr 12 okt 2018, 23:02
Nou ja, ik zit niet te turfen en zit niet continu op te letten.
Feit is dat De Gier er een stuurloos team zondere enige lijn van heeft gemaakt. Heel zorgwekkend.
Nog heel even en we staan in het rechter rijtje.
Ik heb liever dat het nu kut met peren is dan op het eind ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Mijn vertrouwen in de Gier is op. Sturing met Dijkstra op het middenveld betekent geen voetbal en Joppen achter Achahbar betekent dat Eindhoven de rechterkant van NEC kon negeren omdat daar nooit gevaar vandaan kon komen. Het terugschakelen van 433 naar 424 in de rust illustreert bovendien dat de Gier geen idee heeft wat hij aan het doen is. Als je vindt dat je je systeem moet omgooien (dat is nogal wat), schakel je niet na 45 minuten terug omdat je uit het niets een goal tegen krijgt.

Het is treurig, maar Bogers is de beste trainer die we de afgelopen 2 jaar gehad hebben.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
za 13 okt 2018, 00:14
Mijn vertrouwen in de Gier is op. Sturing met Dijkstra op het middenveld betekent geen voetbal en Joppen achter Achahbar betekent dat Eindhoven de rechterkant van NEC kon negeren omdat daar nooit gevaar vandaan kon komen. Het terugschakelen van 433 naar 424 in de rust illustreert bovendien dat de Gier geen idee heeft wat hij aan het doen is. Als je vindt dat je je systeem moet omgooien (dat is nogal wat), schakel je niet na 45 minuten terug omdat je uit het niets een goal tegen krijgt.

Het is treurig, maar Bogers is de beste trainer die we de afgelopen 2 jaar gehad hebben.
:withstupid:
Al was de beste trainer natuutlijk De Groot. De man die een dramatische serie omboog en degradatie nog bijna voorkwam.
Maar het is treurig om te zien, maar volgens mij heeft Jack gewoon echt geen enkel idee.
Gister werd er achterin zo veel rond getikt onder druk... dat moest een keer fout gaan. Waarom niet wat directer voetballen, de mensen die kunne scoren zo snel mogelijk de bal geven. En voorin eens wat meer beweging en afwisseling.
Sabak had regelmatig de bal, maar kon er niets mee doen omdat iedereen stond af te wachten. Geen conditie meer om aan het eind nog wat er van te maken.
Hadden we maar een type v. Bommel. Iemand die de jongens fit maakt en snapt dat je beste voetballers en scorende mensen de bal moeten hebben. Niet je stoppers en waterdragers!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:39
Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.
Zou hij hier mee lezen dan?
Tegen Cambuur begon het toch aardig, en speelden we met een middenveld Dijkstra, vd Berg en Overtoom.
Ik denk dat hij zelf vond dat we te onstabiel waren en zekerheid wilde bouwen. Hoe heeft hij kennelijk geen idee van.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
vr 12 okt 2018, 23:28
necnmgn schreef:
vr 12 okt 2018, 22:10
Jack heeft vandaag bij mij ook geen beste beurt gemaakt. Okita op links was al waanzin. Daardoor sta je met een open rechterkant waar Joppen weinig mee kan. Met Dijkstra en sturing heb je 2 dezelfde types op het middenveld. En als de wissel van Overtoom niet noodgedwongen was, was dat werkelijk waanzin. Iedereen zag dat v. Eijden op z'n laatste benen liep. Bovendien was Overtoom in mijn ogen de minst slechte vandaag. Dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat je beste Verdediger tot nu toe op de bank zat.
Volledig meejeens.
Overtoom was je beste man, die er voor zorgde dat je er wel eens voetballend uitkwam.
In de eerste helft was hij goed. In de tweede helft was hij onzichtbaar. Waarom? Omdat in de eerste helft Sturing in zijn rug stond en hij aan aanvallen kon denken. Dat verdween met het verdwijnen van Sturing.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:39
Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.
Als je speelt zoals Dijkstra de eerste helft en Sturing de hele wedstrijd ben je als coach volkomen machteloos.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:39
Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.
Er bestaat een verschil tussen ‘meer defensieve zekerheid inbouwen’ en een opstelling neerzetten waar niet mee te voetballen valt.

En leuk aantrekkelijk voetbal? De wedstrijden tegen Dordrecht, Helmond, Go Ahead en Almere gemist? Tegen de eerste 3 verdienden we een nederlaag en tegen Almere schoten we in de hele wedstrijd 2 keer op goal, het eerste schot op doel was in de 70e minuut.

Zico
Berichten: 1014
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Zico »

Jack heeft natuurlijk ook gezien dat het middenveld iedere week werd overlopen, en dat we zelfs tegen de allerslechtste KKD ploegen legio kansen weggaven. Dat hij iets wilde aanpassen is zeer begrijpelijk. Alleen die oplossing die hij heeft verzonnen was te geforceerd en te rigoreus. We hebben maar een echte nummer 10, stel die op zou ik zeggen. Overigens neem ik Oversier best kwalijk dat hij wel vrij overbodige spelers als Bossaerts en Darri haalt en niet een goede nummer 10 (als ze blijkbaar geen vertrouwen in Sabak hebben). Maar goed, bij het NEC van anno nu, kan het ook zo maar zijn dat onze investeerders liever wilde speculeren op deze eerder genoemde 'buitenkansjes''.

Ik vind het in ieder geval zeer onhandig dat ze van bovenaf de druk weer hebben opgevoerd, dat het noodzakelijk is dat we promoveren en financiële doemscenario's. Dat kan wel zo zijn, maar hou dat lekker binnenskamers en houd de druk weg. Wat schieten we er mee op om dat in media te gaan roepen? Ik vond het zeer onverantwoordelijk uitgespraken allemaal. Ik zie de club, spelers en trainer en supporters alweer in de stress schieten. Het gefluit en chagarijn gaat alweer beginnen, en dan weet je dat het allemaal dubbel zo lastig gaat worden.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Zico schreef:
za 13 okt 2018, 10:24
Jack heeft natuurlijk ook gezien dat het middenveld iedere week werd overlopen, en dat we zelfs tegen de allerslechtste KKD ploegen legio kansen weggaven. Dat hij iets wilde aanpassen is zeer begrijpelijk. Alleen die oplossing die hij heeft verzonnen was te geforceerd en te rigoreus. We hebben maar een echte nummer 10, stel die op zou ik zeggen. Overigens neem ik Oversier best kwalijk dat hij wel vrij overbodige spelers als Bossaerts en Darri haalt en niet een goede nummer 10 (als ze blijkbaar geen vertrouwen in Sabak hebben). Maar goed, bij het NEC van anno nu, kan het ook zo maar zijn dat onze investeerders liever wilde speculeren op deze eerder genoemde 'buitenkansjes''.

Ik vind het in ieder geval zeer onhandig dat ze van bovenaf de druk weer hebben opgevoerd, dat het noodzakelijk is dat we promoveren en financiële doemscenario's. Dat kan wel zo zijn, maar hou dat lekker binnenskamers en houd de druk weg. Wat schieten we er mee op om dat in media te gaan roepen? Ik vond het zeer onverantwoordelijk uitgespraken allemaal. Ik zie de club, spelers en trainer en supporters alweer in de stress schieten. Het gefluit en chagarijn gaat alweer beginnen, en dan weet je dat het allemaal dubbel zo lastig gaat worden.
:withstupid: De Gier lukt het tot op heden niet om er een goed lopend team van te maken. Dat zal ongetwijfeld verschillende oorzaken hebben die noodzakelijkerwijs opgelost moeten worden. Er zijn in KKD teams die op papier veel mindere spelers hebben, maar wel een geolied, fit, mentaal fris en gemotiveerd geheel zijn. Je hoeft dus geen topspelers te hebben om een goed spelend team te hebben.
Verder voorzie ik, net als Zico, alweer dezelfde ontwikkeling als voorgaande jaren. Blijkbaar nog niks van geleerd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Zico schreef:
za 13 okt 2018, 10:24
Jack heeft natuurlijk ook gezien dat het middenveld iedere week werd overlopen, en dat we zelfs tegen de allerslechtste KKD ploegen legio kansen weggaven. Dat hij iets wilde aanpassen is zeer begrijpelijk. Alleen die oplossing die hij heeft verzonnen was te geforceerd en te rigoreus. We hebben maar een echte nummer 10, stel die op zou ik zeggen. Overigens neem ik Oversier best kwalijk dat hij wel vrij overbodige spelers als Bossaerts en Darri haalt en niet een goede nummer 10 (als ze blijkbaar geen vertrouwen in Sabak hebben). Maar goed, bij het NEC van anno nu, kan het ook zo maar zijn dat onze investeerders liever wilde speculeren op deze eerder genoemde 'buitenkansjes''.

Ik vind het in ieder geval zeer onhandig dat ze van bovenaf de druk weer hebben opgevoerd, dat het noodzakelijk is dat we promoveren en financiële doemscenario's. Dat kan wel zo zijn, maar hou dat lekker binnenskamers en houd de druk weg. Wat schieten we er mee op om dat in media te gaan roepen? Ik vond het zeer onverantwoordelijk uitgespraken allemaal. Ik zie de club, spelers en trainer en supporters alweer in de stress schieten. Het gefluit en chagarijn gaat alweer beginnen, en dan weet je dat het allemaal dubbel zo lastig gaat worden.
Oversier kan hier niks aan doen, die heeft deze jongens niet gehaald.
Het grote probleem is dat we heel veel spelers hebben gehaald die helemaal niet fit zijn of niet/nauwelijks gespeeld hebben.

Rens; loopt op zijn laatste benen.
Bossaerts; laatste 3 seizoenen iets meer dan 10 wedstrijden gespeeld.
Darri; uit de selectie gezet,niet getraind.
Okita; transfer perikelen,niet getraind
Mike; al maanden geen club.
Sanniez; 13 potjes bij Jong Ajax
Sabak; 0 wedstrijden ,allen bij Jong Genk gespeeld.

Dat is gewoon veel en veel teveel.De Fysio maakt overuren op het trainingsveld en dan zijn we nog maar net begonnen.
En dan gaan we waarschijnlijk ook nog die Hadzikic halen,ook maanden geen club en niet afgetraind,weer een risico.Ook al is het laatste een noodgreep i.v.m de blessure van Alblas.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jack de Gier

Bericht door Juul »

Zico schreef:
za 13 okt 2018, 10:24
...Overigens neem ik Oversier best kwalijk dat hij wel vrij overbodige spelers als Bossaerts en Darri haalt en niet een goede nummer 10 (als ze blijkbaar geen vertrouwen in Sabak hebben).
Bosschaers snap ik alleen als hij beter is dan de vier centrale verdedigers die je al had, maar dat is niet het geval. Voor de linkerkant had je een linksbenige aanvaller moeten halen met een actie en een voorzet. Nu komt er geen fatsoenlijke voorzet vanaf links, Braken krijgt zelden een bal en is te makkelijk te verdedigen.
Sabak is twee keer ingevallen en op basis daarvan kan ik niet zeggen of hij een aanwinst is maar wel dat hij het type speler is dat ontbreekt op het middenveld. Een spelverdeler zou ik vanaf de aftrap laten spelen en niet inbrengen als breekijzer zoals gisteren. Gisteren had je Mike tresor moeten brengen.
Vanaf nu zou ik zoveel mogelijk spelers opstellen die aan de bal sterk zijn. Bijvoorbeeld een middenveld met Lartey Sanniez, Sabak, Overtoom. Een aanval met Okita, Achabar en Romeny. Individuele klasse zou op dit niveau het verschil moeten maken, niet werklust.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:39
Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.
Hadden we de oren maar niet laten hangen naar de blaaskaken die Bogers weg wilden................................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
za 13 okt 2018, 11:12
De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:39
Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.
Hadden we de oren maar niet laten hangen naar de blaaskaken die Bogers weg wilden................................
Bogers wilde hoofdtrainer blijven. De spelers begrepen de trainerswissel niet. We stonden bij de winterstop maar 1 punt achter op Sittard. Waarom o waarom luisterde NEC naar de #bogersout-mensen? Laat het een wijze les zijn: supporters zijn lieve mensen, maar naar ze luisteren leidt tot Witch Doctor als opkomsttune, het balkenshirt en degradatie.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Ravanelli de 2e »

Zoals ik al eerder schreef.
Tactisch beperkt en daardoor niet in staat een wedstrijd te laten kantelen. Track record als trainer ?
1 goed seizoen bij Almere ? Zie hoe ze in het after jack de gier tijdperk ervoor staan !
Gehaald om de achterban te pleasen of daadwerkelijk om zijn capaciteiten ?
Mij blijft het beeld op mijn netvlies staan van Jack als trainer en het moment dat het niet loopt......
Er is geen enkele balans in het elftal en het elftal lijkt verre van fit, toch een taak vd trainer lijkt me.
Op papier een selectie die mee moet doen om de prijzen maar wel met een passende tactiek en fitheid.

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door FransWorst »

En de juiste trainer :biggrin:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
za 13 okt 2018, 11:12
De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:39
Nee Jack heeft zijn oren laten hangen naar blaaskaken die riepen om meer defensieve zekerheid, en het moeten spelen met 2 controleurs, ook al zijn die controleurs van een zeer bedroevend niveau.
We speelden leuk vermakelijk voetbal en hadden wekelijks een prima aantal kansen om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
Verdedigend klopte het niet er daar had aan gewerkt moeten worden, je middenveld overhoop halen is het laatste wat een trainer moet doen.
Hadden we de oren maar niet laten hangen naar de blaaskaken die Bogers weg wilden................................
Maar wat vindt jij eigenlijk van de trainer De Gier?
En wat verwacht jij van dit seizoen?
Wat vindt jij van het aantrekken van voor NEC begrippen hele dure spelers?
Ben altijd erg benieuwd naar je mening VOORAF en niet alleen maar reacties over vroeger en wat mensen allemaal verkeerd hebben gezien.
Ik mis steeds een mening,hoor ook zelden een analyse/voorspelling voor een wedstrijd,het is allemaal achteraf.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten