Helmond Sport - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Tiel »

CazNEC schreef:
do 20 sep 2018, 21:09
jsentani schreef:
do 20 sep 2018, 20:09
Dringend verzoek mbt vuurwerk
Het afsteken van vuurwerk door supporters is binnen elk stadion en directe omgeving daarvan verboden. Het is uiterst gevaarlijk (voor de medesupporter) en zeer schadelijk voor de gezondheid. Met het afsteken van vuurwerk schaadt u tevens de club.
Naar aanleiding van vorig seizoen heeft de club een voorwaardelijk sanctie van €5000,-ontvangen van de KNVB voor het afsteken en gooien van vuurwerk op het speelveld. Daarnaast zijn wij nog in afwachting van de eventuele gevolgen van de (vuurwerk) incidenten bij Roda JC.
Bij een volgend incident waarbij vuurwerk betrokken is, of een andere wanordelijkheid, kan deze boete dus omgezet worden in onvoorwaardelijk en zal de club de geldboete daadwerkelijk moeten betalen. Deze boete zal, indien mogelijk, verhaald worden op de betrokkenen. Wij verzoeken u dan ook met klem om geen vuurwerk af te steken/ te gooien!
Dit staat er al bij elke uit-wedstrijd sinds MVV volgens mij; hier lijken sommigen geen boodschap aan te hebben. Ik vind overigens wel dat ze het gebruik van die vuurwerkfakkels door de vingers moeten zien.
Dus iets door de vingers zien wat niet mag en dan de boetes maar gaan slikken?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door jsentani »

CazNEC schreef:
do 20 sep 2018, 21:09
jsentani schreef:
do 20 sep 2018, 20:09
Dringend verzoek mbt vuurwerk
Het afsteken van vuurwerk door supporters is binnen elk stadion en directe omgeving daarvan verboden. Het is uiterst gevaarlijk (voor de medesupporter) en zeer schadelijk voor de gezondheid. Met het afsteken van vuurwerk schaadt u tevens de club.
Naar aanleiding van vorig seizoen heeft de club een voorwaardelijk sanctie van €5000,-ontvangen van de KNVB voor het afsteken en gooien van vuurwerk op het speelveld. Daarnaast zijn wij nog in afwachting van de eventuele gevolgen van de (vuurwerk) incidenten bij Roda JC.
Bij een volgend incident waarbij vuurwerk betrokken is, of een andere wanordelijkheid, kan deze boete dus omgezet worden in onvoorwaardelijk en zal de club de geldboete daadwerkelijk moeten betalen. Deze boete zal, indien mogelijk, verhaald worden op de betrokkenen. Wij verzoeken u dan ook met klem om geen vuurwerk af te steken/ te gooien!
Dit staat er al bij elke uit-wedstrijd sinds MVV volgens mij; hier lijken sommigen geen boodschap aan te hebben. Ik vind overigens wel dat ze het gebruik van die vuurwerkfakkels door de vingers moeten zien.
Knap dat ze Roda al wisten na de wedstrijd van MVV.....
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door BertNEC »

Must win game
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door n23 »

Wessel schreef:
do 20 sep 2018, 19:52
Ja, het is nog afwachten of Darri en Rens de komende tijd een acceptabel niveau gaan halen. Wat dat betreft ben ik wat Rens betreft wat positiever gestemd maar je weet maar nooit. Daarom snap ik Oversier ook niet die maar contracten van 2, 3 jaar uitdeelt. Waarom geen korter contract met de optie te verlengen. Als gaat blijken dat betreffende spelers het niet gaan halen zit je, zoals het nu is, voor langere tijd aan ze vast. Met name in het geval we dit seizoen promoveren kan dat volgend jaar heel vervelend uitpakken.
Waarom geen korter contract met een optie? Omdat spelers dat minder graag willen, dus je zult dan ofwel mindere spelers kunnen halen, ofwel tijdens het kortere contract meer moeten gaan betalen etc. Als spelers gratis de deur uitlopen met een aflopend contract is het ook nooit goed hier. Ik vind het juist positief dat wat langere contracten worden uitgedeeld, hoef je ook niet elke zomer een compleet nieuwe selectie op te stellen zoals de laatste jaren.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door GIJS »

Schreeuwert uut L schreef:
do 20 sep 2018, 20:46
GIJS schreef:
do 20 sep 2018, 19:00
Schreeuwert uut L schreef:
do 20 sep 2018, 18:11
zuurpruim schreef:
do 20 sep 2018, 16:13
bertje schreef:
do 20 sep 2018, 14:10
zuurpruim schreef:
do 20 sep 2018, 12:48
Afgaande op de training wordt het wederom Darri links en Okita,die wel weer heel snel fit is, op rechts.van Eijden is geblesseerd en doet zeer waarschijnlijk niet mee. het zal Bossaerts / Kvida worden in het centrum.
Ik vind Darri zo langzamerhand wel een onbegrijpelijke keuze.
Is hij op de training net zo slecht als in de wedstrijden dan?
Ach, af en toe heeft hij best een leuke actie.Maar een paar dagen geleden wordt er getraind op voorzetten, tsja,als ik dan eerlijk ben dan schieten op dat moment de tranen in mijn ogen, zo slecht. Laten we hopen dat hij snel los gaat komen maar ik heb grote twijfels over deze jongen.
Overigens was het centrum vandaag Kvida-Bossaerts dus ga er maar vanuit dat die er morgen ook staan.Die Kvida speelt met steeds meer zelfvertrouwen, die maakt best indruk,hopen dat hij die lijn morgen doorzet.
Thanks voor je verslag. :tu:
Vrees dat het niet veel gaat worden met Darri, als ik dat zo hoor.
Ook erg benieuwd naar het centrum Bossaerts-Kvida. Al realiseer ik me nu dat ik er niet veel van ga zien, zit in de morgen om 20.00u in de Lindenberg bij een stand-up comedy night.
Dus morgen ook graag een verslag van de wedstrijd aub? :biggrin:
Wat moet je nu met zo'n naam bij een stand-up comedy night? Komen die mensen er wel boven uit? :biggrin:
Ik hoop mijn knetter harde bulder lach te moeten gebruiken... :jestera: :jestera:
:tu: Ik hoop dat je een kei gezellige avond hebt.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door vak Oost »

BertNEC schreef:
vr 21 sep 2018, 06:42
Must win game
As het deur gaat, het waait een bietje veul
Alles komt goed !!

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Brabander »

Tuurlijk gaat het gewoon door. Ik ben erg benieuwd naar vanavond.
Hoe gaat onze nieuwe man het doen als hij er voor Darri in komt?
Het koppel Kvida en Bosschaerts zou wel eens heel sterke kaarten kunnen hebben als ze een goede samenwerking laten zien.
En natuurlijk de terugkeer van Okita, wat ben ik blij dat de schade mee valt!

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Schreeuwert uut L »

GIJS schreef:
vr 21 sep 2018, 08:23
Schreeuwert uut L schreef:
do 20 sep 2018, 20:46
GIJS schreef:
do 20 sep 2018, 19:00
Schreeuwert uut L schreef:
do 20 sep 2018, 18:11
zuurpruim schreef:
do 20 sep 2018, 16:13
bertje schreef:
do 20 sep 2018, 14:10


Is hij op de training net zo slecht als in de wedstrijden dan?
Ach, af en toe heeft hij best een leuke actie.Maar een paar dagen geleden wordt er getraind op voorzetten, tsja,als ik dan eerlijk ben dan schieten op dat moment de tranen in mijn ogen, zo slecht. Laten we hopen dat hij snel los gaat komen maar ik heb grote twijfels over deze jongen.
Overigens was het centrum vandaag Kvida-Bossaerts dus ga er maar vanuit dat die er morgen ook staan.Die Kvida speelt met steeds meer zelfvertrouwen, die maakt best indruk,hopen dat hij die lijn morgen doorzet.
Thanks voor je verslag. :tu:
Vrees dat het niet veel gaat worden met Darri, als ik dat zo hoor.
Ook erg benieuwd naar het centrum Bossaerts-Kvida. Al realiseer ik me nu dat ik er niet veel van ga zien, zit in de morgen om 20.00u in de Lindenberg bij een stand-up comedy night.
Dus morgen ook graag een verslag van de wedstrijd aub? :biggrin:
Wat moet je nu met zo'n naam bij een stand-up comedy night? Komen die mensen er wel boven uit? :biggrin:
Ik hoop mijn knetter harde bulder lach te moeten gebruiken... :jestera: :jestera:
:tu: Ik hoop dat je een kei gezellige avond hebt.
Dat komt vast goed. Ik hoop vooral dat NEC gewonnen heeft als ik uit de voorstelling kom.
:bier:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Polleke »

Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door DR »

BertNEC schreef:
vr 21 sep 2018, 06:42
Must win game
Gelukkig hebben we alle uitwedstrijden vooralsnog gewonnen. Appeltje Eitje dus.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door DR »

Polleke schreef:
vr 21 sep 2018, 08:55
Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?
Vanwege?

Johnvdb
Berichten: 438
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Johnvdb »

DR schreef:
vr 21 sep 2018, 09:33
Polleke schreef:
vr 21 sep 2018, 08:55
Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?
Vanwege?
Ben je nou werkelijk zo dom :2up:

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door hupie »

Zolang Jack vast houd aan een 4-2-4 systeem zal elke wedstrijd moeilijk blijken. Ook tegen een Helmond is een kleine overwinning het maximale. Een 4-2-4 opstelling dateert uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Elke goede trainer van een tegenstander weet hoe je hiertegen dient te spelen. Het middenveld gaat overlopen worden, de verdediging staat meer onder druk en gaat fouten maken. En het regent tegendoelpunten zoals nu bij NEC ook het geval is. Het ziet er allemaal spectaculair uit hoor en NEC gaat vast nog wel wedstrijden winnen vanwege het surplus aan klasse, maar tegen sterke en/of geslepen tegenstanders zullen ze ten onder gaan. Helaas zal er een van het drietal Darri, Braken of Achabar moeten wijken om de favorietenrol die NEC heeft gestand te doen en resultaat te boeken. Wanneer gaat Jack dit inzien?

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Napoleon »

Johnvdb schreef:
vr 21 sep 2018, 09:42
DR schreef:
vr 21 sep 2018, 09:33
Polleke schreef:
vr 21 sep 2018, 08:55
Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?
Vanwege?
Ben je nou werkelijk zo dom :2up:
Simpel mannetje ben jij zeg...
Come on Wilfried Bony!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door DR »

Johnvdb schreef:
vr 21 sep 2018, 09:42
DR schreef:
vr 21 sep 2018, 09:33
Polleke schreef:
vr 21 sep 2018, 08:55
Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?
Vanwege?
Ben je nou werkelijk zo dom :2up:
Vanwege Oss? Ik heb zelf een dochtertje van 4 die met zo'n stint rondgereden wordt door Kion hier. En dat is inderdaad verschrikkelijk. In Oss zal het zeker gebeuren maar op de andere velden? Ik weet niet wat de ongeschreven regels zijn hiervoor, maar er is elke week wel een drama in het verkeer.

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Schreeuwert uut L »

Johnvdb schreef:
vr 21 sep 2018, 09:42
DR schreef:
vr 21 sep 2018, 09:33
Polleke schreef:
vr 21 sep 2018, 08:55
Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?
Vanwege?
Ben je nou werkelijk zo dom :2up:
🤦‍♂️
:bier:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door zuurpruim »

hupie schreef:
vr 21 sep 2018, 09:47
Zolang Jack vast houd aan een 4-2-4 systeem zal elke wedstrijd moeilijk blijken. Ook tegen een Helmond is een kleine overwinning het maximale. Een 4-2-4 opstelling dateert uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Elke goede trainer van een tegenstander weet hoe je hiertegen dient te spelen. Het middenveld gaat overlopen worden, de verdediging staat meer onder druk en gaat fouten maken. En het regent tegendoelpunten zoals nu bij NEC ook het geval is. Het ziet er allemaal spectaculair uit hoor en NEC gaat vast nog wel wedstrijden winnen vanwege het surplus aan klasse, maar tegen sterke en/of geslepen tegenstanders zullen ze ten onder gaan. Helaas zal er een van het drietal Darri, Braken of Achabar moeten wijken om de favorietenrol die NEC heeft gestand te doen en resultaat te boeken. Wanneer gaat Jack dit inzien?
Helemaal eens wat je zegt maar het is Helmond en geen versterkt Jong PSV,dit moet gewoon een eenvoudige overwinning worden,1-3 of zo.De enige goede,bekende speler is Dean Koolhof en die speelt wellicht niet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door bertje »

hupie schreef:
vr 21 sep 2018, 09:47
Zolang Jack vast houd aan een 4-2-4 systeem zal elke wedstrijd moeilijk blijken. Ook tegen een Helmond is een kleine overwinning het maximale. Een 4-2-4 opstelling dateert uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Elke goede trainer van een tegenstander weet hoe je hiertegen dient te spelen. Het middenveld gaat overlopen worden, de verdediging staat meer onder druk en gaat fouten maken. En het regent tegendoelpunten zoals nu bij NEC ook het geval is. Het ziet er allemaal spectaculair uit hoor en NEC gaat vast nog wel wedstrijden winnen vanwege het surplus aan klasse, maar tegen sterke en/of geslepen tegenstanders zullen ze ten onder gaan. Helaas zal er een van het drietal Darri, Braken of Achabar moeten wijken om de favorietenrol die NEC heeft gestand te doen en resultaat te boeken. Wanneer gaat Jack dit inzien?
Toch hebben we als enige Nederlandse profclub in Nederland ooit 100+ punten gehaald terwijl we een groot deel van het seizoen 4-2-4 hebben gespeeld..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door mschr »

hupie schreef:
vr 21 sep 2018, 09:47
Zolang Jack vast houd aan een 4-2-4 systeem zal elke wedstrijd moeilijk blijken. Ook tegen een Helmond is een kleine overwinning het maximale. Een 4-2-4 opstelling dateert uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Elke goede trainer van een tegenstander weet hoe je hiertegen dient te spelen. Het middenveld gaat overlopen worden, de verdediging staat meer onder druk en gaat fouten maken. En het regent tegendoelpunten zoals nu bij NEC ook het geval is. Het ziet er allemaal spectaculair uit hoor en NEC gaat vast nog wel wedstrijden winnen vanwege het surplus aan klasse, maar tegen sterke en/of geslepen tegenstanders zullen ze ten onder gaan. Helaas zal er een van het drietal Darri, Braken of Achabar moeten wijken om de favorietenrol die NEC heeft gestand te doen en resultaat te boeken. Wanneer gaat Jack dit inzien?
Maarre... de eerste anderhalve wedstrijd speelden we met Dijkstra, Overtoom en Joey op het middenveld en speelden we gelijk tegen Cambuur en stonden we op 1-1 tegen JUt.

Gebruikersavatar
GlennNEC
Berichten: 150
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 15:59
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door GlennNEC »

Is de wedstrijd nog ergens live te bekijken?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Wessel »

bertje schreef:
vr 21 sep 2018, 11:22
hupie schreef:
vr 21 sep 2018, 09:47
Zolang Jack vast houd aan een 4-2-4 systeem zal elke wedstrijd moeilijk blijken. Ook tegen een Helmond is een kleine overwinning het maximale. Een 4-2-4 opstelling dateert uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Elke goede trainer van een tegenstander weet hoe je hiertegen dient te spelen. Het middenveld gaat overlopen worden, de verdediging staat meer onder druk en gaat fouten maken. En het regent tegendoelpunten zoals nu bij NEC ook het geval is. Het ziet er allemaal spectaculair uit hoor en NEC gaat vast nog wel wedstrijden winnen vanwege het surplus aan klasse, maar tegen sterke en/of geslepen tegenstanders zullen ze ten onder gaan. Helaas zal er een van het drietal Darri, Braken of Achabar moeten wijken om de favorietenrol die NEC heeft gestand te doen en resultaat te boeken. Wanneer gaat Jack dit inzien?
Toch hebben we als enige Nederlandse profclub in Nederland ooit 100+ punten gehaald terwijl we een groot deel van het seizoen 4-2-4 hebben gespeeld..
Klopt, in het kampioensjaar hanteerden we een 424 systeem maar vaak niet zo offensief maar meer compact en indien mogelijk met een snelle omschakeling naar de counter. Dat was heel effectief, je gaf verdedigend heel weinig weg en had aanvallend de ruimte om iets te creëren. Zoals het tegen jong PSV ging was nu juist het omgekeerde: Je speelde aanvallend tegen een muur van verdedigers en gaf PSV achterin alle ruimte voor een gevaarlijke counter. Compacter spelen, je in laten zakken wanneer de tegenstander de bal heeft en minder hoog druk zetten zodat je het achterin dicht houdt en voorin niet met een massieve verdedigingsmuur te maken krijgt, lijk de meest logische tactische benadering!

@ Mschr: Maar.... toen waren we natuurlijk ook nog niet zo ingespeeld :-)
Laatst gewijzigd door Wessel op vr 21 sep 2018, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Ron Delgado »

GlennNEC schreef:
vr 21 sep 2018, 12:06
Is de wedstrijd nog ergens live te bekijken?
Zeker niet de hele wedstrijd op Fox , maar ik zie in hun TV Gids ook weinig over het gebruikelijke schakelprogramma. Of is dat op Fox 7?
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Polleke »

DR schreef:
vr 21 sep 2018, 09:57
Johnvdb schreef:
vr 21 sep 2018, 09:42
DR schreef:
vr 21 sep 2018, 09:33
Polleke schreef:
vr 21 sep 2018, 08:55
Denk je dat er nog een stilte momentje komt voor de match vanaaf?
Vanwege?
Ben je nou werkelijk zo dom :2up:
Vanwege Oss? Ik heb zelf een dochtertje van 4 die met zo'n stint rondgereden wordt door Kion hier. En dat is inderdaad verschrikkelijk. In Oss zal het zeker gebeuren maar op de andere velden? Ik weet niet wat de ongeschreven regels zijn hiervoor, maar er is elke week wel een drama in het verkeer.
Natuurlijk gebeurd dit veel. Maar dit is wel uber verschrikkelijk. Minuten stilte worden vaak gehouden als er een official van een club overleden is ofzo. Dan is dit wel heel erg. NEC heeft ook een gezamenlijke jeugdopleiding met Oss. Ik zou het netjes vinden.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Polleke »

hupie schreef:
vr 21 sep 2018, 09:47
Zolang Jack vast houd aan een 4-2-4 systeem zal elke wedstrijd moeilijk blijken. Ook tegen een Helmond is een kleine overwinning het maximale. Een 4-2-4 opstelling dateert uit de jaren 50/60 van de vorige eeuw. Elke goede trainer van een tegenstander weet hoe je hiertegen dient te spelen. Het middenveld gaat overlopen worden, de verdediging staat meer onder druk en gaat fouten maken. En het regent tegendoelpunten zoals nu bij NEC ook het geval is. Het ziet er allemaal spectaculair uit hoor en NEC gaat vast nog wel wedstrijden winnen vanwege het surplus aan klasse, maar tegen sterke en/of geslepen tegenstanders zullen ze ten onder gaan. Helaas zal er een van het drietal Darri, Braken of Achabar moeten wijken om de favorietenrol die NEC heeft gestand te doen en resultaat te boeken. Wanneer gaat Jack dit inzien?
Mwa...... Ik ben het hier niet mee eens. NEC speelt alleen in balbezit 424, bij balverlies 433. We hebben aan de bal een goede ploeg. Daar moet je gewoon gebruik van blijven maken. Er is idd een probleem op de omschakeling. Maar voor een nog niet ingespeeld team vind ik de schade meevallen tot nu toe. Wat betreft Diarra: gozer is jong, heeft kwaliteiten. Maar hij past niet in dit systeem als hij binnendoor blijft gaan. Maar bedenk wel: hij heeft zijn hele leven zo gespeeld hè, is zo opgeleid, haalt daar zijn vertrouwen uit. Iets afleren is het moeilijkste wat er is. Jack houdt zoveel mogelijk vast aan vaste opstellingen. Dat is denk ik ook het beste: iedereen de kans geven in de voorbereiding: komen tot een vaste formatie en speelwijze. En laat ik ook eerlijk zijn: ondanks het punt verlies geniet ik wel van de wijze van voetballen. We hebben al heel wat lekkere potjes gehad hoor.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Helmond Sport - NEC

Bericht door Tiel »

Ron Delgado schreef:
vr 21 sep 2018, 12:14
GlennNEC schreef:
vr 21 sep 2018, 12:06
Is de wedstrijd nog ergens live te bekijken?
Zeker niet de hele wedstrijd op Fox , maar ik zie in hun TV Gids ook weinig over het gebruikelijke schakelprogramma. Of is dat op Fox 7?
Nee op de Fox van het open net. De "oranje Fox" om zo maar te zeggen. (Ziggo kanaal 11)
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark kuijpers, NEC4EVER, pluisje1989, Veugel en 28 gasten