NEC - jong PSV

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Tijmen
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 05 jan 2015, 06:51
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Tijmen »

JBNMGN schreef:
vr 14 sep 2018, 22:10
De eerste 30 minuten? TOP! Elkaar helpen, jagen op de bal en de tegenstander, geweldig!
Okita moet per brancard het veld af en het is afgelopen met het voetbal van NEC, ze geven de wedstrijd compleet uit handen. Schande!
En die scheidsrechter: wat een kloothommel is dat, maar dat was al bekend, we hebben hem vaker hier (tegen) gehad.
En dan rechten ze de rug en maken nog de 3-4 en ook de 4-4. Maar moeten we daar nu blij mee of trots op zijn? Nou ik niet.
Het is ronduit een schande om tegen een K*T ploeg als fokking Jong PSV gelijk te spelen. 4-0 had zeker gemoeten.

Er ligt nog steeds een hoop werk voor Jack, zeker verdedigend want dat is een zooitje.
Eens, en 080 moet eens normaal gaan doen. Je hebt de champions league niet gewonnen maar 2 punten verloren. En dan ook nog "jackie goal" zingen, toen zat 2/3 van 080 nog in de luiers. Kutlui. Zo, dat ben ik kwijt.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door karlo »

Krijg je er van als je niet in je eigen shirt speelt
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Keizerstad1994 »

Natuurlijk volslagen belachelijk dat je deze niet wint. Eerste helft op een kleine fase na helemaal niks aan de hand, volledige controle, lekker op 2-0, en daarna geef je het gvd weer in een paar minuten weg. Echt onvoorstelbaar. We krijgen eigenlijk veel te veel tegendoelpunten in verhouding met het aantal kansen dat de tegenstander krijgt(want ik denk dat Jong PSV vandaag 4 a 5 echt goede kansen heeft gehad, wat er opzich al veel zijn). Dit kan echt niet en moet er heel snel uit, want anders ga je nooit kampioen worden.
'Justice knows every mans number'

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door DR »

Tijmen schreef:
vr 14 sep 2018, 22:21
JBNMGN schreef:
vr 14 sep 2018, 22:10
De eerste 30 minuten? TOP! Elkaar helpen, jagen op de bal en de tegenstander, geweldig!
Okita moet per brancard het veld af en het is afgelopen met het voetbal van NEC, ze geven de wedstrijd compleet uit handen. Schande!
En die scheidsrechter: wat een kloothommel is dat, maar dat was al bekend, we hebben hem vaker hier (tegen) gehad.
En dan rechten ze de rug en maken nog de 3-4 en ook de 4-4. Maar moeten we daar nu blij mee of trots op zijn? Nou ik niet.
Het is ronduit een schande om tegen een K*T ploeg als fokking Jong PSV gelijk te spelen. 4-0 had zeker gemoeten.

Er ligt nog steeds een hoop werk voor Jack, zeker verdedigend want dat is een zooitje.
Eens, en 080 moet eens normaal gaan doen. Je hebt de champions league niet gewonnen maar 2 punten verloren. En dan ook nog "jackie goal" zingen, toen zat 2/3 van 080 nog in de luiers. Kutlui. Zo, dat ben ik kwijt.
Toen ik voor het eerst bij NEC kwam zat Jack de Gier nog in de luiers.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Een hoogst vermakelijke wedstrijd, waarbij ik aanvankelijk dacht dat dit NEC zo veel beter en ervarener is dan het NEC van vorig seizoen. Na 90 minuten kan ik stellen dat dit NEC zo niet meer kan. Het is chaos achterin en op het middenveld. Onder Jack de Gier gaan we nooit kampioen worden. Hij is een kamikazetrainer.

Nr 44 is goed, nr 3 is slecht. Joppen moet erin, Sanniez op de bank. Mijn God, wat waren Sanniez en Rens bereslecht.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door burp »

Tsja, ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet waar ik nou naar heb zitten kijken.

Allereerst dacht ik dat FC Dordrecht thuis speelde.
Dan 2-0 voor niks aan de hand.
Zware botsing Okita (hoe gaat die?) en nog 2-2 de rust in.
2-4 denk je, shitzooi naar huis
en dan een 4-4 letterlijk in de laatste seconde met een scheidsrechter met de fluit al in z'n mond.

:crazy: :crazy: :crazy:
Zeer vermakelijk, maar ook compleet belachelijk.

En doe die Sanniez maar wisselen voor Lartey.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15058
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
vr 14 sep 2018, 22:35
Een hoogst vermakelijke wedstrijd, waarbij ik aanvankelijk dacht dat dit NEC zo veel beter en ervarener is dan het NEC van vorig seizoen. Na 90 minuten kan ik stellen dat dit NEC zo niet meer kan. Het is chaos achterin en op het middenveld. Onder Jack de Gier gaan we nooit kampioen worden. Hij is een kamikazetrainer.

Nr 44 is goed, nr 3 is slecht. Joppen moet erin, Sanniez op de bank. Mijn God, wat waren Sanniez en Rens bereslecht.
Met enige nuance kan ik het eigenlijk alleen maar eens zijn. Hoe Sanniez die bal weggeeft bij de 2-1...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Een Heinloth-actie was het.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door zuurpruim »

Klinkt raar maar NEC speelt feitelijk in een 4-2-4 opstelling. Achahbar is geen middenvelder dus je speelt gewoon met 4 aanvallers.Blijft over Overtoom en vd Berg. En die laatste kan onmogelijk de ruimtes nog belopen.Als je dan tegen een Ramselaar speelt die graag tussen de linies voetbalt heb je dus een megaprobleem.
Mocht Okita er lang uit liggen zou ik 4-4-2 gaan spelen. Braken en Anass in een vrije rol voorin.Dijkstra of Sabak als extra mannetje op het middenveld.Dit is inderdaad puur zelfmoord.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door DJTEEF! »

Ik vond de eerste helft erg goed; jammer dat we na het uitvallen van Okita de kluts kwijt raakten. De tweede helft vond ik matig. We hadden veel balbezit, maar PSV was dreigender. Wel lekker om in de laatste minuut gelijk te maken.

Een aantal constateringen:
- 3 wedstrijden Kvida 3 tegengoals, 2 wedstrijden Bossaerts 6 tegengoals. Kvida in de basis lijkt me beter.
- Zonder diepgang geen voetbal. Ik ben blij met Mike, want Romeny en Darri op de vleugels werkt niet.
- Sanniez is te laks. Ik erger me aan hem.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op vr 14 sep 2018, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Tiel »

#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Zuigen is echt je passie, hè?

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door henkie1234 »

Vanaf weds 1 zeg ik al dat de backs niet goed spelen. Achterin staat het niet goed. Darri had ik veel meer van verwacht. Vrije trap.... Waarom achabar ipv Overtoom?? Gelukkig speel je nog 4-4 dankzij de scheids. Nu staat cambuur bovenaan pfff de ploeg die we ook op de knieën leken te hebben. Er moet nog veel gebeuren wil je kampioen kunnen worden. Het is elke weds net aan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
vr 14 sep 2018, 22:56
Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Zuigen is echt je passie, hè?
Nee kortzichtigheid constateren wel.

Als een trainer weg moet omdat hij thuis niet overtuigend genoeg wint en je een trainer die thuis niet kan winnen toe zingt snap ik dat niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Het voetbal is veel leuker om te zien. Maar de kans dat we met deze selectie kampioen worden onder Pep is veel groter dan onder Jack. Jack is een trainer uit de jaren ‘50.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door harold »

Eerste half uur was het beste NEC van dit seizoen. Daarna zo onnodig gekanteld... En dan is een puntje op de valreep leuk, maar we verliezen er ook twee...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:59
DJTEEF! schreef:
vr 14 sep 2018, 22:56
Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Zuigen is echt je passie, hè?
Nee kortzichtigheid constateren wel.

Als een trainer weg moet omdat hij thuis niet overtuigend genoeg wint en je een trainer die thuis niet kan winnen toe zingt snap ik dat niet.
je kunt ook gewoon je mening over de wedstrijd geven ipv weer met je vingertje naar anderen te moeten wijzen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Mark Ariaans »

Keizerstad1994 schreef:
vr 14 sep 2018, 22:24
Natuurlijk volslagen belachelijk dat je deze niet wint. Eerste helft op een kleine fase na helemaal niks aan de hand, volledige controle, lekker op 2-0, en daarna geef je het gvd weer in een paar minuten weg. Echt onvoorstelbaar. We krijgen eigenlijk veel te veel tegendoelpunten in verhouding met het aantal kansen dat de tegenstander krijgt(want ik denk dat Jong PSV vandaag 4 a 5 echt goede kansen heeft gehad, wat er opzich al veel zijn). Dit kan echt niet en moet er heel snel uit, want anders ga je nooit kampioen worden.
Kampioen worden :jestera: Heb je wel opgelet dit jaar? Eersre 5 is de doelstelling.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door MarcoNMGN »

Net zo veel tegengoals als nummer 20... :crazy2:
Bjorn

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door H-Zenkamp »

van Eijden moet echt zijn niveau terugvinden want dit kan zo niet. Dikke :tu: voor Kvida en Braken.
★★

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door jetipo »

H-Zenkamp schreef:
vr 14 sep 2018, 23:06
van Eijden moet echt zijn niveau terugvinden want dit kan zo niet. Dikke :tu: voor Kvida en Braken.
:withstupid: Verder ontzettend bizar verloop, zeker na de blessure van Okita. Ze leken de kluts kwijt en tegelijk het ritme. Waren ze van slag of zo? Die blessure leek echt een keerpunt. Gelukkig alsnog een punt gehaald.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
vr 14 sep 2018, 23:05
Keizerstad1994 schreef:
vr 14 sep 2018, 22:24
Natuurlijk volslagen belachelijk dat je deze niet wint. Eerste helft op een kleine fase na helemaal niks aan de hand, volledige controle, lekker op 2-0, en daarna geef je het gvd weer in een paar minuten weg. Echt onvoorstelbaar. We krijgen eigenlijk veel te veel tegendoelpunten in verhouding met het aantal kansen dat de tegenstander krijgt(want ik denk dat Jong PSV vandaag 4 a 5 echt goede kansen heeft gehad, wat er opzich al veel zijn). Dit kan echt niet en moet er heel snel uit, want anders ga je nooit kampioen worden.
Kampioen worden :jestera: Heb je wel opgelet dit jaar? Eersre 5 is de doelstelling.
Gaan we halen. Evenals meer dan 70 tegengoals, als het zo doorgaat. Na 5 wedstrijden al 4 punten achter op het schema Bogers/Lijnders en al 7 tegengoals meer dan onder Bogers/Lijnders

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Keizerstad1994 »

Mark Ariaans schreef:
vr 14 sep 2018, 23:05
Keizerstad1994 schreef:
vr 14 sep 2018, 22:24
Natuurlijk volslagen belachelijk dat je deze niet wint. Eerste helft op een kleine fase na helemaal niks aan de hand, volledige controle, lekker op 2-0, en daarna geef je het gvd weer in een paar minuten weg. Echt onvoorstelbaar. We krijgen eigenlijk veel te veel tegendoelpunten in verhouding met het aantal kansen dat de tegenstander krijgt(want ik denk dat Jong PSV vandaag 4 a 5 echt goede kansen heeft gehad, wat er opzich al veel zijn). Dit kan echt niet en moet er heel snel uit, want anders ga je nooit kampioen worden.
Kampioen worden :jestera: Heb je wel opgelet dit jaar? Eersre 5 is de doelstelling.
Naja ik vind dat je met deze selectie gewoon mee moet kunnen doen om de titel, ook in vergelijking met andere ploegen. Ik zeg niet dat we de gedoodverfde kandidaat zijn maar ik zie ook niet veel ploegen die echt beter zijn dan ons. Maar laat ik het dan herformuleren: als je zo makkelijk goals weggeeft wordt promoveren een heel moeilijk verhaal. We krijgen zowel tegen Cambuur, Jong Utrecht als vandaag goals tegen op momenten die totaal onnodig zijn en manieren die echt niet kunnen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
vr 14 sep 2018, 23:02
Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:59
DJTEEF! schreef:
vr 14 sep 2018, 22:56
Tiel schreef:
vr 14 sep 2018, 22:53
#jackout?


Hoeft van mij niet maar vorig jaar hadden we een trainer die het beter deed en wel out moest. :biggrin:
Zuigen is echt je passie, hè?
Nee kortzichtigheid constateren wel.

Als een trainer weg moet omdat hij thuis niet overtuigend genoeg wint en je een trainer die thuis niet kan winnen toe zingt snap ik dat niet.
je kunt ook gewoon je mening over de wedstrijd geven ipv weer met je vingertje naar anderen te moeten wijzen.
:withstupid: jij ook.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DaaNEC
Berichten: 315
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 20:12
Contacteer:

Re: NEC - jong PSV

Bericht door DaaNEC »

@Tiel zout eens op met je #jackout :2up: Jackie Goal is een legende hier, een van de beste en meest vermakelijke spitsen die ik ooit in de goffert heb gezien :sjaal: . Komt als trainer ook perfect over!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 73 gasten