Jong Utrecht-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door De Kletskop »

harold schreef:
di 28 aug 2018, 07:28
Om de goede moed erin te houden: het team moet nog gefinetuned worden en het is ook lastig voetballen tegen een ploeg die met 11 man zo hartstochtelijk een punt verdedigd.
Zeker, dit zijn de grootste rot wedstrijden.
Maar wat we wel weten nu, is dat in wedstrijden waarin we het spel moeten maken je niet met én Dijkstra én vd Berg kunt spelen, das te weinig creativiteit.
Wat we ook weten is dat we te weinig diepgang hebben, daarom is het opstellen van Okita wel een must.
Ook zal Braken sterker aan de bal moeten worden, hoe leuk of goed je ook opbouwt, het ging wel erg vaak weer verloren bij hem.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14452
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Bottendaal »

De Kletskop schreef:
di 28 aug 2018, 08:56
harold schreef:
di 28 aug 2018, 07:28
Om de goede moed erin te houden: het team moet nog gefinetuned worden en het is ook lastig voetballen tegen een ploeg die met 11 man zo hartstochtelijk een punt verdedigd.
Zeker, dit zijn de grootste rot wedstrijden.
Maar wat we wel weten nu, is dat in wedstrijden waarin we het spel moeten maken je niet met én Dijkstra én vd Berg kunt spelen, das te weinig creativiteit.
Wat we ook weten is dat we te weinig diepgang hebben, daarom is het opstellen van Okita wel een must.
Ook zal Braken sterker aan de bal moeten worden, hoe leuk of goed je ook opbouwt, het ging wel erg vaak weer verloren bij hem.
En gewoon een beetje trainen op afmaken :wink:

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Glorie-NEC »

jsentani schreef:
ma 27 aug 2018, 23:39
JBNMGN schreef:
ma 27 aug 2018, 23:37
Ik baalde in eerste instantie dat ik niet mee kon vanwege een longontsteking.
Ik was blij in 2e instantie dat ik niet mee kon, want wat zag het er (op TV) belabberd uit.
Ik baalde aan het einde dat ik mijn cluppie niet kon toejuichen na die fantastische sublieme goal van Braken.

Wat zal ik blij zijn vrijdag naar de Goffert te kunnen (hoop ik) om de volgende winstpartij te aanschouwen met daarin (met steun van het thuispubliek) een beter spel en meer doelpunten voor ons, en 3 punten natuurlijk.
Ik was er wel bij en de ontlading en opluchting was groot. Dit echt live meegemaakt te hebben zal me nog lang bijblijven. P.s. de rest van de wedstrijd was slecht.
Dat kan ik me voorstellen, dat was het thuis op de bank al! Mooie terugreis. Punten koesteren en snel vergeten. En beterschap JB!
Ad astra per aspera.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door zuurpruim »

Je mist nu toch wel Ferdi.We hebben geen enkele middenvelder die kan ' in-dribbelen'.Dijkstra moet er echt uit, die speelt niet slecht maar het is allemaal meer van hetzelfde op het middenveld.Ik ben benieuwd naar die Sabak,dat is volgens mij wel een dribbelaar met een goede techniek.
En met Okita kan Anass weg van die rechtsbuiten positie.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
di 28 aug 2018, 07:49
JBNMGN schreef:
ma 27 aug 2018, 23:37
Ik baalde in eerste instantie dat ik niet mee kon vanwege een longontsteking.

Wees voorzichtig!
Doe ik, thx.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
di 28 aug 2018, 07:51
jsentani schreef:
di 28 aug 2018, 07:37
Bottendaal schreef:
di 28 aug 2018, 06:28
CazNEC schreef:
di 28 aug 2018, 05:19
Strooper schreef:
ma 27 aug 2018, 22:58
Heb de wedstrijd tegen Cambuur niet gezien, maar deze opstelling werkte vandaag iig niet. Achahbar stond meer centraal dan op rechts (zal ook wel de bedoeling zijn geweest) en Darri (die ondanks een opleving in de tweede helft een van de minste was) trekt vanaf links ook steeds naar binnen, waardoor het te druk werd in het centrum. Sanniez speelde als een verkapte rechtsbuiten en, ondanks dat hij best goed speelde, is dat niet een rol die hem op het lijf geschreven is. Hopen dat Okita dus snel fit genoeg is om te starten vanaf rechts.

Middenveld liep ook niet echt lekker. Ik denk dat Overtoom uiteindelijk scorend vermogen tekort komt op nummer 10. Denk dat hij als verbindingsman tussen verdediging en aanval het beste tot zijn recht komt. Dan mogen Dijkstra en vd Berg het uitvechten als verdedigende middenvelder en moet Achahbar maar op nummer 10.

Vd Berg en Van Eijden vielen mij trouwens tegen in de passing en zouden met hun ervaring meer moeten brengen. Vd Berg leed bijvoorbeeld 15 seconden voor rust dom balverlies, van zo'n speler zou je op zo'n moment mogen verwachten dat hij dat slimmer oplost. Kvida viel mij voetballend mee en heeft een goede crosspass in de benen, maar moet niet zo laconiek uitverdedigen op 3 meter voor het eigen doel.
Je doet net alsof we verkracht zouden worden tegen een Sparta of Twente; dat zal wel meevallen. Op dit moment geven we zo ongeveer 4 kansen per wedstrijd weg en dat is niet verkeerd c.q. aan de lage kant (kijkend naar bv. een TOP). Probleem zit hem wel aan de andere kant van het veld: we zijn nauwelijks gevaarlijk. Dat is overigens - ja, ik heb het tegen jou Mschr- geen reden om iemand als Joppen uberhaupt te brengen.
Dan heb ik gister een andere wedstrijd gezien dan jij. We kregen kans na kans (25 schoten waarvan 9 op doel, 9 corners), met een beetje meer scherpte zowel aanvallend als verdedigend wonnen we gister met 0-4/5 en vorige week ook met 2-0. Je krijgt ze te makkelijk tegen en scoort ze te moeilijk.
Tempo lag veel te laag, pas toen we 4-2-4 gingen spelen ging het tempo omhoog. Hadden we dat gelijk gedaan dan was het zeker 0-5 geworden. Dat eerste moet zeker anders.
Eens temeer een bewijs dat het middenveld Dijkstra-Overtoom-vd Berg niet kan. Overtoom is niet dreigend genoeg en zorgt voor te weinig ondersteuning van centrumspits Braken.
Van Dijkstra had ik meer verwacht, te meer omdat hij afgelopen seizoen de laatste wedstrijden wat meer liet zien dan in de eerste 30 wedstrijden. Maar gisteren was duidelijk te zien dat hij wel wil maar (nog steeds) niet kan. Hij oogt onzeker en dat is op het middenveld al funest, dan wordt je overlopen en daardoor krijgen ze achterin grote problemen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door BertNEC »

Ergens een samenvatting?
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Pol »

BertNEC schreef:
di 28 aug 2018, 14:45
Ergens een samenvatting?
Ik zou er niet aan beginnen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Nou, die goal van Braken is wel mooi hoor.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Beuningen »

Mark Ariaans schreef:
di 28 aug 2018, 15:28
Nou, die goal van Braken is wel mooi hoor.
Een Bergkampje :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door mschr »

Beuningen schreef:
di 28 aug 2018, 15:44
Mark Ariaans schreef:
di 28 aug 2018, 15:28
Nou, die goal van Braken is wel mooi hoor.
Een Bergkampje :sjaal:
Zekers! https://www.youtube.com/watch?v=f3Y-UZtLfkY

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
di 28 aug 2018, 16:06
Beuningen schreef:
di 28 aug 2018, 15:44
Mark Ariaans schreef:
di 28 aug 2018, 15:28
Nou, die goal van Braken is wel mooi hoor.
Een Bergkampje :sjaal:
Zekers! https://www.youtube.com/watch?v=f3Y-UZtLfkY
Heb hem net nog een keertje of 4 zitten kijken maar het is echt bijna ongelooflijk hoe hij die balaanname, balcontrole en dan ook nog het vernuft om de bal zo koel de goal in te schieten voor elkaar krijgt. Echt super geweldig!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Beaker »

JBNMGN schreef:
di 28 aug 2018, 23:26
mschr schreef:
di 28 aug 2018, 16:06
Beuningen schreef:
di 28 aug 2018, 15:44
Mark Ariaans schreef:
di 28 aug 2018, 15:28
Nou, die goal van Braken is wel mooi hoor.
Een Bergkampje :sjaal:
Zekers! https://www.youtube.com/watch?v=f3Y-UZtLfkY
Heb hem net nog een keertje of 4 zitten kijken maar het is echt bijna ongelooflijk hoe hij die balaanname, balcontrole en dan ook nog het vernuft om de bal zo koel de goal in te schieten voor elkaar krijgt. Echt super geweldig!
Topspits!
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jong Utrecht-NEC

Bericht door Special Guest »

Dit soort slechte wedstrijden toch winnen.......PSV scenario.. We liggen op kampioenskoers :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARoelofs, Bing [Bot], Johnny, Necrules, Tabasco, Toto en 52 gasten