Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door eniesee-elst »

1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Curva »

Veel succes gewenst daar!
Was ff bang dat we een foor 2.0 te pakken hadden

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door vak Oost »

eniesee-elst schreef:
za 14 jul 2018, 14:10
1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...
Voetbal makelaar is een vrij beroep ... een Raiola weet ze wel te slijten voor goud geld.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26938
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door De Kletskop »

eniesee-elst schreef:
za 14 jul 2018, 14:10
1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...
:withstupid:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door JBNMGN »

eniesee-elst schreef:
za 14 jul 2018, 14:10
1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...
Laten we wel wezen, het is geen topper. En als er alleen maar Turkse ploegen interesse hebben zegt dat ook genoeg.
op tv Gelderland staat 2 miljoen, in de Gelderlander staat meer dan 1 miljoen dus laten we het op die 1,4 houden dan hebben we een mooi bedrag gevangen. Het geld van Lombombe er bij en hopelijk ook nog Alireza en we zitten gebeiteld met eventuele aankopen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door noviomagum »

JBNMGN schreef:
za 14 jul 2018, 15:30
eniesee-elst schreef:
za 14 jul 2018, 14:10
1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...
Laten we wel wezen, het is geen topper. En als er alleen maar Turkse ploegen interesse hebben zegt dat ook genoeg.
op tv Gelderland staat 2 miljoen, in de Gelderlander staat meer dan 1 miljoen dus laten we het op die 1,4 houden dan hebben we een mooi bedrag gevangen. Het geld van Lombombe er bij en hopelijk ook nog Alireza en we zitten gebeiteld met eventuele aankopen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Wessel »

Ik denk dat je het binnenhalen van bonussen kunt vergeten. Ferdi is een lange termijn aankoop en mag heel blij zijn als hij af en toe wat speelminuten in het eerste krijgt. Ga dus maar uit van een bedrag dus richting 1. 4 miljoen. Ferdi heeft afgeopen jaar toch iets van een terugslag gehad. Hij kan veel beter. Gaan zijn prestaties omhoog en speelt hij een aantal wedstrijden met jong Oranje dan komt er van meer dan voornamelijk Turkse clubs belangstelling en gaat zijn transferwaarde omhoog. Ik denk daarom dat Oversier er goed aan had gedaan hem langer in Nijmegen te houden. Maar je weet natuurlijk niet wat er allemaal speelt en of dat mogelijk was geweest.

Ondertussen vrees ik voor de toekomst van Ferdi. Hij zal het heel moeilijk krijgen om met zijn huidige ervaring in Turkije het hoofd boven water te houden. Ik schat het talent van een Groeneveld of Romeny ( vooral deze laatste) ook hoger in. Hebben toch meer eigenschappen die iemand tot een echte topspeler maken.
Laatst gewijzigd door Wessel op za 14 jul 2018, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
za 14 jul 2018, 15:30
eniesee-elst schreef:
za 14 jul 2018, 14:10
1,4 miljoen met bonussen mogelijk oplopend tot 2 volgens de NOS. Dat valt me toch tegen...
Laten we wel wezen, het is geen topper. En als er alleen maar Turkse ploegen interesse hebben zegt dat ook genoeg.
op tv Gelderland staat 2 miljoen, in de Gelderlander staat meer dan 1 miljoen dus laten we het op die 1,4 houden dan hebben we een mooi bedrag gevangen. Het geld van Lombombe er bij en hopelijk ook nog Alireza en we zitten gebeiteld met eventuele aankopen.
investeerders,financiële gaten dichten en als laatste een of twee gerichte versterkingen,meer zit er niet in.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1607
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Midas »

Beter dan dat hij binnen Nederland transferred. Ik wens hem veel succes.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

Bedankt en veel succes daar! :tu: :sjaal:

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door FransWorst »

Jammer, we gaan gewoon verder. Komt goed. Ferdi, succes in Jong Fenerbahce.
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3212
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nummer 9 »

Ferdi heeft als groot voordeel dat hij een Nederlandse trainer heeft. Bovendien is Fenerbahce flink aan het verjongen en willen ze minder oude vedettes binnenhalen. Ik vind het dus veel te vroeg om nu al te stellen dat deze jongen zijn carrière vergooit.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

Nummer 9 schreef:
za 14 jul 2018, 17:26
Ferdi heeft als groot voordeel dat hij een Nederlandse trainer heeft. Bovendien is Fenerbahce flink aan het verjongen en willen ze minder oude vedettes binnenhalen. Ik vind het dus veel te vroeg om nu al te stellen dat deze jongen zijn carrière vergooit.
Ze halen daar graag jonge jongens. Die zijn makkelijk te beinvloeden in de omkopingswedstrijden.

Lekker gebeurd, kwaliteit zonder motivatie heb je toch niets aan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beaker »

Nummer 9 schreef:
za 14 jul 2018, 17:26
Ferdi heeft als groot voordeel dat hij een Nederlandse trainer heeft. Bovendien is Fenerbahce flink aan het verjongen en willen ze minder oude vedettes binnenhalen. Ik vind het dus veel te vroeg om nu al te stellen dat deze jongen zijn carrière vergooit.
Cocu gaat t niet lang uithouden daar, hooguit een paar maanden..die is veels te slap en te timide om zich staande te houden in het heetgebakerde Istanbul.
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

hupie
Berichten: 1683
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door hupie »

Ferdi gefeliciteerd met deze mooie stap! Groot talent, ik had vorig jaar weliswaar iets meer van hem verwacht. Maar ik denk achteraf dat je niet meer van een 18 jarige kon verwachten. Zeker niet met wat je om hem heen zag rondlopen, met name op gebied van mentaliteit. Was bagger van de meeste medespelers. Ook als je nu ziet hoe hij over NEC praat. Vergelijk dat dan eens met een Breinburg. Klasse Ferdi, en veel succes in de toekomst :hail:

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door GIJS »

Beaker schreef:
za 14 jul 2018, 18:13
Nummer 9 schreef:
za 14 jul 2018, 17:26
Ferdi heeft als groot voordeel dat hij een Nederlandse trainer heeft. Bovendien is Fenerbahce flink aan het verjongen en willen ze minder oude vedettes binnenhalen. Ik vind het dus veel te vroeg om nu al te stellen dat deze jongen zijn carrière vergooit.
Cocu gaat t niet lang uithouden daar, hooguit een paar maanden..die is veels te slap en te timide om zich staande te houden in het heetgebakerde Istanbul.
Ja want jij hebt er kijk op. :crazy:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1834
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door BertNEC »

hupie schreef:
za 14 jul 2018, 19:13
Ferdi gefeliciteerd met deze mooie stap! Groot talent, ik had vorig jaar weliswaar iets meer van hem verwacht. Maar ik denk achteraf dat je niet meer van een 18 jarige kon verwachten. Zeker niet met wat je om hem heen zag rondlopen, met name op gebied van mentaliteit. Was bagger van de meeste medespelers. Ook als je nu ziet hoe hij over NEC praat. Vergelijk dat dan eens met een Breinburg. Klasse Ferdi, en veel succes in de toekomst :hail:
:withstupid: en veel succes!
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:55
jetipo schreef:
za 14 jul 2018, 12:43
flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:33
vak Oost schreef:
za 14 jul 2018, 12:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten.
Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Transferbedrag is te weinig !
Transferbedrag (naar verluidt 2 mln) is prima voor een jonge speler die het afgelopen seizoen wisselvallig heeft gepresteerd, niet heel erg gemotiveerd meer was en vanuit de eerste divisie komt. Ik vrees alleen dat hij vanwege vaders druk de verkeerde keus heeft gemaakt. Ik denk dat AZ bijvoorbeeld beter zou zijn geweest. Viestesse is het gelukkig ook niet geworden, daar verzuip je in de Russen, gehuurde Chelsea-afdankers en andere buitenlanders. Eigen jeugd kan het schudden. Geen goede omgeving dus voor talentvolle Nederlandse voetballer. Dat is fenerbahce ook niet.
Hij had idd beter voor Utrecht of az kunnen kiezen maar het is een aderlating dat hij weggaat want wat er tot nu toe bij gekomen is is niet veel bijzonders
Onzin, dat weten we nog niet. Misschien heeft NEC straks wel een zeer gemotiveerd en uitgebalanceerd team. Dan zijn we Kadıoğlu en Groeneveld zo vergeten.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
za 14 jul 2018, 21:15
flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:55
jetipo schreef:
za 14 jul 2018, 12:43
flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:33
vak Oost schreef:
za 14 jul 2018, 12:30
Wessel schreef:
za 14 jul 2018, 10:59
Ik zou het exacte transferbedrag weleens willen weten.
Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Transferbedrag is te weinig !
Transferbedrag (naar verluidt 2 mln) is prima voor een jonge speler die het afgelopen seizoen wisselvallig heeft gepresteerd, niet heel erg gemotiveerd meer was en vanuit de eerste divisie komt. Ik vrees alleen dat hij vanwege vaders druk de verkeerde keus heeft gemaakt. Ik denk dat AZ bijvoorbeeld beter zou zijn geweest. Viestesse is het gelukkig ook niet geworden, daar verzuip je in de Russen, gehuurde Chelsea-afdankers en andere buitenlanders. Eigen jeugd kan het schudden. Geen goede omgeving dus voor talentvolle Nederlandse voetballer. Dat is fenerbahce ook niet.
Hij had idd beter voor Utrecht of az kunnen kiezen maar het is een aderlating dat hij weggaat want wat er tot nu toe bij gekomen is is niet veel bijzonders
Onzin, dat weten we nog niet. Misschien heeft NEC straks wel een zeer gemotiveerd en uitgebalanceerd team. Dan zijn we Kadıoğlu en Groeneveld zo vergeten.
Ferdi kan enkel uitblinken met betere spelers om hem heen. Hij was klaar hier we hadden er niets meer aan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beaker »

Tiel schreef:
za 14 jul 2018, 21:51
jetipo schreef:
za 14 jul 2018, 21:15
flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:55
jetipo schreef:
za 14 jul 2018, 12:43
flipsen schreef:
za 14 jul 2018, 12:33
vak Oost schreef:
za 14 jul 2018, 12:30


Dat vraag je bij elke uitgaande transfer :crazy:
Transferbedrag is te weinig !
Transferbedrag (naar verluidt 2 mln) is prima voor een jonge speler die het afgelopen seizoen wisselvallig heeft gepresteerd, niet heel erg gemotiveerd meer was en vanuit de eerste divisie komt. Ik vrees alleen dat hij vanwege vaders druk de verkeerde keus heeft gemaakt. Ik denk dat AZ bijvoorbeeld beter zou zijn geweest. Viestesse is het gelukkig ook niet geworden, daar verzuip je in de Russen, gehuurde Chelsea-afdankers en andere buitenlanders. Eigen jeugd kan het schudden. Geen goede omgeving dus voor talentvolle Nederlandse voetballer. Dat is fenerbahce ook niet.
Hij had idd beter voor Utrecht of az kunnen kiezen maar het is een aderlating dat hij weggaat want wat er tot nu toe bij gekomen is is niet veel bijzonders
Onzin, dat weten we nog niet. Misschien heeft NEC straks wel een zeer gemotiveerd en uitgebalanceerd team. Dan zijn we Kadıoğlu en Groeneveld zo vergeten.
Ferdi kan enkel uitblinken met betere spelers om hem heen. Hij was klaar hier we hadden er niets meer aan.
Precies, 18 jaar en al klaar met NEC. Wat een vervelende houding toch, helemaal niet nodig.
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Voorwaarts »

Waarom gunnen jullie het Kadioglu niet?
Gaat naar een topclub, betere competitie met betere spelers om zich heen. En laat een mooi transferbedrag achter voor nec.

Prima stap. Ferdi veel succes !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Demtsjenko »

Ik gun het hem wel... denk alleen dat het voor zijn ontwikkeling niet de juiste stap is. En dat baseer ik op wat hij heeft laten zien hier...

Heb al vaker gezegd dat hij een zeer goede voetballer kan worden. Hij is technisch vaardig, kan aanvallend heel leuk spelen, maar moet zich tactisch nog wel flink ontwikkelen wil hij in de toekomst een bepalende speler op het middenveld zijn...

Ben bang voor hem dat deze stap hem die ontwikkeling niet gaat brengen...

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Polleke »

Fantastische speler. Zullen hem gaan missen.

Ik erger me verder dood aan de reacties hier. Ferdi is niet arrogant. Ik vond hem juist open en zelfverzekerd.lekker rasvoetballertje.

En dan zie je hier die kritische reacties staan alsof Ferdi vorig jaar dat team had moeten leiden. Hijs 18, mocht niet eens stemmen, maar hij moest wel uitblinken in dat kutteam: anders is ie geen groot talent.

Nou Ferdi. Ik ben trots hoor. Jong talent, opgeleid door ons zelf. Ik hoop dat dit de juiste keus voor je is, want dit is een enorme stap! Maar zoals je leest bij veel mede supporters is het goed dat je gaat. Want elke vorm van realiteit is bij hun ver te zoeken. Tx Ferdi!

jallah
Berichten: 2627
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jallah »

Polleke schreef:
zo 15 jul 2018, 09:51
Fantastische speler. Zullen hem gaan missen.

Ik erger me verder dood aan de reacties hier. Ferdi is niet arrogant. Ik vond hem juist open en zelfverzekerd.lekker rasvoetballertje.

En dan zie je hier die kritische reacties staan alsof Ferdi vorig jaar dat team had moeten leiden. Hijs 18, mocht niet eens stemmen, maar hij moest wel uitblinken in dat kutteam: anders is ie geen groot talent.

Nou Ferdi. Ik ben trots hoor. Jong talent, opgeleid door ons zelf. Ik hoop dat dit de juiste keus voor je is, want dit is een enorme stap! Maar zoals je leest bij veel mede supporters is het goed dat je gaat. Want elke vorm van realiteit is bij hun ver te zoeken. Tx Ferdi!
:withstupid:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Keezer »

jallah schreef:
zo 15 jul 2018, 09:52
Polleke schreef:
zo 15 jul 2018, 09:51
Fantastische speler. Zullen hem gaan missen.

Ik erger me verder dood aan de reacties hier. Ferdi is niet arrogant. Ik vond hem juist open en zelfverzekerd.lekker rasvoetballertje.

En dan zie je hier die kritische reacties staan alsof Ferdi vorig jaar dat team had moeten leiden. Hijs 18, mocht niet eens stemmen, maar hij moest wel uitblinken in dat kutteam: anders is ie geen groot talent.

Nou Ferdi. Ik ben trots hoor. Jong talent, :withstupid: opgeleid door ons zelf. Ik hoop dat dit de juiste keus voor je is, want dit is een enorme stap! Maar zoals je leest bij veel mede supporters is het goed dat je gaat. Want elke vorm van realiteit is bij hun ver te zoeken. Tx Ferdi!
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten