NEC- Jong AZ
- Demtsjenko
- Contacteer:
Re: NEC- Jong AZ
En nu volle bak door!! Niet consolideren, door!!!
- Demtsjenko
- Contacteer:
Kut... fortuna ook voor
- Mark Ariaans
- Moderator
- Contacteer:
Ja, wat verwacht je tegen de nummer laatst.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Oei... bijna de 2-0
- Demtsjenko
- Contacteer:
Nou... ze hebben ook van ajax gewonnen...
- Demtsjenko
- Contacteer:
Sjongejonge... ze laten het gewoon bij de 1-0... ga dan toch voor die 2-0...
- Demtsjenko
- Contacteer:
Gelukkig.. klaar! Nu hopen dat jong utrecht per ongeluk nog een goal maakt...
- Mark Ariaans
- Moderator
- Contacteer:
Jong Ajax en Fortuna winnen ook, dus je schiet er weinig mee op.
- Demtsjenko
- Contacteer:
Nou... nog 1 kans... jong psv moet dan wel winnen van fortuna... het kan nog steeds..
- Demtsjenko
- Contacteer:
Promotie dan...
We hebben nog een uitwedstrijd, dus vergeet het maar.Demtsjenko schreef: ↑vr 20 apr 2018, 21:51Nou... nog 1 kans... jong psv moet dan wel winnen van fortuna... het kan nog steeds..
- Demtsjenko
- Contacteer:
Hopelijk heeft lijnders gezien hoe hij de volgende wedstrijd moet starten...
- Tim Janssen
- Contacteer:
denk eerder dat het doelsaldo gaat bepalen dan de punten
Dordt gelooft het al weken wel,die gaan echt niet volle bak,een week voor de NC. Helaas zie ik PSV dat ook niet doen.eniesee12 schreef: ↑vr 20 apr 2018, 21:52We hebben nog een uitwedstrijd, dus vergeet het maar.Demtsjenko schreef: ↑vr 20 apr 2018, 21:51Nou... nog 1 kans... jong psv moet dan wel winnen van fortuna... het kan nog steeds..
Ik geloof wel dat PSV wil winnen.
Edit: vond Romney goed spelen
Edit: vond Romney goed spelen
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
Ik roep al weken, waarom zet hij Romeny er niet in, in plaats van Kadioglu die ook vanavond heer en meester wad in het verliezen van de bal omdat hij koste wat kost 3 man minimaal moet passeren.
Ik zeg: Romeny in de basis tegen Dordrecht en Kadioglu op de bank net als Langil.
Een wederom erg matig tot slechte wedstrijd. Maar gelukkig wel 3 punten.
Ik voorspel:
Fortuna _ jong PSV 1-2
Dordrecht _ NEC 1-3
sal blij sien as we weer nuir 't staodion meuge

Toch mooi een doelpunt ingelopen op Fortuna.
En nog 3 punten ook.
Meer had ik ook niet durven hopen met dit NEC.
En nog 3 punten ook.
Meer had ik ook niet durven hopen met dit NEC.
Zuurpruim

“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Onwaarschijnlijk, wat een slappe hap.....en dan zeiden ze van tevoren in interviews nog wel "we beseffen het belang van het doelsaldo".
Als je hier met 4-0 had gewonnen dan was iedere winst tegen Dordrecht genoeg geweest volgende week als Fortuna verliest of gelijkspeelt. Nu kan je alleen maar hopen op verlies Fortuna, of als Fortuna gelijkspeelt moet je zelf met 3 goals verschil winnen van Dordrecht.
Enorm zonde, want dat laatste zie ik niet gebeuren. Vandaag had het moeten gebeuren, maar de honger spatte er geen moment vanaf.

Als je hier met 4-0 had gewonnen dan was iedere winst tegen Dordrecht genoeg geweest volgende week als Fortuna verliest of gelijkspeelt. Nu kan je alleen maar hopen op verlies Fortuna, of als Fortuna gelijkspeelt moet je zelf met 3 goals verschil winnen van Dordrecht.
Enorm zonde, want dat laatste zie ik niet gebeuren. Vandaag had het moeten gebeuren, maar de honger spatte er geen moment vanaf.

In Wilco we trust!
Geloof me ze kunnen niet beter. Wederom zonder spits begonnen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 20 apr 2018, 22:37Onwaarschijnlijk, wat een slappe hap.....en dan zeiden ze van tevoren in interviews nog wel "we beseffen het belang van het doelsaldo".
Enorm zonde, want dat laatste zie ik niet gebeuren. Vandaag had het moeten gebeuren, maar de honger spatte er geen moment vanaf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nuilen: Het maakt meer kapot dan je lief is.
- De Kletskop
- Contacteer:
Tiel schreef: ↑vr 20 apr 2018, 22:40Geloof me ze kunnen niet beter. Wederom zonder spits begonnen.Gerard Lopez schreef: ↑vr 20 apr 2018, 22:37Onwaarschijnlijk, wat een slappe hap.....en dan zeiden ze van tevoren in interviews nog wel "we beseffen het belang van het doelsaldo".
Enorm zonde, want dat laatste zie ik niet gebeuren. Vandaag had het moeten gebeuren, maar de honger spatte er geen moment vanaf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Iedereen loopt wel te zeiken op Langil, maar hij gaf een paar puike voorzetten. Het is dat onze zogenaamde aanvallers nooit eens reageren, voor hun man kruipen... Een paar jaar geleden had Santos hier wel raad mee geweten.