JAJAX-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: JAJAX-NEC

Bericht door flipsen »

Bedroevend slecht , ze willen niet eens winnen !!
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32888
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door bertje »

Kanchelskis schreef:
ma 16 apr 2018, 20:47
bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:45
Als er niet in de rust een tactische omzetting wordt gedaan mogen ze die wijsneus van mij tijdens de wedstrijd al ontslaan. Dit kan toch gewoon niet...
Wat wil je doen dan? Gewoon een armoedige selectie. We staan waar we staan doordat de rest van de Jupiler zo kut is. Er is geen fatsoenlijk alternatief om nu in te brengen.
Had Braken gewoon vervangen door een spits, had Jansen laten staan. Het stond net eindelijk een beetje goed en nu heeft die dwaas weer alles overhoop gehaald. Wat bezielt die wijsneus dan in godsnaam??
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3210
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Nummer 9 »

Triest om te zien hoe Dijkstra continu in de meest simpele bewegingen trapt van een tegenstander. Het is een controleur, maar verdedigen kan die man gewoon niet. Als je niet snel bent, moet je gewoon fysiek spelen, maar dat kan hij niet.
Laatst gewijzigd door Nummer 9 op ma 16 apr 2018, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38466
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
ma 16 apr 2018, 20:46
Kadioglu op 10 kan gewoon niet. Enkel balverlies. En Achahbar is gewoon geen spits.

Tweede helft Romeny voor Langil of Kadioglu.
Romeny in de spits, Achahbar op het middenveld en Tedje op de bank. Met zijn vieren achter hangen heeft geen enkele zin. Alles of niets in de tweede helft.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Stefannec »

Te triest voor woorden dit.
Niet normaal.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38466
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door mschr »

bbq schreef:
ma 16 apr 2018, 20:50
nessaja schreef:
ma 16 apr 2018, 20:45
Nummer 11 schreef:
ma 16 apr 2018, 20:43
Al die fucking passanten spelen volgend jaar ergens anders en wij zitten weer met die kut Juup. :2up:
Ik denk dat alleen Dijkstra er van deze basis11 er idd nog is volgend seizoen.
Dan koop ik geen seizoenkaart meer.

Die Pep heeft ook schijt aan onze club, gewoon weer op de zelfde manier verliezen en iedereen ziet het van verre aankomen
Vorige keer creëerden we veel kansen. Nu niet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Kanchelskis »

bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:50
Kanchelskis schreef:
ma 16 apr 2018, 20:47
bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:45
Als er niet in de rust een tactische omzetting wordt gedaan mogen ze die wijsneus van mij tijdens de wedstrijd al ontslaan. Dit kan toch gewoon niet...
Wat wil je doen dan? Gewoon een armoedige selectie. We staan waar we staan doordat de rest van de Jupiler zo kut is. Er is geen fatsoenlijk alternatief om nu in te brengen.
Had Braken gewoon vervangen door een spits, had Jansen laten staan. Het stond net eindelijk een beetje goed en nu heeft die dwaas weer alles overhoop gehaald. Wat bezielt die wijsneus dan in godsnaam??
Romeny er in. Weet geen andere optie/oplossing.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Demtsjenko »

Romeny in de spits, achahbar centraal, kadioglu rechsbuiten, jansen voor dijkstra...

Dan heb je een kansje...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32888
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
ma 16 apr 2018, 20:49
Genant dit.
0,0 wil om te winnen. 0,0 creativiteit.
In de duels worden ze als kleine blagen opzij gezet.
:withstupid: En ik snap het ook niet. Als je nou alleen op kwaliteit verslagen wordt oke, maar dit is komt echt ook door de instelling en dat vind ik onverteerbaar..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Bottendaal »

wat is het SLECHT zeg! Ik heb het idee dat we tegen Ajax 1 spelen zo lopen we er achteraan...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door zuurpruim »

Tuurlijk is Romeny er nog niet maar met hem in de punt en Anass erachter hou je je systeem wel in tact.Gelukkig heb ik het al heel lang geleden geroepen,we hebben met Lijnders de nieuwe Hyballa binnengehaald.Stronteigenwijs en je eigen filosofie Nederland binnen willen brengen.Een gelijkspel zou al heel wat zijn maar ik zie eerder Ajax de tweede maken.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32888
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door bertje »

Demtsjenko schreef:
ma 16 apr 2018, 20:52
Romeny in de spits, achahbar centraal, kadioglu rechsbuiten, jansen voor dijkstra...

Dan heb je een kansje...
:withstupid: Dat had al voor de wedstrijd moeten gebeuren.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Jorrit77 »

bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:48
DJTEEF! schreef:
ma 16 apr 2018, 20:46
Kadioglu op 10 kan gewoon niet. Enkel balverlies. En Achahbar is gewoon geen spits.

Tweede helft Romeny voor Langil of Kadioglu.
En Dijkstra eraf bitte voor Jansen. Wat een onbenullige tactische keuzes van die wijsneus. Staat het eindelijk een beetje stabiel haalt hij alles weer overhoop, en zie hier het resultaat. :crazy2:
Er staat en stond helemaal niks stabiel. Dat is nou de grootste fout die Lijnders ook maakt.

jazeker
Berichten: 1196
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door jazeker »

Ondanks dat we zelf kut spelen is het natuurlijk wel doodzonde dat Ajax niet met 10 man staat na 10 minuten.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32888
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door bertje »

Pffff en dat die acheids geen rood geeft, hij kijkt er gewoon naar!! :angryfire:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Jorrit77
Berichten: 2429
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Jorrit77 »

Nog een klein uurtje om het om te draaien. Enige positieve is dat het nog maar 1-0 is. En anders gun ik het Fortuna van harte want ik zie niks in dit NEC. Bah

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Demtsjenko »

bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:54
Pffff en dat die acheids geen rood geeft, hij kijkt er gewoon naar!! :angryfire:
Heel irritant inderdaad... kost je mede de wedstrijd...

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3210
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Nummer 9 »

bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:54
Pffff en dat die acheids geen rood geeft, hij kijkt er gewoon naar!! :angryfire:
Je had op deze wedstrijd gewoon een ervaren arbiter moet aanstellen. Deze gozer schijt in z'n broek dat hij de wedstrijd beslist na het incident van de vorige wedstrijd. Maar desondanks heb je de achterstand gewoon puur aan jezelf te wijten.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Bottendaal »

bertje schreef:
ma 16 apr 2018, 20:54
Pffff en dat die acheids geen rood geeft, hij kijkt er gewoon naar!! :angryfire:
Als ik dit zie zou ik bíjna aan complotten gaan denken...

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Gerard Lopez »

Denk dat de KNVB de scheids de opdracht heeft gegeven om alles in het werk te stellen dat Ajax gewoon weer wint. Dan staan ze zelf iets minder voor lul in NL omdat er minder ophef ontstaat over wie er promoveert. En scheelt ze weer mogelijke rechtzaken enzo.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door harold »

Er was en is geen enkele rede om er nog vertrouwen in te hebben. Wat een ellendig zooitje ongeregeld zeg...

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4399
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Nummer 11 »

Gerard Lopez schreef:
ma 16 apr 2018, 20:57
Denk dat de KNVB de scheids de opdracht heeft gegeven om alles in het werk te stellen dat Ajax gewoon weer wint. Dan staan ze zelf iets minder voor lul in NL omdat er minder ophef ontstaat over wie er promoveert. En scheelt ze weer mogelijke rechtzaken enzo.
Dit dacht ik ook gelijk

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Gerd »

wat een armoe.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3210
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door Nummer 9 »

En Heinloth: nooit meer opstellen. Je kunt me niet wijsmaken dat je in de jeugd niets beters hebt rondlopen dan deze knuppel.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: JAJAX-NEC

Bericht door pjottr »

nu niet naar de knvb wijzen...je laat zelf gewoon 0,0 zien.
wat ik zie is een grote tactische chaos waar , waarschijnlijk op de keeper na, niemand enig idee heeft wat de bedoeling is...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: eriktheviking, LvB, Nijmegen0413 en 49 gasten