NEC-FC Oss

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Wie wint deze wedstrijd, of wordt het een gelijk spelletje

FC Oss
6
14%
Gelijk spel
4
9%
NEC
34
77%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door JBNMGN »

MojoMojo schreef:
di 10 apr 2018, 09:45
De Kletskop schreef:
di 10 apr 2018, 08:45
Curva schreef:
ma 09 apr 2018, 22:34
JBNMGN schreef:
ma 09 apr 2018, 22:28
Was het een goede wedstrijd? NEE
Werd er weer veel balverlies geleden en ook veel verkeerde passes gegeven? JA
Knokten we ons wel weer terug? JA
Hebben we gewonnen? JA

Hebben we nu nog weer een kans om kampioen te worden? JA JA JA!
Dat Verdonk weer aan de basis van een tegendoelpunt: ja
Dat vd Pavert weer af en toe als een blinde te verdedigen:Ja
Zijn we compleet afhankelijk van een opwelling van de enkeling die iets kan : ja
Zit er nog steeds geen lijn in t spel: ja
Was het een verdiende overwinning: Ja
Hadden we ook gewoon weer punten kunnen laten schieten door domme passed en fouten:ja
Kunnen we nog kampioen worden: opeens weer ja
Schat ik de kansen in de herkansing tegen Ajax hoog in: nee
:withstupid: op basis van gisteravond hoeven we ons geen illusies te maken.
Slordig slordig slordig, en zoals vaker 2 bevliegingen van onze 2 jonkies die ons redden.
2e helft beviel me de werklust, mede door het publiek ingegeven, wel moet ik zeggen.
Bevlieging van de twee jonkies? Kadioglu speelde de slechtste wedstrijd uit zijn carrière gisteren. Het enige wat hij met die 2e goal te maken had, was dat hij het laatste tikje gaf. Die goal zou op naam moeten komen van Braken, die een geweldige beuk gaf waardoor we de bal kregen, of Achahbar, die de geweldige pass gaf. Wat het slordige betreft, was dit vooral in de eerste helft ja. In de tweede helft heb ik echt genoten van NEC. Nee, niet alles ging goed, maar verwacht je serieus dat dit seizoen ineens alles goed gaat met deze selectie? Ik ben allang blij als ze vechten voor elke bal. En met name Braken heeft gisteren laten zien dat ze er echt wel voor willen gaan.
Feit blijft dat met name de "jonkies" Kadioglu en Groeneveld nog steeds denken dat ze bj de wereld top horen, en dat is echt niet zo! Gewoon passen die baal en niet steeds weer dezelfde fout maken die ze al maanden maken, door 2,3 of meer spelers uit te willen kappen. Dat gaat 1 x goed maar niet de hele wedstrijd.
Als ze meer aandacht hebben voor hun mede spelers door eerder te passen dan komt het goed met die jongens, anders niet!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10403
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door TT »

Ik zit in de bergen boven Malaga en was veroordeeld tot mijn voetbalscore app. Internet was te traag voor welke stream dan ook. Man, wat was dat zenuwslopend. Hoe vaak ik die tussenstanden gerefreshed heb.....

WijchenNEC
Berichten: 2113
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door WijchenNEC »

JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:52
Nummer 11 schreef:
ma 09 apr 2018, 22:08
Huilies van 080. Boe boe dat ze geen feestje komen vieren voor ons vak. De spelers verdienden wel een applaus vandaag.
Dat was vanuit de spelersgroep gewoon een statement naar de supporters toe voor het opwachten vrijdag bij aankomst terug in de Goffert. Niet meer en niet minder. En dat mag! Waarom zouden wij supporters alleen een statement mogen maken en zij niet?

Gewoon weer overgaan tot de orde van de dag en de club/spelers steunen, want er is nog hoop!
Omdat dit volgens mij een statement tegen de verkeerde groep is. Bussen opwachten komt over het algemeen vanuit een ander deel van onze supporters dan 080. Snap de frustratie wel, als het goed is het uitgesproken dus hopelijk loopt het gewoon los :tu:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26812
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:55
Feit blijft dat met name de "jonkies" Kadioglu en Groeneveld nog steeds denken dat ze bj de wereld top horen
heb je ze gesproken?
JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:55
Gewoon passen die baal en niet steeds weer dezelfde fout maken die ze al maanden maken, door 2,3 of meer spelers uit te willen kappen. Dat gaat 1 x goed maar niet de hele wedstrijd.
het hoeft ook niet de hele wedstrijd goed te gaan, dat verwacht niemand vanze. 1x is vaak al voldoende.
laten we dit soort spelers vooral niet afleren waar ze goed in zijn ,en waar ze dikwijls het verschil mee maken.

WijchenNEC
Berichten: 2113
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door WijchenNEC »

De Kletskop schreef:
di 10 apr 2018, 10:20
JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:55
Feit blijft dat met name de "jonkies" Kadioglu en Groeneveld nog steeds denken dat ze bj de wereld top horen
heb je ze gesproken?
JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:55
Gewoon passen die baal en niet steeds weer dezelfde fout maken die ze al maanden maken, door 2,3 of meer spelers uit te willen kappen. Dat gaat 1 x goed maar niet de hele wedstrijd.
het hoeft ook niet de hele wedstrijd goed te gaan, dat verwacht niemand vanze. 1x is vaak al voldoende.
laten we dit soort spelers vooral niet afleren waar ze goed in zijn ,en waar ze dikwijls het verschil mee maken.
:withstupid: soms kunnen ze idd betere beslissingen maken, maar laat deze jongens aub acties blijven maken

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door mschr »

MojoMojo schreef:
di 10 apr 2018, 09:45



Bevlieging van de twee jonkies? Kadioglu speelde de slechtste wedstrijd uit zijn carrière gisteren.
Hij speelde matig.
MojoMojo schreef:
di 10 apr 2018, 09:45
Het enige wat hij met die 2e goal te maken had, was dat hij het laatste tikje gaf.
Dan vergeet je de loopactie en het koelbloedig afmaken van de kans. Die keeper redde al op menig inzet van Achahbar en Groeneveld.
MojoMojo schreef:
di 10 apr 2018, 09:45
Die goal zou op naam moeten komen van Braken, die een geweldige beuk gaf waardoor we de bal kregen, of Achahbar, die de geweldige pass gaf.
Goeie acties. Maar als je aan hen de goal toekent, dan is Delle onze topscorer, want hij zet praktisch al onze aanvallen op met al dan niet geslaagde uittrappen en worpen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
di 10 apr 2018, 10:20
JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:55
Feit blijft dat met name de "jonkies" Kadioglu en Groeneveld nog steeds denken dat ze bj de wereld top horen
heb je ze gesproken?
JBNMGN schreef:
di 10 apr 2018, 09:55
Gewoon passen die baal en niet steeds weer dezelfde fout maken die ze al maanden maken, door 2,3 of meer spelers uit te willen kappen. Dat gaat 1 x goed maar niet de hele wedstrijd.
het hoeft ook niet de hele wedstrijd goed te gaan, dat verwacht niemand vanze. 1x is vaak al voldoende.
laten we dit soort spelers vooral niet afleren waar ze goed in zijn ,en waar ze dikwijls het verschil mee maken.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Legendario »

TT schreef:
di 10 apr 2018, 10:10
Ik zit in de bergen boven Malaga en was veroordeeld tot mijn voetbalscore app. Internet was te traag voor welke stream dan ook. Man, wat was dat zenuwslopend. Hoe vaak ik die tussenstanden gerefreshed heb.....
Kom je nog een biertje drinken?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door burp »

Eerste helft was echt slecht. Begint de tweede dan denk je daar gaan we weer.
Gelukkig de snelle gelijkmaker, wat een wereldgoal zeg!
Daarna kwam er meer strijd en geloof in het team, dat heeft lang ontbroken.
Terecht de 2-1 gemaakt en nu doorgaan.

Als het team er ook zelf in gaat geloven en zo doorgaat als in de tweede helft dan kan het ook gewoon.

Wat een stel kneuzen trouwens op 080 om na zo'n tweede helft alsnog te gaan fluiten.
En dat omdat ze niet extra voor hun vakkie bleven vieren bij het rondje na afloop.
Waarom zouden ze dat uberhaupt nog doen?
Weer een duidelijk voorbeeld van dat 080 zich beter voelt dan de rest van het stadion en het hele gebeuren daar niet om het voetbal maar om hun eigen groepje draait.

Voorwaarts
Berichten: 4156
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Voorwaarts »

Braken en Heinloth motm !
Omdat ze teamspelers zijn en er steeds voor gaan.
Eigenlijk zouden we nog een paar van dat soort ingestelde spelers moeten hebben. Het moet een team worden !

En statement spelers vind ik belachelijk. Of vijfduizend supporters de mening hebben van de losbandige vijf van afgelopen vrijdag. Pfff.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik snap juist wel dat de spelers niet hypocriet een dansje gaan doen voor 080 maar even iets neutraler acteren. Even een reflectie-moment voor beide partijen van een paar dagen. Bovendien is er ook niet direct reden voor een feest. Je wint keurig een wedstrijd met een mooie 2e helft en een professioneel uitspelen zonder risico.
Waar die FC Oss supporters mee bezig waren was mij echt een mirakel. Agressiviteit om niets. Ik begon die term "messentrekkers" voor de Ossenaar zowaar te begrijpen. Niets te klagen over de scheids dunkt me met het onthouden van de penalty's voor NEC, maar gewoon naar kinderen bier gooien? Die gasten sporen niet. Ik dacht dat we een relatie hadden met FC Oss voor de jeugdspelers, dan ga je toch niet zo met elkaar om? Schaam je voor je asociaal gedrag zou ik zeggen. Neem maar eens een voorbeeld aan de superboeren, zo hoort het: magnifiek !

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5204
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door eniesee12 »

Vannuilekumphuile schreef:
di 10 apr 2018, 17:54
Ik snap juist wel dat de spelers niet hypocriet een dansje gaan doen voor 080 maar even iets neutraler acteren. Even een reflectie-moment voor beide partijen van een paar dagen. Bovendien is er ook niet direct reden voor een feest. Je wint keurig een wedstrijd met een mooie 2e helft en een professioneel uitspelen zonder risico.
Waar die FC Oss supporters mee bezig waren was mij echt een mirakel. Agressiviteit om niets. Ik begon die term "messentrekkers" voor de Ossenaar zowaar te begrijpen. Niets te klagen over de scheids dunkt me met het onthouden van de penalty's voor NEC, maar gewoon naar kinderen bier gooien? Die gasten sporen niet. Ik dacht dat we een relatie hadden met FC Oss voor de jeugdspelers, dan ga je toch niet zo met elkaar om? Schaam je voor je asociaal gedrag zou ik zeggen. Neem maar eens een voorbeeld aan de superboeren, zo hoort het: magnifiek !


Den Bosch, oss.. Daar woont voor 10.000 jaar gevangenisstraf.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Vannuilekumphuile »

eniesee12 schreef:
di 10 apr 2018, 18:06
Vannuilekumphuile schreef:
di 10 apr 2018, 17:54
Ik snap juist wel dat de spelers niet hypocriet een dansje gaan doen voor 080 maar even iets neutraler acteren. Even een reflectie-moment voor beide partijen van een paar dagen. Bovendien is er ook niet direct reden voor een feest. Je wint keurig een wedstrijd met een mooie 2e helft en een professioneel uitspelen zonder risico.
Waar die FC Oss supporters mee bezig waren was mij echt een mirakel. Agressiviteit om niets. Ik begon die term "messentrekkers" voor de Ossenaar zowaar te begrijpen. Niets te klagen over de scheids dunkt me met het onthouden van de penalty's voor NEC, maar gewoon naar kinderen bier gooien? Die gasten sporen niet. Ik dacht dat we een relatie hadden met FC Oss voor de jeugdspelers, dan ga je toch niet zo met elkaar om? Schaam je voor je asociaal gedrag zou ik zeggen. Neem maar eens een voorbeeld aan de superboeren, zo hoort het: magnifiek !


Den Bosch, oss.. Daar woont voor 10.000 jaar gevangenisstraf.
Moeten ze die nog uitzitten of hebben ze dat al achter de rug? We hebben namelijk nog een cellen-overschot voor uitschot.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door burp »

Vannuilekumphuile schreef:
di 10 apr 2018, 17:54
.
Waar die FC Oss supporters mee bezig waren was mij echt een mirakel. Agressiviteit om niets. Ik begon die term "messentrekkers" voor de Ossenaar zowaar te begrijpen. Niets te klagen over de scheids dunkt me met het onthouden van de penalty's voor NEC, maar gewoon naar kinderen bier gooien? Die gasten sporen niet. Ik dacht dat we een relatie hadden met FC Oss voor de jeugdspelers, dan ga je toch niet zo met elkaar om? Schaam je voor je asociaal gedrag zou ik zeggen. Neem maar eens een voorbeeld aan de superboeren, zo hoort het: magnifiek !
We hebben eigenlijk nooit een relatie met Oss gehad. Die clubs hebben echt geen bal met elkaar (overigens ook niet bijzonder veel tegen elkaar, dat ook weer niet).

Ja de gecombineerde jeugdopleiding die na dit seizoen stopt, maar van harte is dat allemaal nooit gegaan. Alle jeugdspelers officieel bij NEC, wat Oss van ons als huurlingen kreeg was allang en breed afgeschreven en slechts een paar keer van meerwaarde. Wel redelijk wat Osse jeudspelers die hier het eerste haalden. En toen er nog een gezamenlijk belofenteam was mocht Oss blij zijn als er ook een paar van hun reserves mee mochten doen. Nee, dat heeft echt een goede relatie opgeleverd.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10298
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Gijscoman »

Voorwaarts schreef:
di 10 apr 2018, 17:31
Braken en Heinloth motm !
Omdat ze teamspelers zijn en er steeds voor gaan.
Eigenlijk zouden we nog een paar van dat soort ingestelde spelers moeten hebben. Het moet een team worden !

En statement spelers vind ik belachelijk. Of vijfduizend supporters de mening hebben van de losbandige vijf van afgelopen vrijdag. Pfff.
Eens wat betreft dat eerste.

Wat dat tweede betreft: men liep enkel voorbij 080. Het statement was duidelijk niet voor het hele publiek. En daarna is er nog contact geweest tussen 080 en de spelers. Zoals ik het begrijp via discussies op Twitter dacht de spelersgroep dat 080 voor de aanval verantwoordelijk. Dat bleek een misverstand en op basis van dat misverstand is men ertoe gekomen om het niet te vieren met 080. Met de kennis die de spelers op dat moment hadden was het een begrijpelijke actie. Jammer alleen dat het komt door een misverstand, maar gelukkig is het bij mijn weten uitgesproken.

Laten we het optimisme nu niet beschadigen door een ongelukkig misverstandje!

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1367
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Jeroenmgn »

Kut 080...fluiten na een overwinning is neuzen gedrag

Brabander
Berichten: 1570
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Brabander »

Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!

Harry Bierdop
Berichten: 450
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Harry Bierdop »

Voorwaarts schreef:
di 10 apr 2018, 17:31
Braken en Heinloth motm !
Omdat ze teamspelers zijn en er steeds voor gaan.
Dit zeggen en dan Breinburg niet noemen als MOTM is echt lachwekkend.
De man die veruit de meeste duels heeft gewonnen en daarnaast de man waarop de meeste overtredingen zijn gemaakt.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door bertje »

Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
En kom je uit Oss, dan ben je voor TOP!!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Kanchelskis »

Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
Kom je uit Brabant..heb je de pech uit 1 van de 2 paupersteden te komen. Vrijdag moeten we tegen de andere.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 09:34
Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
Kom je uit Brabant..heb je de pech uit 1 van de 2 paupersteden te komen. Vrijdag moeten we tegen de andere.
Het is daar tegen MVV nog flink uit de hand gelopen laatst.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
wo 11 apr 2018, 09:49
Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 09:34
Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
Kom je uit Brabant..heb je de pech uit 1 van de 2 paupersteden te komen. Vrijdag moeten we tegen de andere.
Het is daar tegen MVV nog flink uit de hand gelopen laatst.
Gebeurt wel op meer plekken. Alleen als je clublied geweld vergoelijkt dan ben je behoorlijk pauper. Tokkiestad is het.

WijchenNEC
Berichten: 2113
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 10:39
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door WijchenNEC »

CazNEC schreef:
wo 11 apr 2018, 18:02
Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 17:49
Tiel schreef:
wo 11 apr 2018, 09:49
Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 09:34
Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
Kom je uit Brabant..heb je de pech uit 1 van de 2 paupersteden te komen. Vrijdag moeten we tegen de andere.
Het is daar tegen MVV nog flink uit de hand gelopen laatst.
Gebeurt wel op meer plekken. Alleen als je clublied geweld vergoelijkt dan ben je behoorlijk pauper. Tokkiestad is het.
Helmond is een veredeld dorp.
Je wil in iedergeval in zowel Oss als Helmond nog niet dood gevonden worden.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Demtsjenko »

Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 17:49
Tiel schreef:
wo 11 apr 2018, 09:49
Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 09:34
Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
Kom je uit Brabant..heb je de pech uit 1 van de 2 paupersteden te komen. Vrijdag moeten we tegen de andere.
Het is daar tegen MVV nog flink uit de hand gelopen laatst.
Gebeurt wel op meer plekken. Alleen als je clublied geweld vergoelijkt dan ben je behoorlijk pauper. Tokkiestad is het.
weer trekken wij ten strijde?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13244
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: NEC-FC Oss

Bericht door Pol »

Demtsjenko schreef:
do 12 apr 2018, 10:33
Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 17:49
Tiel schreef:
wo 11 apr 2018, 09:49
Kanchelskis schreef:
wo 11 apr 2018, 09:34
Brabander schreef:
wo 11 apr 2018, 08:47
Als ik me niet vergis komt Groeneveld toch echt uit Oss!!!!
Kom je uit Brabant..heb je de pech uit 1 van de 2 paupersteden te komen. Vrijdag moeten we tegen de andere.
Het is daar tegen MVV nog flink uit de hand gelopen laatst.
Gebeurt wel op meer plekken. Alleen als je clublied geweld vergoelijkt dan ben je behoorlijk pauper. Tokkiestad is het.
weer trekken wij ten strijde?
Vechten ten alle tijden.
Maar dat is allemaal gericht op strijd op het veld.

Dit niet.
Het seizoen da is begonne, de punten worre geteld.
En als die dan ni kommen gebruiken we geweld.
En haalt da ok niks uit ja, dan klimmen we op het veld.
De media, de speulers ja, iedereen stut versteld.

Heey boem, knal, heey jah, Hadde da gehurd?
Op de west tribune is een bommetje gepleurt.
Dun dader wordt gevat, en onmiddellijk bekeurt.
We gan un pilske pakken wa gebeurt is gebeurt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten