NEC-Telstar

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Wat wordt het maandag

Winst NEC
19
50%
Gelijk spel
7
18%
Winst Telstar
12
32%
 
Totaal aantal stemmen: 38

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC-Telstar

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 21:02
Polleke schreef:
ma 02 apr 2018, 20:42
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 19:31
De Kletskop schreef:
ma 02 apr 2018, 18:17



Kwestie van ritme, die peert de balletjes er wel weer in.
Toen Braken gewisseld werd, ging NEC beter draaien. Dat zegt mij genoeg. Ik heb mijn ernstige twijfels over Braken op dit niveau. Voor de eredivisie komt hij echt schromelijk tekort.
Grootste bullshit die ik hier lees. Braken was heel belangrijk vandaag!
Wanneer dan? Toen hij de bal voor het inglijden had, maar stil bleef staan?
Je schetst de situatie nu wel wat simpeler dan dat die daadwerkelijk was. Je vergeet even te melden dat de bal voor iemand anders leek te zijn, daardoor ook werd aangeraakt en Braken daar niet op anticipeerde. Dat was gewoon een lastige bal die 8 van de 10 spitsen niet zou maken. En Braken was ook nog eens geblesseerd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door zuurpruim »

Braken leuke spits voor de Juup en dat is waarschijnlijk het niveau waarop hij gaat acteren want hij heeft nog een langlopend contract,Anass zal dan plaats moeten maken want te duur en Ter Haar wordt zijn vaste back-up.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door Gerard Lopez »

Nou niet gelijk denken dat het lek boven is. Let maar op, Jong-Ajax uit en Helmond-uit kom je gewoon weer netjes op achterstand om vervolgens de hele wedstrijd achter de feiten aan te lopen :brancard:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 21:02
Polleke schreef:
ma 02 apr 2018, 20:42
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 19:31
De Kletskop schreef:
ma 02 apr 2018, 18:17



Kwestie van ritme, die peert de balletjes er wel weer in.
Toen Braken gewisseld werd, ging NEC beter draaien. Dat zegt mij genoeg. Ik heb mijn ernstige twijfels over Braken op dit niveau. Voor de eredivisie komt hij echt schromelijk tekort.
Grootste bullshit die ik hier lees. Braken was heel belangrijk vandaag!
Wanneer dan? Toen hij de bal voor het inglijden had, maar stil bleef staan?
Ben jij zo'n gast die alleen kijkt naar goals? Feiten zijn keihard. We spelen beter met hem, halen meer punten met hem en hij is verreweg een beter aanspeelpunt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door mschr »

Dus MVV-NEC was een wedstrijd naar je hart?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 02 apr 2018, 22:53
Braken leuke spits voor de Juup en dat is waarschijnlijk het niveau waarop hij gaat acteren want hij heeft nog een langlopend contract,Anass zal dan plaats moeten maken want te duur en Ter Haar wordt zijn vaste back-up.
Inderdaad, en ik weet ook niet echt wat zijn kwaliteiten zijn. Hij is niet sterk in de duels, voetballend niet erg goed en voor een afmaker mist hij wel (heel) erg veel kansen. Het is gewoon een matige spits, ik had er eigenlijk veel meer van verwacht..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door bertje »

LT schreef:
ma 02 apr 2018, 21:21
Nijmegen0413 schreef:
ma 02 apr 2018, 21:05
LT schreef:
ma 02 apr 2018, 20:58
Goede keeper trouwens, die van Telstar.
En jong, halen!
Las in de winter dat er interesse voor hem was vanuit Engeland, maar wist ook niet dat hij zó jong was. Staat echt iemand.
:withstupid: Zou wel een hele goede vervanger zijn voor komend seizoen, maar lijkt me schier onhaalbaar..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door bertje »

Pol schreef:
ma 02 apr 2018, 19:18
Goffert schreef:
ma 02 apr 2018, 19:05
De Kletskop schreef:
ma 02 apr 2018, 18:17
mschr schreef:
ma 02 apr 2018, 17:07
zuurpruim schreef:
ma 02 apr 2018, 17:04
Gijscoman schreef:
ma 02 apr 2018, 16:58
Prima partij. Heinloth speelde sterk. Het is wel duidelijk dat Kadioglu en Groeneveld nog moeten wennen aan deze opstelling, want ze gingen te graag in het midden spelen, waardoor het kluitjesvoetbal werd. Kadioglu verbeterde zich prima; Groeneveld niet. Ik ben tevreden.

Overigens vond ik alledrie de invallers sterk invallen.
Maar waarom haal je je spits eruit als je goals moet maken en vervang je hem door een middenvelder?Was Braken geblesseerd?
Heb je Braken zien voetballen? Het zag er weer eens niet goed uit. Met als dieptepunt in de tweede helft niet reageren op een bal, terwijl jij en ik die bal binnen geblazen hadden.
Braken was vaker voor het doel te vinden en in scoringspositie dan Achahbar op die positie in alle wedstrijden die hij speelde.
Kwestie van ritme, die peert de balletjes er wel weer in.

Het was niet groots vandaag, er ging nog aardig wat mis, maar er viel niets op af te dingen, niets weggegeven en redelijk wat gecreëerd.
Ferdi die weer enigszins leek op de Ferdi van vorig seizoen, vrij onbevangen, en eindelijk eens een keer een fatsoenlijke voorzet vanaf rechts.
Groenenveld zat totaal niet in de wedstrijd, maar als die dat wel had gezeten was de score nog hoger uitgevallen.

UItblinkers waren voor mij Golla, Breinburg en Sturing.
Zwakke angels blijven Verdonk, Dijkstra en Heinloth. De laatste deed het voor zijn doen niet slecht, maar het blijft veels te veel onnodig balverlies.
Verdonk speelde uitstekend!
:withstupid:
Ik vind die Verdonk zo'n rare speler. De eerste helft was het echt Calvin "Tikkie Terug Jaap" Verdonk, en de 2e helft gaat dan wel bijna alles in een keer vooruit. En dat is bijna elke wedstrijd het geval..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
di 03 apr 2018, 09:16
Ik vind die Verdonk zo'n rare speler. De eerste helft was het echt Calvin "Tikkie Terug Jaap" Verdonk, en de 2e helft gaat dan wel bijna alles in een keer vooruit. En dat is bijna elke wedstrijd het geval..
Hij had weer eens erg veel onnodig balverlies, dat mag niet voor een linksback.
Bovendien was hij vaak erg traag in het verleggen van het spel waardoor een opening naar de andere kant plots niet meer kon en de angel uit de aanval was, zelfde gold voor Dijkstra.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC-Telstar

Bericht door Wim1970 »

De Kletskop schreef:
di 03 apr 2018, 09:39
bertje schreef:
di 03 apr 2018, 09:16
Ik vind die Verdonk zo'n rare speler. De eerste helft was het echt Calvin "Tikkie Terug Jaap" Verdonk, en de 2e helft gaat dan wel bijna alles in een keer vooruit. En dat is bijna elke wedstrijd het geval..
Hij had weer eens erg veel onnodig balverlies, dat mag niet voor een linksback.
Bovendien was hij vaak erg traag in het verleggen van het spel waardoor een opening naar de andere kant plots niet meer kon en de angel uit de aanval was, zelfde gold voor Dijkstra.
Allebei wegdoen volgend jaar. Woudenberg en Schaars terughalen!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:
di 03 apr 2018, 11:30
De Kletskop schreef:
di 03 apr 2018, 09:39
bertje schreef:
di 03 apr 2018, 09:16
Ik vind die Verdonk zo'n rare speler. De eerste helft was het echt Calvin "Tikkie Terug Jaap" Verdonk, en de 2e helft gaat dan wel bijna alles in een keer vooruit. En dat is bijna elke wedstrijd het geval..
Hij had weer eens erg veel onnodig balverlies, dat mag niet voor een linksback.
Bovendien was hij vaak erg traag in het verleggen van het spel waardoor een opening naar de andere kant plots niet meer kon en de angel uit de aanval was, zelfde gold voor Dijkstra.
Allebei wegdoen volgend jaar. Woudenberg en Schaars terughalen!
helaas speelt Woudenberg de laatste weken weer in de basis bij Heerenveen.En hij heeft nog een jaarcontract dus gewoon onhaalbaar.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Telstar

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
di 03 apr 2018, 11:39
Wim1970 schreef:
di 03 apr 2018, 11:30
De Kletskop schreef:
di 03 apr 2018, 09:39
bertje schreef:
di 03 apr 2018, 09:16
Ik vind die Verdonk zo'n rare speler. De eerste helft was het echt Calvin "Tikkie Terug Jaap" Verdonk, en de 2e helft gaat dan wel bijna alles in een keer vooruit. En dat is bijna elke wedstrijd het geval..
Hij had weer eens erg veel onnodig balverlies, dat mag niet voor een linksback.
Bovendien was hij vaak erg traag in het verleggen van het spel waardoor een opening naar de andere kant plots niet meer kon en de angel uit de aanval was, zelfde gold voor Dijkstra.
Allebei wegdoen volgend jaar. Woudenberg en Schaars terughalen!
helaas speelt Woudenberg de laatste weken weer in de basis bij Heerenveen.En hij heeft nog een jaarcontract dus gewoon onhaalbaar.
Schaars gelukkig wel :wink:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Justian, Undici en 27 gasten