Mart Dijkstra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
bbq

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bbq »

Tiel schreef:
bbq schreef:Snap niet dat hij nog niet in de belangstelling staat van andere clubs na zo'n geweldige 1e seizoenshelft volgens sommige
Wie zegt dat?

Helemaal geen enkele speler bij NEC heeft een geweldige eerste seizoenshelft gespeeld.

Ja Arnout als hij niet geblesseerd was geraakt.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Zwak en onwaar, ik zeik op niemand die enkel kritisch is.
Wel hoor.
Geef eens een voorbeeld. Iemand continu A3 noemen vind ik bv niet alleen kritisch.
Iets met meisje..
Ja en daar is het bij gebleven. Daar kunnen een hoop nog een voorbeeld aan nemen.

Maar dat is niet wat ik beweerde, lees nu eens goed.
Niemand is enkel kritisch en iedereen maakt wel eens een (lichtelijk) beledigende opmerking. En ja, ook jij dus Sint Tiel. Mij boeit het echter niet zo veel en jij staat na iedere opmerking als Brilsmurf met je vingertje in de lucht anderen terecht te wijzen. Iets waar ik vaak best wel om kan lachen overigens, want je bent wel een formummer die het forum een beetje levend houdt.
Enkel Mevr. Foor had ik dat omdat hij zowel binnen als buiten het veld zich als een meisje gedroeg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Zwak en onwaar, ik zeik op niemand die enkel kritisch is.
Wel hoor.
Geef eens een voorbeeld. Iemand continu A3 noemen vind ik bv niet alleen kritisch.
Naja, blader terug in iedere willekeurige discussie.
Je bent de hele dag door anderen terecht aan het wijzen.

Dat je A3 erg vindt vind ik bijvoorbeeld al erg treurig. Sta eens wat positiever in het leven joh.

bbq

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bbq »

Wat een flutspeler is het toch. Loopt een beetje nutteloos te zwerven op het middenveld, zit nergens echt tussen en heeft de slechtste commentaren in tijden na weer een nederlaag.

Snel op de bank ermee

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door JBNMGN »

bbq schreef:Wat een flutspeler is het toch. Loopt een beetje nutteloos te zwerven op het middenveld, zit nergens echt tussen en heeft de slechtste commentaren in tijden na weer een nederlaag.

Snel op de bank ermee
Dijkstra heeft de afgelopen wedstrijden best aardig gespeeld, zeker vergeleken met begin seizoen.
Nu had hij duidelijk weer een mindere wedstrijd maar dat hadden ze allemaal, en allemaal op de bank zetten is geen optie.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

bbq schreef:Wat een flutspeler is het toch. Loopt een beetje nutteloos te zwerven op het middenveld, zit nergens echt tussen en heeft de slechtste commentaren in tijden na weer een nederlaag.

Snel op de bank ermee
:crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

bbq

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bbq »

MOTM????
Het was geen slechte pot van Dijkstra, maar iemand die tot 3x toe een bal over 3 meter in de voeten van de tegenstander speelt, een bal totaal onnodige niemandsland in knalt en in veel gevallen wederom half ingrijpt kan ik zeker geen MOTM noemen. Een zesje was het niet meer en niet minder.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4349
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Mart Dijkstra

Bericht door Nummer 11 »

Eens

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Balletje mayo »

Normaal ben ik ook niet zo'n fan van Dijkstra, maar deze wedstrijd heeft hij toch echt wel goed gespeeld, In ieder geval meer opgelost dan verprutst. en ja, ook hij maakt nog wel eens een foutje maar daarom speelt hij ook bij NEC en niet bij PSV!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door zuurpruim »

Dijkstra en Heinloth zijn de betere spelers van de afgelopen weken.Ik vind dat heel veel zeggen over de rest.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32350
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:Dijkstra en Heinloth zijn de betere spelers van de afgelopen weken.Ik vind dat heel veel zeggen over de rest.
Meejeens, ik hoop dat met name Kadioglu, maar ook Groeneveld en Rayhi snel hun vorm van voor hun blessures terug vinden. Dat zou al een slok op een borrel schelen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Petje af voor Dijkstra! Een van de weinige die een dikke voldoende scoort.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

bbq schreef:MOTM????
Het was geen slechte pot van Dijkstra, maar iemand die tot 3x toe een bal over 3 meter in de voeten van de tegenstander speelt, een bal totaal onnodige niemandsland in knalt en in veel gevallen wederom half ingrijpt kan ik zeker geen MOTM noemen. Een zesje was het niet meer en niet minder.
In vergelijking met de rest stak Dijkstra er gisteren met kop en schouders bovenuit. Jaagde enorm veel af op het middenveld en maakte zichzelf voortdurend aanspeelbaar. Dat er dan wat passes verkeerd gaan vind ik in vergelijking met de dramavertoning van sommige van zijn teamgenoten een sinecure. Het is maar waar je op wilt letten.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32350
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bertje »

Mark Ariaans schreef:
bbq schreef:MOTM????
Het was geen slechte pot van Dijkstra, maar iemand die tot 3x toe een bal over 3 meter in de voeten van de tegenstander speelt, een bal totaal onnodige niemandsland in knalt en in veel gevallen wederom half ingrijpt kan ik zeker geen MOTM noemen. Een zesje was het niet meer en niet minder.
In vergelijking met de rest stak Dijkstra er gisteren met kop en schouders bovenuit. Jaagde enorm veel af op het middenveld en maakte zichzelf voortdurend aanspeelbaar. Dat er dan wat passes verkeerd gaan vind ik in vergelijking met de dramavertoning van sommige van zijn teamgenoten een sinecure. Het is maar waar je op wilt letten.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11624
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door DJTEEF! »

Eerlijk is eerlijk: Dijkstra is de laatste tijd één van de beteren. Knap dat hij zich zo herpakt heeft na een dramatisch begin bij NEC.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Frans »

DJTEEF! schreef:Eerlijk is eerlijk: Dijkstra is de laatste tijd één van de beteren. Knap dat hij zich zo herpakt heeft na een dramatisch begin bij NEC.
:withstupid: nuttige speler.
NECTheBest

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22628
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door burp »

Duidelijk de ongekroonde koning van het bepaalde niveau halen.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Stefannec »

Blijf het een fantasieloze speler vinden.
Leuk voor de eerste divisie voor de eredivisie als we promoveren afscheidt van nemen.
Geval Tom Daemem.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22628
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door burp »

Breinburg oogt dit seizoen veel fantasielozer, die is aan een seizoenslange afscheidstournee bezig en hoopt vooral niet geblesseerd te raken.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Arjan van Hout »

Stefannec schreef:Blijf het een fantasieloze speler vinden.
Leuk voor de eerste divisie voor de eredivisie als we promoveren afscheidt van nemen.
Geval Tom Daemem.
Nou hij strooit af en toe (veel te weinig dat klopt) net schitterende paasjes

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Stefannec »

Arjan van Hout schreef:
Stefannec schreef:Blijf het een fantasieloze speler vinden.
Leuk voor de eerste divisie voor de eredivisie als we promoveren afscheidt van nemen.
Geval Tom Daemem.
Nou hij strooit af en toe (veel te weinig dat klopt) net schitterende paasjes
Af en toe 1 a 2 keer per wedstrijd. Voegt verder ook niet of nauwelijks wat toe vind ik.
Jippiekajee motherfucker!!!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Mart Dijkstra

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:Eerlijk is eerlijk: Dijkstra is de laatste tijd één van de beteren. Knap dat hij zich zo herpakt heeft na een dramatisch begin bij NEC.
zegt iets over de kwaliteit van de rest van de selectie, ik blijf het een beperkte speler vinden..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Arjan van Hout »

Stefannec schreef:
Arjan van Hout schreef:
Stefannec schreef:Blijf het een fantasieloze speler vinden.
Leuk voor de eerste divisie voor de eredivisie als we promoveren afscheidt van nemen.
Geval Tom Daemem.
Nou hij strooit af en toe (veel te weinig dat klopt) net schitterende paasjes
Af en toe 1 a 2 keer per wedstrijd. Voegt verder ook niet of nauwelijks wat toe vind ik.
Is positioneel beter dan breinburg. Onderschept daardoor meer aanvallen. Zonder hem kwamen er nooit ballen bij de spitsen want gregor doet het niet

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Arjan van Hout »

flipsen schreef:
DJTEEF! schreef:Eerlijk is eerlijk: Dijkstra is de laatste tijd één van de beteren. Knap dat hij zich zo herpakt heeft na een dramatisch begin bij NEC.
zegt iets over de kwaliteit van de rest van de selectie, ik blijf het een beperkte speler vinden..
Je moet het ook kunnen zien he.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Arjan van Hout schreef:
flipsen schreef:
DJTEEF! schreef:Eerlijk is eerlijk: Dijkstra is de laatste tijd één van de beteren. Knap dat hij zich zo herpakt heeft na een dramatisch begin bij NEC.
zegt iets over de kwaliteit van de rest van de selectie, ik blijf het een beperkte speler vinden..
Je moet het ook kunnen zien he.
Willen is het bij sommige.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten