Jordan Larsson

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Tiel schreef:
MojoMojo schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Tiel schreef:
JvdP schreef:Zet Larsson in de buurt van Achahbar, die je dan als nr. 9 laat spelen. Allebei beweeglijke spelers die ook voor het gebied van de 16 een bal vast kunnen houden en snel kappen en draaien. Volgens mij kunnen ze samen voor veel gevaar zorgen. Larsson laat je dan op de rechtsbuiten positie wel meer naar binnen staan want het is niet echt een rechtsbuiten. Al wordt hij wel steeds beter.

Braken is alleen gevaarlijk in de 16 zelf. Maar daarbuiten niet. Voor de opbouw van de aanval heb je weinig aan braken.
Dus de spits moet een aanval opbouwen. Ik dacht dat een spits een aanval moest afmaken. Braken wordt compleet verkeerd gebruikt en dat kost hem straks zijn plaats. Zo spelen met Braken in de spits is hetzelfde als Delle op rechtsbuiten opstellen.
Schei nou is uit met verkeerd gebruikt. Braken staat zelf constant buitenspel, laat zich zelf ieder duel aftroeven en Braken is zelf dramatisch met de bal in de voet. Braken kan enkel en alleen een doelpunt maken als hij de bal op een presenteerblaadje krijgt. Dat is geen kwestie van goed gebruiken, maar van een zeeeer beperkte spits. Achahbar heeft diepgang, meer techniek, een goed linkerbeen en is met zijn kleine lichaam veel balvaster. Braken out.
En dat is nou net waar ik me aan stoor bij Braken. Want deed hij dat maar! Hij krijgt namelijk best veel ballen op een presenteerblaadje, maar hij staat nooit op de goede plek, waardoor hij steeds te laat is om de bal binnen te glijden/tikken/schieten/koppen, etc. Spitsen als Santos en Ars waren wellicht ook niet de beste spitsen, maar die stonden wel altijd op de goede plek.
Ars en Santos hadden buitenspelers waar Rayhi en Groeneveld niet eens de veters van mogen strikken. Daar kwam de bal op de juiste plaats.
Bullshit.
Dus jij denk dat AZ net zo makkelijk scoort zonder Ali? Limbombe wordt zelfs al aan het Belgisch elftal gelinkt. Komop zeg, Ars is niets beter dan Sven dat heeft hij al jaren laten zien.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
MojoMojo schreef:En dat is nou net waar ik me aan stoor bij Braken. Want deed hij dat maar! Hij krijgt namelijk best veel ballen op een presenteerblaadje, maar hij staat nooit op de goede plek, waardoor hij steeds te laat is om de bal binnen te glijden/tikken/schieten/koppen, etc. Spitsen als Santos en Ars waren wellicht ook niet de beste spitsen, maar die stonden wel altijd op de goede plek.
Ars en Santos hadden buitenspelers waar Rayhi en Groeneveld niet eens de veters van mogen strikken. Daar kwam de bal op de juiste plaats.
Bullshit.
Dus jij denk dat AZ net zo makkelijk scoort zonder Ali? Limbombe wordt zelfs al aan het Belgisch elftal gelinkt. Komop zeg, Ars is niets beter dan Sven dat heeft hij al jaren laten zien.
Eens. Maar laten we dan Santos buiten de vergelijking houden.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef: Ars en Santos hadden buitenspelers waar Rayhi en Groeneveld niet eens de veters van mogen strikken. Daar kwam de bal op de juiste plaats.
Bullshit.
Dus jij denk dat AZ net zo makkelijk scoort zonder Ali? Limbombe wordt zelfs al aan het Belgisch elftal gelinkt. Komop zeg, Ars is niets beter dan Sven dat heeft hij al jaren laten zien.
De statistieken van Groeneveld zijn tot dusver beter als beide heren toen hebben laten zien, dus niet de veters mogen strikken is wat hem betreft de grootst mogelijke onzin. Rayhi ben ik overigens wel met je eens, die heeft geen enkele oog voor z'n medespelers. Heeft gelukkig wel een paar belangrijke goals gemaakt.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef: Ars en Santos hadden buitenspelers waar Rayhi en Groeneveld niet eens de veters van mogen strikken. Daar kwam de bal op de juiste plaats.
Bullshit.
Dus jij denk dat AZ net zo makkelijk scoort zonder Ali? Limbombe wordt zelfs al aan het Belgisch elftal gelinkt. Komop zeg, Ars is niets beter dan Sven dat heeft hij al jaren laten zien.
De statistieken van Groeneveld zijn tot dusver beter als beide heren toen hebben laten zien, dus niet de veters mogen strikken is wat hem betreft de grootst mogelijke onzin. Rayhi ben ik overigens wel met je eens, die heeft geen enkele oog voor z'n medespelers. Heeft gelukkig wel een paar belangrijke goals gemaakt.
:jestera:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef: Ars en Santos hadden buitenspelers waar Rayhi en Groeneveld niet eens de veters van mogen strikken. Daar kwam de bal op de juiste plaats.
Bullshit.
Dus jij denk dat AZ net zo makkelijk scoort zonder Ali? Limbombe wordt zelfs al aan het Belgisch elftal gelinkt. Komop zeg, Ars is niets beter dan Sven dat heeft hij al jaren laten zien.
De statistieken van Groeneveld zijn tot dusver beter als beide heren toen hebben laten zien, dus niet de veters mogen strikken is wat hem betreft de grootst mogelijke onzin. Rayhi ben ik overigens wel met je eens, die heeft geen enkele oog voor z'n medespelers. Heeft gelukkig wel een paar belangrijke goals gemaakt.
:jestera:
Wat is daar grappig aan? Dat is gewoon een feit hoor..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Goffert »

bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef: Ars en Santos hadden buitenspelers waar Rayhi en Groeneveld niet eens de veters van mogen strikken. Daar kwam de bal op de juiste plaats.
Bullshit.
Dus jij denk dat AZ net zo makkelijk scoort zonder Ali? Limbombe wordt zelfs al aan het Belgisch elftal gelinkt. Komop zeg, Ars is niets beter dan Sven dat heeft hij al jaren laten zien.
De statistieken van Groeneveld zijn tot dusver beter als beide heren toen hebben laten zien, dus niet de veters mogen strikken is wat hem betreft de grootst mogelijke onzin. Rayhi ben ik overigens wel met je eens, die heeft geen enkele oog voor z'n medespelers. Heeft gelukkig wel een paar belangrijke goals gemaakt.
:jestera:
Wat is daar grappig aan? Dat is gewoon een feit hoor..
:withstupid:
Ik heb die statistieken ook gezien!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door eniesee-elst »

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-ver ... ~ae5f1e47/

Die had ik toch zeker nog niet verkocht...

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Rotturdam »

Jammer, was een speler waar je in de eredevisie ook nog wat aan kon hebben, naar mijn mening te vaak op de verkeerde positie gezet en daarom te weinig rendement opgeleverd.
Logisch dat hij meer wil spelen, hij is 20, misschien had hij bij Pep meer speeltijd gekregen maar ik snap ook dat hij daar niet op gaat zitten afwachten

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Sjoerdbemmel »

dus dat wordt dadelijk owobowoloeowbole voorin?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door bertje »

Rotturdam schreef:Jammer, was een speler waar je in de eredevisie ook nog wat aan kon hebben, naar mijn mening te vaak op de verkeerde positie gezet en daarom te weinig rendement opgeleverd.
Logisch dat hij meer wil spelen, hij is 20, misschien had hij bij Pep meer speeltijd gekregen maar ik snap ook dat hij daar niet op gaat zitten afwachten
:withstupid: Had dit nu ook niet verwacht eigenlijk. Kan me ook wel voorstellen dat hij er na afgelopen half jaar klaar mee is na hoe Bogers op bepaalde momenten met hem is omgegaan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jordan Larsson

Bericht door jsentani »

Oversier: ,,Centraal in de spits is Larsson geen eerste keus en op de flanken komen Arnaut Groeneveld en Mohamed Rayhi terug van een blessure.

Grote onzin, Larsson is juist wel een centrale spits (en beter dan Braken) en geen vleugelspits. Let maar op, over een paar jaar is hij de nieuwe centrale spits van het Zweedse elftal.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door harold »

jsentani schreef:Oversier: ,,Centraal in de spits is Larsson geen eerste keus en op de flanken komen Arnaut Groeneveld en Mohamed Rayhi terug van een blessure.

Grote onzin, Larsson is juist wel een centrale spits (en beter dan Braken) en geen vleugelspits. Let maar op, over een paar jaar is hij de nieuwe centrale spits van het Zweedse elftal.
Dan zal de bonusconstructie nog wat opleveren. :tu:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door De Kletskop »

jsentani schreef:Oversier: ,,Centraal in de spits is Larsson geen eerste keus en op de flanken komen Arnaut Groeneveld en Mohamed Rayhi terug van een blessure.

Grote onzin, Larsson is juist wel een centrale spits (en beter dan Braken) en geen vleugelspits. Let maar op, over een paar jaar is hij de nieuwe centrale spits van het Zweedse elftal.
Dat laatste vanzelangzalzeleven niet.

Komt gewoon tekort voor het hoogste niveau, mist vooral het fysiek.

Wel een grote gok dit(mits er niks bijkomt), gezien de blessures en de toch al matige bezettingen op de flanken.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door DR »

Je brede basis is wat je verschilt met Fortuna. Dat raken we met een vertrek van Larsson, Buwalda, Sleegers en mogelijk meer (Breinburg,Golla) kwijt.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jordan Larsson

Bericht door Wessel »

Begrijp het eerlijk gezegd niet dat men hem zo makkelijk laat gaan. Gewoon een goede speler die anderen beter laat spelen en ook nog op meedere posities uit de voeten kan. Waarom heeft men de nieuwe trainer niet de kans gegeven hem tijdens het trainingskamp bezig te zien? Blijven over van Braken en Achabar voor de spitspositie over wie ik beide toch wel bepaalde twijfels heb terwijl de vleugelpositie nu onvoldoende is bezet. Nee, ik kan Oversier even niet volgen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Voorwaarts »

De Kletskop schreef:
jsentani schreef:Oversier: ,,Centraal in de spits is Larsson geen eerste keus en op de flanken komen Arnaut Groeneveld en Mohamed Rayhi terug van een blessure.

Grote onzin, Larsson is juist wel een centrale spits (en beter dan Braken) en geen vleugelspits. Let maar op, over een paar jaar is hij de nieuwe centrale spits van het Zweedse elftal.
Dat laatste vanzelangzalzeleven niet.

Komt gewoon tekort voor het hoogste niveau, mist vooral het fysiek.

Wel een grote gok dit(mits er niks bijkomt), gezien de blessures en de toch al matige bezettingen op de flanken.
Tegen de betere tegenstanders kwam er veel te weinig uit. Dat zag je ook tegen Zwolle vb. Totaal kansloos.
Nu verkopen geeft ook ruimte om nog wat aanvullingen te krijgen uit de markt. Mss ook uit Liverpool ?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Vannuilekumphuile »

Tsja, als hij eerder het seizoen meer kansen had gehad dan was dit natuurlijk niet gebeurd. Nu zijn die onderhandelingen in gang gezet terwijl vervolgens Groeneveld en Rayhi uitvallen. Ik had mijn keutel nog even ingetrokken als ik NEC was en hem gehouden. Aan de andere kant: vergis je niet dat zo'n jongen psyschologisch ook al met 1 been in Zweden stond. Al met al, ongelukkig moment maar misschien toch wel goed voor beide partijen. Ik heb vertrouwen in onze leiding.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door vak Oost »

DR schreef:Je brede basis is wat je verschilt met Fortuna. Dat raken we met een vertrek van Larsson, Buwalda, Sleegers en mogelijk meer (Breinburg,Golla) kwijt.
Zal ook deels met de financiën te maken hebben en daarnaast de doorstroming vanuit jong NEC
aan de andere kant toch weer jammer dat een speler die met veel trom geroffel naar Nijmegen kwam weer eens via een achterdeurtje de club vaarwel zegt.
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door zuurpruim »

Die jongen wilde echt z.s.m. weg,die was er helemaal klaar mee.Het wordt dus Braken.Achahbar. Dat moet toch voldoende zijn,dit jaar.ik denk dat Larsson niet de topper is wat iedereen had gehoopt.Mooie technische speler die de echte killers-mentaliteit helaas niet heeft.Toch heel veel succes bij zijn nieuwe club.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jordan Larsson

Bericht door Kanchelskis »

Larsson is zeer bruikbaar in de JL. Die bracht veel als hij speelde, ik vind het jammer.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Nijmegen0413 »

Dood en doodzonde. Talentvolle technische speler die keer op keer verkeerd is gebruikt. Meer potentie in zijn kleine teen dan een Langil of een Braken. Snap Larsson in deze wel volledig, 0,0 vertrouwen gekregen. Ik ben zwaar benieuwd waar deze jongen gaat eindigen..

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door burp »

Domme beslissing

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door mschr »

burp schreef:Domme beslissing
Als Rayhi terugkeert, zit Larsson weer op de bank. Verstandige beslissing dus. Larssons probleem is dat hij geen midvoor is, geen rechtsbuiten en geen middenvelder.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door Special Guest »

Prima beslissing. Nu hebben ze waarschijnlijk nog een leuk bedrag gekregen. Hopelijk gaat dat weer geinvesteerd worden. Dit jaar promoveren is een must

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Jordan Larsson

Bericht door jallah »

echt zonde dit.. hopen dat die bonusconstructie in houd dat ze 50% krijgen van zijn volgende stap!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten