Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerard Lopez »

Tiel schreef:
Wessel schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:De Sa naar notabene FC Oss. Was een nuttige aanvulling vvoor onze selectie geweest. Hier heeft Oversier toch wel iets gemist. Helemaal te volgen is onze TD, zoals ook wat betreft het aantrekken van aanvallende middenvelders, toch niet helemaal!
Nog een erbij? Wie zegt dat de Sa een maand geleden ook al weg mocht.
Is dat alles wat je weet te zeggen? Bespaar me A.U.B. in het vervolg je reakties. Wordt geen prijs op gesteld!
Wissel speler bij Oss inmiddels. Had Remco goed gezien.


Net zo als Mink Peeters ook al een vaste waarde bij VVV....................................... Zat gisteren op de bank de vorige wedstrijd niet eens bij de selectie.

Volgens velen hier hadden we die blind erbij moeten nemen.

Zo zie je maar het is heel makkelijk alles maar negatief benaderen van de TD als je zelf nergens op terug hoeft te komen en geen verantwoording hoeft af te leggen.
De hele kritiek op het niet nemen van Peeters gaat niet over zijn voetbalkwaliteiten, die terecht eerst getest moesten worden omdat een speler van Real Madrid A1 niet direct blind een versterking voor ons is, maar het ging erom dat Oversier zei dat er eerst gekeken moest worden of Peeters "ook als mens bij NEC past". Wat gewoon nergens op slaat want geen enkele andere speler neem je eerst op proef om die reden, zelfs een Achahbar niet terwijl hij juist als mens niet bij NEC blijkt te passen gezien zijn instelling.
When Wilco talks, people listen!

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Necco »

Wessel schreef:Tiel, ik heb je al meerdere malen gevraagd niet op mijn posts te reageren. Ik ben daar (zonder verdere opgaaf van redenen) NIET van gediend. Dus doe dat aub niet meer!
Ik stel voor dat je dan stopt met posten grapjas. Van iemand eisen dat ie niet meer op je reageert op een forum....

:crazy2: Proest.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Wessel schreef:Tiel, ik heb je al meerdere malen gevraagd niet op mijn posts te reageren. Ik ben daar (zonder verdere opgaaf van redenen) NIET van gediend. Dus doe dat aub niet meer!
Ik ben het met je eens dat Tiel nog wel eens het bloed onder je nagels vandaan kan halen met zijn opmerkingen maar aan de andere kant moet je wel beseffen dat je hier op het forum vrij bent om te reageren op wie je maar wilt.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door NEC024 »

Ik ken iemand die bij RKC werkte toen Oversier daar ook nog zat, werd ook al benaderd voor een andere kantoorbaan. Hoort het kantoorpersoneel aanstellen bij het takenpakket van Oversier?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gijscoman »

NEC024 schreef:Ik ken iemand die bij RKC werkte toen Oversier daar ook nog zat, werd ook al benaderd voor een andere kantoorbaan. Hoort het kantoorpersoneel aanstellen bij het takenpakket van Oversier?
Volgens mij niet. Lijkt mij eerder dat Van Schaijk dat is. Maar die zal vermoedelijk ook bij zijn collega's vragen, of men nog iemand kent die geschikt is. Aangezien de stap van Utrecht naar NEC vermoedelijk niet snel gemaakt zal worden en de stap van RKC naar NEC wel als een promotie gezien wordt, is het logisch dat er eerder mensen uit de kringen van Oversier komen dan uit de kringen van Van Schaijk.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jackkreta »

burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Gebruik maken van je netwerk heet dat.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

jackkreta schreef:
burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Gebruik maken van je netwerk heet dat.
:withstupid: zoals dat overal en in iedere sector gebeurd

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Vriendje? Waar baseer je dat op? En al was dat zo, wat boeit dat zolang de beste man iets toe voegt aan NEC is het toch goed?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door dolle dries »

burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Hoezo weer?
Wie zegt dat Oversier die gehaald heeft?

Blijf bij de feiten aub, dit is alleen stemmingmakerij tegen mensen die hier in Nijmegen goed werk proberen te doen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

dolle dries schreef:
burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Hoezo weer?
Wie zegt dat Oversier die gehaald heeft?

Blijf bij de feiten aub, dit is alleen stemmingmakerij tegen mensen die hier in Nijmegen goed werk proberen te doen.
Dat bedoelt Burp niet, Burp bedoelt dat hij beter iemand haalt waar hij helemaal niet mee overweg kan......... Of waar niemand mee overweg kan, een Danny Hoek... ofzo.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door NEC024 »

Gijscoman schreef:
NEC024 schreef:Ik ken iemand die bij RKC werkte toen Oversier daar ook nog zat, werd ook al benaderd voor een andere kantoorbaan. Hoort het kantoorpersoneel aanstellen bij het takenpakket van Oversier?
Volgens mij niet. Lijkt mij eerder dat Van Schaijk dat is. Maar die zal vermoedelijk ook bij zijn collega's vragen, of men nog iemand kent die geschikt is. Aangezien de stap van Utrecht naar NEC vermoedelijk niet snel gemaakt zal worden en de stap van RKC naar NEC wel als een promotie gezien wordt, is het logisch dat er eerder mensen uit de kringen van Oversier komen dan uit de kringen van Van Schaijk.
Ik dacht ook eerder aan Van Schaik plus de HR-afdeling. Ach ja, hij zal dus goed werk hebben geleverd bij RKC, anders had Oversier hem niet voorgesteld bij NEC (neem aan dat het zo is gegaan, op de site is geen vacature verschenen). Prima dus.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Remco Oversier

Bericht door Wim1970 »

Riekt een beetje naar een Oostveen - de Jong constructie.... ach geneuk in de marge dit.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
jackkreta schreef:
burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Gebruik maken van je netwerk heet dat.
:withstupid: zoals dat overal en in iedere sector gebeurd
Zolang het een toegevoegde waarde is allemaal prima.
Toch vraag ik me altijd af of je dit moet willen, een vriend/goede bekende naar voren schuiven, tenslotte wordt jij er mede op aangekeken als het mis gaat.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door TT »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
jackkreta schreef:
burp schreef:Oversier heeft weer een vriendje binnengehaald.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-haa ... ~ac2eacc3/
Gebruik maken van je netwerk heet dat.
:withstupid: zoals dat overal en in iedere sector gebeurd
Zolang het een toegevoegde waarde is allemaal prima.
Toch vraag ik me altijd af of je dit moet willen, een vriend/goede bekende naar voren schuiven, tenslotte wordt jij er mede op aangekeken als het mis gaat.
Aangezien hij dat risico neemt, zal het wel goed zitten. Die gozer schijnt in ieder geval een goede kracht te zijn. Kundig én aimabel. Persoonlijk ken ik 'm niet, maar collega's hebben met 'm te maken gehad en zijn unaniem positief.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

De toekomst zal het uitwijzen maar ik vraag mij wel heel sterk af of Remco met ervaren rotten om zich heen kan omgaan.Een type als Bogers eet wel uit zijn hand.Eens kijken buiten het Waalwijk kringetje kan geen kwaad lijkt mij.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

Mijns inziens hoort een communicatiemanager van een organisatie als de onze geen Brabants te praten. Cursusje ABN lijkt me hier op z'n plek. Verder natuurlijk welkom en succes bij de mooiste club van Nederland!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Remco Oversier

Bericht door Wim1970 »

Remco is bezig met een Bert van Oostveen constructie aan de Waal!!!!! let op mijn woorden. Iedereen piest straks allemaal dezelfde kant op!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door TT »

Wim1970 schreef:Remco is bezig met een Bert van Oostveen constructie aan de Waal!!!!! let op mijn woorden. Iedereen piest straks allemaal dezelfde kant op!
tja...een persvoorlichter die tegen de stroom in gaat varen lijkt me ook niet echt wenselijk. Laat die maar lekker dezelfde kant op pissen....

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door SanderNEC »

TT schreef:
Wim1970 schreef:Remco is bezig met een Bert van Oostveen constructie aan de Waal!!!!! let op mijn woorden. Iedereen piest straks allemaal dezelfde kant op!
tja...een persvoorlichter die tegen de stroom in gaat varen lijkt me ook niet echt wenselijk. Laat die maar lekker dezelfde kant op pissen....
:withstupid:
Altijd ergens iets achter zoeken...
ForzaNEC.nl

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Iswame »

Het is toch niet vreemd dat je iemand aanneemt waarvan je weet wat die kan?

Waarom zou hij verder moeten gaan zoeken als hij deze mensen in zijn eigen kringen heeft?

Bogers was meer ongelukkig..... maar pakt tot nu toe nog goed uit.... dus daar kunnen we hem niet op afrekenen...

En denk je nou echt dat Remco zijn eigen graf gaat graven door zijn vriendjes binnen te halen die er niks van kunnen... Remco is nog lang niet financieel onafhankelijk dus ook hij wil zo lang mogelijk blijven zitten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:Mijns inziens hoort een communicatiemanager van een organisatie als de onze geen Brabants te praten. Cursusje ABN lijkt me hier op z'n plek. Verder natuurlijk welkom en succes bij de mooiste club van Nederland!
Heel Nederland denkt denk bij een Nijmegenaar die ze horen dat hij uit Limburg komt. Moet hij Limburgs praten dan?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

Tiel schreef:
Goffert schreef:Mijns inziens hoort een communicatiemanager van een organisatie als de onze geen Brabants te praten. Cursusje ABN lijkt me hier op z'n plek. Verder natuurlijk welkom en succes bij de mooiste club van Nederland!
Heel Nederland denkt denk bij een Nijmegenaar die ze horen dat hij uit Limburg komt. Moet hij Limburgs praten dan?
Kun je nagaan hoe dom de rest van Nederland is... Het Nijmeegs stamt namelijk af van het Brabants.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door dolle dries »

Goffert schreef:Mijns inziens hoort een communicatiemanager van een organisatie als de onze geen Brabants te praten. Cursusje ABN lijkt me hier op z'n plek. Verder natuurlijk welkom en succes bij de mooiste club van Nederland!
Nee Nimweegs dan heur je der bij :crazy:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
Goffert schreef:Mijns inziens hoort een communicatiemanager van een organisatie als de onze geen Brabants te praten. Cursusje ABN lijkt me hier op z'n plek. Verder natuurlijk welkom en succes bij de mooiste club van Nederland!
Heel Nederland denkt denk bij een Nijmegenaar die ze horen dat hij uit Limburg komt. Moet hij Limburgs praten dan?
Geen Nijmeegs, Limburgs of Brabants. Algemeen beschaafd Nederlands.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten