Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Demtsjenko »

Onvoorstelbaar wat een meningen hier... en dat allemaal op basis van hoe de beste man eruit ziet en hoe hij zich gedraagt langs de lijn. Heeft 1 van jullie iets gezien van hem in interactie met de spelers wat deze mening rechtvaardigt? Waarschijnlijk niet... iemand van jullie een idee hoe hij 1 op 1 met de spelers omgaat? Wat hij zegt? Waarschijnlijk niet...

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wessel »

Alsof het van belang is hoe Bogers met de spelers omgaat. Nee, ik denk dat Oversier het best al eens voor een nieuwe trainer kan gaan kijken. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit nog goed gaat komen. Of er moet een klein wonder gebeuren. Op een kleine opleving tegen een zwak Alemere na, een lange reeks ongeïnspireerde wedstrijden ( al vanaf het laatste gedeelte van de oefenperiode) waarin nauwelijks verbetering te constateren valt. Ook niet tijdens de afzonderlijke wedstrijden. Tegen Go Ahead verwacht je in de rust omzettingen waardoor het wat beter gaat lopen. Net als in de wedstrijd van gisteren. Maar nee hoor. Er blijkt bij Bogers geen enkel inzicht te zijn in de wijze waarop hij een wedstrijd kan laten kantelen. Totaal onvermogen wat dat betreft. Sterkte voor de spelers die zich in dit conceptloze voetbal maar moeten zien te redden!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Demtsjenko schreef:Onvoorstelbaar wat een meningen hier... en dat allemaal op basis van hoe de beste man eruit ziet en hoe hij zich gedraagt langs de lijn. Heeft 1 van jullie iets gezien van hem in interactie met de spelers wat deze mening rechtvaardigt? Waarschijnlijk niet... iemand van jullie een idee hoe hij 1 op 1 met de spelers omgaat? Wat hij zegt? Waarschijnlijk niet...
Goede trainers zijn mannen met charisma, sterkte uitstraling en uitgesproken mening en visie.
Dit alles heeft de beste man niet.

Zal overigens best een prima assistent kunnen zijn.

bbq

Re: Adrie Bogers

Bericht door bbq »

Zo snel mogelijk stapje terug en nieuwe hoofdtrainer.
Dit gaat spoedig vele punten kosten

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door GV »

Haal Hyballa.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door eniesee12 »

Alles beter als deze clown. Je staat toch gewoon voor lul met zo'n trainer

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

eniesee12 schreef:Alles beter als deze clown. Je staat toch gewoon voor lul met zo'n trainer
Leg eens uit. Met die Duitse imitator stond je toen niet voor schut?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gijscoman »

De kritiek op Bogers slaat volledig door hier.
Larsson en Heinloth werkt niet samen. Maar wie anders hadden daar kunnen beginnen? Niemand.
En het zwakke spel van Sleegers zorgde ervoor dat je nauwelijks goed kon opbouwen en elke bal als bij een flipperkast terugkwam. Maar wie anders kon daar spelen? Schuurman? Die was zo mogelijk nog zwakker dan Sleegers.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:De kritiek op Bogers slaat volledig door hier.
Larsson en Heinloth werkt niet samen. Maar wie anders hadden daar kunnen beginnen? Niemand.
En het zwakke spel van Sleegers zorgde ervoor dat je nauwelijks goed kon opbouwen en elke bal als bij een flipperkast terugkwam. Maar wie anders kon daar spelen? Schuurman? Die was zo mogelijk nog zwakker dan Sleegers.
Je mist 7 basisspelers en de trainer moet eruit.

Het was slecht heel slecht, 3 punten klaar.

Enkel een kampioen heeft het geluk van ons.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Demtsjenko schreef:Onvoorstelbaar wat een meningen hier... en dat allemaal op basis van hoe de beste man eruit ziet en hoe hij zich gedraagt langs de lijn. Heeft 1 van jullie iets gezien van hem in interactie met de spelers wat deze mening rechtvaardigt? Waarschijnlijk niet... iemand van jullie een idee hoe hij 1 op 1 met de spelers omgaat? Wat hij zegt? Waarschijnlijk niet...
Nou,laat ik het eens proberen dan n.a.v. een stuk of 20-25 trainingen.
Inderdaad heeft de man bijzonder weinig charisma.
Ik heb de indruk dat spelers die al bij wat grotere clubs hebben gespeeld hem wat minder serieus nemen(schuurman,achahbar) zonder overigens dat dit tot ruzies,conflicten heeft geleidt.
Zijn grootste nadeel vind ik zijn ontzettende beperkte trainingsvormen.Het is ,zeker vergeleken met Hyballa echt van een laag niveau.Lopen,kaatsen,partijvorm,afwerken.Het is allemaal erg simpel.En ook niet onbelangrijk,de duur van de trainingen zijn korter en stukken minder intensief,misschien verklaart dit de beperkte conditie van sommige spelers.
Hij wordt natuurlijk ook niet geflankeerd door een ervaren assistent,Pothuizen is ook zo'n type van mouwen opstropen etc. Daar komen ook niet echt creatieve ideeën uit voort(nog niet).
Het is een beetje een fletse,onzichtbare man,in alles de tegenpool van Hyballa.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef: Ik heb de indruk dat spelers die al bij wat grotere clubs hebben gespeeld hem wat minder serieus nemen(schuurman,achahbar) zonder overigens dat dit tot ruzies,conflicten heeft geleidt.
Zijn grootste nadeel vind ik zijn ontzettende beperkte trainingsvormen.Het is ,zeker vergeleken met Hyballa echt van een laag niveau.
Bogers is de ideale assistent van Petrovic. Laten we de Montenegrijn halen, voordat het seizoen uitgaat als een nachtkaars.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
zuurpruim schreef: Ik heb de indruk dat spelers die al bij wat grotere clubs hebben gespeeld hem wat minder serieus nemen(schuurman,achahbar) zonder overigens dat dit tot ruzies,conflicten heeft geleidt.
Zijn grootste nadeel vind ik zijn ontzettende beperkte trainingsvormen.Het is ,zeker vergeleken met Hyballa echt van een laag niveau.
Bogers is de ideale assistent van Petrovic. Laten we de Montenegrijn halen, voordat het seizoen uitgaat als een nachtkaars.
Waarom? Wij spelen geweldige wedstrijden voor jou. We halen punten en spelen enorm slecht. Je ploegje wint en jij kan de hele week de meest vreemde hersenspinsels hier neerzetten.

Man je leeft je eigen nattedroom.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Nr1 NEC »

NECvooralles schreef:De ellende is dat zowel Oversier als Bogers van het type Koersvast zijn. De ingeslagen koers met meer Nederlandse spelers, huid duurverkopen bij transfer e.d. is goed, maar nu komt het erop technisch goed te anticiperen op wat er gebeurt en zowel tactiek als basis aan te durven passen en daarin flexibel zijn. Niet zoals Hyballa, iedere wedstrijd wat anders, maar wel met beleid.
Daarnaast moet je de bank tevreden houden, met zo'n brede selectie, en je ziet al bij Buwalda hoe lastig dat is.

In dat alles is Bogers niet toe in staat. Heeft hij eenvoudigweg niet de kwaliteiten voor. Oversier eerder wel denk ik, en die mag ook zo'n coachende rol naar spelers pakken.

Een trainerswissel nu zou teveel onrust weer veroorzaken ben ik bang
.
Zolang we winnen word er niks gewisseld

tijnec
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 15:31
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door tijnec »

Het verschrikkelijke spel lag in mijn ogen volledig aan de tactische wanorde die Bogers geschept heeft. 0 idee in het spel, veel te vaak de lange bal uit wanhoop en (met name) een middenveld dat helemaal verkeerd stond en volledig overlopen werd. Het feit dat je dit in de eerste helft al zag, er in de rust blijkbaar niks veranderd is en de tweede helft alleen maar slechter was, bevestigt voor mij het onvermogen van hem. Daarnaast heb ik hem de hele tweede helft (op het laatste kwartier ofzo na) amper zien coachen langs de kant; Ongelofelijk als je zag hoe er gevoetbald werd en met name hoe slecht het stond. Oké je kan een offday hebben als team en dan met geluk winnen (het geluk van de kampioen), maar hier zat gewoon totaal geen tactisch idee achter. Hij heeft geluk dat de selectie er met kop en schouders bovenuit steekt in de Jupiler League waardoor het redelijk verbloemd kan worden omdat je vaak toch wel op individuele klasse een wedstrijd naar je toe kan trekken. Maar als het spel niet verbetert zijn we snel toe aan een nieuwe trainer. Liever vandaag dan morgen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door TT »

tijnec schreef:Het verschrikkelijke spel lag in mijn ogen volledig aan de tactische wanorde die Bogers geschept heeft. 0 idee in het spel, veel te vaak de lange bal uit wanhoop en (met name) een middenveld dat helemaal verkeerd stond en volledig overlopen werd. Het feit dat je dit in de eerste helft al zag, er in de rust blijkbaar niks veranderd is en de tweede helft alleen maar slechter was, bevestigt voor mij het onvermogen van hem. Daarnaast heb ik hem de hele tweede helft (op het laatste kwartier ofzo na) amper zien coachen langs de kant; Ongelofelijk als je zag hoe er gevoetbald werd en met name hoe slecht het stond. Oké je kan een offday hebben als team en dan met geluk winnen (het geluk van de kampioen), maar hier zat gewoon totaal geen tactisch idee achter. Hij heeft geluk dat de selectie er met kop en schouders bovenuit steekt in de Jupiler League waardoor het redelijk verbloemd kan worden omdat je vaak toch wel op individuele klasse een wedstrijd naar je toe kan trekken. Maar als het spel niet verbetert zijn we snel toe aan een nieuwe trainer. Liever vandaag dan morgen.
Volgens Groeneveld was de verdedigende manier van spelen niet het plan, maar gebeurde dat gewoon doordat het voor geen meter liep. Dat heeft met tactiek weinig van doen. Het was gewoon een zaadpot die we snel moeten vergeten en waarvan we de drie punten moeten koesteren.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Gijscoman schreef:De kritiek op Bogers slaat volledig door hier.
Larsson en Heinloth werkt niet samen. Maar wie anders hadden daar kunnen beginnen? Niemand.
En het zwakke spel van Sleegers zorgde ervoor dat je nauwelijks goed kon opbouwen en elke bal als bij een flipperkast terugkwam. Maar wie anders kon daar spelen? Schuurman? Die was zo mogelijk nog zwakker dan Sleegers.
Je had een ander systeem kunnen proberen.
Larsson rechtsvoor was bij voorbaat al een mislukt scenario, net als Sleegers achter de spits. je speelde met 9 man.
Dit is deels Bogers aan te rekenen die Ferdi lijkt te negeren, maar vooral Oversier die geen vervanger voor Grot heeft weten te scoren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:De kritiek op Bogers slaat volledig door hier.
Larsson en Heinloth werkt niet samen. Maar wie anders hadden daar kunnen beginnen? Niemand.
En het zwakke spel van Sleegers zorgde ervoor dat je nauwelijks goed kon opbouwen en elke bal als bij een flipperkast terugkwam. Maar wie anders kon daar spelen? Schuurman? Die was zo mogelijk nog zwakker dan Sleegers.
Als je Larsson die, buiten een wedstrijd om,werkelijk niets goeds heeft gedaan,maar blijft opstellen dan vraag je om problemen.
Hetzelfde geldt voor de volkomen onzichtbare Sleegers.
Ik moet nog maar zien of hij Golla wel gaat opstellen tegen Den Bosch,ik vind het typisch zo'n coach die met de 'trouwe jongens' Buwalda en Van De Pavert gaat spelen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

TT schreef: Groeneveld was de verdedigende manier van spelen niet het plan, maar gebeurde dat gewoon doordat het voor geen meter liep. Dat heeft met tactiek weinig van doen. Het was gewoon een zaadpot die we snel moeten vergeten en waarvan we de drie punten moeten koesteren.
En de wanprestatie in Deventer moesten we ook al vergeten. Moeten we het hele seizoen uit onze herinnering gaan wissen? Nieuwe trainer, aub!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Adrie Bogers

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:Larsson rechtsvoor was bij voorbaat al een mislukt scenario, net als Sleegers achter de spits. je speelde met 9 man.
Dit is deels Bogers aan te rekenen die Ferdi lijkt te negeren, maar vooral Oversier die geen vervanger voor Grot heeft weten te scoren.
Dit zijn eigenlijk mijn teksten Kletskop!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
TT schreef: Groeneveld was de verdedigende manier van spelen niet het plan, maar gebeurde dat gewoon doordat het voor geen meter liep. Dat heeft met tactiek weinig van doen. Het was gewoon een zaadpot die we snel moeten vergeten en waarvan we de drie punten moeten koesteren.
En de wanprestatie in Deventer moesten we ook al vergeten. Moeten we het hele seizoen uit onze herinnering gaan wissen? Nieuwe trainer, aub!
Ja als we promoveren prima, goed idee. We liggen op schema als we in Den Bosch winnen hebben we na 4 wedstrijden zelfs een punt meer.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Vespared »

Dat we een prima selectie hebben voor de JL staat buiten kijf. Maar van goede voetballers een goed elftal maken is een taak van de coach. Nu we onze ploeg een paar wedstrijden in actie hebben gezien, zie ik nog niet goed de hand van de coach, integendeel los zand. Zijn uitspraak dat het beter moet is een open deur. Hij heeft tot op heden hetzelfde geluk als Hyballa maar die speelde een divisie hoger met een mindere selectie. Het zal toch niet waar zijn? Bogers mislukt? We wachten af, maar niet te lang...................

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wessel »

zuurpruim schreef:
Demtsjenko schreef:Onvoorstelbaar wat een meningen hier... en dat allemaal op basis van hoe de beste man eruit ziet en hoe hij zich gedraagt langs de lijn. Heeft 1 van jullie iets gezien van hem in interactie met de spelers wat deze mening rechtvaardigt? Waarschijnlijk niet... iemand van jullie een idee hoe hij 1 op 1 met de spelers omgaat? Wat hij zegt? Waarschijnlijk niet...
Nou,laat ik het eens proberen dan n.a.v. een stuk of 20-25 trainingen.
Inderdaad heeft de man bijzonder weinig charisma.
Ik heb de indruk dat spelers die al bij wat grotere clubs hebben gespeeld hem wat minder serieus nemen(schuurman,achahbar) zonder overigens dat dit tot ruzies,conflicten heeft geleidt.
Zijn grootste nadeel vind ik zijn ontzettende beperkte trainingsvormen.Het is ,zeker vergeleken met Hyballa echt van een laag niveau.Lopen,kaatsen,partijvorm,afwerken.Het is allemaal erg simpel.En ook niet onbelangrijk,de duur van de trainingen zijn korter en stukken minder intensief,misschien verklaart dit de beperkte conditie van sommige spelers.
Hij wordt natuurlijk ook niet geflankeerd door een ervaren assistent,Pothuizen is ook zo'n type van mouwen opstropen etc. Daar komen ook niet echt creatieve ideeën uit voort(nog niet).
Het is een beetje een fletse,onzichtbare man,in alles de tegenpool van Hyballa.
Dat klinkt niet best, Zuurpruim. Ik denk dat de spelers onderhand slaapwandelend naar de training komen!

Nog een knudde wedstrijd in Den Bosch en een tegenvallend resultaat thuis en het busje komt zo!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Als hij met 2 spitsen wil spelen maat hij dat met Oversier overleggen? Beetje vreemd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:Als hij met 2 spitsen wil spelen maat hij dat met Oversier overleggen? Beetje vreemd.
Ik kan mij het niet voorstellen.Zo ja,dan is er iets goed mis.Nu is Oversier stiekem wel een mannetje denk ik gezien zijn eerdere uitspraken over welke trainer bij NEC zou passen.Hopelijk is Bogers niet de trekpop van Oversier.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:Als hij met 2 spitsen wil spelen maat hij dat met Oversier overleggen? Beetje vreemd.
Ik denk dat Oversier korter tegen Bogers aan zit dan jij durft te denken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten