Michael Heinloth.

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:
Kanchelskis schreef:
Juul schreef:
NECvooralles schreef: Allemaal waar wellicht. Maar we zagen ook een totaal gebroken man op het veld, dan speelt ook nog de menselijke maat.
Heel triest, maar deze serieprutser had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en weken geleden al uit de selectie zijn verwijderd. Straks staan we in de Jupiler omdat we tegen beter weten in een hardwerkende amateur de hand boven het hoofd houden.
Ik weet niet hoe zijn NL's is, maar termen als hoerenjong en randdebiel zullen hem vast niet goed doen. Heinloth kan er niets aan doen dat die gehaald is en opgesteld wordt. Dat die niet beter is dan dat die is kan die ook weinig aan doen, anders speelde die wel bij een grote(re) club. Vanuit zijn maximale kunnen komen slordigheden en fouten. Hij zet zich wel in voor NEC en als je wilt dat dat minder wordt moet je vooral zulke termen gaan roepen. Je moet in deze fase ook gemotiveerde spelers hebben maar sommige breken de motivatie behoorlijk af bij spelers. Een tot op het bot gemotiveerd en gesteund team stijgt wellicht boven zichzelf uit.

Exact, ook als je op NEC facebook ziet hoe onze supporters Grot afbreken. Weet niet of die dat leest, maar niet echt goed voor de motivatie. Als het misgaat heeft deze groep toch alle respect verdiend, want gevochten hebben ze, dat is heel anders dan in 2014.

Maar ik heb goede hoop, tegelijkertijd moet het qua geluk ook eens meezitten, dat ontbreekt er wel aan dit seizoen.
We hebben meerdere wedstrijden gewonnen waar we eigenlijk hadden moeten verliezen.Aan het eind van de rit sta je waar je hoort te staan.En Grot afbreken heeft geen zin,de jongen kan echt niet beter dan dit op een voor hem hele vreemde positie.Gebruik hem nou als spits achter Taiwo,die is balvaster en kan een bal terugleggen op Grot.En dan kan hij doen waar hij goed in is,uithalen.

jbnmgn

Re: Michael Heinloth.

Bericht door jbnmgn »

zuurpruim schreef:
NECvooralles schreef:
Kanchelskis schreef:
Juul schreef:
NECvooralles schreef: Allemaal waar wellicht. Maar we zagen ook een totaal gebroken man op het veld, dan speelt ook nog de menselijke maat.
Heel triest, maar deze serieprutser had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en weken geleden al uit de selectie zijn verwijderd. Straks staan we in de Jupiler omdat we tegen beter weten in een hardwerkende amateur de hand boven het hoofd houden.
Ik weet niet hoe zijn NL's is, maar termen als hoerenjong en randdebiel zullen hem vast niet goed doen. Heinloth kan er niets aan doen dat die gehaald is en opgesteld wordt. Dat die niet beter is dan dat die is kan die ook weinig aan doen, anders speelde die wel bij een grote(re) club. Vanuit zijn maximale kunnen komen slordigheden en fouten. Hij zet zich wel in voor NEC en als je wilt dat dat minder wordt moet je vooral zulke termen gaan roepen. Je moet in deze fase ook gemotiveerde spelers hebben maar sommige breken de motivatie behoorlijk af bij spelers. Een tot op het bot gemotiveerd en gesteund team stijgt wellicht boven zichzelf uit.

Exact, ook als je op NEC facebook ziet hoe onze supporters Grot afbreken. Weet niet of die dat leest, maar niet echt goed voor de motivatie. Als het misgaat heeft deze groep toch alle respect verdiend, want gevochten hebben ze, dat is heel anders dan in 2014.

Maar ik heb goede hoop, tegelijkertijd moet het qua geluk ook eens meezitten, dat ontbreekt er wel aan dit seizoen.
We hebben meerdere wedstrijden gewonnen waar we eigenlijk hadden moeten verliezen.Aan het eind van de rit sta je waar je hoort te staan.En Grot afbreken heeft geen zin,de jongen kan echt niet beter dan dit op een voor hem hele vreemde positie Klopt helemaal, hij staat precies daar waar hij niet hoort te staan en waar hij helemaal niet tot zijn recht komt..Gebruik hem nou als spits achter Taiwo,die is balvaster en kan een bal terugleggen op Grot.En dan kan hij doen waar hij goed in is,uithalen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Nijmegen0413 »

jbnmgn schreef:
zuurpruim schreef:
NECvooralles schreef:
Kanchelskis schreef:
Juul schreef:
NECvooralles schreef: Allemaal waar wellicht. Maar we zagen ook een totaal gebroken man op het veld, dan speelt ook nog de menselijke maat.
Heel triest, maar deze serieprutser had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en weken geleden al uit de selectie zijn verwijderd. Straks staan we in de Jupiler omdat we tegen beter weten in een hardwerkende amateur de hand boven het hoofd houden.
Ik weet niet hoe zijn NL's is, maar termen als hoerenjong en randdebiel zullen hem vast niet goed doen. Heinloth kan er niets aan doen dat die gehaald is en opgesteld wordt. Dat die niet beter is dan dat die is kan die ook weinig aan doen, anders speelde die wel bij een grote(re) club. Vanuit zijn maximale kunnen komen slordigheden en fouten. Hij zet zich wel in voor NEC en als je wilt dat dat minder wordt moet je vooral zulke termen gaan roepen. Je moet in deze fase ook gemotiveerde spelers hebben maar sommige breken de motivatie behoorlijk af bij spelers. Een tot op het bot gemotiveerd en gesteund team stijgt wellicht boven zichzelf uit.

Exact, ook als je op NEC facebook ziet hoe onze supporters Grot afbreken. Weet niet of die dat leest, maar niet echt goed voor de motivatie. Als het misgaat heeft deze groep toch alle respect verdiend, want gevochten hebben ze, dat is heel anders dan in 2014.

Maar ik heb goede hoop, tegelijkertijd moet het qua geluk ook eens meezitten, dat ontbreekt er wel aan dit seizoen.
We hebben meerdere wedstrijden gewonnen waar we eigenlijk hadden moeten verliezen.Aan het eind van de rit sta je waar je hoort te staan.En Grot afbreken heeft geen zin,de jongen kan echt niet beter dan dit op een voor hem hele vreemde positie Klopt helemaal, hij staat precies daar waar hij niet hoort te staan en waar hij helemaal niet tot zijn recht komt..Gebruik hem nou als spits achter Taiwo,die is balvaster en kan een bal terugleggen op Grot.En dan kan hij doen waar hij goed in is,uithalen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Gijscoman »

NECvooralles schreef:http://www.soccernews.nl/news/392245/NE ... eslagen%22

Het lijkt erop dat hij ervan uitgaat as zondag weer te spelen.
Volgens mij spreekt hij vooral over "wij" als de selectie. Deze ploeg is gewoon een hecht team en dat blijkt ook uit zijn woorden.
Zelf verwacht ik niet dat hij speelt. Maar of hij nu speelt of niet; deze jongen verdient alle steun van ons. Alleen al omdat hij elke wedstrijd alles geeft.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door TT »

Toen Delle die bal aan de voet kreeg, zei ik al tegen mijn pa: "ram dat ding nou maar weg, want met dat opbouwen van Delle gaat het veel te vaak mis". Nu krijgt Heinloth die bal weer aangespeeld terwijl er geen vervolg is. Zelf doet hij vervolgens ook alles verkeerd wat hij maar verkeerd kan doen en natuurlijk is de goal zijn schuld, maar Delle geeft ook veel te vaak van die kloteballetjes waar een andere speler dan weer niks mee kan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

TT schreef:Toen Delle die bal aan de voet kreeg, zei ik al tegen mijn pa: "ram dat ding nou maar weg, want met dat opbouwen van Delle gaat het veel te vaak mis". Nu krijgt Heinloth die bal weer aangespeeld terwijl er geen vervolg is. Zelf doet hij vervolgens ook alles verkeerd wat hij maar verkeerd kan doen en natuurlijk is de goal zijn schuld, maar Delle geeft ook veel te vaak van die kloteballetjes waar een andere speler dan weer niks mee kan.
Delle is een uitstekende lijnkeeper maar je moet hem de bal niet geven.En dat terwijl Brookhuis eindeloos met hem heeft getraind op zijn trap,het helpt geen ene moer.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
TT schreef:Toen Delle die bal aan de voet kreeg, zei ik al tegen mijn pa: "ram dat ding nou maar weg, want met dat opbouwen van Delle gaat het veel te vaak mis". Nu krijgt Heinloth die bal weer aangespeeld terwijl er geen vervolg is. Zelf doet hij vervolgens ook alles verkeerd wat hij maar verkeerd kan doen en natuurlijk is de goal zijn schuld, maar Delle geeft ook veel te vaak van die kloteballetjes waar een andere speler dan weer niks mee kan.
Delle is een uitstekende lijnkeeper maar je moet hem de bal niet geven.En dat terwijl Brookhuis eindeloos met hem heeft getraind op zijn trap,het helpt geen ene moer.
Tja, als diegene die jou traint, in zijn keepersjaren de bal altijd in de voeten van de dichtstbijzijnde aanvaller van de tegenstander speelde, hoef je je niet te verbazen als jouw uittrappen ook overal en nergens belanden.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:
TT schreef:Toen Delle die bal aan de voet kreeg, zei ik al tegen mijn pa: "ram dat ding nou maar weg, want met dat opbouwen van Delle gaat het veel te vaak mis". Nu krijgt Heinloth die bal weer aangespeeld terwijl er geen vervolg is. Zelf doet hij vervolgens ook alles verkeerd wat hij maar verkeerd kan doen en natuurlijk is de goal zijn schuld, maar Delle geeft ook veel te vaak van die kloteballetjes waar een andere speler dan weer niks mee kan.
Delle is een uitstekende lijnkeeper maar je moet hem de bal niet geven.En dat terwijl Brookhuis eindeloos met hem heeft getraind op zijn trap,het helpt geen ene moer.
Tja, als diegene die jou traint, in zijn keepersjaren de bal altijd in de voeten van de dichtstbijzijnde aanvaller van de tegenstander speelde, hoef je je niet te verbazen als jouw uittrappen ook overal en nergens belanden.
In NL moet het toch voetballend opgelost worden? Dat is wat beide heren wilde. Een Ajax kan dit zich nog permitteren (kwaliteit ervoor) maar ze moeten in NL gewoon eens daar van af stappen en ook accepteren dat die bal een keer een poeier naar voren krijgt.

Fransie
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 20:01
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Fransie »

Hij kan er gewoon heeeeeeeeeeeelemaal niks van.
Geeft een pass breed die ze je in de D7 van Trekvogels al afleren.

Verschillende wedstrijden dit jaar de zwakste speler. Net als onze andere Duitse back aan de linkerkant.
Wat een slechte scouting pffff.....

Vond hem dus wel zwak tegen NAC, want hij werd regelmatig voorbij gelopen door hun linksbuiten, en had het zwaar tegen hem.
En die zal zondag wel weer spelen dus AUB NIET opstellen onze vriend Heinloth!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Nijmegen0413 »

Arjan van Hout schreef:
Bernd schreef:
Arjan van Hout schreef:hij voetbalde natuurlijk niet best en de goal was een blunder eerste klas, maar als onze voorwaartsen er 3 ingeschoten hadden had je hier niemand over gehoord
Precies. Alleen gebeurt dat niet. De druk ligt continu achterin vanwege de zwakte voorin. Aub Mayi en Groeneveld banken. En verder? Hopen, bidden, smeken.
ik zou groeneveld laten staan en grot op de bank zetten, of in de spits
:withstupid:

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik herinner me ook een prachtige goal van Heimloth en aardige wedstrijden, en waarom Delle nu ook wordt afgefakkeld? Prima keeper met zeer beperkt aantal blunders. Positieve kant van de streep. Het zit hem echt in de aanval. Goed dat Mayi er niet in staat, dat is pas een zorg met de zeer beperkte wendbaarheid van Grot. Schoten 2e lijn van Rayhi die geen kracht hadden, voorzetten en corners die nooit iemand bereikten. Laat die verdediging nu maar met rust. We missen Kane en Woudenberg omdat die in snelheid naar voren kwamen, om te zwijgen over een Limbombe. Heimloth dus lekker laten staan, die is nu weer bij de les en zal geen onnodig risico nemen. Ik voorspel dat hij een keer opkomt en weer zo'n prachtgoal uit de 2e lijn maakt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door zuurpruim »

Vannuilekumphuile schreef:Ik herinner me ook een prachtige goal van Heimloth en aardige wedstrijden, en waarom Delle nu ook wordt afgefakkeld? Prima keeper met zeer beperkt aantal blunders. Positieve kant van de streep. Het zit hem echt in de aanval. Goed dat Mayi er niet in staat, dat is pas een zorg met de zeer beperkte wendbaarheid van Grot. Schoten 2e lijn van Rayhi die geen kracht hadden, voorzetten en corners die nooit iemand bereikten. Laat die verdediging nu maar met rust. We missen Kane en Woudenberg omdat die in snelheid naar voren kwamen, om te zwijgen over een Limbombe. Heimloth dus lekker laten staan, die is nu weer bij de les en zal geen onnodig risico nemen. Ik voorspel dat hij een keer opkomt en weer zo'n prachtgoal uit de 2e lijn maakt.
Of hij staat stijf van de stress i.v.m een wellicht nieuwe degradatie.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Vannuilekumphuile »

Hebben we in ieder geval iemand in de ploeg met degradatie ervaring. Schijn je altijd erg veel aan te hebben hoor ik altijd. Hopen, Over 27 uren weten we meer.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Pol »

Waarom moest Appiah ook al weer weg?

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door eniesee12 »

Pol schreef:Waarom moest Appiah ook al weer weg?

Om deze kut mof binnen te halen. Mislukkeling.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Juul »

Kennelijk is degradatie minder erg dan dat Heinloth op de tribune moet plaatsnemen. In dat geval moeten ze eigenlijk ook niet zeuren.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jota »

Ik wil de volgende club die Heinloth aankoopt alvast waarschuwen....
Ik denk serieus dat hij in de Jupiler nog meer problem gaat kennen, omdat daar veel echte vleugelspitsen spelen. Verkopen ondanks dat ik het een sympathieke hardwerkende back vond die alleen niet kan voetballen en verdedigen.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Jomano »

Jota schreef:Ik wil de volgende club die Heinloth aankoopt alvast waarschuwen....
Je waarschuwing is aangekomen hoor! Geen enkele club gaat z'n vingers branden aan deze Duitse prutser....
Zelfs de JL is een veel te hoog niveau voor Heinloth. Hij wordt aan alle kanten voorbij gevlogen. Ik vind het gewoon zielig om naar te kijken.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Sjoerdbemmel »

eniesee12 schreef:
Pol schreef:Waarom moest Appiah ook al weer weg?

Om deze kut mof binnen te halen. Mislukkeling.
nou nou doe even normaal zeg.. het is geen todd kane nee, maar bijv tegen gae was hij een van de betere.. en dan nog hij geeft 100% inzet :crazy2:

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door MojoMojo »

eniesee12 schreef:
Pol schreef:Waarom moest Appiah ook al weer weg?

Om deze kut mof binnen te halen. Mislukkeling.
Een club als NEC boft maar met supporters zoals jij! Jij bent echt een kanjer!
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Gijscoman »

Heinloth doet het prima in de JL. Probleem was nu dat hij met Larsson voor zich een speler heeft die niet op rechts aangespeeld kan worden. En dat terwijl Heinloth juist rechts is. Verdedigend doet hij het oneindig beter dan Verdonk.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door TT »

Heinloth was bij lange na niet de slechtste vrijdag, maar bij sommige spelers zien veel supporters nu eenmaal alleen maar wat ze willen zien.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door eniesee12 »

MojoMojo schreef:
eniesee12 schreef:
Pol schreef:Waarom moest Appiah ook al weer weg?

Om deze kut mof binnen te halen. Mislukkeling.
Een club als NEC boft maar met supporters zoals jij! Jij bent echt een kanjer!

En jij bent echt een pannekoek dat je niet ziet dat jullie op een bericht van 3 maanden geleden, rechtstreeks na de degradatie zitten te reageren. Beetje traag van begrip jij?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door De Kletskop »

TT schreef:Heinloth was bij lange na niet de slechtste vrijdag, maar bij sommige spelers zien veel supporters nu eenmaal alleen maar wat ze willen zien.
Eens. Deed wat ie moest doen.
maar feit bijft dat hij 0,0 toevoegt.

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Michael Heinloth.

Bericht door Nimma1 »

Is Joppen zo veel beter dan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten