Peter Hyballa

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door pjottr »

Ik zie het grootste deel van het forum blind achter Hyballa aanlopen,
en dat de prestaties van NEC niets te maken hebben met de constante wisselingen van onze trainer.
Dat zal dan wel aan mij liggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:Ik zie het grootste deel van het forum blind achter Hyballa aanlopen,
en dat de prestaties van NEC niets te maken hebben met de constante wisselingen van onze trainer. Dat zal dan wel aan mij liggen.
Het heeft met van alles te maken, te weinig doelpunten, te weinig kwaliteit, te weinig vertrouwen, te weinig vastigheden, te weinig geluk en zo kunnen we nog wel eventjes door gaan
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
pjottr schreef:Ik zie het grootste deel van het forum blind achter Hyballa aanlopen,
en dat de prestaties van NEC niets te maken hebben met de constante wisselingen van onze trainer. Dat zal dan wel aan mij liggen.
Het heeft met van alles te maken, te weinig doelpunten, te weinig kwaliteit, te weinig vertrouwen, te weinig vastigheden, te weinig geluk en zo kunnen we nog wel eventjes door gaan
Vastigheden kan je inslijpen waardoor vertrouwen ook toeneemt. Hyballa weigert dit stelselmatig en dus is het buitengewoon riskant het lot van onze club in handen te leggen van iemand die,laat ik het netjes uitdrukken, tegen het overspannen aanzit.Vooral zijn eerste zinnen bevallen mij helemaal niet.Hij is een passant en heeft uit te voeren wat de club wil.En of de club naar links wil dan weer naar rechts is voor hem niet relevant op dit moment.NEC had de ervaren trainer erdoor moeten drukken,nu zullen ze hem niet meer ontslaan.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
pjottr schreef:Ik zie het grootste deel van het forum blind achter Hyballa aanlopen,
en dat de prestaties van NEC niets te maken hebben met de constante wisselingen van onze trainer. Dat zal dan wel aan mij liggen.
Het heeft met van alles te maken, te weinig doelpunten, te weinig kwaliteit, te weinig vertrouwen, te weinig vastigheden, te weinig geluk en zo kunnen we nog wel eventjes door gaan
Vastigheden kan je inslijpen waardoor vertrouwen ook toeneemt. Hyballa weigert dit stelselmatig en dus is het buitengewoon riskant het lot van onze club in handen te leggen van iemand die,laat ik het netjes uitdrukken, tegen het overspannen aanzit.Vooral zijn eerste zinnen bevallen mij helemaal niet.Hij is een passant en heeft uit te voeren wat de club wil.En of de club naar links wil dan weer naar rechts is voor hem niet relevant op dit moment.NEC had de ervaren trainer erdoor moeten drukken,nu zullen ze hem niet meer ontslaan.
die ervaren trainer is er: Brandts!

Die voldoet alleen niet en die hadden ze moeten ontslaan om een signaal te geven.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:Ik zie het grootste deel van het forum blind achter Hyballa aanlopen,
en dat de prestaties van NEC niets te maken hebben met de constante wisselingen van onze trainer.
Dat zal dan wel aan mij liggen.
:withstupid:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
pjottr schreef:Ik zie het grootste deel van het forum blind achter Hyballa aanlopen,
en dat de prestaties van NEC niets te maken hebben met de constante wisselingen van onze trainer. Dat zal dan wel aan mij liggen.
Het heeft met van alles te maken, te weinig doelpunten, te weinig kwaliteit, te weinig vertrouwen, te weinig vastigheden, te weinig geluk en zo kunnen we nog wel eventjes door gaan
Vastigheden kan je inslijpen waardoor vertrouwen ook toeneemt. Hyballa weigert dit stelselmatig en dus is het buitengewoon riskant het lot van onze club in handen te leggen van iemand die,laat ik het netjes uitdrukken, tegen het overspannen aanzit.Vooral zijn eerste zinnen bevallen mij helemaal niet.Hij is een passant en heeft uit te voeren wat de club wil.En of de club naar links wil dan weer naar rechts is voor hem niet relevant op dit moment.NEC had de ervaren trainer erdoor moeten drukken,nu zullen ze hem niet meer ontslaan.
die ervaren trainer is er: Brandts!

Die voldoet alleen niet en die hadden ze moeten ontslaan om een signaal te geven.
Nee joh,dan krijg je een Sander vd heide effect,die moest weg en Henk De Jong kon blijven,volkomen verkeerd signaal.Maar wat de inbreng van Brandts is,geen idee...

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1136
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Veugel »

Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.
2x de 11 zelfde spelers opstellen is volgens mij lastig geweest dit seizoen... Maar kijk Mayi heeft bijvoorbeeld veel gespeeld de 1e seizoenshelft. Was standaar de 1e spits.. maar laten we eerlijk zijn hij bakte er niet veel van. Logisch dat je hem dan wisselt. Grot begon aardig en speelt sindsdien veel maar zakt nu ver terug waardoor het weer logisch is om hem te wisselen. De prestaties van de spelers zorgt er ook wel voor dat je moet wisselen. 3 wedstrijden op rij slecht spelen dan verdien je het in mijn ogen ook niet om de 4e wedstrijd er weer te staan... Voor die vastigheid van het team.

En doordat de spelers niet presteren komen er andere in en die hebben weer andere 'kwaliteiten' maar dit zorgt er dan weer direct voor dat er systeem aanpassingen nodig zijn. Zo blijft het toch elke week weer een puzzel voor Hyballa. In mijn ogen komen Grot en Ferdi nog even te kort om 90 minuten goed te zijn. Dus die kan je beter gaan brengen maar dan heb je dus weer wisselingen. Tja het is zo. Ik zou toch weer gaan kiezen voor Mayi want die kan af en toe wel scoren... En Awoniyi mag ook wel weer banken.

Erg lastig allemaal voor Hyballa op deze manier en ik ben blij dat er een keer voor de verandering voornamelijk naar het materiaal gekeken wordt in plaats van naar de trainer direct. Het is logisch en makkelijk om hem de laan uit te sturen maar daar gaan ze echt niet beter door voetballen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.
2x de 11 zelfde spelers opstellen is volgens mij lastig geweest dit seizoen... Maar kijk Mayi heeft bijvoorbeeld veel gespeeld de 1e seizoenshelft. Was standaar de 1e spits.. maar laten we eerlijk zijn hij bakte er niet veel van. Logisch dat je hem dan wisselt. Grot begon aardig en speelt sindsdien veel maar zakt nu ver terug waardoor het weer logisch is om hem te wisselen. De prestaties van de spelers zorgt er ook wel voor dat je moet wisselen. 3 wedstrijden op rij slecht spelen dan verdien je het in mijn ogen ook niet om de 4e wedstrijd er weer te staan... Voor die vastigheid van het team.

En doordat de spelers niet presteren komen er andere in en die hebben weer andere 'kwaliteiten' maar dit zorgt er dan weer direct voor dat er systeem aanpassingen nodig zijn. Zo blijft het toch elke week weer een puzzel voor Hyballa. In mijn ogen komen Grot en Ferdi nog even te kort om 90 minuten goed te zijn. Dus die kan je beter gaan brengen maar dan heb je dus weer wisselingen. Tja het is zo. Ik zou toch weer gaan kiezen voor Mayi want die kan af en toe wel scoren... En Awoniyi mag ook wel weer banken.

Erg lastig allemaal voor Hyballa op deze manier en ik ben blij dat er een keer voor de verandering voornamelijk naar het materiaal gekeken wordt in plaats van naar de trainer direct. Het is logisch en makkelijk om hem de laan uit te sturen maar daar gaan ze echt niet beter door voetballen.
Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door De Kletskop »

Veugel schreef: Erg lastig allemaal voor Hyballa op deze manier en ik ben blij dat er een keer voor de verandering voornamelijk naar het materiaal gekeken wordt in plaats van naar de trainer direct. Het is logisch en makkelijk om hem de laan uit te sturen maar daar gaan ze echt niet beter door voetballen.
Ik kijk naar wat ik zie op het veld.
Ik zie 0,0 patronen, ik zie bij andere degradatie kandidaten nog wel eens een inspeelpass, waarom geanticipeerd wordt, en vervolgens vliegt de back eroverheen en geeft een voorzet.
Bij ons is het allemaal hotseknotse ren en vliegwerk, omdat er 0,0 patronen, duidelijkheid en vastigheid is, in geen enkele linie.

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jorrit77 »

Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door burp »

Jorrit77 schreef:Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:
dat kan volgend seizoen wel weer, misschien staat er dan geen showtrainer maar wel een voetballende ploeg.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nijmegen0413 »

Tiel schreef:
DR schreef:
pjottr schreef:
Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:
pjottr schreef:Gewoon eng...doet me ergens aan denken...
Een geintje neem ik aan want anders ben je echt de grootste mafklapper van dit forum. En kom nu niet met van Gaal aan.
Pjottr is al een tijdje bezig met zijn persoonlijke hetze tegen Hyballa.
Weet je wat, ik sluit me lekker aan bij de rest van het forum.
Het is een toptrainer die jarenlange ervaring in de degradatiestrijd combineert met rust, vastigheden
en een groot tactisch vermigen.
Logisch dus dat hij geen advies nodig heeft.
Rustig afwachten totdat Hyballa het weer op de rit heeft.
Zo goed ?
Nee hoor, ik ben het met je eens. Hyballa zal vast een revolutionaire trainer zijn, een vernieuwer. Maar dat past niet bij een club met beperkte mogelijkheden en beperkte spelers als NEC. Een club als NEC moet overleven in de eredivisie en dat kan alleen door degelijkheid en vaste patronen in het spel. Dat kan alleen door compact en enigzins verdedigend te spelen, en het liefst in dezelfde opstelling. Nu zijn tactiek niet aanslaat, raakt hij in paniek en begint hij allerlei andere experimenten. We hebben echt veel meer aan een type Wiljan Vloet bij NEC. De keuzes vooraf aan het seizoen voor deze trainer en de reeks vage buitenlandse B- en C- klasse spelers gaat ons opbreken vrees ik.
Het gaat erom dat hij hem met Hitler vergelijkt. Laat ik het beestje maar bij de naam noemen. Of ik Hyballa een goede trainer vind? Nee, een goede trainer had Quincy nooit weggestuurd bij een clubje als NEC. Met Quincy waren we al lang veilig geweest.
Klopt, je moet spelers die kunnen voetballen een aparte status geven en alles laten uitvreten. :tu:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik denk dat Hyballa op het verkeerde moment bij onze club trainer is geworden. Dat hij een revolutionaire trainer is en goede ideeen heeft over voetbal staat buiten kijf. Maar momenteel zou er bij de club meer behoefte zijn aan een ervaren trainer die de situatie kent. Verder denk ik wanneer we in de eredivisie blijven we met de juiste aankopen met Hyballa door kunnen groeien naar een stabiele eredivisie club. Dan zal er wel iets met het stadion moeten gebeuren want anders zal dit seizoen zich nog vaak herhalen. Ik denk dat Hyballa absoluut capabel genoeg is, ondanks dat ook hij fouten heeft gemaakt. Verder is het een man naar mijn hart, recht door zee en niet bang om emotie te tonen. Hyballa is denk ik zelfs de enige reden dat zowel de media als de supporters nog achter de ploeg staan. Kom op Peter, hou ons in de Eredivisie!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.
Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie
Ze waren er wel ... enne was jij geen grote voorstander om de tactiek aan te passen en de bus te parkeren ?
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.
Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie
Ze waren er wel ... enne was jij geen grote voorstander om de tactiek aan te passen en de bus te parkeren ?
Ik ben vooral voorstander te stoppen met al die idiote wisselingen iedere week en een vaste kern te vormen.En als de oplossing is de bus parkeren en snelle mensen voorin dan is het dat.Maar dan ook all the way. Maar daar doet hyballa niet aan dus wordt het weer afwachten waar hij nu weer mee gaat komen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.
Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie
Ze waren er wel ... enne was jij geen grote voorstander om de tactiek aan te passen en de bus te parkeren ?
Ik ben vooral voorstander te stoppen met al die idiote wisselingen iedere week en een vaste kern te vormen.En als de oplossing is de bus parkeren en snelle mensen voorin dan is het dat.
Maar dan ook all the way. Maar daar doet hyballa niet aan dus wordt het weer afwachten waar hij nu weer mee gaat komen.
Never change a winning team ... maar ze winnen niets
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
Veugel schreef:Ik ben er mee eens dat er vastigheden belangrijk zijn maar door blessures is dit sowieso niet altijd mogelijk.
Maar hoezo blessures dan?We zijn denk ik de club met de minste blessures/schorsingen van de hele eredivisie
Ze waren er wel ... enne was jij geen grote voorstander om de tactiek aan te passen en de bus te parkeren ?
Ik ben vooral voorstander te stoppen met al die idiote wisselingen iedere week en een vaste kern te vormen.En als de oplossing is de bus parkeren en snelle mensen voorin dan is het dat.
Maar dan ook all the way. Maar daar doet hyballa niet aan dus wordt het weer afwachten waar hij nu weer mee gaat komen.
Never change a winning team ... maar ze winnen niets
:lol:

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Jorrit77 »

burp schreef:
Jorrit77 schreef:Kunnen we nou niet ophouden over dat Hyballa gezeik? Gewoon achter de ploeg en de trainer staan die laatste paar wedstrijden. De trainer, en ik hoop ook spelers weten wat er verwacht wordt. De trainer doet er alles aan. Nu wij nog! Stoppen met dat gezeik en vol achter de ploeg. :sjaal:
dat kan volgend seizoen wel weer, misschien staat er dan geen showtrainer maar wel een voetballende ploeg.
Jij noemt het een showtrainer, maar het is gewoon een trainer met passie! Ik heb liever dat we nu met zijn allen achter de ploeg staan, dan dat we door lopen zeiken over de trainer. Wat denk je daar nou mee te bereiken op dit moment? Je draagt in elk geval helemaal niks bij aan een eventuele positieve afloop, maar dat snap je denk ik ook wel. We hebben toch allemaal hetzelfde doel? Of wil jij alleen maar Hyballa eruit en boeit het je niks dat we volgend jaar daardoor JL gaan spelen? Als het seizoen voorbij is, mogen alle Hyballa tegenstanders weer proberen hun doel te bereiken, maar als je dat nu persee wilt bewerkstelligen dan ben je ieg geen supporter in goede en slechte tijden.
Ik ben ook diep teleurgesteld in alles wat we dit seizoen niet bereikt hebben, maar een paar dagen na Twente uit ben ik wel weer op het punt dat ik er vol achter ga staan. En ook achter Hyballa! :sjaal:

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-Escelsior 2-0 dus 3 punten
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt
Heerenveen-NEC 2-2 dus 1 punt.

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door eniesee12 »

jbnmgn schreef:We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-Escelsior 2-0 dus 3 punten
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt
Heerenveen-NEC 2-2 dus 1 punt.

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?
Nee ik vind je nog negatief, ik denk dat we 9 punten halen. :crazy2: 7 doelpunten tegen waaronder az en Heerenveen? Je betwijfeld of het verkeerd kan gaan? Laatste 13 wedstrijden gezien?

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Curva »

eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-Escelsior 2-0 dus 3 punten
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt
Heerenveen-NEC 2-2 dus 1 punt.

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?
Nee ik vind je nog negatief, ik denk dat we 9 punten halen. :crazy2: 7 doelpunten tegen waaronder az en Heerenveen? Je betwijfeld of het verkeerd kan gaan? Laatste 13 wedstrijden gezien?
Mijn hoop op punten tegen AZ is gevestigd op Ali en Rens

jbnmgn

Re: Peter Hyballa

Bericht door jbnmgn »

eniesee12 schreef:
jbnmgn schreef:We hebben nog 3 kansen op punten, 2x thuis en 1 x uit.
Excelsior is crusiaal, AZ zou een klein stuntje kunnen worden en Heerenveen......als die veilig voor de play-offs zijn zou het maar zo kunnen zijn dat ze een veredelde B-garnituur opstellen om de beste spelers te sparen.

Dus ik voorspel nu:
NEC-Escelsior 2-0 dus 3 punten
NEC-AZ 1-1 dus 1 punt
Heerenveen-NEC 2-2 dus 1 punt.

Door mijn roze bril zie ik dus nog 5 punten in het verschiet. Of we dan ook gewoon veilig zijn weet ik niet, ligt aan de concurrentie maar het zou zo maar kunnen.
En het kan ook helemaal verkeerd gaan, maar dat betwijfel ik. Of ben ik nu wel erg optimistisch?
Nee ik vind je nog negatief, ik denk dat we 9 punten halen. :crazy2: 7 doelpunten tegen waaronder az en Heerenveen? Je betwijfeld of het verkeerd kan gaan? Laatste 13 wedstrijden gezien?
Ik wel ja, jij?
Dus jij gelooft niet in de mogelijkheid van een 5 punten? Nou dan kom ook maar niet meer kijken als je er geen geloof meer in hebt.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door LT »

Vijf is niet genoeg, zes wel. Je kan er dus beter eentje verliezen van die laatste drie, behalve tegen Excelsior.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door Nijmegen0413 »

Er moet ook wel een kleine nuance gemaakt worden bij de vele wisselingen. Toen we rond de winterstop zaten viel zijn kapstok in de spits uit en moest er een andere speelwijze bedacht worden. Toen Grot weer terugkwam ontwikkelde zich een 532 met veel beweging voorin. Toen dat een tijdje aardig liep en ook Grot ingepast was toen ontbrak enkel en alleen nog de scherpte/kwaliteit in de afronding. NEC speelde in die tijd het beste voetbal van het seizoen. Vervolgens valt Buwalda in de 1e minuut uit tegen Utrecht en moet er weer geswitcht worden van spelers en uiteindelijk ook van formatie. Wat ik wil zeggen is dat er in de 1e seizoenshelft veel meer houvast was omdat en de resultaten goed waren, maar er ook (op Dyrestam na) geen basisspelers weg vielen. Er valt te twisten of Hyballa in die situaties de goede beslissingen heeft genomen, maar het heeft de 2e seizoenshelft ook niet meegezeten mbt vastigheden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Peter Hyballa

Bericht door mschr »

Nijmegen0413 schreef:Er moet ook wel een kleine nuance gemaakt worden bij de vele wisselingen. Toen we rond de winterstop zaten viel zijn kapstok in de spits uit en moest er een andere speelwijze bedacht worden. Toen Grot weer terugkwam ontwikkelde zich een 532 met veel beweging voorin. Toen dat een tijdje aardig liep en ook Grot ingepast was toen ontbrak enkel en alleen nog de scherpte/kwaliteit in de afronding
Het liep een tijdje aardig? We wonnen 1x en de rest verloren we met 532.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 18 gasten