Dumic in de spits, goed plan. Maar momenteel is een Heinloth in de spits nog een beter plan. Onze voorwaartsen verstoppen zich week in week uit en als er een spaarzame kans komt wordt ie hopeloos om zeep geholpen.Juul schreef:Goed, meer dan een jaar geleden zei ik dit forum vaarwel. Types hier konden niet tegen mijn kritiek op het aankoopbeleid en mijn waarschuwing dat het flink mis zou gaan op deze manier met spelers van het garnituur Roman en Lundholm. Daarna is NEC met dat falend aankoopbeleid gestaag doorgegaan. De combi Futuralis - Hoekman was desastreus en nu is het zover.
Ik zie nu mijn cluppie, sinds 1975 mijn cluppie, hopeloos degraderen, dus ik wil me alsnog in de discussie mengen.
Dumic in de spits zie ik als de enige mogelijke redding voor NEC. Buwalda (of Sturing) en Golla in het centrum achterin. Grot op het middenveld (het is ook een middenvelder) en Messaoud centraal achter Dumic.
Hyballa is een fanatieke en sympathieke man, maar het clubbelang gaat boven alles. Ronnie en Brookhuis moeten NEC weer op de rails zetten. De ouderen onder ons weten dat NEC zijn beste wedstrijden heeft gespeeld toen Neeskens werd ontslagen en Ronnie en Wilfried eindelijk een logische opstelling maakten waarmee NEC het beste spel in de afgelopen 20 jaar heeft gespeeld.
Maargoed, Buwalda is weer fit, dus Dario naar voren!