Dario Dumic

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Dario Dumic

Bericht door Eddy TT »

jbnmgn schreef:
Eddy TT schreef:Ben benieuwd waar hij volgend seizoen speelt. Een van de weinige die ik zal missen.
Geldt zeker als jij hier weg zou gaan, jij bent zo ongeveer de enige die ik dan missen met je niet onderbouwde domme kansloze opmerkingen over spelers van NEC.
Goed man. Verder alles goed met je?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Valt toch wel ver terug,gaat mee in de malaise,dat had ik nooit verwacht.Slecht voor onze centjes,inderdaad benieuwd waar hij volgend seizoen speelt.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4378
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Jeffry74 »

Legendario schreef:
Jeffry74 schreef:
Jeffry74 schreef:
burp schreef:
Mark Ariaans schreef:Kom kom, hij heeft uiteraard voor Bosnie gekozen omdat hij dan meer kans op een uitverkiezing heeft. Niet omdat daar 'zijn hart ligt'. Laten we nou niet naief gaan doen.
Bosnië staat hoger op de FIFA ranglijst
Maar dat zegt niet alles over de kwaliteit van het team.

Goede Bosnische verdedigers zijn schaars. Dumic kan daar echt een vaste waarde worden imo.
@Jeffry74 -> Jij hebt echt iets los in je bovenkamer....... Vaste waarde in het veteranen elftal!
Zoals hij tegen Utrecht de 2e helft speelde lijkt het er op dat hij onder druk staat van de Chinese maffia.
Onbegrijpelijke acties (balverlies, dekking) en negatieve houding op het veld.
Gaat het goed met je? :wink:
Dank voor het vragen :biggrin: .
Ik voel me vandaag een stuk beter!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door necnmgn »

Vandaag 90 minuten gespeeld voor Bosnië :tu:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

:tu: weer een international erbij.
Altijd handig voor z'n marktwaarde.

Nijmegen0413
Berichten: 10572
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Nijmegen0413 »

Lekker balletje trappen met jongens als Pjanic en Dzeko, ook niet bepaald slecht voor zijn ontwikkeling. :tu:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door LT »

Tiel schreef:
Jeffry74 schreef:
burp schreef:
Mark Ariaans schreef:Kom kom, hij heeft uiteraard voor Bosnie gekozen omdat hij dan meer kans op een uitverkiezing heeft. Niet omdat daar 'zijn hart ligt'. Laten we nou niet naief gaan doen.
Bosnië staat hoger op de FIFA ranglijst
Maar dat zegt niet alles over de kwaliteit van het team.

Goede Bosnische verdedigers zijn schaars. Dumic kan daar echt een vaste waarde worden imo.
Jawel bij Iran ook. :biggrin:
Die staan boven Nederland.

jbnmgn

Re: Dario Dumic

Bericht door jbnmgn »

LT schreef:
Tiel schreef:
Jeffry74 schreef:
burp schreef:
Mark Ariaans schreef:Kom kom, hij heeft uiteraard voor Bosnie gekozen omdat hij dan meer kans op een uitverkiezing heeft. Niet omdat daar 'zijn hart ligt'. Laten we nou niet naief gaan doen.
Bosnië staat hoger op de FIFA ranglijst
Maar dat zegt niet alles over de kwaliteit van het team.

Goede Bosnische verdedigers zijn schaars. Dumic kan daar echt een vaste waarde worden imo.
Jawel bij Iran ook. :biggrin:
Die staan boven Nederland.
Tja wie niet zo onderhand

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door MojoMojo »

jbnmgn schreef:
LT schreef:
Tiel schreef:
Jeffry74 schreef:
burp schreef:
Mark Ariaans schreef:Kom kom, hij heeft uiteraard voor Bosnie gekozen omdat hij dan meer kans op een uitverkiezing heeft. Niet omdat daar 'zijn hart ligt'. Laten we nou niet naief gaan doen.
Bosnië staat hoger op de FIFA ranglijst
Maar dat zegt niet alles over de kwaliteit van het team.

Goede Bosnische verdedigers zijn schaars. Dumic kan daar echt een vaste waarde worden imo.
Jawel bij Iran ook. :biggrin:
Die staan boven Nederland.
Tja wie niet zo onderhand
Nog best wel veel. Ik vind dat we nog hoog staan..
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38243
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door mschr »

We staan boven Kameroen dat de Afrikacup gewonnen heeft en we staan boven Zweden. Al met al niet echt slecht.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Dario Dumic

Bericht door ForzaVakZ »

We hadden deze man moeten verkopen in de winterstop! Toen was hij misschien wel rond de 1.500.000 waard, nu kan er op zeker een 0 vanaf. Met mazzel pak je nog anderhalve ton ervoor! Wat is hij door het ijs gezakt!

Brabander
Berichten: 1572
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Brabander »

Dat Dumic wat onzeker wordt is niet gek. Moet je kijken wat die Delle daar achter hem allemaal uitvoert!
Ook Golla is wat minder aan het spelen op het moment. Dat krijg je natuurlijk ook wel als je telkens met andere spelers op het veld staat.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10406
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door TT »

Brabander schreef:Dat Dumic wat onzeker wordt is niet gek. Moet je kijken wat die Delle daar achter hem allemaal uitvoert!
Ook Golla is wat minder aan het spelen op het moment. Dat krijg je natuurlijk ook wel als je telkens met andere spelers op het veld staat.
Wat minder spelen kan, maar halfslachtig ingrijpen kan niet. Hoe Ziyech vrije doortocht kreeg is echt amateuristisch.

Nijmegen0413
Berichten: 10572
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Nijmegen0413 »

Brabander schreef:Dat Dumic wat onzeker wordt is niet gek. Moet je kijken wat die Delle daar achter hem allemaal uitvoert!
Ook Golla is wat minder aan het spelen op het moment. Dat krijg je natuurlijk ook wel als je telkens met andere spelers op het veld staat.
Vind Sturing een veel meer solide er rustige indruk maken dan onze vriend Golla. Alleen word Sturing er telkens afgehaald omdat het een jeugdspeler is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

En weer tegen een top 3 club valt hij door de mand,AZ,Heerenveen,2e Bl ,dan houdt het volgens mij een heel eind op.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Gerher »

TT schreef:
Brabander schreef:Dat Dumic wat onzeker wordt is niet gek. Moet je kijken wat die Delle daar achter hem allemaal uitvoert!
Ook Golla is wat minder aan het spelen op het moment. Dat krijg je natuurlijk ook wel als je telkens met andere spelers op het veld staat.
Wat minder spelen kan, maar halfslachtig ingrijpen kan niet. Hoe Ziyech vrije doortocht kreeg is echt amateuristisch.

Ook Dumic was niet heel sterk bezig, maar hier moet ik hem toch verdedigen. Degene die Ziyech daar pakt, pakt geel. Dumic staat op scherp volgens mij. Twente is belangrijk en de wedstrijd tegen Ajax was al gespeeld. Er had dus iemand anders in moeten grijpen, want dit kan natuurlijk niet. Zo sta je voor joker.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door Tiel »

Gerher schreef:
TT schreef:
Brabander schreef:Dat Dumic wat onzeker wordt is niet gek. Moet je kijken wat die Delle daar achter hem allemaal uitvoert!
Ook Golla is wat minder aan het spelen op het moment. Dat krijg je natuurlijk ook wel als je telkens met andere spelers op het veld staat.
Wat minder spelen kan, maar halfslachtig ingrijpen kan niet. Hoe Ziyech vrije doortocht kreeg is echt amateuristisch.

Ook Dumic was niet heel sterk bezig, maar hier moet ik hem toch verdedigen. Degene die Ziyech daar pakt, pakt geel. Dumic staat op scherp volgens mij. Twente is belangrijk en de wedstrijd tegen Ajax was al gespeeld. Er had dus iemand anders in moeten grijpen, want dit kan natuurlijk niet. Zo sta je voor joker.
Dus had Dumic al lang geleden voor de wedstrijd tegen Feyenoord geel moeten pakken, tegen Groningen had hij dat ook nog kunnen doen. Vanaf nu is een gele kaart direct een schoring voor een finale. Dom Dom Dom.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Gerher schreef:
TT schreef:
Brabander schreef:Dat Dumic wat onzeker wordt is niet gek. Moet je kijken wat die Delle daar achter hem allemaal uitvoert!
Ook Golla is wat minder aan het spelen op het moment. Dat krijg je natuurlijk ook wel als je telkens met andere spelers op het veld staat.
Wat minder spelen kan, maar halfslachtig ingrijpen kan niet. Hoe Ziyech vrije doortocht kreeg is echt amateuristisch.

Ook Dumic was niet heel sterk bezig, maar hier moet ik hem toch verdedigen. Degene die Ziyech daar pakt, pakt geel. Dumic staat op scherp volgens mij. Twente is belangrijk en de wedstrijd tegen Ajax was al gespeeld. Er had dus iemand anders in moeten grijpen, want dit kan natuurlijk niet. Zo sta je voor joker.
Dus had Dumic al lang geleden voor de wedstrijd tegen Feyenoord geel moeten pakken, tegen Groningen had hij dat ook nog kunnen doen. Vanaf nu is een gele kaart direct een schoring voor een finale. Dom Dom Dom.
:tu: daar zijn kansen genoeg voor geweest

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Dario Dumic

Bericht door Eddy TT »

Zit ook niet in een bepaald sterke fase nu. Wie staat er op en trekt de kar? De enige die ik zich enigszins aan het niveau zie onttrekken is een Arnhems jochie van 17 jaar. Dat zegt volgens mij veel over het karakter van deze zaadgroep. In het stadion mis ik ook een stukje onverzettelijkheid achterin. Zoals die Traore er af en toe doorheen huppelde........ Af en toe van je afbijten kan geen kwaad.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32431
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door bertje »

Eddy TT schreef:Zit ook niet in een bepaald sterke fase nu. Wie staat er op en trekt de kar? De enige die ik zich enigszins aan het niveau zie onttrekken is een Arnhems jochie van 17 jaar. Dat zegt volgens mij veel over het karakter van deze zaadgroep. In het stadion mis ik ook een stukje onverzettelijkheid achterin. Zoals die Traore er af en toe doorheen huppelde........ Af en toe van je afbijten kan geen kwaad.
:withstupid: Die Klaassen hadden ze bijvoorbeeld bij de enkels af moeten zagen na die nare overtreding op Kadioglu. En inderdaad, zoals ze open huis hielden achterin bij tijd en wijle was te gênant voor woorden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Dario Dumic

Bericht door NR 7 »

bertje schreef:
Eddy TT schreef:Zit ook niet in een bepaald sterke fase nu. Wie staat er op en trekt de kar? De enige die ik zich enigszins aan het niveau zie onttrekken is een Arnhems jochie van 17 jaar. Dat zegt volgens mij veel over het karakter van deze zaadgroep. In het stadion mis ik ook een stukje onverzettelijkheid achterin. Zoals die Traore er af en toe doorheen huppelde........ Af en toe van je afbijten kan geen kwaad.
:withstupid: Die Klaassen hadden ze bijvoorbeeld bij de enkels af moeten zagen na die nare overtreding op Kadioglu. En inderdaad, zoals ze open huis hielden achterin bij tijd en wijle was te gênant voor woorden.
inderdaad; die Zyech had een beuk moeten hebben en die Klaassen ook; er staan geen echte kerels in het veld.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door jackkreta »

Eerst was het hosanna en nu kunnen Dumic en Golla er ineens niets meer van?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door burp »

jackkreta schreef:Eerst was het hosanna en nu kunnen Dumic en Golla er ineens niets meer van?
welnee, beter hebben we niet.
Al doet Sturing het ook niet slecht.

Maar dat geklooi met wekelijks andere backs en een idiote tactiek met 3 centrale verdedigers is voor beiden ook niet goed geweest.
Dumic speelt nu alleen een paar wedstrijden wat minder en Golla heeft altijd wel z'n sterke maar ook zwakke punten gehad.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dario Dumic

Bericht door necnmgn »

Hij speelt ook een rol in de matige reeks, zeker. Maar ik ben al lang blij dat hij zich door de frustratie laat leiden en geel pakt. Met Dumic hebben we namelijk nog net iets meer kans op punten dan zonder

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Dario Dumic

Bericht door Eddy TT »

necnmgn schreef:Hij speelt ook een rol in de matige reeks, zeker. Maar ik ben al lang blij dat hij zich door de frustratie laat leiden en geel pakt. Met Dumic hebben we namelijk nog net iets meer kans op punten dan zonder
Mee eens. Een van de eerste die ik op het wedstrijdformulier zou zetten. Maar ook hij zakt wel erg ver weg met de rest. Had hem meer als "sterkhouder" verwacht. Iemand die de boel bij elkaar houd. Maar ook dat mis ik compleet in onze groep. Iemand die het voortouw neemt. De groep bij elkaar probeert te houden. Maar ja, iedereen is druk bezig met zichzelf in plaats van met het elftal. Dat is gelijk een groot deel van het probleem.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten