Verkiezingen 2017

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door jetipo »

Legendario schreef:
Gijscoman schreef:
De Kletskop schreef:
jetipo schreef: Overigens...wat vonden jullie van de afzegging van DENK?
Broekepoeperietus.
Dat zal zeker een rol spelen. Vooral door de kwestie Erdogan is DENK in de problemen gebracht. Steunen ze Erdogan, dan verliezen ze de steun van autochtone Nederlanders en niet-Turkse allochtone Nederlanders. Steunen ze Erdogan niet expliciet, dan haken juist een heleboel Turkse-Nederlanders af. En het gedoe met Erdogan zou sowieso ter sprake gebracht zijn door Roos. DENK kon hierdoor in dit debat alleen maar verliezen. Op andere thema's zouden ze zich er wel uitgeluld hebben, dus daar zullen ze niet bang voor zijn geweest.

Show speelt echter ook een rol. Kuzu kwam nooit naar de commissie Buitenlandse Zaken, totdat Netanyahu eens op bezoek kwam. Toen ging hij wel, om demonstratief geen hand te geven aan hem. Net als dat, is ook deze afzegging theater, "een statement maken". Puur populisme, maar nu gericht op allochtone Nederlanders.
:tu:
:withstupid: Roos, oja, die was er ook nog.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door burp »

jetipo schreef:
Legendario schreef:
Gijscoman schreef:
De Kletskop schreef:
jetipo schreef: Overigens...wat vonden jullie van de afzegging van DENK?
Broekepoeperietus.
Dat zal zeker een rol spelen. Vooral door de kwestie Erdogan is DENK in de problemen gebracht. Steunen ze Erdogan, dan verliezen ze de steun van autochtone Nederlanders en niet-Turkse allochtone Nederlanders. Steunen ze Erdogan niet expliciet, dan haken juist een heleboel Turkse-Nederlanders af. En het gedoe met Erdogan zou sowieso ter sprake gebracht zijn door Roos. DENK kon hierdoor in dit debat alleen maar verliezen. Op andere thema's zouden ze zich er wel uitgeluld hebben, dus daar zullen ze niet bang voor zijn geweest.

Show speelt echter ook een rol. Kuzu kwam nooit naar de commissie Buitenlandse Zaken, totdat Netanyahu eens op bezoek kwam. Toen ging hij wel, om demonstratief geen hand te geven aan hem. Net als dat, is ook deze afzegging theater, "een statement maken". Puur populisme, maar nu gericht op allochtone Nederlanders.
:tu:
:withstupid: Roos, oja, die was er ook nog.
En Sylvana!
Die mocht om 1 uur 's-nachts ook nog twee minuten aan tafel praten. :biggrin:

Thieme is overigens best zwak in die debatten.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door De Kletskop »

Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Rotturdam »

jetipo schreef:
jbnmgn schreef:
zuurpruim schreef:
De Kletskop schreef:
jetipo schreef: Asscher leek een soort van metamorfose te hebben ondergaan. Erg fel en boos, maar dat pakte verkeerd uit.
Ik heb me kapot gelachen, was bijna aandoenlijk.
Het was een soort malteeuws leeuwtje die aan het hek stond te blaffen.
PVDA heeft met de wissel Samson/Asscher volledig mis gegokt.Toch gok ik op een VVD-D66-CDA-PVDA kabinet,met gedoogsteun van de christenunie. Het kan bijna niet anders.Rutte gaat echt niet in zee met Groen LInks tenzij die laatste partij haar idealen gaat verkwanselen.
En de PVV is (gelukkig) weer gewoon een oppositie partij.
Ik denk dat Rutte gewoon weer minister president wordt en daar zullen we het dan mee moeten doen. Weer 4 jaar luisteren naar een man zonder ballen die met zijn pik achter Brussel aanrent en alles doet om Brussel te behagen, een man die de bevolking zoete broodjes voorhoud maar ze iedere keer weer net op tijd wegtrekt zodat de mensen er niet van kunnen snoepen. Een man die beloftes doet en ze niet waarmaakt en een man die de standpunten gebruikt als koehandel om zijn zin weer te krijgen namelijk minister president worden.

Aan de andere kant heeft hij (het kabinet) ook wel wat goede dingen gedaan, maar ik blijf het een leugenaar vinden.
Klopt, ik zou ook ontzettend balen als Rutte weer minister-president wordt. Maar goed, dat is dan wel democratisch besloten dus ik zal me er dan bij neerleggen. Ik vrees dan met grote vrezen voor de zorg, het onderwijs, de 'zwakkeren' in onze samenleving, de filedruk, het milieu, de studenten, de huren (ik heb koopwoning, maar ik ken genoeg mensen die huren), speciaal onderwijs, ziekenhuizen, defensie, politie, immigratie, midden- en kleinbedrijf, etc.
Rutte III zal er inderdaad komen denk ik, zeker jammer want ik ben die man zat maar zal moeten accepteren dat een deel van het volk er anders over denkt
Heb inmiddels al gestemd en het is Groen Links geworden in plaats van SP, mij sprak de slogan "pak de macht" totaal niet aan, te EU sceptisch, AOW leeftijd en weinig bereid compromissen te sluiten waardoor je weer veroordeeld bent tot de oppositie bank, wat ik ook storend vind is dat de SP hun foldertje overal in de brievenbussen drukt ongeacht of daar een ongewenst reclame sticker op zit, als je je aan dit soort simpele afspraken niet kan houden val je me voor mij door de mand

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door pjottr »

Moet ook zeggen dat als geert aan het word komt automatisch alle nekharen overeind gaan staan.
Natuurlijk moet terrorisme niet onderschat worden, maar dat mag niet leiden tot het uitsluiten van hele bevolkingsgroepen.
Nederland was te klein geweest als hij gisteren had gezegd dat Jezus een pedofiel was...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Verkiezingen 2017

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door jetipo »

Rotturdam schreef:
jetipo schreef:
jbnmgn schreef:
zuurpruim schreef:
De Kletskop schreef:
jetipo schreef: Asscher leek een soort van metamorfose te hebben ondergaan. Erg fel en boos, maar dat pakte verkeerd uit.
Ik heb me kapot gelachen, was bijna aandoenlijk.
Het was een soort malteeuws leeuwtje die aan het hek stond te blaffen.
PVDA heeft met de wissel Samson/Asscher volledig mis gegokt.Toch gok ik op een VVD-D66-CDA-PVDA kabinet,met gedoogsteun van de christenunie. Het kan bijna niet anders.Rutte gaat echt niet in zee met Groen LInks tenzij die laatste partij haar idealen gaat verkwanselen.
En de PVV is (gelukkig) weer gewoon een oppositie partij.
Ik denk dat Rutte gewoon weer minister president wordt en daar zullen we het dan mee moeten doen. Weer 4 jaar luisteren naar een man zonder ballen die met zijn pik achter Brussel aanrent en alles doet om Brussel te behagen, een man die de bevolking zoete broodjes voorhoud maar ze iedere keer weer net op tijd wegtrekt zodat de mensen er niet van kunnen snoepen. Een man die beloftes doet en ze niet waarmaakt en een man die de standpunten gebruikt als koehandel om zijn zin weer te krijgen namelijk minister president worden.

Aan de andere kant heeft hij (het kabinet) ook wel wat goede dingen gedaan, maar ik blijf het een leugenaar vinden.
Klopt, ik zou ook ontzettend balen als Rutte weer minister-president wordt. Maar goed, dat is dan wel democratisch besloten dus ik zal me er dan bij neerleggen. Ik vrees dan met grote vrezen voor de zorg, het onderwijs, de 'zwakkeren' in onze samenleving, de filedruk, het milieu, de studenten, de huren (ik heb koopwoning, maar ik ken genoeg mensen die huren), speciaal onderwijs, ziekenhuizen, defensie, politie, immigratie, midden- en kleinbedrijf, etc.
Rutte III zal er inderdaad komen denk ik, zeker jammer want ik ben die man zat maar zal moeten accepteren dat een deel van het volk er anders over denkt
Heb inmiddels al gestemd en het is Groen Links geworden in plaats van SP, mij sprak de slogan "pak de macht" totaal niet aan, te EU sceptisch, AOW leeftijd en weinig bereid compromissen te sluiten waardoor je weer veroordeeld bent tot de oppositie bank, wat ik ook storend vind is dat de SP hun foldertje overal in de brievenbussen drukt ongeacht of daar een ongewenst reclame sticker op zit, als je je aan dit soort simpele afspraken niet kan houden val je me voor mij door de mand
Dergelijke foldertjes kregen wij juist van GL in de bus, terwijl ik ook zo'n nee-sticker heb geplakt. Blijkbaar let niet iedereen goed op, want gisteravond stond ook zo'n knakker van het Longfonds aan te bellen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Tiel »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Geen maar benoemen en stemming maken kan hij als de beste.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Ron Delgado »

jetipo schreef: Dergelijke foldertjes kregen wij juist van GL in de bus, terwijl ik ook zo'n nee-sticker heb geplakt.
Ik heb wat jaren terug geflyerd voor GL en daarbij kreeg je de aanwijzing om aan te bellen bij mensen met een nee-sticker. Goedbedoeld, maar dat leek me extra lastig voor wie geen gezeur aan de deur wil. Uiteindelijk zelf ook maar de flyers bij ja/nee naar binnen geduwd.

Gelukkig voert GL haar campagne nu vooral online. Dat spaart het milieu.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door vak Oost »

jetipo schreef:
Tiel schreef:
jetipo schreef:Ik vind het wel jammer dat met name degenen die PVV willen stemmen hierop gewezen en aangevallen worden. Het is hun goed recht en ze zullen hun redenen ervoor hebben.
Iedereen mag van mij PVV stemmen. Maar ik wil wel graag weten waarom. ALs je dat vraagt hoor je de problemen, als je dan vraagt maar hoe lost de PVV dat op ben je direct aan het bashen.
Want de PVV heeft geen oplossing, geen enkele. Ze willen de Koran verbieden maar weten niet hoe, ze willen de grenzen sluiten maar weten niet hoe, etc. etc.
Snap ik en ik ben het met je eens, maar dan nog hebben deze mensen het recht om te stemmen op de PVV. Ik bash de PVV in ieder geval niet. Ik wil ook helemaal niet weten waarom men PVV stemt.
Ik vond deze wel treffend https://www.youtube.com/watch?v=tuEhx9nztyA :wink:
Alles komt goed !!

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Rada1 »

Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Geen maar benoemen en stemming maken kan hij als de beste.
Allemaal woodstockargumenten :wink:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12427
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Curva »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Aan wie vraag je dat? Ik zeg alleen dat de bewering dat hij geen argumenten aandraagt niet juist is.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Jeetje, zodra het over Wilders gaat lijk jij altijd als een wolf er bovenop te duiken.

Maareh...ik zeg nergens dat hij met oplossingen kwam, ik onderstreep alleen dat hij gisteren wel met argumenten kwam waarom hij de Islam als het grootste gevaar ziet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door De Kletskop »

Rada1 schreef:
Tiel schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Geen maar benoemen en stemming maken kan hij als de beste.
Allemaal woodstockargumenten :wink:
:biggrin:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Arjan van Hout »

Curva schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Aan wie vraag je dat? Ik zeg alleen dat de bewering dat hij geen argumenten aandraagt niet juist is.
Aan de mensen die het gezien hebben.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door pjottr »

tering wat een rij bij het stembureau hiero....en nee ben niet op station. . :crazy:

Tegeltours
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 08:38
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Tegeltours »

Arjan van Hout schreef:
Curva schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Curva schreef:
pjottr schreef:Beetje zelfde laken een pak, bang voor de confrontatie.
Debateren is ook verdomde lastig zonder argumenten,
daar had Gekke Geert gisteren ook last van.
Niet mee eens, wilders legde gisteren heel duidelijk uit waarom hij de islam het grootste gevaar voor Nederland vond...met heel veel argumenten. Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar het ontbrak hem gisteren zeker niet aan argumenten. En dat vind ik als niet-pvv-stemmer.
:withstupid:
En welke haalbare en uitgewerkte oplossingen had hij voor dat probleem?
Aan wie vraag je dat? Ik zeg alleen dat de bewering dat hij geen argumenten aandraagt niet juist is.
Aan de mensen die het gezien hebben.
Argumenten hebben we zaterdag in Rotterdam gezien.
En je ziet ze elke week bij Opsporing verzocht.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door jetipo »

Zoals het er nu naar uitziet, gaat de opkomst veel hoger uitvallen dan de vorige keer. Ik ben benieuwd welke gevolgen dit heeft. Hopelijk is een van de gevolgen een kabinet zonder Vvd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door burp »

pjottr schreef:tering wat een rij bij het stembureau hiero....en nee ben niet op station. . :crazy:
heb het bij Piet Huisman nog nooit zo druk gezien, flinke rij buiten op de stoep.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16390
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Legendario »

jetipo schreef:Zoals het er nu naar uitziet, gaat de opkomst veel hoger uitvallen dan de vorige keer. Ik ben benieuwd welke gevolgen dit heeft. Hopelijk is een van de gevolgen een kabinet zonder Vvd.
Jij wilt geen VVD in het kabinet? :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7214
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Keizerstad1994 »

jetipo schreef:Overigens...wat vonden jullie van de afzegging van DENK?
Logisch. Als je de journalisten die je niet bevallen niet kan opsluiten, sluit je toch gewoon jezelf op?
'Justice knows every mans number'

ernie

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door ernie »

Heb piratenpartij gestemd. Kon het niet eens worden tussen de grote partijen en de PP maakt iets bespreekbaar wat al die 50+'ers niet begrijpen in de kamer. Hopelijk 1 of 2 zetels. Onbegrijpelijk dat er niet meer aandacht uitgaat naar de digitalisering en alles wat daarbij komt kijken. Misschien Verhoeven van D66 nog, maar daar is ook alles mee gezegd.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door SanderNEC »

jetipo schreef:Zoals het er nu naar uitziet, gaat de opkomst veel hoger uitvallen dan de vorige keer. Ik ben benieuwd welke gevolgen dit heeft. Hopelijk is een van de gevolgen een kabinet zonder Vvd.
Ziet er niet naar uit.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door Stefannec »

Oei pfff wordt een moeilijke formatie zo.
SP trekt de keutel al in, wordt lastig maar gaan praten met de VVD gaf Luijten net aan.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Verkiezingen 2017

Bericht door jetipo »

SanderNEC schreef:
jetipo schreef:Zoals het er nu naar uitziet, gaat de opkomst veel hoger uitvallen dan de vorige keer. Ik ben benieuwd welke gevolgen dit heeft. Hopelijk is een van de gevolgen een kabinet zonder Vvd.
Ziet er niet naar uit.
Inderdaad en dat is erg genoeg. Blijkbaar hebben veel kiezers niets geleerd van de afgelopen 4 jaar. Democratisch gekozen, dus ik leg me er bij neer, maar ik vrees voor veel inwoners van Nederland. Men kijkt met een tunnelvisie naar de prestaties van de Vvd. Daar gaat men de komende jaren spijt van krijgen. Mark my words.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten