Arnaut Groeneveld

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Keizerstad1994 »

LT schreef:
Keizerstad1994 schreef:Niet om meteen in de hype te gaan maar het is toch 10 keer leuker om naar zo'n Groeneveld te kijken dan naar een Ofosu of Taiwo? En dan niet puur omdat het een jongen uit de eigen jeugd is maar hij kan een mannetje uitspelen en heeft dreiging naar de goal. Leuke speler, zit zeker potentie in.
De jeugd van PSV hè :wink:
Gewoon eigen jeugd dus. Volgens Ajax-begrippen dan :wink:
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door vak Oost »

Keizerstad1994 schreef:Niet om meteen in de hype te gaan maar het is toch 10 keer leuker om naar zo'n Groeneveld te kijken dan naar een Ofosu of Taiwo?
En dan niet puur omdat het een jongen uit de eigen jeugd is maar hij kan een mannetje uitspelen en heeft dreiging naar de goal. Leuke speler, zit zeker potentie in.
Het is ergens een mazzeltje dat Taiwo en Ofusu en Mayi geen indruk kunnen maken en dat er jongens uit de 'eigen jeugd' zo de kans krijgen op speelminuten
en dat ze niet als opvulling voor de laatste 5 minuten gebracht worden als bonus - dit zijn fris en fruitige voetballers die een hoop elan toevoegen aan het geheel ...
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

Patje schreef:
vak Oost schreef:En nu maar hopen dat zijn blessure niet al te ernstig is ...
wederom een pluim van de staf dat ze deze jongen voor de leeuwen durven te gooien :tu:

Staf?? Is gewoon Nijmegen0413 ze verdienste!! :biggrin:
Haha die Patje toch! Ik vind het gewoon zeer leuk om jeugdwedstrijden te bezoeken in mijn vrije tijd en daarin viel Groeneveld mij al vrij snel op. Al een aantal keer geroepen dat hij niet minder is dan wat er bij ons voorin rondliep. Leuk om te zien dat hij de onbevangenheid dan ook doortrekt in de Eredivisie.

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door N.E.C. »

Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door martijn5 »

N.E.C. schreef:Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?
Sturing

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door DR »

martijn5 schreef:
N.E.C. schreef:Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?
Sturing
Prieto, Hoogveld, Goppel.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door De Kletskop »

Keizerstad1994 schreef:Niet om meteen in de hype te gaan maar het is toch 10 keer leuker om naar zo'n Groeneveld te kijken dan naar een Ofosu of Taiwo?
En dan niet puur omdat het een jongen uit de eigen jeugd is maar hij kan een mannetje uitspelen en heeft dreiging naar de goal. Leuke speler, zit zeker potentie in.
:withstupid: niks met hypen te maken, je ziet bij de eerste actie al dat deze jongen meer voetballend vermogen in zijn grote teen heeft dan Ofosu of Taiwo in beide benen,
Kappen met die tropische gokjes.

Volgend seizoen Groeneveld-Grot-Ferdi, met Massaoud erachter. Dat wordt smullen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door necnmgn »

De Kletskop schreef:
Keizerstad1994 schreef:Niet om meteen in de hype te gaan maar het is toch 10 keer leuker om naar zo'n Groeneveld te kijken dan naar een Ofosu of Taiwo?
En dan niet puur omdat het een jongen uit de eigen jeugd is maar hij kan een mannetje uitspelen en heeft dreiging naar de goal. Leuke speler, zit zeker potentie in.
:withstupid: niks met hypen te maken, je ziet bij de eerste actie al dat deze jongen meer voetballend vermogen in zijn grote teen heeft dan Ofosu of Taiwo in beide benen,
Kappen met die tropische gokjes.

Volgend seizoen Groeneveld-Grot-Ferdi, met Massaoud erachter. Dat wordt smullen.
Daar zat ik ook al over te denken, mooie voorhoede kan dat worden. Alleen vind ik toch dat ook Rayhi er nog bij mag horen, zeker in de afwisseling met Ferdi.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door DR »

necnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
Keizerstad1994 schreef:Niet om meteen in de hype te gaan maar het is toch 10 keer leuker om naar zo'n Groeneveld te kijken dan naar een Ofosu of Taiwo?
En dan niet puur omdat het een jongen uit de eigen jeugd is maar hij kan een mannetje uitspelen en heeft dreiging naar de goal. Leuke speler, zit zeker potentie in.
:withstupid: niks met hypen te maken, je ziet bij de eerste actie al dat deze jongen meer voetballend vermogen in zijn grote teen heeft dan Ofosu of Taiwo in beide benen,
Kappen met die tropische gokjes.

Volgend seizoen Groeneveld-Grot-Ferdi, met Massaoud erachter. Dat wordt smullen.
Daar zat ik ook al over te denken, mooie voorhoede kan dat worden. Alleen vind ik toch dat ook Rayhi er nog bij mag horen, zeker in de afwisseling met Ferdi.
Kadioglu en Groeneveld zijn allebei rechts. Dus Rayhi voorlopig op links en dan Groeneveld en Kadioglu afwisselen. Zoals gisteren.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Sandertjuh85 »

Rayhi is ook rechts....

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door burp »

Sandertjuh85 schreef:Rayhi is ook rechts....
zie ook liever maar 1 van 2 in het team, met allebei weet je haast zeker dat er weinig doelpunten uitkomen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

DR schreef:
martijn5 schreef:
N.E.C. schreef:Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?
Sturing
Prieto, Hoogveld, Goppel.
Oratmangoen zal ook snel bij de selectie zitten denk ik.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Patje »

Nijmegen0413 schreef:
DR schreef:
martijn5 schreef:
N.E.C. schreef:Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?
Sturing
Prieto, Hoogveld, Goppel.
Oratmangoen zal ook snel bij de selectie zitten denk ik.
Denk het ook, maar vind je hem goed dan?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

Patje schreef:
Nijmegen0413 schreef:
DR schreef:
martijn5 schreef:
N.E.C. schreef:Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?
Sturing
Prieto, Hoogveld, Goppel.
Oratmangoen zal ook snel bij de selectie zitten denk ik.
Denk het ook, maar vind je hem goed dan?
Staat op de verkeerde positie en is te wisselvallig. Laat als rechtsbuiten te weinig diepgang zien en teert veelte veel op zijn uitstekende techniek. Mist pure snelheid voor een rechtsbuiten. Heeft wel een zeer sierlijke trap en een hele mooie techniek. Vind het eigenlijk meer een nummer 10, dat is ook de positie waar hij de laatste jaren het meest heeft gespeeld.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Patje »

Nijmegen0413 schreef:
Patje schreef:
Nijmegen0413 schreef:
DR schreef:
martijn5 schreef:
N.E.C. schreef:Grot
Kadioglu
Groeneveld
Rayhi
Buwalda

Ze beginnen allemaal lekker te ballen jonge Nederlandse gasten!
In mijn ogen ook de verdienste van onze trainer!

Iemand enig idee wie de volgende wordt?
Sturing
Prieto, Hoogveld, Goppel.
Oratmangoen zal ook snel bij de selectie zitten denk ik.
Denk het ook, maar vind je hem goed dan?
Staat op de verkeerde positie en is te wisselvallig. Laat als rechtsbuiten te weinig diepgang zien en teert veelte veel op zijn uitstekende techniek. Mist pure snelheid voor een rechtsbuiten. Heeft wel een zeer sierlijke trap en een hele mooie techniek. Vind het eigenlijk meer een nummer 10, dat is ook de positie waar hij de laatste jaren het meest heeft gespeeld.
Mee eens, maar op 10 lijd hij vreselijk veel balverlies en daarnaast is zijn handelingssnelheid veel te traag. Waarom geen Goppel; Pietro of Hoogeveld met ze fantastische trap?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

[/quote]
Sturing[/quote]

Prieto, Hoogveld, Goppel.[/quote]
Oratmangoen zal ook snel bij de selectie zitten denk ik.[/quote]

Denk het ook, maar vind je hem goed dan?[/quote]
Staat op de verkeerde positie en is te wisselvallig. Laat als rechtsbuiten te weinig diepgang zien en teert veelte veel op zijn uitstekende techniek. Mist pure snelheid voor een rechtsbuiten. Heeft wel een zeer sierlijke trap en een hele mooie techniek. Vind het eigenlijk meer een nummer 10, dat is ook de positie waar hij de laatste jaren het meest heeft gespeeld.[/quote]

Mee eens, maar op 10 lijd hij vreselijk veel balverlies en daarnaast is zijn handelingssnelheid veel te traag. Waarom geen Goppel; Pietro of Hoogeveld met ze fantastische trap?[/quote]

Hij legt inderdaad veel risico in zijn spel maar ik zie toch wel potentie in die jongen. Goppel zou als rechter wing back perfect passen in het huidige systeem, Prieto zou in mijn ogen al lang mee moeten trainen bij 1 en Hoogveld heeft Sturing, Dyrestam, Buwalda, Dumic en Golla voor zich. Verder zal Paes volgend jaar definitief keeper bij jong worden en bij 1 aansluiten denk ik.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door zuurpruim »

Oratmangoen,dat vind ik nou echt een fantastisch talent.hele moderne middenvelder.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:Oratmangoen,dat vind ik nou echt een fantastisch talent.hele moderne middenvelder.
Vind hem ook zeer talentvol maar leunt te veel op zijn techniek heb ik soms het gevoel. Voor 1 is zijn positie als rechtsbuiten bij O19 gunstig omdat er bij 1 daar vraag naar is. Op nummer 10 hebben we met Messaoud en Ferdi momenteel een goeie bezetting, terwijl ik Oratmangoen zelf toch een nummer 10 vind. We zullen het zien, ik denk dat die snel aansluit.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Eddy TT »

Goede speler hoor. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Liever deze jongen speeltijd gunnen dan al die vage gasten van overal en nergens.

jbnmgn

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door jbnmgn »

Arnoutje kom maar ff wisselen jongen, gaat steeds beter!

Beetje sarcastisch maar hij doet het voor zijn leeftijd en ervaring best aardig. Het is alleen jammer dat een hoop mensen van hem verwachten dat hij het 11-tal ff op sleeptouw neemt. En dat gaat niet lukken.
Arnaut, Jay-Roy en Ferdi zijn 3 jonge spelers die op termijn een aanwinst kunnen worden met de juiste begeleiding. En dan hebben we daar volgend seizoen al, en anders het seizoen er na veel profijt van, maar bij elkaar zijn die 3 niet voldoende om het team te dragen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Eddy TT »

jbnmgn schreef:Arnoutje kom maar ff wisselen jongen, gaat steeds beter!

Beetje sarcastisch maar hij doet het voor zijn leeftijd en ervaring best aardig. Het is alleen jammer dat een hoop mensen van hem verwachten dat hij het 11-tal ff op sleeptouw neemt. En dat gaat niet lukken.
Arnaut, Jay-Roy en Ferdi zijn 3 jonge spelers die op termijn een aanwinst kunnen worden met de juiste begeleiding. En dan hebben we daar volgend seizoen al, en anders het seizoen er na veel profijt van, maar bij elkaar zijn die 3 niet voldoende om het team te dragen.
Ze hoeven het team ook niet te dragen. Maar straks moeten dit soort jongens wel de basis gaan zijn. Met enkele gerichte aankopen waarvan je beter wordt. Dit in tegenstelling dat de grote hoeveelheden die nu deze kant op gekomen zijn en waarvan de helft niet speelt. Zijn die beter dan onze eigen jeugd? Kan je beter in aantal wat minder kopen die wat beter zijn. Kijk eens om je heen de Kruijf, naar wat er allemaal transfervrij te halen valt. Zo'n Holla had hier het middenveld kunnen leiden. Komend jaar wellicht een Bruns. Zal overigens niet makkelijk zijn. Maar een paar ervaren spelers met enig niveau staat je elftal veel beter. Hopelijk blijft Dumic.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef: Arnaut, Jay-Roy en Ferdi zijn 3 jonge spelers die op termijn een aanwinst kunnen worden met de juiste begeleiding..
Dit trio is ten opzichte van Rayhi, Mayi, Awoniyi, Larsson nu al een aanwinst.

jbnmgn

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door jbnmgn »

De Kletskop schreef:
jbnmgn schreef: Arnaut, Jay-Roy en Ferdi zijn 3 jonge spelers die op termijn een aanwinst kunnen worden met de juiste begeleiding..
Dit trio is ten opzichte van Rayhi, Mayi, Awoniyi, Larsson nu al een aanwinst.
We krijgen straks wel een heel andere situatie.
Nu zijn we nog het vreemdelingenlegioen, straks het jongeren legioen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Eddy TT »

jbnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
jbnmgn schreef: Arnaut, Jay-Roy en Ferdi zijn 3 jonge spelers die op termijn een aanwinst kunnen worden met de juiste begeleiding..
Dit trio is ten opzichte van Rayhi, Mayi, Awoniyi, Larsson nu al een aanwinst.
We krijgen straks wel een heel andere situatie.
Nu zijn we nog het vreemdelingenlegioen, straks het jongeren legioen.
Moet er wel voor gezorgd worden dat ze goede langdurige contracten hebben en niet voor niks of heel weinig weg wandelen straks.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Arnaut Groeneveld

Bericht door Brabander »

Ik vind het mooi dat de jeugdopleiding nu ook daadwerkelijk spelers af kan leveren aan het basisteam. Nu inderdaad een goed contract en passende begeleiding aanbieden.
We moeten niet de illusie hebben dat we, als deze jongens, echt doorbreken dat we ze kunnen behouden voor NEC.
Dat staat er altijd wel een club die deze jongens ophaalt, ook al is het dan maar voor op de bank.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten