Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

Mark Ariaans schreef:
zuurpruim schreef:gewoon rustig brengen die jongen en volgend jaar zien we wel verder hoe hij zich ontwikkeld.dat het een groot talent is staat vast.Hoop dat Groeneveld ook wat meer minuten gaat maken,is toch ook een hele aardige speler.Het huidige middenveld ontbeert voetbal.
Alireza moesten we ook rustig brengen. En toen degradeerden we. Als je kwaliteit in je selectie hebt dan moet je die gebruiken.
:withstupid: sloeg ook nergens op. Ali was van meet af aan een topper.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Arjan van Hout »

Mark Ariaans schreef:
zuurpruim schreef:gewoon rustig brengen die jongen en volgend jaar zien we wel verder hoe hij zich ontwikkeld.dat het een groot talent is staat vast.Hoop dat Groeneveld ook wat meer minuten gaat maken,is toch ook een hele aardige speler.Het huidige middenveld ontbeert voetbal.
Alireza moesten we ook rustig brengen. En toen degradeerden we. Als je kwaliteit in je selectie hebt dan moet je die gebruiken.
:withstupid: inderdaad, de beste 11 moeten spelen en met ferdi zijn we beter dan zonder...

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door martijn5 »


Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door gladiator »

martijn5 schreef:http://www.voetbalinside.nl/spelerweek
Allemaal stemmen !
Gedaan, maar met karsdorp erbij weten we de uitslag al
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Toch wel bijzonder dat het inbrengen van een net 17-jarige een wedstrijd zo kan kantelen. Hopelijk zegt dat veel over het talent waarover deze jongen beschikt. Wat mij betreft krijgt hij voorlopig de kans in de basis.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Hennie-C »

Wat een baas!
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

Pareltje! Hoop dat hij goed vastligt en niet voor een appel en een ei kan vertrekken...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

In ieder geval vastleggen voor langere tijd, en vanaf nu bij de selectie laten en regelmatig laten invallen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Gijscoman »

jbnmgn schreef:In ieder geval vastleggen voor langere tijd, en vanaf nu bij de selectie laten en regelmatig laten invallen.
Volgens mij is hij al voor langere tijd vastgelegd en ook al het hele seizoen bij de selectie.

We moeten trouwens oppassen dat we niet onmogelijke dingen van Kadioglu verwachten. Hij is nog jong en zal fysiek nog niet in staat zijn elke week 90 minuten te spelen. Hij moet fysiek niet kapotgemaakt worden en juist op dat vlak ook de rust krijgen die hij nodig heeft. Daarom denk ik dat een halve wedstrijd per week op dit moment nog het maximum is, wil je Kadioglu volledig tot zijn recht laten komen. En dan laat je de andere helft Mauk of Owusu spelen (uitgaande van een 442).

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Gijscoman schreef:
jbnmgn schreef:In ieder geval vastleggen voor langere tijd, en vanaf nu bij de selectie laten en regelmatig laten invallen.
Volgens mij is hij al voor langere tijd vastgelegd en ook al het hele seizoen bij de selectie.

We moeten trouwens oppassen dat we niet onmogelijke dingen van Kadioglu verwachten. Hij is nog jong en zal fysiek nog niet in staat zijn elke week 90 minuten te spelen. Hij moet fysiek niet kapotgemaakt worden en juist op dat vlak ook de rust krijgen die hij nodig heeft. Daarom denk ik dat een halve wedstrijd per week op dit moment nog het maximum is, wil je Kadioglu volledig tot zijn recht laten komen. En dan laat je de andere helft Mauk of Owusu spelen (uitgaande van een 442).
Klopt tot 2019, maar blijft hij zich verder ontwikkelen dan kun je het contract openbreken en verlengen, mits hij ook wil natuurlijk. Maar daar moet NEC dan niet te lang mee wachten.
Hij zal idd niet volledig de 90 minuten kunnen volmaken maar dat hoeft voorlopig ook niet, je kunt hem als een soort breekijzer achter de hand houden.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

jbnmgn schreef:
Gijscoman schreef:
jbnmgn schreef:In ieder geval vastleggen voor langere tijd, en vanaf nu bij de selectie laten en regelmatig laten invallen.
Volgens mij is hij al voor langere tijd vastgelegd en ook al het hele seizoen bij de selectie.

We moeten trouwens oppassen dat we niet onmogelijke dingen van Kadioglu verwachten. Hij is nog jong en zal fysiek nog niet in staat zijn elke week 90 minuten te spelen. Hij moet fysiek niet kapotgemaakt worden en juist op dat vlak ook de rust krijgen die hij nodig heeft. Daarom denk ik dat een halve wedstrijd per week op dit moment nog het maximum is, wil je Kadioglu volledig tot zijn recht laten komen. En dan laat je de andere helft Mauk of Owusu spelen (uitgaande van een 442).
Klopt tot 2019, maar blijft hij zich verder ontwikkelen dan kun je het contract openbreken en verlengen, mits hij ook wil natuurlijk. Maar daar moet NEC dan niet te lang mee wachten.
Hij zal idd niet volledig de 90 minuten kunnen volmaken maar dat hoeft voorlopig ook niet, je kunt hem als een soort breekijzer achter de hand houden.
Op 17 jarige leeftijd kan je max. een 3-jarig contract tekenen als ik het goed heb. Dit is dus tot volgend jaar de max (al kan je wel een verbeterd contract aanbieden natuurlijk).
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Hyballa gaf het gisteren al aan,nog fysiek nog niet klaar voor 90 minuten.We moeten het ontbreken van voetbal in de selectie niet willen compenseren met een net 17 jarige jongen.Gewoon lekker laten invallen,af en toe basis misschien en in ieder geval ff stoppen met die maandag/dinsdag wedstrijden met de reserves.Ook de trainingen van Hyballa zijn erg intensief,dat is allemaal erg heftig voor zo'n jongen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

zuurpruim schreef:Hyballa gaf het gisteren al aan,nog fysiek nog niet klaar voor 90 minuten.We moeten het ontbreken van voetbal in de selectie niet willen compenseren met een net 17 jarige jongen.Gewoon lekker laten invallen,af en toe basis misschien en in ieder geval ff stoppen met die maandag/dinsdag wedstrijden met de reserves.Ook de trainingen van Hyballa zijn erg intensief,dat is allemaal erg heftig voor zo'n jongen.
Dat is mooi, want dan kan Quincy beginnen...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Midas »

Misschien een beetje voorspelbaar maar Quincy moet inderdaad starten, laat hem de verdediging maar lekker moe maken. Geef Ferdi consistent een volledige 2e helft, daar gaat hij denk ik immens van groeien. Het was gister ineens een compleet andere wedstrijd toen hij erin kwam. Ik ben in ieder geval een fan.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

zag er veelbelovend uit.
Die goal met de punt was wel mazzel, maar hij zat er mooi in.
Die sleep door de benen van Ayoub was echt mooi en z'n voorzetten zijn ook prima.

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:zag er veelbelovend uit.
Die goal met de punt was wel mazzel, maar hij zat er mooi in.
Die sleep door de benen van Ayoub was echt mooi en z'n voorzetten zijn ook prima.
Gewoon het feit dat hij het aandurft om zo'n schot te lossen zegt genoeg voor mij. Er lopen er bij ons rond die alleen maar lopen te pingelen om te proberen na 1 man nog 3 andere tegenstanders te passeren.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door eniesee-elst »

burp schreef:zag er veelbelovend uit.
Die goal met de punt was wel mazzel, maar hij zat er mooi in.
Die sleep door de benen van Ayoub was echt mooi en z'n voorzetten zijn ook prima.
Waarom is het nou weer mazzel?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Arjan van Hout »

eniesee-elst schreef:
burp schreef:zag er veelbelovend uit.
Die goal met de punt was wel mazzel, maar hij zat er mooi in.
Die sleep door de benen van Ayoub was echt mooi en z'n voorzetten zijn ook prima.
Waarom is het nou weer mazzel?
Dat is het ook níet

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door albatros »

Het is pas mazzel als hij dit nooit meer zo uitvoert. Maar dat geloof ik niet. Ik denk dat hij ons veel mooie dingen laat zien

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Kanchelskis »

De loterij winnen is mazzel..Als dit mazzel is, dan is 60% van de mooie doelpunten in de voetballerij mazzel.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door burp »

veel zijn er ook mazzel.

Deze raakt hij puur met de punt, zo'n bal kan alle kanten uit zwabberen. Blijft een schitterende goal.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Ferdi Kadioglu

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:veel zijn er ook mazzel.

Deze raakt hij puur met de punt, zo'n bal kan alle kanten uit zwabberen. Blijft een schitterende goal.
Met de punt kun je prima mikken

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:veel zijn er ook mazzel.

Deze raakt hij puur met de punt, zo'n bal kan alle kanten uit zwabberen. Blijft een schitterende goal.
Met de punt kun je prima mikken
:withstupid: Zo scoorde ik al toen ik nog in de F-jes speelde. Pure kunst.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door harold »

zuurpruim schreef:Hyballa gaf het gisteren al aan,nog fysiek nog niet klaar voor 90 minuten.We moeten het ontbreken van voetbal in de selectie niet willen compenseren met een net 17 jarige jongen.Gewoon lekker laten invallen,af en toe basis misschien en in ieder geval ff stoppen met die maandag/dinsdag wedstrijden met de reserves.Ook de trainingen van Hyballa zijn erg intensief,dat is allemaal erg heftig voor zo'n jongen.
Dat lijkt mij heel verstandig. Geen roofbouw op die jongen plegen en niet meteen als verlosser betitelen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten