Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Ferdi Kadioglu

Bericht door illestyl »

Ik hoorde gister dat hij overgeheveld is naar de selectie. De officiële website 'bevestigd' dit, staat voor het eerst in het lijstje met selectiespelers... Eigen topic dan maar?

Kadioglu is één van de spaarzame lichtpuntjes deze voorbereiding, wat mij betreft. Hij is pas 16 jaar! Type Foor, maar dan mét spelinzicht, overzicht, gochme en een zeer goede trap. Heeft misschien wat minder snelheid en energie in vergelijking met Foor, maar bezit - zoals ik het nu kan inschatten - wel alle kenmerken/eigenschappen die bij een goede moderne aanvallende middenvelder horen, i.t.t. Foor.

Als je hem bezig ziet, kan ik me niet voorstellen dat hij de eerste 15 niet gaat halen mits hij alles er aan zal doen. Maar goed, dat is vooraf vaker gezegd. Vooralsnog ziet het er wat mij betreft erg hoopvol uit!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Wat mij betreft flink wat invalbeurten geven komend seizoen. Ook goed mogelijk gezien het beperkt aantal aanvallende/creatieve middenvelders in de selectie.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 376
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Ik zag hem op de foto's van de Open Dag staan. Dacht even dat hij verdwaald was en per ongelijk het podium opgelopen.
Wat een snotneus, maar ja met 16 jaar zijn het niet allemaal bomen van kerels. Zal meer het type Sneijder zijn. Creativiteit is een groot goed!
(op de site van zijn management is hij nog 2 jaar ouder ...)

Ben benieuwd. Gefeliciteerd en succes, Ferdi!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

Hopelijk gaat hij zijn minuten maken ..
Risus abundat in ore stultorum

jbnmgn

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jbnmgn »

Afbeelding

Niet de grootste en komt uit Arnhem, maar net als Grot kan hij er niets aan doen dat zijn ouders de verkeerde stad hebben gekozen :biggrin:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Bernd »

illestyl schreef:Ik hoorde gister dat hij overgeheveld is naar de selectie. De officiële website 'bevestigd' dit, staat voor het eerst in het lijstje met selectiespelers... Eigen topic dan maar?

Kadioglu is één van de spaarzame lichtpuntjes deze voorbereiding, wat mij betreft. Hij is pas 16 jaar! Type Foor, maar dan mét spelinzicht, overzicht, gochme en een zeer goede trap.
Geen type Foor dus.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Gerher »

bertje schreef:Wat mij betreft flink wat invalbeurten geven komend seizoen. Ook goed mogelijk gezien het beperkt aantal aanvallende/creatieve middenvelders in de selectie.
MiddenvelderS? Mauk en .........?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

Gerher schreef:
bertje schreef:Wat mij betreft flink wat invalbeurten geven komend seizoen. Ook goed mogelijk gezien het beperkt aantal aanvallende/creatieve middenvelders in de selectie.
MiddenvelderS? Mauk en .........?
Von Haacke enigszins volgens mij (heeft iig aardig wat assists en goals), maar dat is dus verder precies mijn punt. Weinig tot geen mogelijkheden, dus gewoon wat minuten geven aan zo'n jongen (en ik denk dat Hyballa dat ook wel gaat doen).
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door NEC024 »

Afgaande op de trainingen hebben we zes middenvelders, waar Kadioglu er één van is. Waarschijnlijk wordt Breinburg - Mauk - Bikel de basis, met Kadioglu, Von Haacke en Sleegers erachter. Afgaande op de nieuwsberichten dat er geen middenvelders bij komen en dat hij een rugnummer heeft gekregen, gaat hij wel aan zijn minuten komen.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door hupie »

NEC024 schreef:Afgaande op de trainingen hebben we zes middenvelders, waar Kadioglu er één van is. Waarschijnlijk wordt Breinburg - Mauk - Bikel de basis, met Kadioglu, Von Haacke en Sleegers erachter. Afgaande op de nieuwsberichten dat er geen middenvelders bij komen en dat hij een rugnummer heeft gekregen, gaat hij wel aan zijn minuten komen.
Als er geen middenvelders bij komen en met name een scorende nummer 10 verwacht ik van dit basis middenveld 6-8 goals in totaal. Samen met de max. 20 goals van de aanval en een stuk of 4 van de verdedigers, in totaal dus max. 32 goals. Te weinig om er in te blijven, want tegendoelpunten met de huidige verdediging krijgen we genoeg waarschijnlik, dan dus degradatie. Maar ik heb voor de toekomst wel vertrouwen in Kadioglu. Maar er moet echt bij naast een LB en keeper een 10!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door bertje »

hupie schreef:
NEC024 schreef:Afgaande op de trainingen hebben we zes middenvelders, waar Kadioglu er één van is. Waarschijnlijk wordt Breinburg - Mauk - Bikel de basis, met Kadioglu, Von Haacke en Sleegers erachter. Afgaande op de nieuwsberichten dat er geen middenvelders bij komen en dat hij een rugnummer heeft gekregen, gaat hij wel aan zijn minuten komen.
Als er geen middenvelders bij komen en met name een scorende nummer 10 verwacht ik van dit basis middenveld 6-8 goals in totaal. Samen met de max. 20 goals van de aanval en een stuk of 4 van de verdedigers, in totaal dus max. 32 goals. Te weinig om er in te blijven, want tegendoelpunten met de huidige verdediging krijgen we genoeg waarschijnlik, dan dus degradatie. Maar ik heb voor de toekomst wel vertrouwen in Kadioglu. Maar er moet echt bij naast een LB en keeper een 10!
De verdedigers gaan er minimaal 8 maken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Pol »

bertje schreef:
hupie schreef:
NEC024 schreef:Afgaande op de trainingen hebben we zes middenvelders, waar Kadioglu er één van is. Waarschijnlijk wordt Breinburg - Mauk - Bikel de basis, met Kadioglu, Von Haacke en Sleegers erachter. Afgaande op de nieuwsberichten dat er geen middenvelders bij komen en dat hij een rugnummer heeft gekregen, gaat hij wel aan zijn minuten komen.
Als er geen middenvelders bij komen en met name een scorende nummer 10 verwacht ik van dit basis middenveld 6-8 goals in totaal. Samen met de max. 20 goals van de aanval en een stuk of 4 van de verdedigers, in totaal dus max. 32 goals. Te weinig om er in te blijven, want tegendoelpunten met de huidige verdediging krijgen we genoeg waarschijnlik, dan dus degradatie. Maar ik heb voor de toekomst wel vertrouwen in Kadioglu. Maar er moet echt bij naast een LB en keeper een 10!
De verdedigers gaan er minimaal 8 maken.
Nee joh. Golla en Dumic maakten vorig jaar 1 goal. Laten dat er nu eens 3 zijn, en een per ongeluk schot van een back en hupie zit een heel eind goed met 4. Ook met de rest van zijn analyse trouwens, we hebben echt een probleem op gebied van doelpuntenmakers. Onze nieuwe spits zal echt aan de bak moeten.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

Pol schreef:
bertje schreef:
hupie schreef:
NEC024 schreef:Afgaande op de trainingen hebben we zes middenvelders, waar Kadioglu er één van is. Waarschijnlijk wordt Breinburg - Mauk - Bikel de basis, met Kadioglu, Von Haacke en Sleegers erachter. Afgaande op de nieuwsberichten dat er geen middenvelders bij komen en dat hij een rugnummer heeft gekregen, gaat hij wel aan zijn minuten komen.
Als er geen middenvelders bij komen en met name een scorende nummer 10 verwacht ik van dit basis middenveld 6-8 goals in totaal. Samen met de max. 20 goals van de aanval en een stuk of 4 van de verdedigers, in totaal dus max. 32 goals. Te weinig om er in te blijven, want tegendoelpunten met de huidige verdediging krijgen we genoeg waarschijnlik, dan dus degradatie. Maar ik heb voor de toekomst wel vertrouwen in Kadioglu. Maar er moet echt bij naast een LB en keeper een 10!
De verdedigers gaan er minimaal 8 maken.
Nee joh. Golla en Dumic maakten vorig jaar 1 goal. Laten dat er nu eens 3 zijn, en een per ongeluk schot van een back en hupie zit een heel eind goed met 4. Ook met de rest van zijn analyse trouwens, we hebben echt een probleem op gebied van doelpuntenmakers. Onze nieuwe spits zal echt aan de bak moeten.
Ik reken ook op 2 eigen doelpunten van de tegenstander! :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door illestyl »

Bernd schreef:
illestyl schreef:Ik hoorde gister dat hij overgeheveld is naar de selectie. De officiële website 'bevestigd' dit, staat voor het eerst in het lijstje met selectiespelers... Eigen topic dan maar?

Kadioglu is één van de spaarzame lichtpuntjes deze voorbereiding, wat mij betreft. Hij is pas 16 jaar! Type Foor, maar dan mét spelinzicht, overzicht, gochme en een zeer goede trap.
Geen type Foor dus.
Doelde op zijn lengte, techniek en positieve agressiviteit aan de bal. Kadioglu is meer een technische stylist met overzicht en goede trap, wat Foor inderdaad allemaal niet bezit.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door NECwijchen »

Hoop wel dat deze jongen, als hij invalt, wel op wat krediet van het publiek kan rekenen en niet zoals 'we' wel vaker doen iemand na 3 verkeerde ballen meteen de grond in boren...

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door recreantb »

7 oktober wordt dit broekie 17 maar als hij zich zo blijft ontwikkelen gaat hij zeker minuten maken. Wat een talent!! Heeft qua spel veel weg van Clasie
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

Ben benieuwd naar meningen over deze jonge speler tav basisdebuut !

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door necnmgn »

Jota schreef:Ben benieuwd naar meningen over deze jonge speler tav basisdebuut !
Was af en toe wat ongelukkig met zijn keuzes, maar verder durft hij wel te voetballen. Heeft qua beweeglijkheid wel wat weg van Foor. Die jongen gewoon zijn minuutjes laten maken dit jaar :tu:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Pol »

Jota schreef:Ben benieuwd naar meningen over deze jonge speler tav basisdebuut !
Weinig van te zeggen, sneeuwde beetje onder. Zag geen grote fouten, veel meer mag je op dit moment niet verwachten. Rustig zijn wedstrijdjes laten spelen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

Kon aan alles zien dat deze jongen gewoon heel goed kan voetballen. Rust aan de bal, goeie aannames en een aardige dribbel. De passjes waren soms nog ietwat ongelukkig maar ik zie de potentie!

Devoetballiefhebber
Berichten: 7
Lid geworden op: do 22 sep 2016, 11:40
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Devoetballiefhebber »

Supporters!

Voor een onderzoek ben ik opzoek naar respondenten die drie minuten de tijd willen nemen om een enquête in te vullen. 1 oktober wordt er uit alle inzendingen een winnaar getrokken die met drie vrienden in december naar El Clasico gaat.

Vul hem nu in op: https://nl.surveymonkey.com/r/3L7MXYP

Alvast bedankt!

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nimma1 »


flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door flipsen »

echt veelbelovend, zuinig op zijn
Risus abundat in ore stultorum

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nijmegen0413 »

flipsen schreef:
echt veelbelovend, zuinig op zijn
Toppertje!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door necnmgn »

Leuk goaltje, goede acties in voorwaartse richting. Ja, hij heeft iets wat verder in de selectie ontbreekt. Dat zal Peter nu toch ook wel gezien hebben? En hij zal echt niet alles goed doen, maar het hele elftal stond beter door deze wissel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten