Joey Sleegers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Joey Sleegers

Bericht door Demtsjenko »

en ook deze...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Demtsjenko »

wordt op de site gepresenteerd als een middenvelder, maar neem toch aan dat hij de vervanger gaat worden van limbombe... of gaat faber met sleegers en ritzmaier op het middenveld spelen?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Keizerstad1994 »

Demtsjenko schreef:wordt op de site gepresenteerd als een middenvelder, maar neem toch aan dat hij de vervanger gaat worden van limbombe... of gaat faber met sleegers en ritzmaier op het middenveld spelen?
Sleegers is een speler die zowel op 10 als linksbuiten kan spelen. Op dit moment heb je met Sleegers een uitstekende back-up voor Ritzmaier en Limbombe die op termijn een van beiden kan opvolgen. Als Limbombe vertrekt zal NEC daar (hoogstwaarschijnlijk) een vervanger voor halen, maar dan maakt Sleegers natuurlijk ook een goede kans.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Gijscoman »

Keizerstad1994 schreef:
Demtsjenko schreef:wordt op de site gepresenteerd als een middenvelder, maar neem toch aan dat hij de vervanger gaat worden van limbombe... of gaat faber met sleegers en ritzmaier op het middenveld spelen?
Sleegers is een speler die zowel op 10 als linksbuiten kan spelen. Op dit moment heb je met Sleegers een uitstekende back-up voor Ritzmaier en Limbombe die op termijn een van beiden kan opvolgen. Als Limbombe vertrekt zal NEC daar (hoogstwaarschijnlijk) een vervanger voor halen.
Zie Sleegers toch eerder al als vervanger voor Limbombe. Je hoeft niet nog een vleugelspeler te halen. Met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Santos en Grot heb je m.i. genoeg opties op de vleugels. En ook Foor en Celik kunnen daar spelen in geval van nood.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door illestyl »

Welkom en succes!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Sandertjuh85 »

Als ik dit lees lijkt het mij meer een 10. Dan kan ritzmaier op de plek van Limbombe.

Steekballetjes
Sleegers is van nature een frêle nummer 10, de man van de steekballetjes. Een positie die bij Feyenoord komend seizoen niet eens bestaat. Waar zijn rol nu ligt? ,,Geen idee, tijdens trainingen sta ik soms ook linkshalf,'' zegt Sleegers. ,,Ik ben blij met speeltijd. Twee seizoenen geleden mocht ik onder Ronald Koeman mee naar Marbella op trainingskamp. Iedereen viel toen tijdens een oefenwedstrijd in, behalve ik. Dat was een dieptepunt. Maar nu liggen de kaarten toch anders. Ik wil mijn kans pakken bij deze club.''

N-E-C
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 17:05
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door N-E-C »

Op de site krijgt hij nr 9

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Keizerstad1994 »

Sandertjuh85 schreef:Als ik dit lees lijkt het mij meer een 10. Dan kan ritzmaier op de plek van Limbombe.

Steekballetjes
Sleegers is van nature een frêle nummer 10, de man van de steekballetjes. Een positie die bij Feyenoord komend seizoen niet eens bestaat. Waar zijn rol nu ligt? ,,Geen idee, tijdens trainingen sta ik soms ook linkshalf,'' zegt Sleegers. ,,Ik ben blij met speeltijd. Twee seizoenen geleden mocht ik onder Ronald Koeman mee naar Marbella op trainingskamp. Iedereen viel toen tijdens een oefenwedstrijd in, behalve ik. Dat was een dieptepunt. Maar nu liggen de kaarten toch anders. Ik wil mijn kans pakken bij deze club.''
Kan ook als linksbuiten spelen, heeft dat afgelopen jaar uitstekend gedaan bij Eindhoven. Zal dat hier in beginsel ook gaan doen denk ik als Limbombe vertrekt. Middenveld met Foor, Bikel en Ritzmaier staat wel vast imo.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Keizerstad1994 »

Gijscoman schreef:Zie Sleegers toch eerder al als vervanger voor Limbombe. Je hoeft niet nog een vleugelspeler te halen. Met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Santos en Grot heb je m.i. genoeg opties op de vleugels. En ook Foor en Celik kunnen daar spelen in geval van nood.
Als Limbombe vertrekt geef ik Sleegers ook de beste kans om die positie over te nemen, i.i.g. de eerste paar weken. Maar bedoelde meer te zeggen dat NEC nog een vleugelspits gaat halen als Limbombe vertrekt.
'Justice knows every mans number'

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Joey Sleegers

Bericht door Juul »

Gijscoman schreef:...Met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Santos en Grot heb je m.i. genoeg opties op de vleugels.
Santos kon in de JL al niet op de vleugels uit de voeten, dus in de eredivisie gaat 'm dat ook niet worden. Rayhi viel mij tegen Ajax erg tegen. Feitelijk geen enkel duel overtuigend gewonnen, zwak schot daarnaast. Lundholm heb ik mijn twijfels bij evenals Faber dat heeft, anders had hij 'm wel in de basis gezet i.p.v Appiah rechtsbuiten. Voor Grot komt het nog te vroeg. We blijven een vleugelprobleem houden.

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Nimma1 »

Keizerstad1994 schreef:
Gijscoman schreef:Zie Sleegers toch eerder al als vervanger voor Limbombe. Je hoeft niet nog een vleugelspeler te halen. Met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Santos en Grot heb je m.i. genoeg opties op de vleugels. En ook Foor en Celik kunnen daar spelen in geval van nood.
Als Limbombe vertrekt geef ik Sleegers ook de beste kans om die positie over te nemen, i.i.g. de eerste paar weken. Maar bedoelde meer te zeggen dat NEC nog een vleugelspits gaat halen als Limbombe vertrekt.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Denk dat Sleegers de vervanger gaat zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door mschr »

Nimma1 schreef:
Keizerstad1994 schreef:
Gijscoman schreef:Zie Sleegers toch eerder al als vervanger voor Limbombe. Je hoeft niet nog een vleugelspeler te halen. Met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Santos en Grot heb je m.i. genoeg opties op de vleugels. En ook Foor en Celik kunnen daar spelen in geval van nood.
Als Limbombe vertrekt geef ik Sleegers ook de beste kans om die positie over te nemen, i.i.g. de eerste paar weken. Maar bedoelde meer te zeggen dat NEC nog een vleugelspits gaat halen als Limbombe vertrekt.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Denk dat Sleegers de vervanger gaat zijn.
Meejeens. Als Limbombe verkocht wordt, kan er een spits bij komen.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Keizerstad1994 »

Nimma1 schreef:Daar zou ik niet vanuit gaan. Denk dat Sleegers de vervanger gaat zijn.
Wel hoor. Kijk het interview met Van Ingen op FOX maar terug. Naast Ritzmaier, verdedigende versterking(Woudenberg) en aanvallend ingestelde speler(Sleegers) wou ie ook nog een spits en eventueel een vervanger voor Limbombe.

En daarbij kan NEC niet zomaar een vervanger voor Limbombe halen zonder dat laatstgenoemde is vertrokken.

Maar we zullen zien. Limbombe is nog niet weg, ondanks dat hij eigenlijk vandaag bij Leeds had moeten tekenen :jestera:
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door DJTEEF! »

Dit lijkt me een prima aankoop. Slegers deed het vorig jaar erg goed bij Eindhoven. Hij is talentvol, jong en Nederlands.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door nec4n »

Welkom :sjaal:
Veel vertrouwen in deze jongen!
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door mschr »

Keizerstad1994 schreef:
Nimma1 schreef:Daar zou ik niet vanuit gaan. Denk dat Sleegers de vervanger gaat zijn.
Wel hoor. Kijk het interview met Van Ingen op FOX maar terug. Naast Ritzmaier, verdedigende versterking(Woudenberg) en aanvallend ingestelde speler(Sleegers) wou ie ook nog een spits en eventueel een vervanger voor Limbombe.

En daarbij kan NEC niet zomaar een vervanger voor Limbombe halen zonder dat laatstgenoemde is vertrokken.

Maar we zullen zien. Limbombe is nog niet weg, ondanks dat hij eigenlijk vandaag bij Leeds had moeten tekenen :jestera:
Limbombe vertrekt. NEC gaat het laatste bod van Leeds niet afslaan. En met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Ritzmaier, Grot hebben we al 5 vleugelspitsen. Een 6de zou gekkenwerk zijn.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door BasNijmegen »

Ik laat me verrassen! :sjaal:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Joey Sleegers

Bericht door Juul »

mschr schreef:En met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Ritzmaier, Grot hebben we al 5 vleugelspitsen. Een 6de zou gekkenwerk zijn.
Zoals je weet zijn Ritzmaier en Sleegers aanvallende middenvelders, geen vleugelspitsen. Daarbij is Grot een jeugdspeler. Blijven Rayhi en Lundholm over. Kortom als NEC elke positie dubbel bezet wilt hebben moet er minstens één vleugelspits bij.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door mschr »

Juul schreef:
mschr schreef:En met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Ritzmaier, Grot hebben we al 5 vleugelspitsen. Een 6de zou gekkenwerk zijn.
Zoals je weet zijn Ritzmaier en Sleegers aanvallende middenvelders, geen vleugelspitsen. Daarbij is Grot een jeugdspeler. Blijven Rayhi en Lundholm over. Kortom als NEC elke positie dubbel bezet wilt hebben moet er minstens één vleugelspits bij.
Sleegers werd talent van het jaar als linksbuiten en Ritzmaier speelde in zijn enige eredivisieseizoen... linksbuiten.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Arch »

Welkom Joey, Messi van de Maas wordt de Messi van de Waal

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Stefannec »

mschr schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:En met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Ritzmaier, Grot hebben we al 5 vleugelspitsen. Een 6de zou gekkenwerk zijn.
Zoals je weet zijn Ritzmaier en Sleegers aanvallende middenvelders, geen vleugelspitsen. Daarbij is Grot een jeugdspeler. Blijven Rayhi en Lundholm over. Kortom als NEC elke positie dubbel bezet wilt hebben moet er minstens één vleugelspits bij.
Sleegers werd talent van het jaar als linksbuiten en Ritzmaier speelde in zijn enige eredivisieseizoen... linksbuiten.
Irritante kwal hou nou eens op. :angryfire:

Heb het snel ook even uit gezocht meerdere sites geven aan dat Ritzmaier een middenvelder is.

En de buitenspelers bij Cambuur waren dat jaar Lukoki en el makrini en later na de winterstop Manu.
Dus zoals gewoonlijk kraam je weer onzin uit.
Jippiekajee motherfucker!!!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Joey Sleegers

Bericht door Juul »

mschr schreef: Sleegers werd talent van het jaar als linksbuiten en Ritzmaier speelde in zijn enige eredivisieseizoen... linksbuiten.
Ritzmaier speelde links hangend op het middenveld bij Cambuur achter Manu. Sleegers was ook eerder een valse linksbuiten. Dus beiden geen specifieke linkerspitsen zoals Limbombe dat wel is.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door mschr »

Stefannec schreef:
mschr schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:En met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Ritzmaier, Grot hebben we al 5 vleugelspitsen. Een 6de zou gekkenwerk zijn.
Zoals je weet zijn Ritzmaier en Sleegers aanvallende middenvelders, geen vleugelspitsen. Daarbij is Grot een jeugdspeler. Blijven Rayhi en Lundholm over. Kortom als NEC elke positie dubbel bezet wilt hebben moet er minstens één vleugelspits bij.
Sleegers werd talent van het jaar als linksbuiten en Ritzmaier speelde in zijn enige eredivisieseizoen... linksbuiten.
Irritante kwal hou nou eens op. :angryfire:

Heb het snel ook even uit gezocht meerdere sites geven aan dat Ritzmaier een middenvelder is.

En de buitenspelers bij Cambuur waren dat jaar Lukoki en el makrini en later na de winterstop Manu.
Dus zoals gewoonlijk kraam je weer onzin uit.
Quatsch! http://www.voetbaluitslagen.nl/eredivis ... c-1478449/ makrini, van Moorsel speelden op het middenveld. Lukoki en Ritzmaier op de flanken.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Joey Sleegers

Bericht door Stefannec »

mschr schreef:
Stefannec schreef:
mschr schreef:
Juul schreef:
mschr schreef:En met Sleegers, Rayhi, Lundholm, Ritzmaier, Grot hebben we al 5 vleugelspitsen. Een 6de zou gekkenwerk zijn.
Zoals je weet zijn Ritzmaier en Sleegers aanvallende middenvelders, geen vleugelspitsen. Daarbij is Grot een jeugdspeler. Blijven Rayhi en Lundholm over. Kortom als NEC elke positie dubbel bezet wilt hebben moet er minstens één vleugelspits bij.
Sleegers werd talent van het jaar als linksbuiten en Ritzmaier speelde in zijn enige eredivisieseizoen... linksbuiten.
Irritante kwal hou nou eens op. :angryfire:

Heb het snel ook even uit gezocht meerdere sites geven aan dat Ritzmaier een middenvelder is.

En de buitenspelers bij Cambuur waren dat jaar Lukoki en el makrini en later na de winterstop Manu.
Dus zoals gewoonlijk kraam je weer onzin uit.

Quatsch! http://www.voetbaluitslagen.nl/eredivis ... c-1478449/ makrini, van Moorsel speelden op het middenveld. Lukoki en Ritzmaier op de flanken.
Pak je er een wedstrijd uit, Pfff je bent echt een irritant mannetje.
Dus kuyt is een rechtsback?
Overigens heb de zelfde wedstrijd op gezocht en op een ander site staat el Makrini daar als Linksbuiten.
Jippiekajee motherfucker!!!

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Joey Sleegers

Bericht door ForzaVakZ »

Waarom maar 3 jaar? Op deze leeftijd moet je ze 4 of 5 jaar binden vanwege potentiële transferwaarde

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten