De training

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De training

Bericht door vak Oost »

nessaja schreef:Iemand nog iets opvallends gezien/gehoord tijdens de 1ste training?
kijk eens bij de laatste 20 reacties en smullen maar :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

De training

Bericht door Nummer 11 »

burp schreef:850 man zo te lezen. :sjaal: :tu:
Goed bezig! Bij PSV waren er maar 300.

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: De training

Bericht door NEC024 »

Wat ik vooral opvallend vond was dat de training 2:15 uur duurde. Het was geen intensieve training, maar toch wel lang voor de eerste van het seizoen. Verder liet Faber het begin vooral aan De Groot en Bresser over, hij kijk gewoon rustig toe. Naar het eind mengde hij zich er wel meer in. Bresser is ook duidelijk een techniektrainer. Nam de spelers een minuut of 30(?) apart voor techniek oefeningen. Ik vind dat in ieder geval positief. Golla leek niet bepaald technisch vaardig, maar het is pas een eerste training. Op het eerste gezicht een type Cmovs. Waren 16 veldspelers, waaronder enkele beloften. Muller (centrale verdediger) en Bosman (rechtsback) herkende ik, Van Hofwegen weet ik niet zeker of hij het was, en een aanvallende speler die ik niet ken. Smits trainde ook gewoon, al deed hij het partijspel niet mee. Daarnaast Van Duin en nog een lange.

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Koen »

NEC024 schreef:Wat ik vooral opvallend vond was dat de training 2:15 uur duurde. Het was geen intensieve training, maar toch wel lang voor de eerste van het seizoen. Verder liet Faber het begin vooral aan De Groot en Bresser over, hij kijk gewoon rustig toe. Naar het eind mengde hij zich er wel meer in. Bresser is ook duidelijk een techniektrainer. Nam de spelers een minuut of 30(?) apart voor techniek oefeningen. Ik vind dat in ieder geval positief. Golla leek niet bepaald technisch vaardig, maar het is pas een eerste training. Op het eerste gezicht een type Cmovs. Waren 16 veldspelers, waaronder enkele beloften. Muller (centrale verdediger) en Bosman (rechtsback) herkende ik, Van Hofwegen weet ik niet zeker of hij het was, en een aanvallende speler die ik niet ken. Smits trainde ook gewoon, al deed hij het partijspel niet mee. Daarnaast Van Duin en nog een lange.
Die 'lange' was keeper van de A1, Centen. Verder trainden inderdaad een aantal spelers van de beloften mee en Grot van de A1. Grot was die grote, sterke kerel met de gele schoenen. Van Hofwegen stond langs de kant te kijken. Verder deed Amaarouk mee, of hoe je zn naam precies schrijft... En inderdaad Bosman en Muller.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Gerard Lopez »

Koen schreef:
NEC024 schreef:Wat ik vooral opvallend vond was dat de training 2:15 uur duurde. Het was geen intensieve training, maar toch wel lang voor de eerste van het seizoen. Verder liet Faber het begin vooral aan De Groot en Bresser over, hij kijk gewoon rustig toe. Naar het eind mengde hij zich er wel meer in. Bresser is ook duidelijk een techniektrainer. Nam de spelers een minuut of 30(?) apart voor techniek oefeningen. Ik vind dat in ieder geval positief. Golla leek niet bepaald technisch vaardig, maar het is pas een eerste training. Op het eerste gezicht een type Cmovs. Waren 16 veldspelers, waaronder enkele beloften. Muller (centrale verdediger) en Bosman (rechtsback) herkende ik, Van Hofwegen weet ik niet zeker of hij het was, en een aanvallende speler die ik niet ken. Smits trainde ook gewoon, al deed hij het partijspel niet mee. Daarnaast Van Duin en nog een lange.
Die 'lange' was keeper van de A1, Centen. Verder trainden inderdaad een aantal spelers van de beloften mee en Grot van de A1. Grot was die grote, sterke kerel met de gele schoenen. Van Hofwegen stond langs de kant te kijken. Verder deed Amaarouk mee, of hoe je zn naam precies schrijft... En inderdaad Bosman en Muller.
Ah, Grot dus. Ik vroeg het me de hele training al af. Lijkt wel een beetje op Demi de Zeeuw XXL. Pas net 17 jaar en 1,93 meter. Dat belooft wat! Al heb je daar als buitenspeler wel minder aan dan als verdediger.
2,5 half uur, de langste training die ik ooit gezien heb....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De training

Bericht door bertje »

Wanneer kunnen ze een jeugdspeler eigenlijk een contract aanbieden? Over die Grot hoor je namelijk wel goede verhalen, zou zonde zijn als hij hier wordt weggekaapt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 376
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Was Conboy ook op de training aanwezig?

Wie was die dikke met dat grijze shirt in de dugout?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Gerard Lopez »

Onvoorwaardelijk schreef:Was Conboy ook op de training aanwezig?

Wie was die dikke met dat grijze shirt in de dugout?
Tuurlijk niet.
Dat was de pa van Dave Kelders.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Demtsjenko »

Gerard Lopez schreef:
Koen schreef:
NEC024 schreef:Wat ik vooral opvallend vond was dat de training 2:15 uur duurde. Het was geen intensieve training, maar toch wel lang voor de eerste van het seizoen. Verder liet Faber het begin vooral aan De Groot en Bresser over, hij kijk gewoon rustig toe. Naar het eind mengde hij zich er wel meer in. Bresser is ook duidelijk een techniektrainer. Nam de spelers een minuut of 30(?) apart voor techniek oefeningen. Ik vind dat in ieder geval positief. Golla leek niet bepaald technisch vaardig, maar het is pas een eerste training. Op het eerste gezicht een type Cmovs. Waren 16 veldspelers, waaronder enkele beloften. Muller (centrale verdediger) en Bosman (rechtsback) herkende ik, Van Hofwegen weet ik niet zeker of hij het was, en een aanvallende speler die ik niet ken. Smits trainde ook gewoon, al deed hij het partijspel niet mee. Daarnaast Van Duin en nog een lange.
Die 'lange' was keeper van de A1, Centen. Verder trainden inderdaad een aantal spelers van de beloften mee en Grot van de A1. Grot was die grote, sterke kerel met de gele schoenen. Van Hofwegen stond langs de kant te kijken. Verder deed Amaarouk mee, of hoe je zn naam precies schrijft... En inderdaad Bosman en Muller.
Ah, Grot dus. Ik vroeg het me de hele training al af. Lijkt wel een beetje op Demi de Zeeuw XXL. Pas net 17 jaar en 1,93 meter. Dat belooft wat! Al heb je daar als buitenspeler wel minder aan dan als verdediger.
2,5 half uur, de langste training die ik ooit gezien heb....
en iedereen weet dat lengte alles uitmaakt in het hedendaagse voetbal... er schijnen stemmen op te gaan om elke training 4 uur te laten duren en heel zwaar te maken... lengte en fysiek dat is wat we willen!!!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Voorwaarts »

Onvoorwaardelijk schreef:Was Conboy ook op de training aanwezig?

Wie was die dikke met dat grijze shirt in de dugout?
De mascotte Bikkel
eens een nec-er, altijd een nec-er

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: De training

Bericht door NEC024 »

Vandaag een ruime uur wezen kijken, daarna vond ik het wel mooi geweest met de warmte. 20 veldspelers en liefst 5 keepers. Was een nieuwe proefspeler waar ik nergens iets over heb gelezen dat hij zou komen. Werd 'Rocky' genoemd, buitenlander, sprak geen Nederlands. Iemand die meer weet? Hij had de oefeningen van Bresser ook niet echt door waardoor hij maar wat aanmodderde. Rayhi en Bikel maakten een goede indruk op me in het positiespel, al zegt één zo'n spel niet veel uiteraard. Valt me al wel op dat Faber veel aan de assistenten overlaat, met name de techniektrainingen van Bresser. Is in principe niks mis mee, Bresser lijkt op het eerste oog een prima techniektrainer. Niks mis mee om zo'n man te hebben.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De training

Bericht door vak Oost »

NEC024 schreef:Was een nieuwe proefspeler waar ik nergens iets over heb gelezen dat hij zou komen. Werd 'Rocky' genoemd, buitenlander, sprak geen Nederlands. Iemand die meer weet?
heb je een foto van hem genomen ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Gijscoman »

NEC024 schreef:Vandaag een ruime uur wezen kijken, daarna vond ik het wel mooi geweest met de warmte. 20 veldspelers en liefst 5 keepers. Was een nieuwe proefspeler waar ik nergens iets over heb gelezen dat hij zou komen. Werd 'Rocky' genoemd, buitenlander, sprak geen Nederlands. Iemand die meer weet? Hij had de oefeningen van Bresser ook niet echt door waardoor hij maar wat aanmodderde. Rayhi en Bikel maakten een goede indruk op me in het positiespel, al zegt één zo'n spel niet veel uiteraard. Valt me al wel op dat Faber veel aan de assistenten overlaat, met name de techniektrainingen van Bresser. Is in principe niks mis mee, Bresser lijkt op het eerste oog een prima techniektrainer. Niks mis mee om zo'n man te hebben.
We hebben nu 17 spelers in de selectie. Alireza is er nog niet, maar Rayhi en die ene Belg met die moeilijke naam zijn op proef. Daarbij nog jeugdspelers die meedoen: Grot, Muller, Bosman en Amaarouk. Weet je zeker dat één van die spelers niet een daarvan is? Aan de andere kant, die spreken allemaal Nederlands en je had het over een buitenlander, die dus waarschijnlijk een andere taal sprak.

Wat keepers betreft: Smits, Van Duin en Centen vanuit de jeugd. Misschien dat die twee van het belofte-elftal, Loosen en Smit, meededen? Enig vermoeden?

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: De training

Bericht door NEC024 »

Geen foto genomen :biggrin: Weet zeker dat het geen van de bekende spelers is. Mager mannetje, niet heel erg lang. Zal eerdaags nog wel bekend worden.

Jongste zoon van oud voorzitter Vincent Paes trainde als keeper mee, zit sinds dit jaar in de A1.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Gijscoman »

NEC024 schreef:Geen foto genomen :biggrin: Weet zeker dat het geen van de bekende spelers is. Mager mannetje, niet heel erg lang. Zal eerdaags nog wel bekend worden.

Jongste zoon van oud voorzitter Vincent Paes trainde als keeper mee, zit sinds dit jaar in de A1.
Zat even te denken aan die Trossard. Niet heel lang en wel redelijk mager. Alleen is hij Vlaams en spreekt dus Nederlands. Je had het over een buitenlandse speler. Als je Vlaams gehoord had, dan had je dat wel gezegd, dus je zal waarschijnlijk Engels gehoord hebben.

NEC024
Berichten: 140
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 17:01
Contacteer:

Re: De training

Bericht door NEC024 »

De spelers legden de oefeningen in het Engels aan hem uit, ik heb hem zelf niet horen praten. Kan dus bijvoorbeeld ook een Fransman zijn die ook Engels verstaat.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: De training

Bericht door necnmgn »

NEC024 schreef:De spelers legden de oefeningen in het Engels aan hem uit, ik heb hem zelf niet horen praten. Kan dus bijvoorbeeld ook een Fransman zijn die ook Engels verstaat.
Dat lijkt me dan weer stug :wink:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Bernd »

vak Oost schreef:
NEC024 schreef:Was een nieuwe proefspeler waar ik nergens iets over heb gelezen dat hij zou komen. Werd 'Rocky' genoemd, buitenlander, sprak geen Nederlands. Iemand die meer weet?
heb je een foto van hem genomen ?
Die foto van hem hoef ik dan in elk geval niet meer.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De training

Bericht door burp »

was toch sprake van een jonge Tsjech?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Arjan van Hout »

Waarom waren worm en Looyen op de training vandaag? Toeval?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Tiel »

Eniesee schreef:Waarom waren worm en Looyen op de training vandaag? Toeval?
Nee joh. Nieuwe speler en nieuwe TD.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Demtsjenko »

Worm gaat stage lopen geloof ik een looyen toeval?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Arjan van Hout »

Demtsjenko schreef:Worm gaat stage lopen geloof ik een looyen toeval?
Stage als wat? Jeugdtrainer ofzo?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Stefannec »

Eniesee schreef:
Demtsjenko schreef:Worm gaat stage lopen geloof ik een looyen toeval?
Stage als wat? Jeugdtrainer ofzo?
Nee dacht bij de Gier.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De training

Bericht door Arjan van Hout »

Stefannec schreef:
Eniesee schreef:
Demtsjenko schreef:Worm gaat stage lopen geloof ik een looyen toeval?
Stage als wat? Jeugdtrainer ofzo?
Nee dacht bij de Gier.
Ff Googlen, dit zei hij 7 mei : 'Er zijn heel veel leuke dingen mogelijk. Deze deur is gesloten, maar andere deuren gaan weer open. En ik ben ook bezig met mijn trainerscarrière in de jeugd bij NEC. Eens kijken hoe ik dat komend seizoen kan combineren.'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tiko en 19 gasten