Omroep Gelderland

Discussies over N.E.C. in de media, tv-programma's, kranten, tijdschriften etc.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Arjan van Hout »

vak Oost schreef:
Eniesee schreef:Schandalig dat omroep gelderland wel mee op trainingskamp met vitesse is, maar met NEC niet ! Hoezo gekleurde omroep :pukeface:
de NOS en de VI hebben ook meer interesse over het vakantie tripje van die zwart/gele heumeu bende ... boeiuh
VI en NOS zijn landelijke bladen en ik snap dat landelijk gezien vitesse interessanter is, OG is dat echter niet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Demtsjenko »

Frans schreef:En wat dacht je van Buttner in Manchester? Hoe vaak zijn ze daar al heen geweest? Er komt nu zelfs een documentaire over :crazy: Is natuurlijk een toptransfer, maar bij Bram Nuytinck in Brussel zijn ze nog nooit geweest....
het tweede van man u is dan blijkbaar nog interessanter dan de absolute topclub van belgië...

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door NiMMA_024 »

Eniesee schreef:
vak Oost schreef:
Eniesee schreef:Schandalig dat omroep gelderland wel mee op trainingskamp met vitesse is, maar met NEC niet ! Hoezo gekleurde omroep :pukeface:
de NOS en de VI hebben ook meer interesse over het vakantie tripje van die zwart/gele heumeu bende ... boeiuh
VI en NOS zijn landelijke bladen en ik snap dat landelijk gezien vitesse interessanter is, OG is dat echter niet.
OG heeft wel de Europese wedstrijden van NEC uitgezonden wat de NOS weer niet deed.
Op dit moment worden in het arnepse belangrijkere keuzes gemaakt, zeker het aanblijven of het vertrek van Bony. Met hem spelen de neppers om de prijzen, zonder hem geen schaal. Mij boeit het iig niet of OG wel of niet NEC op de voet volgt, ik krijg het nieuws toch wel mee via de officiele site, en wordt hier ook goed op de hoogte gehouden. Daarnaast hou ik de andere media ook wel in de gaten omtrend NEC nieuws. Laat OG maar lekker bij de neppers.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door NiMwEgUh »

Ach aso butner of bram die in de basis staat wat is belangrijker.
En bij omroep gelderland je leest bijna niks over eniese.
Gewoon een klote omroep is het

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door burp »

hoezo kon NEC og verbieden de zooi op het voorplein te filmen?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Mark Ariaans »

Wat een triest en kansloos wedstrijdverslag op hun site. Waar heel Nederland de aantrekkelijkheid van de derby roemt, daar schermt de website van OG met termen als 'niet echt sprankelend' en 'weinig te beleven'. Kansloze rukkers.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:Wat een triest en kansloos wedstrijdverslag op hun site.
Waar heel Nederland de aantrekkelijkheid van de derby roemt, daar schermt de website van OG met termen als 'niet echt sprankelend' en 'weinig te beleven'. Kansloze rukkers.
arnepse ferrekes :tong: de frustratie zit diep :sjaal:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door BertNEC »

vak Oost schreef:
Mark Ariaans schreef:Wat een triest en kansloos wedstrijdverslag op hun site.
Waar heel Nederland de aantrekkelijkheid van de derby roemt, daar schermt de website van OG met termen als 'niet echt sprankelend' en 'weinig te beleven'. Kansloze rukkers.
arnepse ferrekes :tong: de frustratie zit diep :sjaal:

:withstupid: :withstupid: waardeloos
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door DJTEEF! »

vak Oost schreef:
Mark Ariaans schreef:Wat een triest en kansloos wedstrijdverslag op hun site.
Waar heel Nederland de aantrekkelijkheid van de derby roemt, daar schermt de website van OG met termen als 'niet echt sprankelend' en 'weinig te beleven'. Kansloze rukkers.
arnepse ferrekes :tong: de frustratie zit diep :sjaal:
Laat ze die rukbende alsjeblieft zsm opdoeken. Tyfusleiers.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Legendario »

Voor heel Nijmegen en alle onpartijdige kijkers was het een heel aantrekkelijke pot voetbal. Alleen voor die rukkers niet. Ze laten zich behoorlijk kennen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door eniesee-elst »

Is het bij omroep arnhem al zo ver dat ze maar helmaal geen melding maken van wedstrijden van NEC? De vorige oefenwedstrijd werd helemaal niet vermeld, die daarvoor zat in een bericht over een wedstrijd van de Graafschap. Nu ook weer direct een bericht over vite$$e en de Graafschap na de wedstrijd maar over NEC wederom niks.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Demtsjenko »

op NOS teletekst is ook niets te vinden...

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door jackkreta »

Demtsjenko schreef:op NOS teletekst is ook niets te vinden...
Nog geen een keer. :???:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Frans »

eniesee-elst schreef:Is het bij omroep arnhem al zo ver dat ze maar helmaal geen melding maken van wedstrijden van NEC? De vorige oefenwedstrijd werd helemaal niet vermeld, die daarvoor zat in een bericht over een wedstrijd van de Graafschap. Nu ook weer direct een bericht over vite$$e en de Graafschap na de wedstrijd maar over NEC wederom niks.
Geen idee. Wat ik wel gehoord heb is dat er (weer) fors bezuinigd is op sport bij OG.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Ron Delgado »

Als je een persbericht stuurt, dan plaatsen ze het. Blijkbaar heeft NEC dat niet gedaan.

Die gaan echt geen correspondent sturen voor drie regels over Roda W - NEC.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Frans »

Ron Delgado schreef:Als je een persbericht stuurt, dan plaatsen ze het. Blijkbaar heeft NEC dat niet gedaan.

Die gaan echt geen correspondent sturen voor drie regels over Roda W - NEC.
Nee, maar ze halen wel vaker info uit andere media of websites voor berichten. Dat kunnen ze met deze oefenduels ook doen. De Graafschap en Vitesse sturen ook echt geen persberichten na een oefenwedstrijd...
NECTheBest

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Demtsjenko »

ik zet het hier maar even neer...

ik vind het onvoorstelbaar hoe onbeduidend NEC ineens is geworden wat betreft media aandacht... als je kijkt naar de binnenkomende transfers... ga googlen en je zult zien dat vrijwel uitsluitend locale media er aandacht aan besteden. hetzelfde geldt voor oefenwedstrijden... het lijkt me toch dat NEC hier zelf ook meer in kan doen... het moet niet zo zijn dat NEC ineens een vergeten clubje is. NEC zou een titelkandidaat moeten zijn en zich vanaf dag 1 zo presenteren. media aandacht hoort daarbij... krijg je het niet automatisch dan dien je het als club bewust op te zoeken...

ik heb vaag het idee dat NEC het op z'n beloop laat...

geert
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 13 apr 2014, 11:06
Locatie: cuijk
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door geert »

Demtsjenko schreef:ik zet het hier maar even neer...

ik vind het onvoorstelbaar hoe onbeduidend NEC ineens is geworden wat betreft media aandacht... als je kijkt naar de binnenkomende transfers... ga googlen en je zult zien dat vrijwel uitsluitend locale media er aandacht aan besteden. hetzelfde geldt voor oefenwedstrijden... het lijkt me toch dat NEC hier zelf ook meer in kan doen... het moet niet zo zijn dat NEC ineens een vergeten clubje is. NEC zou een titelkandidaat moeten zijn en zich vanaf dag 1 zo presenteren. media aandacht hoort daarbij... krijg je het niet automatisch dan dien je het als club bewust op te zoeken...

ik heb vaag het idee dat NEC het op z'n beloop laat...
Het is gewoon een vergeten competitie met weinig media aandacht..

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Demtsjenko »

dat is waar, maar deels kun je je eigen aandacht creëren... sterker nog... een groot gedeelte van de inkomsten kunnen direct gelinkt worden aan exposure... je zult als club er dus alles aan moeten doen om deze exposure zoveel mogelijk vast te houden/creëren... en ik heb het idee dat daar nu vrij weinig aan wordt gedaan... en dat snap ik niet...

geert
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 13 apr 2014, 11:06
Locatie: cuijk
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door geert »

Demtsjenko schreef:dat is waar, maar deels kun je je eigen aandacht creëren... sterker nog... een groot gedeelte van de inkomsten kunnen direct gelinkt worden aan exposure... je zult als club er dus alles aan moeten doen om deze exposure zoveel mogelijk vast te houden/creëren... en ik heb het idee dat daar nu vrij weinig aan wordt gedaan... en dat snap ik niet...
dan is het nog steeds de vraag of de landelijke media er interesse in heeft, we zullen het toch van de regionale media hebben op dit moment.. tijd om de binding met de regio te versterken.
Maar zo'n hele achterkant op de telegraaf laatst is tenminste iets van exposure, weet alleen niet vanuit wie dat initiatief kwam

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Demtsjenko »

ok, maar zelfs 'bevriende' voetbalsites als voetbalzone plaatsen nauwelijks berichten over NEC...

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door vak Oost »

Demtsjenko schreef:ok, maar zelfs 'bevriende' voetbalsites als voetbalzone plaatsen nauwelijks berichten over NEC...
de eredivisie is hot en eerste divisie is not ... lang leve het forum, bron van alle nieuwtjes
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Frans »

Demtsjenko schreef:ik zet het hier maar even neer...

ik vind het onvoorstelbaar hoe onbeduidend NEC ineens is geworden wat betreft media aandacht... als je kijkt naar de binnenkomende transfers... ga googlen en je zult zien dat vrijwel uitsluitend locale media er aandacht aan besteden. hetzelfde geldt voor oefenwedstrijden... het lijkt me toch dat NEC hier zelf ook meer in kan doen... het moet niet zo zijn dat NEC ineens een vergeten clubje is. NEC zou een titelkandidaat moeten zijn en zich vanaf dag 1 zo presenteren. media aandacht hoort daarbij... krijg je het niet automatisch dan dien je het als club bewust op te zoeken...

ik heb vaag het idee dat NEC het op z'n beloop laat...
NEC stuurt net als altijd persberichten naar alle (inter)nationale media (online en offline). Het is alleen overduidelijk dat je een stuk minder interessant bent nu als Jupiler club.....
NECTheBest

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door Frans »

geert schreef:
Demtsjenko schreef:dat is waar, maar deels kun je je eigen aandacht creëren... sterker nog... een groot gedeelte van de inkomsten kunnen direct gelinkt worden aan exposure... je zult als club er dus alles aan moeten doen om deze exposure zoveel mogelijk vast te houden/creëren... en ik heb het idee dat daar nu vrij weinig aan wordt gedaan... en dat snap ik niet...
dan is het nog steeds de vraag of de landelijke media er interesse in heeft, we zullen het toch van de regionale media hebben op dit moment.. tijd om de binding met de regio te versterken.
Maar zo'n hele achterkant op de telegraaf laatst is tenminste iets van exposure, weet alleen niet vanuit wie dat initiatief kwam
Dat had NEC nog tegoed van afgelopen seizoen van de Eredivisie CV. Hebben alle clubs gehad.
NECTheBest

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Omroep Gelderland

Bericht door karlo »

de tijd voor een grote mond in de pers lijkt me voor nec wel even voorbij.
er zijn het afgelopen seizoen genoeg blunders gemaakt.
er zal nu eerst gepresteerd moeten worden voordat nec weer in de media zal verschijnen.
media aandacht moet je verdienen.
Het blijft toch je club.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten