Nijmegen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Nijmegen

Bericht door Steven »

Bleum schreef:
Steven schreef:
Bleum. Ik vind deze reactie eigenlijk een beetje vreemd, omdat je jezelf tegenspreekt en deze erg overdreven is. Je geeft aan dat jij van degene die er niks om geven jouw mening niet mag geven. Maar op het moment dat ik niet meer mag aangeven dat ik het onzin vind van jou, dan verbied jij mij dus ook mijn mening te geven.

Ik vind het gewoon ontzettend overdreven. Simpel, niet meer en niet minder. En ik denk, wat jammer voor je dat jij je er aan ergert, want het heeft gewoon geen zin. Als de mens zich al 30 % minder ergert aan dingen, zal het een stuk vrolijkere wereld zijn. Ik noem je niet dom, geen kneus of holbewoner en laat je dus verder in je waarde. Maar ik vind het echt de grootste onzin dat NEC-supporters zich kunnen ergeren aan dit soort dingen.
Dan heb je dat niet goed gelezen, want dat zeg ik nergens. Iedereen mag van mij een mening hebben, die hoef ik niet te delen, daar kan je over discussieren. Het gaat er mij om dat mensen met een andere mening getrakteert worden op marolistisch gezever. Dat ze persoonlijk als het ware verkeerd bezig zijn, dat ze eigenlijk niet wies zijn. Dat ze kinderachtig zijn en vermoeiend en meer van dat soort non-argumenten die totaal niet inhoudelijk zijn. Ik zou willen dat iedereen gewoon zijn mening kan verkondigen hier, maar dan NIET dat ze na die mening alleen maar getrakteerd worden op een moralistisch tegengeluid. Discussies worden op die manier persoonlijk gemaakt en niet inhoudelijk, DAAR erger ik me aan. Jouw laatste alinea vind ik prima, dat is inhoudelijk. Ik vind het geen onzin, het zit er bij gewoon ingebakken. Ik vind het juist raar dat veel supporters bij vitesse wel een hekel hebben aan die kleuren. Niemand die dan in een geel-zwart shirt meereist in de bussen. Dan zijn die kleuren wel belangrijk, maar wanneer je een dag na de wedstrijd in een geel-zwarte trui loopt is het opeens allemaal wel ok. Dat vind ik dus gek. het is echt niet zo dat ik hier beweer dat geel-zwart niet bij mij in huis te vinden is, maar ik let er wel op, omdat ik me er aan erger. Als het aan mij ligt is er niks geel-zwarts bij mij in huis. heel veel mensen veranderen hun huis, auto of weet ik veel wat omdat het ze aan iets of iemand herinnerd, dat is heel normaal hoor. Bijna niemand heeft foto's in huis hangen van dingen waar hij niet aan herinnerd wil worden, wel van dingen waar dat wel bij geldt.
Goede reactie Bleum. Ik kan sommige dingen ook wel begrijpen. Je zal mij ook niet zien in een geel-zwarte trui. Die zal ik ook absoluut niet kopen en als ik één van mijn vrienden zie lopen in zo'n trui, dan zal ik daar meteen een opmerking over plaatsen. Ook in mijn huis zal je geen geel/zwart zien.

Maar dat is nou precies waar het mij om gaat. Op deze dingen kan ik invloed hebben. Ik kan zorgen dat er geen geel/zwart aan mijn lijf zit, in mijn huis is en dat ik die vriend bvs zo ziek maakt, dat hij het shirt nooit meer aan doet. Maar nummerborden en dergelijke, kunnen we geen invloed op uitoefenen, dus dan is het naar mijn mening zinloos om je daar aan te ergeren. Dat je het spuuglelijk vindt, dat is te begrijpen, want dat zit er nou eenmaal ingebakken. Dat kan ik dus begrijpen.

Maar ga eens praten met NOVA en doe een handtekeningenactie, want daar kunnen we wel invloed op uitoefenen. Misschien maken ze van die gele zijn dan wel een rode... ;)
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jpnec »

Bleum schreef:
jpnec schreef:
Bleum schreef:Mogen we nou ook niet meer vinden dat geel-zwart lelijk is? Mogen we ons daar ook niet meer over ergeren? Geel zwarte smilies vind ik ook lelijk, wat mij betreft worden ze vandaag nog vervangen voor een groen of rood zwarte variant. En ja ik vind het ook kut dat nummerborden geel-zwart zijn. als iedereen een blauw nummerbord kan aanvragen stond ik morgen op de stoep.
ik erger me ook kapot aan die geel-zwarte bakken van Nova. natuurlijk het zal allemaal wel dat veel mensen niks om voetbal geven, maar wat boeien mij die andere mensen nou? Veel NEC supporters, waaronder ik, vinden die bakken lelijk vanwege de kleuren. Die zijn dan weer overdreven bezig? dat mag weer niet? Dat is weer kinderachtig? Dat mensen andere mensen steeds maar weer op grond van hun mening trakteren op betweterige morele kletskoek, DAT is pas vermoeiend.
:roll: En het ergste is dat je ook nog serieus bent waarschijnlijk...
En wat dan nog? Ben ik dan nu een IQ-loze holbewoner met opvattingen waar zelfs Bonnie St Claire slim bij is? Wat zijn we allemaal weer lekker moralistisch bezig zeg! Ik denk bij zo'n vieze geel-zwarte kutbak van Nova aan dat andere van 15 km verderop ja.. moet ik nu de dwangverpleging in? Hou toch op zeg!
Ja daar komt het in het kort wel op neer ja...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Danish Dynamite »

Waar ik me aan erger is het hondenbeleid in Nijmegen. :angryfire:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

jpnec schreef: Ja daar komt het in het kort wel op neer ja...
Mooi kunnen we samen
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

Blauw Wit 7 schreef:Waar ik me aan erger is het hondenbeleid in Nijmegen. :angryfire:
Ik heb geen hond, dus vertel...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Nummer 11 »

Ik erger me aan de dagelijkse file op de A325.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

Steven schreef:
Bleum schreef:
Steven schreef:
Bleum. Ik vind deze reactie eigenlijk een beetje vreemd, omdat je jezelf tegenspreekt en deze erg overdreven is. Je geeft aan dat jij van degene die er niks om geven jouw mening niet mag geven. Maar op het moment dat ik niet meer mag aangeven dat ik het onzin vind van jou, dan verbied jij mij dus ook mijn mening te geven.

Ik vind het gewoon ontzettend overdreven. Simpel, niet meer en niet minder. En ik denk, wat jammer voor je dat jij je er aan ergert, want het heeft gewoon geen zin. Als de mens zich al 30 % minder ergert aan dingen, zal het een stuk vrolijkere wereld zijn. Ik noem je niet dom, geen kneus of holbewoner en laat je dus verder in je waarde. Maar ik vind het echt de grootste onzin dat NEC-supporters zich kunnen ergeren aan dit soort dingen.
Dan heb je dat niet goed gelezen, want dat zeg ik nergens. Iedereen mag van mij een mening hebben, die hoef ik niet te delen, daar kan je over discussieren. Het gaat er mij om dat mensen met een andere mening getrakteert worden op marolistisch gezever. Dat ze persoonlijk als het ware verkeerd bezig zijn, dat ze eigenlijk niet wies zijn. Dat ze kinderachtig zijn en vermoeiend en meer van dat soort non-argumenten die totaal niet inhoudelijk zijn. Ik zou willen dat iedereen gewoon zijn mening kan verkondigen hier, maar dan NIET dat ze na die mening alleen maar getrakteerd worden op een moralistisch tegengeluid. Discussies worden op die manier persoonlijk gemaakt en niet inhoudelijk, DAAR erger ik me aan. Jouw laatste alinea vind ik prima, dat is inhoudelijk. Ik vind het geen onzin, het zit er bij gewoon ingebakken. Ik vind het juist raar dat veel supporters bij vitesse wel een hekel hebben aan die kleuren. Niemand die dan in een geel-zwart shirt meereist in de bussen. Dan zijn die kleuren wel belangrijk, maar wanneer je een dag na de wedstrijd in een geel-zwarte trui loopt is het opeens allemaal wel ok. Dat vind ik dus gek. het is echt niet zo dat ik hier beweer dat geel-zwart niet bij mij in huis te vinden is, maar ik let er wel op, omdat ik me er aan erger. Als het aan mij ligt is er niks geel-zwarts bij mij in huis. heel veel mensen veranderen hun huis, auto of weet ik veel wat omdat het ze aan iets of iemand herinnerd, dat is heel normaal hoor. Bijna niemand heeft foto's in huis hangen van dingen waar hij niet aan herinnerd wil worden, wel van dingen waar dat wel bij geldt.
Goede reactie Bleum. Ik kan sommige dingen ook wel begrijpen. Je zal mij ook niet zien in een geel-zwarte trui. Die zal ik ook absoluut niet kopen en als ik één van mijn vrienden zie lopen in zo'n trui, dan zal ik daar meteen een opmerking over plaatsen. Ook in mijn huis zal je geen geel/zwart zien.

Maar dat is nou precies waar het mij om gaat. Op deze dingen kan ik invloed hebben. Ik kan zorgen dat er geen geel/zwart aan mijn lijf zit, in mijn huis is en dat ik die vriend bvs zo ziek maakt, dat hij het shirt nooit meer aan doet. Maar nummerborden en dergelijke, kunnen we geen invloed op uitoefenen, dus dan is het naar mijn mening zinloos om je daar aan te ergeren. Dat je het spuuglelijk vindt, dat is te begrijpen, want dat zit er nou eenmaal ingebakken. Dat kan ik dus begrijpen.

Maar ga eens praten met NOVA en doe een handtekeningenactie, want daar kunnen we wel invloed op uitoefenen. Misschien maken ze van die gele zijn dan wel een rode... ;)
Ik weet ook wel dat het zinloos is om me er aan te ergeren. Maar ook jou valt die nova auto op en ik neem aan dat jij ook snel een verband legt met 15 km verderop en als jij morgen een blauw nummerbord kan ophalen, dan kies jij toch ook voor die blauwe?

het gaat er mij dus niet om dat ik het wil veranderen, het gaat erom dat ik mezelf erop betrap dat ik me er steeds weer aan erger. dat nova zo voor lul wil rijden moeten ze zelf weten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jpnec »

Nummer 11 schreef:Ik erger me aan de dagelijkse file op de A325.
Ja snap ik ook niet... de ene keer sta je bij Elst al vast... de dag erop kan je gewoon doorrijden... kan er totaal geen hoogte van krijgen...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Danish Dynamite »

Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Waar ik me aan erger is het hondenbeleid in Nijmegen. :angryfire:
Ik heb geen hond, dus vertel...
Een trouwe hond zonder hond???? ;)

De veel te kleine uitlaatplaatsen die ze overal plaatsen, die alleen maar ziektes veroorzaken, zijn gewoon weggegooid geld. Er wordt amper gebruik van gemaakt en dat is ook nergens voor nodig want de meesten ruimen de behoeftes netjes op.
Ook het feit dat de honden niet los mogen lopen slaat helemaal nergens op, als je daar in de buurt met elkaar samen uit kunt komen is het in mijn ogen geen enkel probleem. Bij ons spelen de honden met elkaar op de wei, terwijl; aan de andere kant van het pad de kleine kinderen in de speeltuin spelen, niemand die daar last van heeft.

Laten ze maar eens meer energie gaan steken in al het zwerfafval wat je overal tegenkomt!!!!!!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door De Kletskop »

:withstupid: En aan al die kutkatten die overal de vuilniszakken openkrabben.En je tuin volschijten.
Wel honden belasting , maar geen katten belasting... ook zoiets.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door LvB »

Ik erger me aan de pislucht bij mij voor de deur.
Maar ja, dat is het nadeel van wonen in het centrum...

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door William »

Kira schreef:
LOWrider schreef:Plaats hier de dingen waar je je aan ergert of vind dat er veranderd moet worden in Nijmegen.

- Ik weet niet of er mensen werken of wat dan ook maar ik erger me kapot aan de geel-zwarte auto's van de rijschool Nova. :pukeface:
Dan ga je aan de andere kant wonen daar heb je die iig niet. :roll: Maak je druk zeg :nut:
Haha, ze zijn sinds kort ook daar begonnen :nut:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Kira »

Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Waar ik me aan erger is het hondenbeleid in Nijmegen. :angryfire:
Ik heb geen hond, dus vertel...
Ikke wel en ik erger me er niet aan dus ik ben benieuwd :???:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door burp »

de manier waarop nijmeegse politici de stad altijd weer landelijk voor lul moeten zetten met initiatieven die (wellicht goed bedoeld) vaak de plank misslaan en ook doorslaan.

Opper kabouterplop is wat dat betreft toch echt die wouter van eck.

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Kira »

LOWrider schreef: Dan ga je aan de andere kant wonen daar heb je die iig niet. :roll: Maak je druk zeg :nut:
Haha, ze zijn sinds kort ook daar begonnen :nut:[/quote]

Overlopers :tong:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door tweety »

[/quote]Laten ze maar eens meer energie gaan steken in al het zwerfafval wat je overal tegenkomt!!!!!!!![/quote] die energie horen de bewoners er ook zelf in te steken , die zwerfafval komt niet uit de lucht vallen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Zittuh! »

W.V.W.3 schreef::withstupid: En aan al die kutkatten die overal de vuilniszakken openkrabben.En je tuin volschijten.
Wel honden belasting , maar geen katten belasting... ook zoiets.
Katten dat is is idd typisch Nijmeegs :???:
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door De Kletskop »

oekoeboekoe schreef:
W.V.W.3 schreef::withstupid: En aan al die kutkatten die overal de vuilniszakken openkrabben.En je tuin volschijten.
Wel honden belasting , maar geen katten belasting... ook zoiets.
Katten dat is is idd typisch Nijmeegs :???:
Ik woon niet in Nijmegen , maar neem aan dat het daar hetzelfde is :mrgreen:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Arjan van Hout »

Sorry Bleum, maar voorlopig woon je nog in een achterbuurt ;)

Afbeelding

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

Eniesee schreef:Sorry Bleum, maar voorlopig woon je nog in een achterbuurt ;)

Afbeelding
gelukkig :mrgreen:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Arjan van Hout »

Beetje laat maar ik zag hem nu pas:

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door vak Oost »

Afbeelding
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Hilversum FC »

NIJMEGEN - In Nijmegen knuffelen mensen elkaar vanavond voor tolerantie en wereldvrede.

De actie vindt plaats op meerdere plekken in de wereld. Zeven steden, waaronder Nijmegen, maken via een videoverbinding op internet met elkaar contact. Op die manier kunnen mensen elkaar ook virtueel 'omhelzen'

:roll: :schater:
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... ionaal.ece

Showcase maakt Nijmegen internationaal
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door vak Oost »

2de waalbrug

Afbeelding
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wijchen en 10 gasten