%%^*^ UPC

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
ernie

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ernie »

burp schreef:Tsja UPC leek de boel aardig op de rit te hebben sinds dat debacle eind jaren '90. Maar met dat Horizon hebben ze zich weer helemaal in dat oude imago van waardeloos prutbedrijf teruggestort.
Hier ook geen Horizon ;) Onzin.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door jpnec »

ernie schreef:Na herhaardelijk gebel van mijn kant eindelijk een compensatie kunnen afdwingen. Gratis sport 1 en eredivisielive tot het einde van het seizoen.
Tip voor iedereen die gezeik heeft met UPC: Laat je doorverbinden naar de klachtenafdeling en blijf vooral vriendelijk.
Zeg dat je een klacht wil achterlaten alvorens je over gaat stappen (bij mij was dit niet eens nodig, ze kwamen er zelf mee).
Ik hoop natuurlijk wel dat de problemen eindelijk opgelost worden, maar er komt donderdag een andere monteur langs, geen servicemonteur gelukkig, want die hebben weinig kunnen betekenen. Ook als het probleem buiten zit blijft het kosteloos voor ons.
Pfff ik heb precies hetzelfde. Kreeg een mail dat er onderhoud was in de straat. Kom thuis geen internet. Bel ik op moet ik meer als een week wachten op een monteur. Die kon dus niks doen omdat het buiten was kon ik weer een weekend wachten. Uiteindelijk 12 dagen geen internet gehad. Nu moet de straat worden opengebroken ofzo omdat er ergens een knik in de kabel zit. Sport 1 werkt ook dramatisch.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Kanchelskis »

Van normale mediabox overgestapt 2 weken terug op Horizon. Bediening is stuk achteruit gegaan. Daarnaast heb ik om de haverklap groen/roze beeld. Is al maanden bekend probleem schijnt, vooral bij Philips televisies. Oplossing zou gewone scartkabel zijn ipv HDMI maar heb je dus niks aan HD. Heb bij verlengen wel 20 euro korting voor het hele jaar gekregen omdat ik zei over te gaan stappen. Ga nu wel telefoontje plegen, als bekend probleem was en ze oplossing al maanden niet hebben hadden ze aan telefoon door kunnen geven. Ga het liefst terug op de oude mediabox.

ernie

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ernie »

Enige probleem is nu dat het internet al 2 dagen lang 16mbps is, als dat gewoon normaal zou zijn zou ik dik tevreden zijn.
Een hoop van de oude problemen zijn opgelost en ik heb er gratis voetbal aan over gehouden.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Frans »

Ik wil mijn pakket ook aanpassen, maar wordt gedwongen om Horizon te nemen omdat je anders niet meer kunt opnemen. Ik had ze aan de telefoon, maar heb gezegd dat ik er toch nog maar even mee ga wachten....

Als ik alles zo hoor en lees ben ik er zeer huiverig voor om over te stappen naar horizon......
NECTheBest

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Nijmegen 1 »

Jaren terug had ik al problemen met die rukkers.
Heb die zooi er uit gegooid.
Ik heb toen een schotel aan de muur gehangen
Ik zou nooit meer iets anders willen hebben
En wat er wordt gezegd dat een schotel storing geeft bij slecht weer is ook niet helemaal waar.
Het komt wel eens voor bij heel extreem slecht weer.
Maar die storingen bij UPC komen meer voor dan dat het hier slecht weer is. :2up:
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door TT »

Ik heb die gewone box van UPC en heb er nog nooit problemen mee gehad. Overstappen op Horizon doe ik niet, gezien alle negatieve verhalen....

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Danish Dynamite »

Altijd wel tevreden geweest over upc maar de laatste tijd regelmatig storingen, vooral met digitale tv.

Nog een paar maanden wachten en dan heb ik glasvezel via xms.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door pjottr »

alles analoog, nooit problemen gehad.
Als het eenmaal werkt gaat het als een speer

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Frans »

hier gisteren ook storingen in beeld en geluid, vandaar dat ik eens ging kijken naar een ander pakket.
Als je wilt blijven opnemen wordt je gedwongen om over te stappen naar horizon, bij de 'gewone' digitale pakketten kan dat namelijk niet meer....
NECTheBest

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

altijd upc gehad, nooit problemen, nu in ziggo gebied ook geen problemen.
zorgen voor goede kwaliteit aansluitingen, kabel/splitters/connectoren.

mensen kopen wel tv's van €1000 euro, maar een kabel kopen ze bij de gamma...?!

wanneer je kwaliteit wilt, geluid/beeld en snelheid qua internet dien je ook daarin te investeren.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Kanchelskis »

Klopt, koop m'n spul altijd in Ewijk bij Elektro de Klein. Betaald wat meer, maar je ziet het wel terug in kwaliteit. Echter dat horizon groen/roze beeld geeft soms heeft niks te maken met m'n materiaal, maar aan UPC. Na wat googlen kwam ik erachter dat dit probleem al maanden bekend is, vooral bij Philips televisies. Met een beetje service hadden ze dat wel mogen vragen/zeggen bij het verlengen van mijn abonnement. Ik had zelf van tevoren ook research kunnen doen, maar mag toch verwachten dat, gezien het maandbedrag, de problemen wel keer verholpen zouden zijn.

Verder altijd tevreden over UPC.

ernie

Re: %%^*^ UPC

Bericht door ernie »

Hmm... sommige zenders vertonen nu weer lichte strepen. Kort samengevat, TV vaak kut ---> TV gemaakt, internet kut ---->monteur komt langs, maakt internet ----> nu tv weer kut. Dit dus in de laatste 2 weken. Oh god, had ik hier maar glasvezel net als bij mijn ouders.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door burp »

Frans schreef:hier gisteren ook storingen in beeld en geluid, vandaar dat ik eens ging kijken naar een ander pakket.
Als je wilt blijven opnemen wordt je gedwongen om over te stappen naar horizon, bij de 'gewone' digitale pakketten kan dat namelijk niet meer....
zat daar ook naar te kijken want had wel interesse in hd nu we een nieuwe tv hebben. Maar nu hebben we gewoon digitaal met dvr en als je die dvr wilt houden dan werd het inderdaad gelijk horizon en dat is een duidelijke no go. Hou het hier wel bij.

Wat ik download en stream is wel hd en het meeste op tv is dat toch niet waard.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door bertje »

Danish Dynamite schreef:Altijd wel tevreden geweest over upc maar de laatste tijd regelmatig storingen, vooral met digitale tv.

Nog een paar maanden wachten en dan heb ik glasvezel via xms.
:withstupid: ben benieuwd naar glasvezel. UPC doet het de laatste tijd ook prima.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Samnec »

bertje schreef:
Danish Dynamite schreef:Altijd wel tevreden geweest over upc maar de laatste tijd regelmatig storingen, vooral met digitale tv.

Nog een paar maanden wachten en dan heb ik glasvezel via xms.
:withstupid: ben benieuwd naar glasvezel. UPC doet het de laatste tijd ook prima.
Ik ben net een paar maanden geleden overgestapt naar UPC. XMS is wat mij betreft geen aanrader!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Demtsjenko »

upc eruit getrapt... overgestapt op glasvezel via xms... 100 mb internet, interactieve tv en telefonie... werkt allemaal prima, maar communicatie met xms is verschrikkelijk... man wat zijn ze traag....

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Demtsjenko »

voordeel is dat ze voor de hazenkamp een speciale aanbieding hebben... geen enkele aanbieder kon zo goedkoop leveren en bovendien vaak internet dat veel langzamer was...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
Danish Dynamite schreef:Altijd wel tevreden geweest over upc maar de laatste tijd regelmatig storingen, vooral met digitale tv.

Nog een paar maanden wachten en dan heb ik glasvezel via xms.
:withstupid: ben benieuwd naar glasvezel. UPC doet het de laatste tijd ook prima.
Heb sinds een maandje glasvezel van KPN, werkt echt toppie :tu:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

ik ben vorige week overgestapt van tele2 <> 20 mb naar upc <> 100 mb + horizon box

Afbeelding

ik ben nog niet geheel tevreden over mijn internet snelheid [zie plaatje] via een utp netwerk kabel
en ik ben een beetje benieuwd naar jullie resultaten van jullie internet verbinding via http://www.speedtest.net/
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door benniewels »

Ziggooooooooooooooo THE best ;)
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door CHEF »

vak Oost schreef:ik ben vorige week overgestapt van tele2 <> 20 mb naar upc <> 100 mb + horizon box

Afbeelding

ik ben nog niet geheel tevreden over mijn internet snelheid [zie plaatje] via een utp netwerk kabel
en ik ben een beetje benieuwd naar jullie resultaten van jullie internet verbinding via http://www.speedtest.net/
Afbeelding
Ook Horizon box + kabel, bij mijn zoon die boven draadloos zit is download de helft.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door Don Corleone »

draadloos is snelheid altijd minder.
ook je pc en je netwerkaart instellingen moeten goed staan om flinke snelheden te behalen
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door vak Oost »

Don Corleone schreef:draadloos is snelheid altijd minder. ook je pc en je netwerkaart instellingen moeten goed staan om flinke snelheden te behalen
uiteraard is wlan langzamer dan een lan verbinding maar ik zal zelf nog het een en ander thuis zelf moeten gaan uitsluiten: aop / coax kabel / utp kabel / windows-8
dus voordat ik het vingertje richting upc kan laten door verwijzen, mijn ping signaal is overigens wel in orde ... dit draadje wordt ongetwijfeld nog vervolgt ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: %%^*^ UPC

Bericht door CHEF »

vak Oost schreef:
Don Corleone schreef:draadloos is snelheid altijd minder. ook je pc en je netwerkaart instellingen moeten goed staan om flinke snelheden te behalen
uiteraard is wlan langzamer dan een lan verbinding maar ik zal zelf nog het een en ander thuis zelf moeten gaan uitsluiten: aop / coax kabel / utp kabel / windows-8
dus voordat ik het vingertje richting upc kan laten door verwijzen, mijn ping signaal is overigens wel in orde ... dit draadje wordt ongetwijfeld nog vervolgt ...
Het valt me nu pas op dat de server van mij Amersfoort is en van jou arnep, dat verklaart ook een hoop.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: deest, van Rijswijk en 8 gasten