Moppentrommel

De onzinhoek van dit forum.
DaveYBngN
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 18:25
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door DaveYBngN »

Wie kent de mop van de blinde drummer ?




Die sloeg nergens op :crazy:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door bertje »

jackameland schreef:
Sandertjuh85 schreef:Dagboek van de vrouw.

Woensdag 3 oktober...

Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen.
In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten.

Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei.
Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch.

Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie.
Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield.
Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel.

Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen.
Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had.
Ik heb mezelf maar in slaap gehuild

Dagboek van de man.

Woensdag 3 oktober...

NEC verloren. Toch geneukt.
:biggrin:
:jestera:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: Moppentrommel

Bericht door Nijmegen 1 »

Zegt een meisje tegen een jongen: "Hee lekkerding! Kom vanavond anders even naar mijn huis toe.. Er is niemand thuis hihi!" Die jongen wil wel natuurlijk, allemaal wilde fantasieën, denkt zijn dromen gelijk waar te gaan maken met haar...

Hij zorgt dat hij lekker ruikt en neemt een flesje wijn mee. Hij belt met kloppend hart aan..

En inderdaad: er was niemand thuis.
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

Rafael vd Vaart gaat een nieuw boek schrijven...
getited: 50 tinten blauw. De cover is er al

Afbeelding
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door EK »

Een kroegbazin heeft het in deze huidige economische tijden niet makkelijk. Aangezien ze desparaat op zoek is naar klanten, besluit ze om het volgende te doen: ze laat op haar linkerbil het hoofd van Lionel Messi tatoeren en op haar rechterbil het hoofd van Mario Balotelli. Klanten mogen vervolgens raden wie de personen zijn die op haar aars staan afgebeeld. Hebben ze beide namen goed, dan mogen ze de hele avond gratis tanken. Hebben ze echter niet beide namen goed, dan moeten ze betalen voor de mensen die gratis mogen tanken.

Komt een Amerikaan de kroeg binnen. Die ziet de aankondiging van 'de prijsvraag' en besluit mee te gaan doen. De vrouw doet haar hele zaakje naar beneden, zodat de Amerikaan de tatoeages goed kan zien. Hij was echter in de veronderstelling dat het zou gaan om American Football, dus hij kent de personen niet die op haar kont staan. Hij is dus 'de sjaak' en moet betalen voor de anderen.

Komt er vervolgens een Duitser de kroeg binnen. Ook hij wil wel meedoen aan de prijsvraag. De vrouw laat het allemaal weer zien aan hem. De Duitser zegt:"Ah, der Linker, der ist Lionel Messi. Aber der rechter, ich habe keine Ahnung". Dus ook de Duitser is de sjaak en kan gaan dokken voor de rest.

Komt vervolgens een Nederlander het cafe binnengelopen. Ook hij wil wel meedoen. Hij bekijkt de tattoo's eens goed. "Ja de linker, dat weet ik, dat is Lionel Messi. De rechter, hmm..... nee, geen idee. Maar de middelste ken ik weer wel, dat is Micheal Reiziger".

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Janssen »

Ik reed afgelopen nacht op de snelweg tamelijk gehaast want ik was moe en wilde naar huis.

Zie ik plots een geel mannetje langs de weg staan huilen, die mij gebaart te stoppen.
Ik stop, ga ernaartoe, en vraag wat eraan scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger...".
"Tja, zeg ik, "ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik je niet helpen".
Ik gaf hem een boterham en reed verder...

Even later zie ik langs de weg een rood mannetje staan huilen, wuivend of ik aub wil stoppen.
Min of meer tegen mijn zin stop ik en vraag wat eraan scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
Dus ik zeg tegen hem: "Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je niet helpen".
Ik geef het mannetje een blikje cola en rij weer verder...

Kilometertje of 10 verder staat daar een groen mannetje midden op de weg.
Ik weet net op tijd te stoppen en vraag boos wat ie moet.
Ik ben groen, kom van Pluto, ben homofiel, kettingroker en mijn sigaretten zijnop.
Boos zeg ik "Hier heb je een peuk, je zoekt 't verder maar uit !"

Staat verderop een blauw mannetje langs de weg. Ook deze gebaart mij te stoppen.
Ondertussen behoorlijk geïrriteerd stop ik weer en roep:
"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ EN WAT WIL JIJ HEBBEN !!??".

Waarop het mannetje antwoordt : "Uw rij- en kentekenbewijs graag".

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: Moppentrommel

Bericht door Nijmegen 1 »

Komt er net een gek op straat naar me toe hij zegt noem binnen 3 seconden 2 NL bands anders sla ik je op je bek.
Ik zeg:BLOF DOE MAAR
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: Moppentrommel

Bericht door Nijmegen 1 »

Een man met een pistool loopt een bar binnen en zegt: 'Wie heeft er seks gehad met mijn vrouw?' Een stem op de achtergrond: 'Je hebt niet genoeg kogels maat'
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door vak Oost »

Een vrouw plaatst een advertentie in de krant: ". Ik zoek een man die me niet slaat, niet voor me weg loopt en goed is in bed"
een dag later komt er een man aan de deur en belt aan. De vrouw doet open en ziet een man in een rolstoel zonder armen en benen.
De man zegt ik kom voor de advertentie! De vrouw; denk jij nou echt dat jij iets voor mij bent?
Je hebt geen armen. Waarop de man antwoorde dan kan ik je niet slaan .
De vrouw ja oke maar je hebt ook geen benen. Waarop de man zei dan kan ik niet voor je weg rennen
de vrouw zegt maar ben je dan wel goed in bed . de man zegt met een glimlach"Hoe denk je dat ik heb aangebeld?"
Alles komt goed !!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

Jantje komt bij papa en vraagt hem:
Papa wat is het verschil tussen "in principe" en "in feite" ?
Papa denkt na en zegt:
'Ga naar je moeder en vraag of zij voor 1 miljoen met de buurman naar bed zou gaan...'.
Jantje komt even later terug en zegt:
'Ja dat zou ze doen'.
Vervolgens zegt papa: 'vraag het eens aan je zus'.
Zo gezegd zo gedaan.
Even later komt Jantje terug en zegt:
'Ja zij doet het ook voor 1 miljoen.
Dus zegt papa :
"In principe" zijn we miljonairs...'.
Maar "in feite" zitten we hier met twee hoeren op ons kot'.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door eniesee12 »

NiMMA_024 schreef:Jantje komt bij papa en vraagt hem:
Papa wat is het verschil tussen "in principe" en "in feite" ?
Papa denkt na en zegt:
'Ga naar je moeder en vraag of zij voor 1 miljoen met de buurman naar bed zou gaan...'.
Jantje komt even later terug en zegt:
'Ja dat zou ze doen'.
Vervolgens zegt papa: 'vraag het eens aan je zus'.
Zo gezegd zo gedaan.
Even later komt Jantje terug en zegt:
'Ja zij doet het ook voor 1 miljoen.
Dus zegt papa :
"In principe" zijn we miljonairs...'.
Maar "in feite" zitten we hier met twee hoeren op ons kot'.


:lol:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Arjan van Hout »

Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."

Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine:
"Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?"
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:
"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter."

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door jackkreta »

Eniesee schreef:Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."

Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine:
"Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?"
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:
"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter."
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

Er is een gezin geselecteerd voor een familiequiz:
moeder, vader, zoon en opa. Voordat ze aan de quiz mogen meedoen, moeten ze eerst nog aan een test deelnemen.
De quizmaster vraagt aan de moeder:
Wat ziet u bij uw man het liefst omhoog gaan?”
De moeder zegt: “Zijn salaris.”
“Dat is goed,” zegt de quizmaster .
De volgende vraag is voor de vader: “In welke houding ziet u uw vrouw het liefst?”
“In de huishouding,” zegt de vader.
“Dat is goed,” zegt de quizmaster .
De volgende vraag is voor de zoon: “Waar hebben de vrouwen kroeshaar?” In Afrika,” zegt de zoon. Ook goed.
Dan kijkt de quizmaster naar de opa, maar die zegt:
“Vraag mij maar niks, want de vorige drie vragen had ik ook al fout.”
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door vak Oost »

bij de ikea in belgie hebben ze houtsplinters in de zweedse balletjes gevonden ... het dna onderzoek wees uit dat het van een hobbelpaard kwam
Alles komt goed !!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

Zegt de pastoor:
"Al diegenen, die deze week hun partner bedrogen hebben moeten naar voor komen."
Een stokoud en slecht horend vrouwtje vraagt daarop aan haar buurvrouw:
"Wat zegt meneer pastoor zo even?"
"Hij zei dat diegenen die een pepermuntje willen naar voren moeten gaan."
Het oude vrouwtje, steunend op haar wandelstok, gaat met veel moeite recht op staan en strompelt naar voren. De totaal verwarde pastoor zegt tegen haar:
"U, Mevrouw ? Op uw leeftijd? Schaamt u zich niet?"
"Meneer pastoor, omdat ik geen tanden meer heb, wil dat niet zeggen dat ik er niet meer op kan zuigen, he."
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Vak-O-Side »

NiMMA_024 schreef: "Meneer pastoor, omdat ik geen tanden meer heb, wil dat niet zeggen dat ik er niet meer op kan zuigen, he."
:biggrin:
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door NiMMA_024 »

Afbeelding
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

trouwehond

Re: Moppentrommel

Bericht door trouwehond »

Er komt een vrouw bij de dokter en ze zegt tegen hem: "Dokter, ik zit met een probleem! Mijn man heeft namelijk een kleine piemel en elke keer als ik bijna op me hoogtepunt ben dan floept hij er uit!"
Tja, zegt de dokter, dat is erg lastig! Nou weet je wat? Neem je man morgen maar mee, dan zie ik jullie om half 11 wel hier.

De volgende dag staan mevrouw en meneer bij de dokter! Tja, zegt de dokter nadat hij naar de kleine piemel van meneer heeft gekeken, ik zie het al, daar is maar 1 oplossing voor.
Bij mevrouw een metalen plaatje in d'r doos en bij meneer een magneetje in zijn eikel.
Zo gezegd, zo gedaan....

Enkele weken later komt mevrouw de dokter tegen in de supermarkt. Nou zegt de dokter en is het nog een beetje gelukt? " Ja zegt de mevrouw, geweldig, ik heb elke keer me hoogtepunt want hij floept er niet meer uit door het magneetje...
En hoe is het met uw man zegt de dokter? Nou, niet zo goed zegt de mevrouw, hij is gearresteerd. Maar waarom dan vraagt de dokter??? Nou, we gingen naar een zwembad en toen liep er een klein meisje met een beugel...

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door ACW »

Is dit het niveau waar we het mee moeten doen?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Mark Ariaans »

ACW schreef:Is dit het niveau waar we het mee moeten doen?
Jij bent zeker nog niet zo lang NEC fan?

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door ACW »

Vanaf maart 1964!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door Pol »

Toen stond NEC op het punt te promoveren uit de Tweede Divisie. Gloryhunter.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door necnmgn »

Pol schreef:Toen stond NEC op het punt te promoveren uit de Tweede Divisie. Gloryhunter.
:jestera:

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: Moppentrommel

Bericht door ACW »

En alles meegemaakt, tot nu toe. In goede en slechte tijden!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten