Boys Toys & hobby's

De onzinhoek van dit forum.
NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door NiMMA_024 »

vak Oost schreef:
NiMMA_024 schreef:Vraagje, ik zit er sterk aan te denken om een (wellicht 2e hands) basgitaar te kopen. Zelf geen ervaring, maar wil wel graag leren spelen.

http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSH ... =OfferList

Zou zoiets volstaan?
thnx !
ik zou zeggen ja, leer eerst de basics en ontwikkel ook je gevoel mbt de techniek, daarna kan je nog altijd nog over gaan op de aanschaf van een warwick ofzo
ik las ook over ibanez, maar dan ben je gelijk 100 euro duurder uit, en hier zit wel een 60w versterker bij.

nu zie ik ook leuke deals op Conrad.nl staan.
ga nog even verder kijken.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door NiMMA_024 »

Afbeelding
mijn geluidskaart.

Volgens mij kan ik de bas ook op mijn pc aansluiten. en geluid via stereomix/wave opnemen.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door vak Oost »

NiMMA_024 schreef:mijn geluidskaart. Volgens mij kan ik de bas ook op mijn pc aansluiten. en geluid via stereomix/wave opnemen.

Afbeelding
vraag dat eens aan herr ronny ... voordat je de boel opblaast
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door mad dog »

Je ken ook hier nog een kijkje nemen. bijvoorbeeld een leuke starterset met een Squier.
http://www.thomann.de/nl/bas_einsteiger_sets.html
einde van deze poging.....

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door NiMMA_024 »

vak Oost schreef:
NiMMA_024 schreef:mijn geluidskaart. Volgens mij kan ik de bas ook op mijn pc aansluiten. en geluid via stereomix/wave opnemen.

Afbeelding
vraag dat eens aan herr ronny ... voordat je de boel opblaast
zou moeten lukken via de versterker, line out of headphone. en deze via line-in koppelen met de pc.

met dj-gear is het niet anders dus dit zal moeten werken denk ik.


bedankt!
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door NiMMA_024 »

mad dog schreef:Je ken ook hier nog een kijkje nemen. bijvoorbeeld een leuke starterset met een Squier.
http://www.thomann.de/nl/bas_einsteiger_sets.html
staat ook wel interessante dingen tussen. zal zeker de recensies lezen over hun producten.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door vak Oost »

even vuurwerk bekijken bij de aldi-sud in kranenburg, al om 8 uur me nest uit en dan met zijn 3'en de grens over knallen,
er staan daar niet 75 mensen in de rij maar meer dan het dubbele ... en mensen die de winkel uit rijden met hun karretjes
hebben flink in gekocht, we hebben dus geen zin om 1,5 uur in de rij te staan wachten, dan maar door rijden naar kleve en
daar bij een baumarkt de auto neer gekwakt en daar in de winkel graaien naar alles dat we denken nodig te moeten hebben.

note: bij de oude grensovergang bij Wyler hebben ze ook een verkooppunt ... of het wat is dat is een ? trail and error !
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:even vuurwerk bekijken bij de aldi-sud in kranenburg, al om 8 uur me nest uit en dan met zijn 3'en de grens over knallen,
er staan daar niet 75 mensen in de rij maar meer dan het dubbele ... en mensen die de winkel uit rijden met hun karretjes
hebben flink in gekocht, we hebben dus geen zin om 1,5 uur in de rij te staan wachten, dan maar door rijden naar kleve en
daar bij een baumarkt de auto neer gekwakt en daar in de winkel graaien naar alles dat we denken nodig te moeten hebben.

note: bij de oude grensovergang bij Wyler hebben ze ook een verkooppunt ... of het wat is dat is een ? trail and error !
Ben vanmorgen ook bij Aldi geweest (Kranenburg) en heb ruim een uur buiten gestaan voordat we eindelijk naar binnen konden. Maar binnen ging het als een trein, super goed georganiseerd. (echt Duits he :biggrin: )
Het duurde ook wat langer omdat er nog een vrachtwagen met vuurwerk gelost moest worden, en er stonden er nog 2 te wachten. Hoezo Crisis? Als ik zie wat mensen mee naar buiten sjouwden, niet normaal. Die staan waarschijnlijk 's morgens vroeg om 5 uur nog buiten vuurwerk af te steken :jestera:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door valkhof »

jbnmgn schreef:
vak Oost schreef:even vuurwerk bekijken bij de aldi-sud in kranenburg, al om 8 uur me nest uit en dan met zijn 3'en de grens over knallen,
er staan daar niet 75 mensen in de rij maar meer dan het dubbele ... en mensen die de winkel uit rijden met hun karretjes
hebben flink in gekocht, we hebben dus geen zin om 1,5 uur in de rij te staan wachten, dan maar door rijden naar kleve en
daar bij een baumarkt de auto neer gekwakt en daar in de winkel graaien naar alles dat we denken nodig te moeten hebben.

note: bij de oude grensovergang bij Wyler hebben ze ook een verkooppunt ... of het wat is dat is een ? trail and error !
Ben vanmorgen ook bij Aldi geweest (Kranenburg) en heb ruim een uur buiten gestaan voordat we eindelijk naar binnen konden. Maar binnen ging het als een trein, super goed georganiseerd. (echt Duits he :biggrin: )
Het duurde ook wat langer omdat er nog een vrachtwagen met vuurwerk gelost moest worden, en er stonden er nog 2 te wachten. Hoezo Crisis? Als ik zie wat mensen mee naar buiten sjouwden, niet normaal. Die staan waarschijnlijk 's morgens vroeg om 5 uur nog buiten vuurwerk af te steken :jestera:
na het zien van de rij bij de aldi in kranenburg maar even snel doorgereden naar kleve. gelukkig dat het daar goed te doen was.
alleen bij de liddl was het erg lecht geregeld, graaien uit de bakken en de karren met vuurwerk die gebracht werden voor het aanvullen waren al geroofd voordat ze bij de bakken waren.
maar ik ga lekker genieten van mijn zuurverdiende uitgegevn centjes aan vuurwerk!

ernie

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door ernie »

Als jullie flink blijven kopen dan kijk ik wel, oké? :wink:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door valkhof »

ernie schreef:Als jullie flink blijven kopen dan kijk ik wel, oké? :wink:
:wink: moet je wel naar lent komen

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door BiT »

Iemand nog wat nitraatjes te koop? :???:
Reactie kan ook via PM...
Ronnie, Bus 6!

ernie

Re: Boys Toys & hobby's

Bericht door ernie »

valkhof schreef:
ernie schreef:Als jullie flink blijven kopen dan kijk ik wel, oké? :wink:
:wink: moet je wel naar lent komen
Steek alles maar tegelijk aan, dan zie ik het ook wel over de brug :biggrin:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten